Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: FC København forlænger med Dame N'Doye

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    FC København forlænger med Dame N'Doye

    Nu løber den senegalisiske angribers kontrakt til 30. juni 2014....JUBIII!!!

    http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=11405

    Godt arbejde af CV - det er Nice!

    EDIT: selvom det dog kun er 1 år man har forlænget!

    EDIT2: bør tråden fusioneres med denne http://sidelinien.dk/forums/showthre...=Dame+N%27Doye ?
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 18.05.11 kl. 16:24


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    13

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    Lækkert med en ny kontrakten til Damen, men trist at CV ikke formåede at forlænge den med mere end blot et enkelt år.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    59

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    En glædelig nyhed, men ærlig talt, så tror jeg overhoved ikke at denne forlængelse, kommer til at betyde det helt store.
    For hvis N´doye fortsætter med at spille på det niveau, som han har vist de seneste to sæsoner, så vil det undre mig meget, hvis han spiller i København i mere end én sæson mere. Så har han i hvert fald gjort sig fortjent til at prøve talentet af i en større liga end den danske. Men der skal selvfølgelig også være en køber med en stor pengepung, for han bliver ikke helt billig at købe fri af kontrakten.

    Nu mangler CV bare at forlænge med Kvist og Vingaard. :)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    ›En glædelig nyhed, men ærlig talt, så tror jeg overhoved ikke at
    ›denne forlængelse, kommer til at betyde det helt store.
    ›For hvis N´doye fortsætter med at spille på det niveau, som han
    ›har vist de seneste to sæsoner, så vil det undre mig meget, hvis
    ›han spiller i København i mere end én sæson mere. Så har han i
    ›hvert fald gjort sig fortjent til at prøve talentet af i en
    ›større liga end den danske. Men der skal selvfølgelig også være
    ›en køber med en stor pengepung, for han bliver ikke helt billig
    ›at købe fri af kontrakten.

    Det er jo lige præcis det der er fantastisk ved denne kontraktforlængelse! Jeg tror nok vi lige har ham i en sæson mere, og det er fantastisk at vi kan holde på en så god spiller i en historisk vigtig sæson. Bagefter kan vi så skyde ham afsted, og så bliver det for en rigtig stor sum, i og med at han har gjort aftalen længere. Jeg synes også at vi på et eller andet tidspunkt skal prøve og sende ham afsted for mange penge, og det kan vi jo så passende prøve et sted efter næste sæson.

    Jeg havde enten frygtet at han var fortid til sommer, eller at han blev og vi så aldrig tjente særligt meget på et videresalg, men nu er der god basis for at jeg ikke ender med at blive skuffet!
    Denis Fucking Vavro

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    Jeg havde enten frygtet at han var fortid til sommer, eller at han blev og vi så aldrig tjente særligt meget på et videresalg, men nu er der god basis for at jeg ikke ender med at blive skuffet!
    Ja, det lyder super Nice, men man tør næsten ikke skrive ordet "frikøbsklausul". Håber godt nok ikke at der er noget af den art og håber du får helt ret.

    Nå, men det var ikke for at være en lyseslukker - genialt at forlænge med N'Doye!!!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    Kan ikke forestille mig andet end at der enten er en høj frikøbsklausul eller en
    aftale om at, kommer der et fornuftigt bud fra en stor klub bliver han solgt,
    ligesom han sikkert har fået en lønforhøjelse.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    I bund og grund er det spild af penge, han har med garanti fået en stor løn forhøjelse! og som der er skrevet tidligere bliver han ikke så længe så det sidste år får nogen betydning. Anton,Kvist,Zanka og Vingaard burde stå foran ham i køen akkurat som vi burde have forlænget med Pospech allerede sidste år!!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    ›I bund og grund er det spild af penge, han har med garanti fået
    ›en stor løn forhøjelse! og som der er skrevet tidligere bliver
    ›han ikke så længe så det sidste år får nogen betydning.
    ›Anton,Kvist,Zanka og Vingaard burde stå foran ham i køen akkurat
    ›som vi burde have forlænget med Pospech allerede sidste år!!

    Der kan være stor forskel på salgsprisen alt afhængig af, hvor lang tid der er tilbage af kontrakten. Det siger sig selv. Jeg tror ikke de ekstra udgifter til løn kommer til at ændre på en fin profit, når han tager skridtet videre. Og helt ærligt, så fortjener manden da en lønforhøjelse. Han har været helt fantastisk i denne sæson - og vil givetvis være en af de vigtigste brikker i at nå succesfuldt gennem CL-kvalen til efteråret. Han lader til at være meget motiveret for at spille for FCK. Med forlængelsen vil man sidde i en rigtig god forhandlingsposition, når det bliver aktuelt. Bravo, CV.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    gad vide om kontrakten har en frikøbsklausul, og om den er på 50 mio+ ?

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,762

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    Mon ikke der har været tale om at N'Doye har fortjent en lønforhøjelse, som han naturligvis kun ville få, hvis han også forlængede sin kontrakt med et enkelt år.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    ›I bund og grund er det spild af penge, han har med garanti fået
    ›en stor løn forhøjelse! og som der er skrevet tidligere bliver
    ›han ikke så længe så det sidste år får nogen betydning.
    ›Anton,Kvist,Zanka og Vingaard burde stå foran ham i køen akkurat
    ›som vi burde have forlænget med Pospech allerede sidste år!!
    Den skal jeg simpelthen lige have forklaret. Er det spild af penge at forlænge med sin topscorer og en af holdets og ligaens største stjerner? Som andre har påpeget, øger det her hans markedsværdi markant, hvis et salg endelig skulle komme på tale. I den forstand er det nok værd at fokusere på, at vi i modsætning til resten af ligaens hold ikke er en udpræget udviklingsklub. Det er efterhånden ganske længe siden, at vi har lavet et større salg. Vi lader øjensynligt hellere kontrakterne løbe ud, og sker det i dette tilfælde har vi nu glæde af en fantastisk angriber et år mere. Alternativt får vi boksen for ham.

    Samtidig kan signalværdien næsten ikke undervurderes, og endelig har han i den grad fortjent en lønforhøjelse, som andre også har været inde på.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    Ingen tvilv om han fortjener det,Mener bare at hvis han fortsætter i næste sæson inkl CL så er chancen for at ryger til vinter ualmindelig stor og i den forstand er det spild af penge at give ham en løn forhøjelse. om han har 1.5 eller 2.5 år tilbage tror jeg ikke betyder meget i en salgs pris, hvor imod havde han skrevet frem til f,eks 2016 var det en anden sag.


    Mener stadig at Kvist,Anton,Zanka,Pospech og Vingaard burde stå foran i køen!!

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    Kunne det tænkes han har fået en lav frikøbsklausul der feks først gælder efter næste sæson.. (Det er jo den han kan blive i mht til mesterskabet)

    ved ikke om i kan følge mig..

    Men kommer lidt til at tænke på den klausul Jesper Christiansen havde der jo osse havde en relativ frikøbsklausul der dog kun gjaldt om vinteren hvis jeg ikke husker helt forkert.?
    Dave Mustaine: I was sent here by God

    Kirk Hammett: I didnt send that guy

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    68

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    Mener stadig at Kvist,Anton,Zanka,Pospech og Vingaard burde stå foran i køen!!
    Måske derfor er det CV og ikke dig der kører biksen :)
    En Kristen Gentleman

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: FC København forlænger med Dame N'Doye

    ›Ingen tvilv om han fortjener det,Mener bare at hvis han
    ›fortsætter i næste sæson inkl CL så er chancen for at ryger til
    ›vinter ualmindelig stor og i den forstand er det spild af penge
    ›at give ham en løn forhøjelse. om han har 1.5 eller 2.5 år
    ›tilbage tror jeg ikke betyder meget i en salgs pris, hvor imod
    ›havde han skrevet frem til f,eks 2016 var det en anden sag.


    ›Mener stadig at Kvist,Anton,Zanka,Pospech og Vingaard burde stå foran i køen!!

    De skal jo også være interesseret i forlængelse. Synes netop denne viser at cv sikkert har prøvet at forlænge med de andre..

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Interesse for Dame N'Doye i udlandet
    By østersø007 in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 09.12.10, 23:22
  2. Dame N'Doye sang:
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 27.08.10, 14:01
  3. Dame N'Doye sang
    By Joppe in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.05.10, 14:49
  4. Dame N'Doye og Andre Bergdølmo
    By Villads16 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 12.05.10, 13:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •