Side 1 af 40 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 593

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Tror mange blev træt af den ufattelig lange tråd, hvor man snildt ku bruge 15 min på at få læst de nyeste indlæg. Så når der ikke er andre, så må jeg jo gøre det.

    Nu har vi sikret os Ragnar Sigurdsson, hvem er ellers på vej?

    Personligt er jeg en anelse nervøs for, at der er flere "stjerner" på vej fra den svenske liga, men kan være der bliver trukket et par kaniner op af hatten.

    Kvist står til at skifte klub, der snakkes nu om 30 mio. hvis han sælges så skal CP hjem hurtigst muligt og ku være rart at se følgende spillere i FCK:

    Lars Jacobsen

    CP

    Hussklepp

    Hysen/Rommedahl/Løvenkrands

    En spiller som Harmeet Singh ku også være en spændende tilgang!!
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Tør man drage et lettelsens suk?
    Dennis Rommedahl:
    Jeg er ikke på vej væk. Jeg har det godt i Grækenland, og jeg vil vise, at jeg er god nok til at spille, understreger han.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1564856.ece
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    SWuk, savner lidt rygter eller bare et eller andet så man har noget at se frem til. Syntes der er meget stille lige nu. Det er jo ikke fordi sommerpausen er særlig lang, og holdet skulle jo gerne have spillet sig lidt sammen iden starten går igen til CL og ligaen.

    Håber lidt at der snart sker noget. En højre back og en midterforsvar og så ligt guf til midtbanen og angrebet...hm, er det for meget at ønske *GG*

    Come on..C.V. lad os få et par "kaniner" nu ikke sparre alt for meget på pengene denne gang. Håber at blive glædelig overrasket.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›SWuk, savner lidt rygter eller bare et eller andet så man har
    ›noget at se frem til. Syntes der er meget stille lige nu. Det er
    ›jo ikke fordi sommerpausen er særlig lang, og holdet skulle jo
    ›gerne have spillet sig lidt sammen iden starten går igen til CL
    ›og ligaen.

    ›Håber lidt at der snart sker noget. En højre back og en
    ›midterforsvar og så ligt guf til midtbanen og angrebet...hm, er
    ›det for meget at ønske *GG*

    ›Come on..C.V. lad os få et par "kaniner" nu ikke
    ›sparre alt for meget på pengene denne gang. Håber at blive
    ›glædelig overrasket.

    Så er der et rygte fra England her min ven.

    http://www.mirrorfootball.co.uk/news...cle743670.html

    Jeg ville ikke blive overrasket. Men håber stadigvæk på Pavle Ninkov eller Mikael Lustig.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Der er i hvertfald penge at spare ved at hente Lars tilbage til klubben. Disse penge kunne man evt. bruge på at forstærke andre pladser på holdet eller købe en ung spiller til højreback, hvor vi dog får Thomsen ind på holdet som backup..
    Jeg vil dog mene, at Hr. Thomsen kunne spille andre pladser på banen end højrebacken, da han er rimelige defensiv stærk og har et fantastisk løbepensum.

    Lars Jacobsen kunne bidrage med noget internationalt erfaring til truppen, og ville være en god spiller til at lære fra sig til vores relativt unge bagkæde, som efterhånden mangler en stor international erfaring, hvor Zanka vil er den mest erfarne spiller i bagkæden.

    Selvom vi har afgang af en række profiler, så synes jeg bestemt at markedet passer fint til klubben. Vi må have flere penge til at handle for i dette transfervindue end de sidste par stykker, og der er en del spillere, som kunne være interessante, som har en kontrakt der udløber inden længe..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    632

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Synes det kommer meget an på hvordan Roland vil spille mht. Lars Jacobsen. Lars er jo en del mere defensivt orienteret end Pospech, og spillede ofte med håndbremsen trukket.

    Men uden tvivl en spiller der ikke vil falde igennem og som er driftsikker. Men måske med lidt færre overlap og skud på mål. Til gengæld nok en smule bedre defensivt end Pospech.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Synes det kommer meget an på hvordan Roland vil spille mht. Lars
    ›Jacobsen. Lars er jo en del mere defensivt orienteret end
    ›Pospech, og spillede ofte med håndbremsen trukket.

    ›Men uden tvivl en spiller der ikke vil falde igennem og som er
    ›driftsikker. Men måske med lidt færre overlap og skud på mål. Til
    ›gengæld nok en smule bedre defensivt end Pospech.

    Jeg synes lidt, at folk har en tendens til at glemme, at Lars Jacobsen ikke bare står nede i fireback-kæden, når hans hold er i angreb. Det er i hvert fald ikke, hvad jeg husker fra hans tid i København, fra landsholdet, eller hvad jeg har set i hans tid i Premier League. Det er klart, at han er en anden type end Pospech, og at han ikke scorer lige så mange mål og laver lige så mange assists, men han er altså udmærket (uden at være prangende) i offensiven, og så er han bundsolid defensivt, hvilket man ikke altid har kunnet sige om Pospech. Og så har han noget international rutine, som vores backkæde i dén grad kommer til at mangle, når vi går ind til CL-kvalifikationen om ikke så længe. Zanka er den mest rutinerede af vores forsvarere, og det siger ikke så lidt. Jeg tror, at hans erfaring kan blive vigtig, når vi skal spille et helt nyt forsvar sammen, og derfor ville jeg absolut ikke blive ked af det, hvis Lars Jacobsen blev vores nye højre back. Vi kan alligevel ikke finde en back på niveau med Pospech, men på hylden lige under er Lars J én af de mest oplagte, IMO.
    Mvh.
    Dane


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Jeg synes lidt, at folk har en tendens til at glemme, at Lars
    ›Jacobsen ikke bare står nede i fireback-kæden, når hans hold er i
    ›angreb.

    Det er ikke viljen til at støde med frem, der er problemet, men snarere evnen. Lars Jacobsen er dårligere i pasningsspillet, slår dårligere indlæg og sparker dårligere på mål. Hans venstreben er pivringe, og man ser ofte, hvordan det ødelægger flowet i spillet omkring ham.

    Defensivt kan man ikke indvende noget imod ham, og jeg var også vældig tilfreds med ham, da han var i FCK. Pospech har dog virkelig åbnet mine øjne for Lars Jacobsens mangler.

    Samtidig er han blevet en mere skrøbelig spiller efter sit skifte fra FCK, og han virker heller ikke vældig indstillet på et vende hjem. Jeg bryder mig heller ikke om, at han klandrede FCK for at hæmme hans udvikling.

    Nej tak til Lars Jacobsen. Så hellere satse på Johnny Thomsen, som har været ganske solid i de kampe, jeg har set.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    72

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››Jeg synes lidt, at folk har en tendens til at glemme, at Lars
    ››Jacobsen ikke bare står nede i fireback-kæden, når hans hold er i
    ››angreb.

    ›Det er ikke viljen til at støde med frem, der er problemet, men
    ›snarere evnen. Lars Jacobsen er dårligere i pasningsspillet, slår
    ›dårligere indlæg og sparker dårligere på mål. Hans venstreben er
    ›pivringe, og man ser ofte, hvordan det ødelægger flowet i spillet
    ›omkring ham.

    ›Defensivt kan man ikke indvende noget imod ham, og jeg var også
    ›vældig tilfreds med ham, da han var i FCK. Pospech har dog
    ›virkelig åbnet mine øjne for Lars Jacobsens mangler.

    ›Samtidig er han blevet en mere skrøbelig spiller efter sit skifte
    ›fra FCK, og han virker heller ikke vældig indstillet på et vende
    ›hjem. Jeg bryder mig heller ikke om, at han klandrede FCK for at
    ›hæmme hans udvikling.

    ›Nej tak til Lars Jacobsen. Så hellere satse på Johnny Thomsen,
    ›som har været ganske solid i de kampe, jeg har set.


    Uanset om Lars J eller JT skal udfylde højreback, er man nok tvunget til at huske tilbage på den periode, hvor bla. Kvist vikarierede på HB alternativt wing.
    Dengang var det backen der glimrede med sit offensive spil - (ZP) som garant herfor. Til gengæld var wingen ikke overbevisende hverken offensivt eller i forsvarsspillet. ( jo, WK var en udemærket HB, men stadig ikke på Pospech niveau).

    Efter min bedste overbevisning er vi i dag beriget med en wing (CB) med så mange offensive kvaliteter at summen klart overskygger tidligere tiders wings!
    Derfor vil en back, der defensivt er stærkere end ZP, være én gevinst for holdet...i fald at resten af "kæderne" forbliver af samme kvalitet.

    //C.
    Sidst redigeret af fckedde : 02.06.11 kl. 18:56

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Er det helt utænkeligt, at grunden til, at man endnu ikke har meldt ud, om Peter Larsson fortsætter i København eller Helsingborg, er, at man prøver at forhandle sig frem til en aftale omkring Alexander Gerndt?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Hvad ville han da koste Gerndt ? hørte ca 35 mio kan det virkelig passe? er han så vanvittig dygtig ?

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Er det helt utænkeligt, at grunden til, at man endnu ikke har
    ›meldt ud, om Peter Larsson fortsætter i København eller
    ›Helsingborg, er, at man prøver at forhandle sig frem til en
    ›aftale omkring Alexander Gerndt?

    Jeg har nøjagtig samme teori. Om det er fordi det rent faktisk er det der foregår, eller fordi jeg er godt og grundigt naiv, skal jeg ikke kunne sige. Jeg håber selvfølgelig på det første.

    /ntrm

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Dejligt med lidt optimisme;@).... Og her er en mere; hvorfor har Pavel Ninckov ikke skrevet under med Brugge endnu/hvorfor har vi ikke skrevet med Lars Jakobsen...... Er en Pavel handel ikke død endnu?;@)...

    Kom nu snart med noget kære CV, så aviserne ikke skal fokusere på salg af Kvist/Zanka, men på hvor stærk truppen bliver til næste år....

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Det er totalt til grin at Atalanta har budt blot 11 millioner for Zanka.. Jeg har i hvertfald svært ved at forestille mig, at Zanka forlader København for mindre end 25-30 millioner kroner..

    Desuden vil jeg give dig helt ret i antagelsen af Ninkov.. Det er trods alt ved at være nogle dage siden at der var noget nyt i sagen fra agentens side, og der er ikke sket meget i offentligheden siden.. Så umiddelbart kunne man sagtens forestille sig, at agenten har været ude og spinde en smule. FCK er trods alt efter sidste sæson succes i Champions League, den nye dreng i den europæiske topklasse, og har uden tvivl fået en masse fokus.. Der er ingen tvivl om at FCK er blevet en mere interessant klub i det europæiske perspektiv for både spillere, agenter og flere større klubber ligaerne i Europa.. Selvom Superligaen ikke er den mest interessante liga for store europæiske profiler, så er FCK rent sportsligt vel foran mange klubber, som ikke spiller i de største ligaer i Europa..

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    RWF

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››Er det helt utænkeligt, at grunden til, at man endnu ikke har
    ››meldt ud, om Peter Larsson fortsætter i København eller
    ››Helsingborg, er, at man prøver at forhandle sig frem til en
    ››aftale omkring Alexander Gerndt?

    ›Jeg har nøjagtig samme teori. Om det er fordi det rent faktisk er
    ›det der foregår, eller fordi jeg er godt og grundigt naiv, skal
    ›jeg ikke kunne sige. Jeg håber selvfølgelig på det første.

    ›/ntrm

    Man kan i hvert fald sige, at hvis man var sikker på, at man ville bruge Larsson i næste sæson, ville det give god mening at melde det ud så hurtigt som muligt for at lægge en dæmper på spekulationerne og skabe ro. Men om det så inkluderer Gerndt-forhandlinger, er jo ikke til at vide. Det kan også være, at man lurepasser mht. Larsson, fordi man enten ikke ved endnu, om man kan få noget bedre til forsvaret, eller fordi man vil have ham i baghånden, hvis Zanka skulle blive solgt (og man ikke kan få noget bedre i stedet for ham). Og så er den svenske liga jo i fuld gang, så det kan vel også godt bare være, at man ikke har fået taget de store fremtidssnakke med Larsson endnu, for det er vel ikke helt ligegyldigt, hvordan Larsson - i fald, at FCK gerne vil hente ham hjem - vil have det med at skulle sidde på bænken igen. Gerndt eller ej - jeg håber i hvert fald, at tavsheden mht. Larsson er et tegn på, at han er på vej videre i teksten...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 1 af 40 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •