Side 10 af 40 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 593

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Enig med alle dine forslag, men ikke Michael J, hvad er det lige han har vist? synes har var overhypet i superligaen, og han er dårlig offensiv, passer ikke til fck.
    Jeg ved ikke hvor meget du har fulgt Michael Jakobsen, men der er ikke meget der tyder på, at det er ret meget. Michael Jacobsen havde en væsentlig andel i AaB succes, mens han spillede der, og var en af de vigtigste spillere på holdet. CV´et tæller dansk mesterskab, europæisk succes..med sejre b.la. over Deportivo ude og hjemme, en 2-0 sejr over Manchester City hjemme, samlet avancement mod Sampdoria, og 2-2 på Old Trafford etc. MJ har bevist sit niveau på et internationalt plan. Han spillede desværre for ham selv et par mindre gode landskampe, fordi han ikke var i fuldt gear efter en længere skades-pause.


    Jeg vurderer Michael Jacobsen som værende bedre end Wendt defensivt, til gengæld er Wendt bedre offensivt. MJ er dog også en trussel på dødbolde, og scorer en del mål.

    Jeg ved ikke om MJ lige er den type back som FCK går efter, da han ikke er lige så offensivt stærk som Wendt, men han er uden tvivl en kvalitets-spiller.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Jeg ved ikke hvor meget du har fulgt Michael Jakobsen, men der er
    ›ikke meget der tyder på, at det er ret meget. Michael Jacobsen
    ›havde en væsentlig andel i AaB succes, mens han spillede der, og
    ›var en af de vigtigste spillere på holdet. CV´et tæller dansk
    ›mesterskab, europæisk succes..med sejre b.la. over Deportivo ude
    ›og hjemme, en 2-0 sejr over Manchester City hjemme, samlet
    ›avancement mod Sampdoria, og 2-2 på Old Trafford etc. MJ har
    ›bevist sit niveau på et internationalt plan. Han spillede
    ›desværre for ham selv et par mindre gode landskampe, fordi han
    ›ikke var i fuldt gear efter en længere skades-pause.


    ›Jeg vurderer Michael Jacobsen som værende bedre end Wendt
    ›defensivt, til gengæld er Wendt bedre offensivt. MJ er dog også
    ›en trussel på dødbolde, og scorer en del mål.

    ›Jeg ved ikke om MJ lige er den type back som FCK går efter, da
    ›han ikke er lige så offensivt stærk som Wendt, men han er uden
    ›tvivl en kvalitets-spiller.

    Der var også mange andre Aab spillere med i de kampe jeg helst ikke så til FCK. At de præsterede over evne i en halv sæson giver jeg ikke så meget for, han har da heller ikke vist noget siden. Ville 10x hellere have Wendt.

    Venstreback bør være dækket ind og undre mig lidt over Richardinho rygter, men Roald vil måske gerne hive lidt med fra hinsidan.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Der var også mange andre Aab spillere med i de kampe jeg helst ikke så til FCK. At de præsterede over evne i en halv sæson giver jeg ikke så meget for, han har da heller ikke vist noget siden. Ville 10x hellere have Wendt.

    Venstreback bør være dækket ind og undre mig lidt over Richardinho rygter, men Roald vil måske gerne hive lidt med fra hinsidan.
    Michael Jacobsen har i næsten hele sin AaB tid spillet på et stabilt højt niveau. Dog bortset fra da han kom tilbage fra skades-pause. Det tror jeg næsten samtlige på AaB´s forum ville give mig ret i, der savler de nemlig over tanken om at få ham tilbage.
    Jeg ville også foretrække Wendt fremfor MJ, men jeg ville hellere have MJ fremfor Bengtsson. MJ er jo omskolet fra midterforsvaret og kan stadig forbedre sig meget offensivt.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Jeg synes også at det er værd at notere sig, at de spillere som er blevet hentet i andre danske klubber normaltvis stiger et niveau, når de kommer til klubben.. Her er Martin Vingaard et forrygende eksempel..

    Men hvad angår hele back debatten, så var Wendt og Pospech forryggende offensive backs, men det har trods alt været en spillespil, som er blevet straffet til tider med nogle vanvittige dumme mål bagude, når en af dem tabte bolden i offensiven, og vores forsvar var på røven..

    Men nu har vi tilgengæld den bedste keeper, som nogensinde har stået på mål i FCKs historie, og man kan kun drømme om, hvordan vores målscorer ville have set ud, hvis Gravgaard og Hangeland havde holdt muren oppe i vores forsvarskæde - Vel og mærke dengang Gravgaard spillede godt..

  6. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Jeg synes også at det er værd at notere sig, at de spillere som
    ›er blevet hentet i andre danske klubber normaltvis stiger et
    ›niveau, når de kommer til klubben.. Her er Martin Vingaard et
    ›forrygende eksempel..

    Men i den anden grøft kan vi jo så hurtigt nævne Morten Nordstrand, Fredrik Berglund, Pimpong, Rasmus Würtz, Jose Junior (okay han var lige over Malmø på vejen fra OB) og TK. Sidstnævnte er dog omsider ved at være tilbage på sit FCN niveau. Nu skal han så vise, at han kan tage det et niveau yderligere op, så han også kan klare sig på europæisk niveau.

  7. #141
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Michael Jacobsen er en udmærket venstre back, som jeg i flere af de forgående transfervinduer havde som favorit til Wendts afløser. Men med indkøbet af Bengtsson, Oviedo tilbage i topform og muligheden for at købe Richardinho er min interesse for Jacobsen godt nok kølnet en del. Desuden ville jeg i øvrigt også være mere interesseret i at hente Michael Lumb tilbage til Danmark end Jacobsen.

    Åh, hvis bare der havde være lige så mange oplagte kandidater til højre back :-)

  8. #142
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)


    ›Jeg vurderer Michael Jacobsen som værende bedre end Wendt
    ›defensivt, til gengæld er Wendt bedre offensivt. MJ er dog også
    ›en trussel på dødbolde, og scorer en del mål.

    En trussel på dødbolde, tjo, i hvert fald på straffespark, hvor han scorede de fleste af sine mål for AaB (seks af de sidste syv blandt andet), hvilket pynter lidt rigeligt på hans statistik.

    ›Jeg ved ikke om MJ lige er den type back som FCK går efter, da
    ›han ikke er lige så offensivt stærk som Wendt, men han er uden
    ›tvivl en kvalitets-spiller.

    I superligaen er han da en udmærket spiller, men jeg ser ham slet ikke som et muligt førstevalg i FCK pga. hans manglende offensive kvaliteter. Han kunne være en fin backup, især da han samtidig ville kunne agere fjerdevalg i midterforsvaret, men det er næppe interessant for ham, eller for os for den sags skyld hans sikkert ganske høje løn taget i betragtning.

    Som andre er inde på, er MJ endnu en af de spillere fra AaB's guldhold, der har vist sig ikke overhovedet at kunne holde niveauet efterfølgende. Som Augustinussen, der floppede i Østrig, Curth, der er gået totalt i stå, og flere andre. Når Jakobsen har været svag på landsholdet og ikke har kunnet spille sig til en fast plads hos Primeras suverænt dårligste hold, kan jeg slet ikke se ham som et mål for os. Han vil da nok kunne forstærke Brøndby eller AaB, bevares, men de er så også fænomenalt dårligt besat på backen, og skulle han havne et af de steder, er det ikke noget, der får mig til at ryste i bukserne.
    HIC SUNT LEONES

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #143
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Michael Jakobsen har aldrig været og bliver aldrig et emne i FCK . Han er ikke teknisk stærk, kan intet fremad banen... Jeg garanterer for at han aldrig har stået på CVs liste..... Derudover har vi Bengtsson, Oviedo og på rygteplan Richardino..... Lad os fokusere på positioner hvor vi rent faktisk mangler kvalitet( læs; højre back, højre midt og angrebet)

    Kom nu CV.... Er ved at slide diverse hjemmesider op i disse dage;@(

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #144
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Nu er glæden og spændningen ved det her transfer vindue seriøst ved at gå over i frustration.... jaja der længe igen, men syntes ikke det kan være rigtigt at vi skal så langt hen mod den nye sæson, for at de nye spillere kommer... Hvorfor ikke få det på plads i god tid... ?

    Vi har længe vidst hvilke mangler vi kom til at stå over for, og derfor må C.V også have erstatningerne klar, men hvorfor ikke offentligøre dem ?

    Det altså ikke kun en brede spiller vi mangler i truppen Hr. Vagn, det 4-5 stamspillere der står til at skulle skiftes ud, og vi står snart og skal spille om CL, var det ikke en ide at få kridtet skoene lidt og få de handler i hus, så vi undgår alt det her pres, og alle de latterlige spekulationer...


    Er det fordi du har for meget over hovedet, så giv mig et ring, så skal jeg sgu nok rejse til dortmund for at snakke med Zidan, til trondheim for at tale med lustig, og eller Skjelbred, til rødestjenes klubhus og snakke med niklov, og til farum kro for at dele en flaske rødvin med Mr. Rødvinstud Allan K ang Andreas Bjelland og sidst men ikke mindst tage til liverpool og få CP med hjem i rejsetasken.

    Jeg bryder mig ikke om at bif henter spillere, og nu muligvis også Ujah, samtidigt med vi bare kigger på, jeg er godt klar over der sker noget, men det må gerne begynde NU..

    Så Kære C.V, vi har ikke alle dage været enige om tingne, men lige meget hvad så skal jeg nok hjælpe dig, hvis opgaven er for stor !¨


    Lad os nu se nogen handler- er ved at gå til af spænding, og frygt over for hvad der skal ske med vores F.C København hold ano 2011/2012 !


    SÆT IGANG........
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Nu er det jo, desværre, ikke op til CV alene. De fleste sælgere vil nok gerne afvente situationen for at presse prisen/afvente et bedre bud. Jeg er sikker på at FCK også er interesserede i at få tilknyttet de nye spillere hurtigst muligt.

    Angående spillere:

    Bjelland tror jeg ikke vi får, han sagde nej til Club Brugge i vinters, der havde budt små 20 mio og tilbudt ham en kontrakt der var en del større end hvad man kan få i Danmark.

    Skjelbred har, så vidt jeg kan forstå, ikke vist noget i lange tid efterhånden, her ville jeg personligt MEGET hellere se en Lasse Schøne blive tilknyttet. Det er ret ens spillertyper.

    Lustig er god, ham kunne jeg godt tænke mig!

    Zidan, fandme nej. Han er jo topmålet af usympatisk. Desuden kan han nok få en del flere guldure ud af en kontrakt hos en arabisk klub.

    Christian Poulsen, ja, hvis han skriver en 2 årig kontrakt til 4.5 mio

    Dertil kommer

    Alexander Gerndt, en angriberudgave af Vingaard, ja tak.

    Huseklepp, gratis og kan spille kant og angriber, why not.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Nogen der kan hacke CV's computer, så vi kan få nogle oplysninger og scounting rapporter at læse igennem, mens vi venter på at få "opløst" spændingen..

    Det er egentlig det samme hvert eneste år.. Forventninger om at der skal ske noget er tårnhøje, og selvom transfervindue ifølge sporten.dk sillyseason først åbner 11. juni, så er vi alle sammen inkl. mig selv ved at gå miste tålmodigheden for hver eneste dag, der går uden nyheder på spillerfronten..

    Vi vil have rygter om køb, salg og usande rygter at forholde os til, og hvis vi engang imellem skulle ramme rigtigt med vores syn på relevante spillere for klubben, så vil det være forrygende.. Det minder egentlig lidt om juleaften..

    Mens vi venter på gaverne, så kunne vi med rette åbne en lille debat om, hvad der gør sig gældende for CV, når der skal handles..

    Tror I at det økonomiske perspektiv spiller en større rolle end det sportslige, hvor man vælger at hente spilleren, som måske ikke står højst på ønskesedlen, men man anskaffer ham, da et fordelagtigt tilbud pludselig dukker op af forskellige grunde.

    Hvilke spillere går man efter rent aldersmæssigt og på hvilket udviklingsstadie?

  17. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Nu er glæden og spændningen ved det her transfer vindue seriøst
    ›ved at gå over i frustration.... jaja der længe igen, men syntes
    ›ikke det kan være rigtigt at vi skal så langt hen mod den nye
    ›sæson, for at de nye spillere kommer... Hvorfor ikke få det på
    ›plads i god tid... ?

    ›Vi har længe vidst hvilke mangler vi kom til at stå over for, og
    ›derfor må C.V også have erstatningerne klar, men hvorfor ikke
    ›offentligøre dem ?

    ›Det altså ikke kun en brede spiller vi mangler i truppen Hr.
    ›Vagn, det 4-5 stamspillere der står til at skulle skiftes ud, og
    ›vi står snart og skal spille om CL, var det ikke en ide at få
    ›kridtet skoene lidt og få de handler i hus, så vi undgår alt det
    ›her pres, og alle de latterlige spekulationer...


    ›Er det fordi du har for meget over hovedet, så giv mig et ring,
    ›så skal jeg sgu nok rejse til dortmund for at snakke med Zidan,
    ›til trondheim for at tale med lustig, og eller Skjelbred, til
    ›rødestjenes klubhus og snakke med niklov, og til farum kro for at
    ›dele en flaske rødvin med Mr. Rødvinstud Allan K ang Andreas
    ›Bjelland og sidst men ikke mindst tage til liverpool og få CP med
    ›hjem i rejsetasken.

    ›Jeg bryder mig ikke om at bif henter spillere, og nu muligvis
    ›også Ujah, samtidigt med vi bare kigger på, jeg er godt klar over
    ›der sker noget, men det må gerne begynde NU..

    ›Så Kære C.V, vi har ikke alle dage været enige om tingne, men
    ›lige meget hvad så skal jeg nok hjælpe dig, hvis opgaven er for
    ›stor !¨


    ›Lad os nu se nogen handler- er ved at gå til af spænding, og
    ›frygt over for hvad der skal ske med vores F.C København hold ano
    ›2011/2012 !


    ›SÆT IGANG........


    Hehe Daniello/UC jeg er bare uenig med dig ved hvert transfer vindue, du sad og var lige så fustreret ved de forgående 2-3 og der må man sige det gik fint nok. Vi kan jo håbe på Cv er ude efter spiller som har andre muligheder end os pga de bare er lidt bedere end dem bøf osv kigger efter. Det kan trække lidt i forhandlingerne, og jeg tror fuld og fast på at vi nok skal være klar når det hele går løst.

    Rolle skal vel også lige ha mulighed for at komme med sit syn på tingene og (jeg er ikke sikker men mener at) spillerne stadigvæk er på ferie?

    Jeg er helt rolig, også fordi jeg mener enlig ikke at hverken en mikkel t eller Ujah ville forstærke os ret meget, hvis overhovedt. Den eneste af dem jeg kunne se hos os er rent faktis Mikkel T , men der mener jeg bare vi har så meget bedere en spiller på højre midt end han er. Så køl ned, nyd en kold øl og syng lidt horn musik en måneds tid og så kan man begynde at bide negle hvis det er det man ønsker. Vi har holdet til at gå gennem superligaen og vi har trppen til at kunne tage endnu et mesterskab, men ja, vi kunne da godt bruge lidt forstærkninger. Men det jo ikke fordi vi har akut brug for første hjælp og vi ikke kan stille 11 spiller der alle er mere end kompetente i SL. ( som er min første priotet i år) . i CL har vi stadigvæk et hold der kan overraske, men der er vi betydlig mere svækket.

  18. #148
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Jeg er sku også ved at dø af spænding, men dertil skal det siges at vi må nok lige slå koldt vand i blodet, jeg er total enig i at vi har truppen til at vinde suppen igen, tiltrods for at de pis gule handler lidt, ob ja de er og blir ob, det vi mangler er jo bare lidt ekstra krydderi som vi også nok skal få. men som den gode CV altid siger så køber vi ikke for bare at købe, den rigtigt spiller osv køber vi. Og nu skal det jo siges at WK ikke er solgt endnu, synes da det er et par dage siden man sådan rigtig har læst noget.

    De oplagte emner som Lars Jacobsen er nok ikke det vi helt gåt efter tror jeg, tror vi alle kan blive meget overrasket over hvad CV hiver ud af ærmet, og som tidligere nævnt så er han ( CV ) jo også godt klar over hvor vigtig denne sæson er, så for at gøre en laaang historie kort slå koldt vand i blodet incl mig selv sagde hunden.

    Men hent nu for helvede CP hjem fra fucking England....:-)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Det bedste havde jo været om truppen var på plads den 20 til opstart, og vil give Daniello ret,CV har vidst langtid hvilke mangler der ville blive denne sæson så han må gerne få lidt fart i tingene hehe

  21. #150
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    det er jeg helt enig i, det kommer jo ikke som nogen overraskelse, så ja hvad fanden sker der??

    men mon ikke Ninkov var vores første valg, men at han så valgte at takke nej har bare fået processen til at tage lidt længere tid? Gronck er væk,men det er jo stadig nyt i transfer sammenhæng og Kvist ja det er jo en saga... Fuld fart frem CV

Side 10 af 40 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •