Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Tonen overfor modstandere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    46

    Tonen overfor modstandere

    Hej,

    I blandt andet BT: http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/art...fid=100232244/ ser man at Frem Support mener at FCK accepterer hadefulde bannere mod Brøndby. Men ærlig talt kan jeg ikke huske sådan nogle.....

    Og faktisk mener jeg heller ikke man skal have dem. Brøndbys sidste stunt med brønden, der sparker løven ud eller hvordan det nu var (nemesis, hehe) synes jeg da heller ikke var i orden - og det bliver forhåbentligt ikke dagens orden i Parken.

    Lidt i samme boldgade synes jeg faktisk at det ville klæde os allesammen hvis en så stor del af gamet ikke var at håne modstandernes tilskuere. På vej ud af Parken i søndags var 4 små knægte meget kække og råbte "God tur hjem" helt hysterisk efter Frem'erne. Hvis jeg havde været en af de tilstedeværende kontrollører, så ville jeg nok have bedt dem om at slappe lidt af (det gjorde jeg så selv, men det burde nok komme lidt mere officielt). Lige præcis denne situation ville vel næppe skabe ballade, men grundstenen bliver jo lagt til noget, der bliver værre med årene...

    Lad os råbe og skrige efter modstanderne (spillerne på banen), lad os hylde vores egne og lad os buh'e dem ud hvis de ikke performer bedre end mod Herfølge til den løn de får. Men lad os førog bagefter lade modstandernes fans i fred.

    Stoney

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Ikke enig

    Hej Stoney.

    ›Og faktisk mener jeg heller ikke man skal have dem. Brøndbys
    ›sidste stunt med brønden, der sparker løven ud eller hvordan det
    ›nu var (nemesis, hehe) synes jeg da heller ikke var i orden - og
    ›det bliver forhåbentligt ikke dagens orden i Parken.

    Angående Brøndbys ”Vi vil sparke FCK ud af kommunen” banner (som kunstnerisk var godt lavet, må man give dem), så kan man da kun tage det fra den humoristiske side. De må have brugt utrolige mængder af tid og energi på det, og så kan de fremover kun tænke på, at det var oppe i den kamp, hvor de reelt tabte mesterskabet. Jeg ser da absolut ingen grund til at forbyde den slags uskyldige initiativer.

    ›Lad os råbe og skrige efter modstanderne (spillerne på banen),
    ›lad os hylde vores egne og lad os buh'e dem ud hvis de ikke
    ›performer bedre end mod Herfølge til den løn de får. Men lad os
    ›førog bagefter lade modstandernes fans i fred.

    Jeg tror godt nok, du får noget svært ved at vinde gehør for, at det er mere i orden at buhe efter egne spillere, end det er at råbe "God tur hjem" til modstandernes fans.

    Håneretten er da en meget vigtig del af spillet på tilskuerpladserne, og sådan skal det da for alt i verden blive ved med at være. Hvad er der ved at vinde, hvis ikke der samtidig var nogen, der tabte? Det svarer lidt til at tæve en computer i backgammon, hvilket jo også er noget af en steril oplevelse.

    /Giggs (der synes, at vi bør begynde at råbe "God tur hjem" efter os selv, når vi har vundet på udebane).
    Sidst redigeret af giggs : 30.09.03 kl. 08:06

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838
    ›Hej,

    http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/art...et BT: 232244/ ser man at Frem Support mener at
    ›FCK accepterer hadefulde bannere mod Brøndby. Men ærlig talt kan
    ›jeg ikke huske sådan nogle.....

    Af den simple grund, at bannere og flag ikke synes at være dét, der er den største lyst til at producere, tror jeg du har ret - at jeg heller ikke selv kan huske det, er bestemt ikke nogen garanti...

    ›Og faktisk mener jeg heller ikke man skal have dem. Brøndbys
    ›sidste stunt med brønden, der sparker løven ud eller hvordan det
    ›nu var (nemesis, hehe) synes jeg da heller ikke var i orden - og
    ›det bliver forhåbentligt ikke dagens orden i Parken.

    Arhh, come on - det banner var temmelig corny, men mindst lige så harmløst, og i hvertfald ikke noget at hidse sig op over... Lakmusprøven må være at vende situationen om og tænke over, hvad ens reaktion havde været, hvis det var ens egen fanklub, der havde lavet det - i så fald havde det naturligvis været topdollarmorsomt, omend stadigvæk temmelig corny... c",)

    ›Lidt i samme boldgade synes jeg faktisk at det ville klæde os
    ›allesammen hvis en så stor del af gamet ikke var at håne
    ›modstandernes tilskuere. På vej ud af Parken i søndags var 4 små
    ›knægte meget kække og råbte "God tur hjem" helt
    ›hysterisk efter Frem'erne. Hvis jeg havde været en af de
    ›tilstedeværende kontrollører, så ville jeg nok have bedt dem om
    ›at slappe lidt af (det gjorde jeg så selv, men det burde nok
    ›komme lidt mere officielt). Lige præcis denne situation ville vel
    ›næppe skabe ballade, men grundstenen bliver jo lagt til noget,
    ›der bliver værre med årene...

    Muligt, at det ville klæde os at være de "endnu-mere-åh-så-selvfede-fans-der-ikke-bekymrer-os-en-døjt-om-modstanderne", men det er en del af gamet, der er kommet for at blive...
    At den timelange optakt til kampene mod de uvaskede (hovsa!), hvor de 2 grupperinger varmer hinanden op med smædesange, så i min verden er nødvendigt for at komme i lige præcis dén stemning, der kun nås et par gange årligt, er en anden sag. Har man befundet sig i folden på nedre pølse når det hele koger, ved man, at lige præcis hér opnås den fedeste stemning - og ud over en god gang fodbold, er det vist det, de fleste kommer for...

    ›Lad os råbe og skrige efter modstanderne (spillerne på banen),
    ›lad os hylde vores egne og lad os buh'e dem ud hvis de ikke
    ›performer bedre end mod Herfølge til den løn de får. Men lad os
    ›førog bagefter lade modstandernes fans i fred.

    Så længe vi ikke snakker korporligt, kan jeg ikke se, hvad problemet er - modstanderne er pr. definition klovnemikler, der ikke har set lyset, og bør have det at vide...

    ›Stoney

    Awesome, der på FREMernes vegne kan beklage, at de ikke kender standardsvaret på "go' tur hjeeem". "Vi skal hjem - I bor her" virker vist også for dem, men dog nok ikke, hvis man residerer i Gladsaxe, Pestegen etc - mon ikke det havde lukket munden på de 4 små knægte, der råbte "helt hysterisk"...
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    46
    ›Arhh, come on - det banner var temmelig corny, men mindst lige så
    ›harmløst, og i hvertfald ikke noget at hidse sig op over...
    ›Lakmusprøven må være at vende situationen om og tænke over, hvad
    ›ens reaktion havde været, hvis det var ens egen fanklub, der
    ›havde lavet det - i så fald havde det naturligvis været
    ›topdollarmorsomt, omend stadigvæk temmelig corny... c",)

    Ok - måske skal jeg lige moderere det og fastslå at jeg da hller ikke synes man skal forbyde det. Gud fanden var deres banner flot, det var deres hjemmebane og fred være med det. Når de kommer i Parken til foråret med noget tilsvarende håber jeg da heller ikke at vores kontrollører fjerner det. Jeg synes bare at den slags bannere - ligesom Frems - er latterlige....

    ›At den timelange optakt til kampene mod de uvaskede (hovsa!),
    ›hvor de 2 grupperinger varmer hinanden op med smædesange, så i
    ›min verden er nødvendigt for at komme i lige præcis dén stemning,
    ›der kun nås et par gange årligt, er en anden sag. Har man
    ›befundet sig i folden på nedre pølse når det hele koger, ved man,
    ›at lige præcis hér opnås den fedeste stemning - og ud over en god
    ›gang fodbold, er det vist det, de fleste kommer for...

    Her er vi også inde på stadion, i gang med kampen og inde i den ramme den skal foregå i. Det fortsætter - bevares - dagen efter på arbejdet, blandt venner med forkerte sympatier osv. men jeg mener stadig ikke man bør hverken råbe eller kaste ting efter folk man ikke kender, når kampen er slut. Gæster i Parken skal altid 100% trygt kunne forlade området og tage hjem til hvor de end kommer fra...

    ›Awesome, der på FREMernes vegne kan beklage, at de ikke kender
    ›standardsvaret på "go' tur hjeeem". "Vi skal hjem
    ›- I bor her" virker vist også for dem, men dog nok ikke,
    ›hvis man residerer i Gladsaxe, Pestegen etc - mon ikke det havde
    ›lukket munden på de 4 små knægte, der råbte "helt
    ›hysterisk"...

    Stoney, der også mener at der kun er en ting (i fodbold) der kan måle sig med en FCK-sejr og det er et Brøndby-nederlag....

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    46
    ›Jeg tror godt nok, du får noget svært ved at vinde gehør for, at
    ›det er mere i orden at buhe efter egne spillere, end det er at
    ›råbe "God tur hjem" til modstandernes fans.

    God tur hjem - inde på Stadion imod flokken af udebanetilskuere - er ok. Råb efter modstanderfans efter kampen, udenfor stadion, er ikke ok.

    Buh-råb til egne spillere mener jeg stadig er i orden, hvis de ikke spiller op til det man bør kunne forvente.

    Stoney

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,226

    Den rigtige, den forkerte og den svære

    Hej Stoney


    ›Og faktisk mener jeg heller ikke man skal have dem. Brøndbys
    ›sidste stunt med brønden, der sparker løven ud eller hvordan det
    ›nu var (nemesis, hehe) synes jeg da heller ikke var i orden - og
    ›det bliver forhåbentligt ikke dagens orden i Parken.

    Vi lægger ud med den svære. Principielt kan jeg ikke se, at det skulle være et problem at modstanderne medbringer bannere i Parken - heller ikke selvom de ikke ligefrem hylder FCK. For Frems vedkommende er det en del af deres selviscenesættelse at de skal distancere sig så meget som muligt fra FCK som de opfatter som antitesen af sand fodbold- og klubkultur. Det må de selv om for min skyld. Alligevel er det svært. Mest fordi der findes fans som er lette at provokere og derfor skal tonen holdes på det drillende plan, hvad jeg mener Frems banner gjorde.

    Jeg mener, at politiken er at man skal spørge om lov til at medbringe et banner - og det synes jeg faktisk er fint nok. Det vil også gøre det til et spørgsmål om mere end Jens Larsens sans for humor på dagen. Omvendt har han ansvaret for sikkerheden og jeg er heller ikke sikker på at jeg ville have haft nær så megen overbærenhed med de briller på. Det kan være svært i situationen at føle sig sikker på at det bare ville blive opfattet som venligt drilleri.

    Det er med andre ord ikke så nemt, men at kræve at man skal spørge om lov inden man udstiller bannere er vel ikke at bede om for meget.


    ›Lidt i samme boldgade synes jeg faktisk at det ville klæde os
    ›allesammen hvis en så stor del af gamet ikke var at håne
    ›modstandernes tilskuere. På vej ud af Parken i søndags var 4 små
    ›knægte meget kække og råbte "God tur hjem" helt
    ›hysterisk efter Frem'erne. Hvis jeg havde været en af de
    ›tilstedeværende kontrollører, så ville jeg nok have bedt dem om
    ›at slappe lidt af (det gjorde jeg så selv, men det burde nok
    ›komme lidt mere officielt). Lige præcis denne situation ville vel
    ›næppe skabe ballade, men grundstenen bliver jo lagt til noget,
    ›der bliver værre med årene...

    Der er jeg helt enig, idet jeg bider mærke i at du skelner mellem, hvad der foregår på stadion og hvad der foregår udenfor. Meget er tilladt mens kampen foregår, men når kampen slutter så skal der simpelthen herske fordragelighed nok til at modstandere hverken bliver unødigt provokerede eller føler sig truede. Der er ingen der tvinger nogen til ligefrem at give hånd og klappe på ryggen - sålænge man bare viser at man har fattet at kampen er slut.


    ›.. og lad os buh'e dem ud hvis de ikke
    ›performer bedre end mod Herfølge til den løn de får. Men lad os
    ›førog bagefter lade modstandernes fans i fred.

    ...det mener du da ikke, gør du?

    venligst
    beep
    venligst
    beep
    beep's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    ››Jeg tror godt nok, du får noget svært ved at vinde gehør for, at
    ››det er mere i orden at buhe efter egne spillere, end det er at
    ››råbe "God tur hjem" til modstandernes fans.

    ›God tur hjem - inde på Stadion imod flokken af udebanetilskuere -
    ›er ok. Råb efter modstanderfans efter kampen, udenfor stadion, er
    ›ikke ok.


    ›Buh-råb til egne spillere mener jeg stadig er i orden, hvis de
    ›ikke spiller op til det man bør kunne forvente.


    ›Stoney


    du må meget undskylde, men det er den der roligan-mentalitet du har, der gør det kedeligt at gå til fodbold i DK..... Det er da netop noget af det der skaber stemning at råbe og håne modstanderen, selfølgelig skal vi støtte vores egne først og fremmest men der er da ikke noget som at hyle modstanderen spillere og specielt fans helt ud af den.... Jeg synes faktisk vi er alt for blide mod modstanderens fans i forhold tilhvis du går til en kamp i Skotland så vil du opleve hvad rigtig had er og det er alle klubber imellem ikke kun de to store..... og den stemning du får indenfor stadion er så meget bedre end herhjemme... bare det at være til kamp i motherwell eller Hibernian hvor der er er 7-8000 tilskuere giver mere stemning end fck-bundby... så jeg mener derimod hvis skal være mere "aggresive" på lægterne uden at slås........:-)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    46
    ›du må meget undskylde, men det er den der roligan-mentalitet du
    ›har, der gør det kedeligt at gå til fodbold i DK..... Det er da
    ›netop noget af det der skaber stemning at råbe og håne
    ›modstanderen, selfølgelig skal vi støtte vores egne først og
    ›fremmest men der er da ikke noget som at hyle modstanderen
    ›spillere og specielt fans helt ud af den.... Jeg synes faktisk vi
    ›er alt for blide mod modstanderens fans i forhold tilhvis du går
    ›til en kamp i Skotland så vil du opleve hvad rigtig had er og det
    ›er alle klubber imellem ikke kun de to store..... og den stemning
    ›du får indenfor stadion er så meget bedre end herhjemme... bare
    ›det at være til kamp i motherwell eller Hibernian hvor der er er
    ›7-8000 tilskuere giver mere stemning end fck-bundby... så jeg
    ›mener derimod hvis skal være mere "aggresive" på
    ›lægterne uden at slås........:-)

    Ja netop - inde på stadion. Ikke på vej hjem......

    Jeg synes s'gu ikke jeg er særlig roligan-agtig - gider faktisk ikke landsholdsfodbold. Men ligeså vel som jeg forventer at kunne gå helt uprovokeret hen til min bil, cykel eller bus udenfor Brøndby Stadion - så vil jeg gerne medvirke til at gæster i Parken kan opleve det samme.

    Soney

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    234
    Jeg kan ikke se at der overhovedet er problemer i at udebanefans medbringer bannere, hvad end der så står på dem!

    Eksemplet fra week-enden er da helt til grin! Hvad er det der sker i Parken i dette efterår?

    Først må vi ikke råbe efter Brian Steen for dommeren, og nu må udebanefans af sikkerhedshensyn ikke medbringe FCK-kritiske bannere!

    Det ender vel med at man skal sende sange ind til sikkerhedschefen, kampens dommer, TV3 og DBU før de må synges i Parken! ...og hvad med T-shirts med negative budskaber! skal der stå vagter ved indgangen og tape uønskede over?

    Jeg er rystet! Hvordan kan man overhovedet finde på at cencurere fans medbragte bannere/råb?

    Jeg forstår det ikke!

    Mvh. Lars

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    10
    ›Hej,

    http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/art...et BT: 232244/ ser man at Frem Support mener at
    ›FCK accepterer hadefulde bannere mod Brøndby. Men ærlig talt kan
    ›jeg ikke huske sådan nogle.....


    ›Og faktisk mener jeg heller ikke man skal have dem. Brøndbys
    ›sidste stunt med brønden, der sparker løven ud eller hvordan det
    ›nu var (nemesis, hehe) synes jeg da heller ikke var i orden - og
    ›det bliver forhåbentligt ikke dagens orden i Parken.

    Hej Stoney

    Når man tænker på de emner, der behandles i sangene fra diverse klubbers supportere, så synes jeg ærlig talt, at det virker absurd, hvis man skulle indføre den form for censur af bannere, som du lægger op til.
    Brøndbybanneret kan i hvert fald næppe karakteriseres som et hadefuldt banner. Tværtimod mener jeg, at det er tænkt som et sjovt indslag til den store kamp - og som du selv antyder, så bliver det jo næppe luftet igen i den nærmeste fremtid.
    Desuden - når man ser hvad der accepteres af bannere og slagord i det store udland, så synes jeg egentlig at Frem'ernes bannere er forholdsvis harmløse. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at de skulle kunne udløse masseslagsmål i Parken...

    Forbyd racistiske, nazistiske og diverse injurierende bannere - tillad resten
    Martin

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    46

    Jeg er enig....

    .... og ved godt at jeg fik det til at lyde som at de skulle forbydes. det mener jeg ikke - jeg er bare glad for at de ikke er så benyttet i FCK.

    Kunne man måske forestille sig at nogle i FCK gad at lave et banner med teksten "Jeg vil hellere dø end bo i Brøndby" eller "Skrid så væk, Brøndby sæk....." eller "Brian Steen i fængsel, nu" for den sags skyld.... jeg kan ikke....

    Men sagen med Frem har da garanteret trigget nogle endnu længere vestpå til at forsøge at prøve grænser i Parken til foråret i 5. sidste spillerunde. Men lad dem bare prøve - de udstiller jo alligevel mest sig selv.

    Stoney

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050
    ›Hej,

    http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/art...et BT: 232244/ ser man at Frem Support mener at
    ›FCK accepterer hadefulde bannere mod Brøndby. Men ærlig talt kan
    ›jeg ikke huske sådan nogle.....

    Så lyver brøndbys "fck" banner ikke .. det med fck logoet og brilleaber nede under ;)


    ›Og faktisk mener jeg heller ikke man skal have dem. Brøndbys
    ›sidste stunt med brønden, der sparker løven ud eller hvordan det
    ›nu var (nemesis, hehe) synes jeg da heller ikke var i orden - og
    ›det bliver forhåbentligt ikke dagens orden i Parken.

    Årh hold da op! .. Hvad i hulen var der galt med det banner??? Kan du ikke lide tegneserie figur? Blev du begravet under en stak Asterix blade som lille eller??? Fodbold er fest og sjov og det banner var sgu imponerende og vi burde omvendt have lavet et banner hvor løven rejste sig op og rå åd den "Gladiator" der sparkede løven. FLERE BANNERE I FCK!!! :)


    ›Lidt i samme boldgade synes jeg faktisk at det ville klæde os
    ›allesammen hvis en så stor del af gamet ikke var at håne
    ›modstandernes tilskuere. På vej ud af Parken i søndags var 4 små
    ›knægte meget kække og råbte "God tur hjem" helt
    ›hysterisk efter Frem'erne. Hvis jeg havde været en af de
    ›tilstedeværende kontrollører, så ville jeg nok have bedt dem om
    ›at slappe lidt af (det gjorde jeg så selv, men det burde nok
    ›komme lidt mere officielt). Lige præcis denne situation ville vel
    ›næppe skabe ballade, men grundstenen bliver jo lagt til noget,
    ›der bliver værre med årene...

    Hvis jeg var en af kontrollørene så havde jeg bedt dig slappe lidt af. Men grundstenen er lagt .. måske er det det man mener med udtrykket FCKedelig?


    ›Lad os råbe og skrige efter modstanderne (spillerne på banen),
    ›lad os hylde vores egne og lad os buh'e dem ud hvis de ikke
    ›performer bedre end mod Herfølge til den løn de får. Men lad os
    ›førog bagefter lade modstandernes fans i fred.

    Hylde vores egne .. Enig!!! Buhe ad dem .. nej!! Jeg har altid lært at har man ikke noget pænt at sige så skal man holde sin mund. ( gælder ikke mod dommere og udeholdets tilskuere ).
    Mhs. til udeholdet .. skal vi holde hånd med dem og være glade sammen? Det fedeste er da når det hele koger og man synger mod hinanden, tag ikke fejl, det skal gøres på tribunen og ikke ude i byen.

    Du er et perfekt eksempel på den nye roligan stemning på nedrec. *Gab*.

    Hvis jeg har misfortolket dig på noget tidspunkt i dette indlæg så må du undskylde men du lyder som om at du hellere vil sidde på A og hygge dig.


    ›Stoney

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    ›.... og ved godt at jeg fik det til at lyde som at de skulle
    ›forbydes. det mener jeg ikke - jeg er bare glad for at de ikke er
    ›så benyttet i FCK.


    ›Kunne man måske forestille sig at nogle i FCK gad at lave et
    ›banner med teksten "Jeg vil hellere dø end bo i
    ›Brøndby" eller "Skrid så væk, Brøndby sæk....."
    ›eller "Brian Steen i fængsel, nu" for den sags
    ›skyld.... jeg kan ikke....


    ›Men sagen med Frem har da garanteret trigget nogle endnu længere
    ›vestpå til at forsøge at prøve grænser i Parken til foråret i 5.
    ›sidste spillerunde. Men lad dem bare prøve - de udstiller jo
    ›alligevel mest sig selv.


    ›Stoney

    du udstiller dig som en der burde gå til landsholdsbold eller måske en DS kamp kunne friste...ellers smut på familetribunen...:-)

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    46

    A- C

    ›Du er et perfekt eksempel på den nye roligan stemning på nedrec. *Gab*.

    ›Hvis jeg har misfortolket dig på noget tidspunkt i dette indlæg
    ›så må du undskylde men du lyder som om at du hellere vil sidde på
    ›A og hygge dig.

    Ups - jeg glemte at man ikke er rigtig fan hvis man ikke er på Nedre C - ihvertfald ifølge nogle....

    Og du har ret - jeg vil hellere sidde på A - Øvre endda. Det betyder imidlertid ikke at jeg dizzer folk på Nedre C. Jeg ser hvad der sker, er der engang imellem (ude i siden, uden sæsonkort). Og så synes jeg iøvrigt at FCK fankulturen er helt ok - netop med plads til mangfoldigheden og rigtige fans på de øvrige 2-3 tribuner....

    Stoney

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    129
    ›Kunne man måske forestille sig at nogle i FCK gad at lave et
    ›banner med teksten "Jeg vil hellere dø end bo i
    ›Brøndby" eller "Skrid så væk, Brøndby sæk....."
    ›eller "Brian Steen i fængsel, nu" for den sags
    ›skyld.... jeg kan ikke....


    jeg kunne da godt finde på at lave et banner hvor på der stod "jeg vil hellere dø end bo i brøndby"
    Christian - MIS!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 23:33
  2. Hans Backe negativ overfor Royal League
    By Hans Forza in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 03.09.04, 10:51
  3. Spillernes engagement overfor Nedre C
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 07:23
  4. Modstandere i Pokalturneringen
    By drix in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.10.03, 23:41
  5. DBU griber ind overfor ulovlig brug af arme og albuer
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.07.03, 21:05

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •