Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Søren Larsen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Søren Larsen

    Har forsøgt at finde en tråd om dette emne, men en sådan er enten forældet eller ikke-eksisterende.

    Ifølge er Søren Larsen meget træt af tilværelsen i Toulouse, og vil meget gerne hjem til DK. Ikke ligefrem breaking news, og denne længsel efter at komme hjem kunne vel udmynte sig i en fri transfer og en økonomisk fornuftig kontrakt (for FCK selvfølgelig).

    MEN MEN MEN! Er det noget vi er interesserede i? Personligt mener jeg dette wild-card kan forsvares hvis det økonomisk giver rigtig god mening... Har dog aldrig været den store fan, ligesom det er svært at placere ham i FCKs system, hvor både Santin, Grøn og Doye har en speed SL ikke besidder.
    Hans alder er også lidt irriterende... Havde han været 28, fint. Men hader når indkøb runder de 30...

    Omvendt må man sige at han i Schalke-dagene faktisk kunne prikke kasser ind.

    Hvad siger i?

    Zan

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Søren Larsen

    Nej tak.

    Han er 'over the hill' og floppede fælt i både Touluse og Feyenoord. Så ser jeg heller flere kampe til en ikke helt skarp 17 årig Zohore, de er nok på cirka samme niveau.
    6

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Søren Larsen

    Søren Larsen er interessant, hvis størstedelen af hans løn er præstationsbaseret.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Søren Larsen

    ›Nej tak.

    ›Han er 'over the hill' og floppede fælt i både Touluse og
    ›Feyenoord. Så ser jeg heller flere kampe til en ikke helt skarp
    ›17 årig Zohore, de er nok på cirka samme niveau.

    "Over the hill" ? Arhh, come on. Det er jo ikke til at vurdere, netop på grund af hans ophold i Toulouse og Feyenoord hvor han jo ikke fik en reel chance. Jeg kan gå med til at han ikke er i kampform og at han nok kun har 2-3 år tilbage af karrieren. Men at satse på en 17 årig knægt, er i min optik lidt for satset.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Søren Larsen

    Jeg er både for og imod, manden har jo bevist at når han er i form kan han score mål. Problemet er bare at han konstant er skadet og om man vil satse på at vores fysiske trænerstab kan få ham 100% fit.
    Giv ham en 2 årig kontrakt, primært baseret på præstationer.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Søren Larsen

    Men hvor meget har vi brug for ham så længe vi har N'Doye? Vil de to passe specielt godt sammen på banen på samme tid?

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Søren Larsen

    Nej tak, han har intet vist i flere år, og selv dengang han var på "toppen" var han ikke noget specielt.
    Sidst redigeret af mathiasf : 20.05.11 kl. 09:53

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Søren Larsen

    Jeg ser gerne Søren Larsen til FCK. Jeg anerkender at han næppe passer så godt sammen med Dame N'Doye men omvendt har han altid scoret masser af mål mod dårligere hold, hvilket superligaen er fyldt af.

    Jeg læste en artikel den anden dag, hvor Søren Larsen udtaler, at han blev hentet til Toulouse under forudsætning af, at han skulle spille target man, og to uger senere blev den rolle omdefineret til "den nye Messi". Hvis det er hvad han er blevet bedømt ud fra, så kan jeg godt forstå, at han blev sorteret fra. I Feyenoord var han uheldig, at de kun spiller med en på toppen, og han scorede fint i foråret, så det har været svært at kræve en plads.

    Med hensyn til hans skader, så synes jeg generelt, at vi i FCK er gode til at forebygge og behandle skader, så det kan nok også godt håndteres.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søren Larsen
    By Gross in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 17.01.08, 18:39
  2. Søren Larsen til FCK...NU!
    By Håndbajeren in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 15.10.05, 20:14
  3. Søren Larsen til Djurgaarden(10)
    By Ham selv in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 16.06.04, 21:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •