Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

  1. #1
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Jeg synes at det er på tide, at vi som fans kommer lidt mere ind i kampen om forlængelser med spillerne eller i det mindste giver udtryk for at vi gerne så en forlængelse med udvalgte spillere. Om det overhovedet vil nå CVs ører eller spillerens ved jeg af gode grunde ikke, men derfor kan vi som fans godt giver vores besyv med mere direkte.

    Så hvis du gerne ser FC København forlænge Jesper Grønkjærs kontrakt med ét år og gerne så Jesper Grønkjær skriver under på denne kontrakt, så tryk "enig" til denne tråd.

    Uddybelse: Jesper Grønkjær har i denne sæson spillet på et højt niveau og med stor rutine. Hans professionelle indstilling smitter af på hans medspillere og i mine øjne, er han en ligeså vigtig del af FC Københavns succes i denne sæson, som Ståle Solbakken er, da han på banen altid går forrest.

    Til Jesper :-) (selvom du nok ikke læser med her):
    Så kære Jesper, hvis du tænker over at stoppe på toppen, så vil du ganske rigtigt gøre det ved at stoppe nu. Men, du spiller fortsat på et højt niveau og derfor ville det være synd og skam at stoppe nu. Der er ingen garantier i fodbold, heller ikke at FC København kan fortsætte i samme stil og du heller. Men, jeg tror, at hvis du stopper nu, så vil du fortryde det resten af livet. Som fodboldspiller "lever" man ikke forevigt, men du har stadigvæk en del at byde på, så hvorfor ikke hjælpe med at opbygge et nyt hold? Det er kæmpe udfordring i sig selv og FC København har brug for dig til at hjælpe med denne. Du er en alt for vigtig og dygtig spiller, til at du skal stoppe nu.



    http://fcktv-entwebtv.digizuite.dk/d...id=4120&bhcp=1

    http://onside.dk/fodbold-video/super...ng-min-fremtid

    Mvh

    zebos
    Sidst redigeret af zebos : 20.05.11 kl. 13:59
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. De følgende 303 brugere er enige:
    .casper, 7Jesus, Ace, Ailton, AlexFCK, Ambæk, American Airlines, anders_90, Andreas, Andy, angatyr, APB, Atiba13, august, Avanti, Bazooka, Bechs, Belli, benjamin-c2, Bigtimebowler, Bill Ward, bmw 25, Bodymovin, Boulevardigan, Bov, Broke, Brunello, Bumme, Caligula76, Casper CC, Cbas, Ce De, Chahboun, Champlos, Chralloe, christiano, clausdj, cnb, Colsen, cphwizard, Crazy_FCK, d-man, dabstar, Dane, DaneX, dasgringo, david.kjaer, David_T, Defreni, Den Lille fckfan, Den unge Hr. Jensen, Dennisg, DenOndeÅnd, Devil, Dingo, Dirk Diggler, DiscipelOldschool, Django, Don Ekström, Don Hrelle, Don J., Don Vilf, donl, DonMunk, DonPedro, drix, DroitAuBut, duckman, Dunsedrengen, duxie, El-Loco, Elisabeth, Emilo, ErikB, erikwa, Ethic, Fanovitz, Fc Devil, FC Eagles, FC Franni, fc-junkie*, FC-Wagner, Fck-Emil, Fck-fan, FCK4LIF3, FCKAJ, FCKAV, fckcs, fckdyhr, FCKiChampionsLeague, FCKPSG, FCKrogh, fclalandia, fclaus, fenne, FGreve, Fiscker, Fishbone, Flemming Thomsen, Flerbizky, Fodsvamp, Frede, Frengers, Friis, Frobenius, Fuego, funken, Gandhi, Garneren, Greece, Gulddrengen, guldsmed, gunner, happyman, Heko, Hellerup, Hjaltees#1, Holger, Honse, hpless, iioio, Immersen, isen, Jack, Jacob N, JanK, Jazzie, JEBR, JensK, Jeredo, Jesper B, Jesper88, Jesper_jensen_fck, Jinx, JM, Jomic, jonlanghoff, Joppe, JRoos15, Jønch, k@sper, kalaha, kalle, Kasper!, KB85, Killer, Kixsomanov, Kongen77, KongMorten, Korup, krofatter, KroFCK, Krølben, ktulu, kvik, Lagoon, Larsen, LasseSchjelde, Lau, Lau_HC, Lex, lhama, LIND, Lindrup, Lion King, Livsnyder004, LRP, Luffe, Lundberg_aus_Lolland, lupine, Løbeanden, MacGyver, MadsEmil, Maestro, Malingo, Mandrilen, Mannes Pande, Mao, MaQ, Martin-TheNettoligan, marvin, Maske, MBS, McMac, MCN, Meller, merkel, micmm, Mighty Lions, mikl, Moebius, morten4300, mr-penguin, Mr.Aller, mullerman, N'Joy, NCA, NGottliebN, niknik, Nille70, No19697, northyen.dk, OdenseFCK, Onkel Sjus, onlyonelarshøjer, Orb, ougar, Outpatient, Parappa, peb, pentium inside, Peter_FCK, Philler, Pihl, Pipetown, Pli, Point, Powderfinger, puma4ever, Rachmanski, Ras, real_per, Regine, rmjdk, RonnieJ, rsj, RWF, SALT, saravakos, scaleo, Schwerdtfeger, Scientpol, Sharp, shs, Simon S, SirFCKalot, SirJohnny, Sjakalen, Skakkbratt, Slesviger, Slinkelist, sliZER, Sluca, slyngelstuen, Smackdaddy, Smount, Snorkzz, Snowblind, Socdk, Sokken, solong, Spacemao, Spurs, Stephphen, stepihl, Stilltripping, Storhertugen, Strictly, Strombaek, Ståle, Sundnæs, Superbæst, superestrella, Szuma, Søren Lerby, TASS, Tboat, Tbw, Thb, themaninblack, TheMustangMan, The_Man, Thomas FC, thorbs, thped5, thundersen, Tille, Tjuf, Tops, Traoré, Trident, UnaX, unknown, Vagn30, vandr, Ventspilsner, vestjyde, VonZee, WA1, webmik, wermuth, White Angel, Wilkens, Witzansky, Woodson, YmerdryZ, zidane, zxzp

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Eller bare et halvt år. Det vil være et mindre sats for alle parter mht. risikoen for, at han pludselig flopper eller mister motivationen. Jeg er dog ret sikker på, at det efterhånden udelukkende er Grønkjærs beslutning, det her. Hvis han vil tage et halvt eller helt år mere, tror jeg, CV har kontrakten liggende klar i skuffen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Four more years!

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    17

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Måske er 4 lige i overkanten lad os starte med 1!

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Et halvt år mere. Så kan han tage foråret med hvis vi skulle være så heldige, at det flasker sig i CL eller EL.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. #6
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Jeg vil også opfordrer alle til at lægge Youtube-klip med Jesper Grønkjær i denne tråd og også gerne flere billeder.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #7
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Selv om det som påpeget i tråden er at skyde lidt over målet, skal vi altså have gang i "four more years" chant'et mod AAB. Den kørte lidt sporadisk på Nedre B mod FCM, og den holder! ;-)

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Jeg vil foreslå at man dedikerede det 10 minut af kampen mod AaB, til ren hyldest af Jesper Grønkjær. Et helt minut med "Four more years"-chantet, ville være intet mindre end episk. Og ja jeg tænkte på det 10 minut, fordi han spiller med nummer 10 :-)

    Er ideen komplet latterlig, then shoot me...

    Mvh. Brokke
    Sidst redigeret af Brokke 82 : 22.05.11 kl. 01:21


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    ›Jeg vil foreslå at man dedikerede det 10 minut af kampen mod AaB,
    ›til ren hyldest af Jesper Grønkjær. Et helt minut med "Four
    ›more years"-chantet, ville være intet mindre end episk. Og
    ›ja jeg tænkte på det 10 minut, fordi han spiller med nummer 10
    ›:-)

    ›Er ideen komplet latterlig, then shoot me...

    ›Mvh. Brokke

    Det lyder da som en fremragende idé. Ikke bare er det på sin plads med lidt vokal hyldest, og jeg er sikker på, at Grønkjær ville værdsætte det, men måske vil sådan et statement fra tilskuerne hjælpe ham med at træffe den rigtige beslutning, hvilket naturligvis er forlængelse.

    Brokke, du er hermed udnævnt til at få det op og stå (kække jokes frabedes). Sæt i værk!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    ›Jeg vil foreslå at man dedikerede det 10 minut af kampen mod AaB,
    ›til ren hyldest af Jesper Grønkjær. Et helt minut med "Four
    ›more years"-chantet, ville være intet mindre end episk. Og
    ›ja jeg tænkte på det 10 minut, fordi han spiller med nummer 10
    ›:-)

    ›Er ideen komplet latterlig, then shoot me...

    ›Mvh. Brokke

    Glimrende idé, men brug det 11. minut, så skråler jeg med.
    Tryk er ikke en vektor!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    ››Jeg vil foreslå at man dedikerede det 10 minut af kampen mod AaB,
    ››til ren hyldest af Jesper Grønkjær. Et helt minut med "Four
    ››more years"-chantet, ville være intet mindre end episk. Og
    ››ja jeg tænkte på det 10 minut, fordi han spiller med nummer 10
    ››:-)
    ››
    ››Er ideen komplet latterlig, then shoot me...
    ››
    ››Mvh. Brokke

    ›Glimrende idé, men brug det 11. minut, så skråler jeg med.

    Hvad med en tifo med "four more years"
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Elsker billedet af ham med knyttede hænder i regnen. Det er fightervilje Albäck-style!!!

    Selv de dage hvor benene ikke har villet det samme som hovedet, så har han haft en vindermentalitet udover det sædvanelige - og det er klasse!
    for han ku' lige så nemt ha' lavet en Laudrup eller bare slappet af til en fed hyre. Men han vil vinde koste hvad det vil, og det kan man godt savne nogle gange, at der var flere der ville...

    Tifo med four more years - hvorfor ikke...

    Chant til vi ikke længere kan synge four more years - helt fuckin' sikkert!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Jeg ville personligt stå og råbe four more years, hver gang Grønkjær havde bolden resten af denne sæson, hvis det kunne sikre ham bare et halvt år mere i FCK.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    ›Jeg ville personligt stå og råbe four more years, hver
    ›gang Grønkjær havde bolden resten af denne sæson, hvis det kunne
    ›sikre ham bare et halvt år mere i FCK.

    Jeg vil i øvrigt lige opfordre til at man hopper ind på FCK's facebook side og deler lidt glæde med "four more years" eller lign, så det spredes endnu mere...

    https://www.facebook.com/FCKobenhavn

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til Jesper Grønkjær: Forlæng og tag en sæson mere for FC København!

    Fandt denne hyldest "video" på Youtube(dog kun med billeder):

    http://www.youtube.com/watch?v=ziPshFe2y40

    Og denne video med højdepunkter:

    http://www.youtube.com/watch?v=wNOrz...eature=related

    Og fra 2009/2010:

    http://www.youtube.com/watch?v=CJFDq...eature=related



    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Endnu et forslag til en Jesper Grønkjær sang
    By Kickasso in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 02.07.06, 15:57
  2. Jesper Grønkjær til FCK? - Part 2
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 111
    Sidste Meddelelse: 24.06.06, 07:36
  3. Jesper Grønkjær til FCK?
    By MadsFCK in forum De korte linier
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 21.06.06, 08:44
  4. Ønsker du Jesper Grønkjær til FCK?
    By dujopolak in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 09.06.06, 11:59

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •