Side 11 af 40 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 593

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Det bedste havde jo været om truppen var på plads den 20 til
    ›opstart, og vil give Daniello ret,CV har vidst langtid hvilke
    ›mangler der ville blive denne sæson så han må gerne få lidt fart
    ›i tingene hehe

    Ja det ville være optimalt, men en ting er hvad vi vil ha, noget andet er spillerne og deres klubber. Vil de sælge? vil spilleren vente og se om der dukker noget beder op? sælger vi Zanka og WK? hvornår er vingaard fit? kommer han tilbage på 100%? Vil rolle ha en decideret angriber eller en (ala grønkjær) til toppen? Vi er efter "de store klubber" så når først de har deres trupper på plads kan vi begynde at handle de spillere der ikke i enne omgang kom til england, spanien, tysklad, italien? Der er så mange ting der skal falde på plads, er vi ude efter en spiller der vil til england og har ville det i 1-2 år og han derfor afventer denne mulighed, kommer denne mulighed ikke ville vi måske kunne lokke ham et par år til kbh og spille i europa hvert år.?

    Det er jo ikke bare at gå ud og hive forskellige spiller, en CP ville måske først se på muligheden for at spille i liverpool, derefter et lån i en anden eng klub, evt en tysk klub for så derfra at sige okay, jeg vender squ hjem. Det beslutter han jo ikke 9 dage inde i transfer vinduet f.eks. Dem bøf henter er jo klar spiller der vil forstærke dem(den morsomme vil mene at de kan hente spiller i 1 div og 2 div der ville kunnehjælpe dem) men det er ikke spiller vi ville ha synderligt gavn af, og derfor nok ikke spiller vi ville ha set på medmindre vores andre valg havde slået fejl.

    Men ingen tvivl om at jo før man får truppen på plads, ro på og ved hvad man har, jo bedere er det. Det tror jeg alle vil gi dig ret i. også CV, men nu er verden desværre ikke altid så sort hvid, og der er mange ting i forbindelse med indkøb der skal falde på plads og der er alt risiko for at blive overhalet inde om, afvist, eller at klub/spiller ber om betænknings tid. Så må man gøre op, vil man gå efter de spiller der er sikre, men kun marginalt ville kunne hjælpe os? eller vil man statse på at kunne hente spiller der forstærker os? En Mikkel T ville jeg da gerne se i kbh, men ville ikke mene han kunne bidrage med ret meget som vi ikke allerede havde, han ville dog være en dejlig mand at ha på bænken og i truppen, men det lyder nok ikke ligre som noget han går og drømmer om. Spillere i hans klasse kan vi altrid hente, dog nok ikke gratis, i slutningen af et transfer vindue hvis alt andet slår fejl..

    Dertil kommer, henter vi CP og skal han ha en stor løn, ener det så med at WK ikke bliver solg men at Zanka f.eks eller damen ryger. Har vi så nok luft i lønbudgetet til at hente en tilsvarende fuldgo erstatning? køber vi en løntung, "dyr" angriber, og WK bliver solg, har vi så nok luft i lønbudgetet til at hente CP? de to plads som vi på papiret ser mest svækket ud er venstre midt ( alt efter hvad der sker med vingaard) og en højre back. Jeg aner ikke hvor go jonny thomsen er offensivt, men sikkert ikke lige så god som pos, dog er Thomsen nok en del stærker i det deffensive, og det kan være rolle heller vil ha en deffensiv stærk, hurtig back end end offensiv stærk back.

    Jeg har stor tiltro til cv og venter med at bedømme ham indtil truppen er klar og vi er kommet igang igen efter sommerferien. for jeg aner personligt ikke hvor meget eller lidt spillerne viser til træning og hvad klubben ideer med dem er, da linde forsvandt var WK da en af de sidste jeg havde forstillet mig skulle vokse så meget som han har gjort, men det har de åbenbart haft et godt syn for i ledelsen.
    Sidst redigeret af Fcmio : 09.06.11 kl. 11:54

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Nogen der kan hacke CV's computer, så vi kan få nogle oplysninger
    ›og scounting rapporter at læse igennem, mens vi venter på at få
    ›"opløst" spændingen..

    ›Det er egentlig det samme hvert eneste år.. Forventninger om at
    ›der skal ske noget er tårnhøje, og selvom transfervindue ifølge
    ›sporten.dk sillyseason først åbner 11. juni, så er vi alle sammen
    ›inkl. mig selv ved at gå miste tålmodigheden for hver eneste dag,
    ›der går uden nyheder på spillerfronten..

    ›Vi vil have rygter om køb, salg og usande rygter at forholde os
    ›til, og hvis vi engang imellem skulle ramme rigtigt med vores syn
    ›på relevante spillere for klubben, så vil det være forrygende..
    ›Det minder egentlig lidt om juleaften..

    ›Mens vi venter på gaverne, så kunne vi med rette åbne en lille
    ›debat om, hvad der gør sig gældende for CV, når der skal
    ›handles..

    ›Tror I at det økonomiske perspektiv spiller en større rolle end
    ›det sportslige, hvor man vælger at hente spilleren, som måske
    ›ikke står højst på ønskesedlen, men man anskaffer ham, da et
    ›fordelagtigt tilbud pludselig dukker op af forskellige grunde.

    ›Hvilke spillere går man efter rent aldersmæssigt og på hvilket udviklingsstadie?

    CV har for nylig været ude og sige, at man ikke går efter "big name" players, men spillere med et stort potentiale, som kan udvikle sig yderligere i Fck. Sigurdsson passer jo også fint på denne profil, ligesom Bengtsson og Bolanos gør det.

    Umiddelbart er der også en del fornuft i af hente spillere i en forholdsvis ung alder, som endnu ikke er floppet udenlands, idet sandsynligheden for at ramme "jackpot" her er større end i tilfælde som eksempelvis Junior (ikke at han er noget "big name").

    Selvfølgelig skal der dog engang imellem krydres med noget rutine, og skulle Kvist ryge er CP derfor en oplagt afløser på trods af hans store navn:-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›CV har for nylig været ude og sige, at man ikke går efter
    ›"big name" players, men spillere med et stort
    ›potentiale, som kan udvikle sig yderligere i Fck.

    Har du et link til den udtalelse?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)


    ›CV har for nylig været ude og sige, at man ikke går efter
    ›"big name" players, men spillere med et stort
    ›potentiale, som kan udvikle sig yderligere i Fck. Sigurdsson
    ›passer jo også fint på denne profil, ligesom Bengtsson og Bolanos
    ›gør det.

    ›Umiddelbart er der også en del fornuft i af hente spillere i en
    ›forholdsvis ung alder, som endnu ikke er floppet udenlands, idet
    ›sandsynligheden for at ramme "jackpot" her er større
    ›end i tilfælde som eksempelvis Junior (ikke at han er noget
    ›"big name").

    ›Selvfølgelig skal der dog engang imellem krydres med noget
    ›rutine, og skulle Kvist ryge er CP derfor en oplagt afløser på
    ›trods af hans store navn:-)

    Bare en lille tanke hvad er big name players ? Er det spiller som
    Pavle ninkov ?
    Hysen ?
    Richardinho ?
    Schøne ?
    Alexander Gerndt ?
    Huseklepp ?
    Lustig ?

    eller er det spiller som
    Lars Jackobsen ?
    Daniel Jensen ?
    Rommedahl ?
    Løvenkrands ?

    Er godt klar over at CP høre til i big name players.
    Sidst redigeret af donl : 09.06.11 kl. 12:38
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Har desværre ikke noget link, men artiklen er en to til tre uger gammel. I dette tilfælde er det selvfølgelig udelukkende cv's opfattelse af big name players der gør sig gældende, men jeg tolker det som spillere a la Løvenkrands, Daniel Jensen osv og ikke spillere som ninkov og gerndt. Det er netop spillere fra den sidstnævnte kategori der stræbes efter, altså spillere som endnu ikke har fået chancen i de store klubber endnu og stadig er på vej frem. Men en sådan udtalelse kan selvfølgelig tolkes på mange måder, og vil sikkert mene at både ninkov og gerndt er big name players!

  7. #156
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...t-mangler.html



    ›Det lader til, at Stuttgart er meget opsatte på at hente Kvist.
    ›Derfor spiller CV nok kortene godt ved at kræve en højere pris -
    ›hvis han er Stuttgarts primære target. En pris på op mod 40 mio.
    ›kr. ville være fantastisk.

    The plot thickens: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...stuttgart-snak
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  8. #157
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)


  9. #158
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...t-mangler.html
    ››
    ››
    ››
    ››Det lader til, at Stuttgart er meget opsatte på at hente Kvist.
    ››Derfor spiller CV nok kortene godt ved at kræve en højere pris -
    ››hvis han er Stuttgarts primære target. En pris på op mod 40 mio.
    ››kr. ville være fantastisk.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...stuttgart-snak

    kan godt lide afslutningen på artiklen.

    "Men hvordan forholder sportsdirektøren sig til et muligt salg af kaptajnen(?), "

    Ja hvad mon CV siger :-)
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  10. #159
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Har desværre ikke noget link, men artiklen er en to til tre uger
    ›gammel. I dette tilfælde er det selvfølgelig udelukkende cv's
    ›opfattelse af big name players der gør sig gældende, men jeg
    ›tolker det som spillere a la Løvenkrands, Daniel Jensen osv og
    ›ikke spillere som ninkov og gerndt. Det er netop spillere fra den
    ›sidstnævnte kategori der stræbes efter, altså spillere som endnu
    ›ikke har fået chancen i de store klubber endnu og stadig er på
    ›vej frem. Men en sådan udtalelse kan selvfølgelig tolkes på mange
    ›måder, og vil sikkert mene at både ninkov og gerndt er big name
    ›players!

    Ja det bliver sjovt at se hvem CV mener er big players. jeg har selv læst de der udtalser fra CV, men han har det jo med at hive en kanin op af hatten af og til som med Grønkjær, og det var da om nogen en big player :-)
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  11. #160
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Kan godt være det er ønsketænkning (stadigvæk), men en spiller som Marcus Rosenberg, som spiller tildaglig i tyske Bremen, har lige været lejet ud til Santander i Spanien - ku være et scoop at hive til FCK, og danne angrebsduo med 1 dame!

    han har tidligere virket en anelse arogant overfor et skifte til Skandinavien, kan ikke lige finde linket, men efter vores status er vokset, qua CL-rejsen, så er det måske realistisk nu?

    Ihvertfald på leje?
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  12. #161
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Kan godt være det er ønsketænkning (stadigvæk), men en spiller
    ›som Marcus Rosenberg, som spiller tildaglig i tyske Bremen, har
    ›lige været lejet ud til Santander i Spanien - ku være et scoop at
    ›hive til FCK, og danne angrebsduo med 1 dame!

    ›han har tidligere virket en anelse arogant overfor et skifte til
    ›Skandinavien, kan ikke lige finde linket, men efter vores status
    ›er vokset, qua CL-rejsen, så er det måske realistisk nu?

    ›Ihvertfald på leje?
    Om det er realistisk eller ej at Rosenberg overhovedet skulle være interesseret i at spille for os, skal jeg lade være usagt, men i hvert fald kommer det ikke til at ske i denne omgang. Efter gode præstationer i Spanien har Werder Bremen meldt ud, at de vil bruge ham næste sæson, og han møder op hos dem første træningsdag.

  13. #162
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    For lige at følge op på Christian Poulsens situation har Liverpool nu bekræftet købet af Sunderlands Jordan Henderson for angiveligt omkring 170 millioner kroner. Samtidig vender Aquilani tilbage fra lejeophold i Juventus. Poulsen har, på trods af Gerrards skade, ikke spillet en kamp siden Europa League-fiaskoen i marts, og han er efterhånden meget langt nede i hierarkiet. Han står formentlig efter Gerrard, Meireles, Lucas, Henderson, Aquilani, Shelvey og Spearing i køen til spilletid - det gør ham til et meget dyrt ottendevalg til den centrale midtbane!

    Jeg er overbevist om, at hans rolle i Liverpool er udspillet, og det tror jeg også, at han selv er klar over, men han skal selvfølgelig komme med udtalelser om, at han vil kæmpe for sin plads for at lægge maksimalt pres på klubben. De vil naturligvis meget gerne af med hans årsløn på 25 millioner kroner og også gerne have lidt tilbage af de 45 millioner, Roy pungede ud for ham for et år siden, men jeg tror, at de må ende med at lade ham gå på en fri transfer, måske endda betale noget af hans løn for resten af kontraktperioden.

    Spørgsmålet er selvfølgelig, om Poulsen er klar til at vende hjem til Danmark, eller om han er villig til at fortsætte i en lidt mindre klub i udlandet, eksempelvis i Bundesligaen, hvor han selvfølgelig kan tjene mere, end vi kan tilbyde. Mit gæt er dog, at han har tjent de penge, han skal, efter ni år i udlandet med guldrandede kontrakter, og nu kunne være interesseret i at få karrieren tilbage på rette spor og samtidig indtage en nøglerolle i Københavns udfordringer de kommende år. Skulle William Kvist blive solgt i dette transfervindue, ser jeg det som oplagt for alle parter at få hentet Christian Poulsen hjem til Parken.
    HIC SUNT LEONES

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #163
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Men skal vi ikke lade
    ›være med at fluekneppe den ged? Hvis du mener, at kampene var
    ›meget lige, er det fint. Jeg, spillerne og selv nordmændene er
    ›bare ikke enig i den betragtning. Også selv om kampene blev
    ›unødigt spændende.

    Hverken Eggen eller Prica siger noget der understøtter din påstand om at vi var "klasser bedre" i andet end én af fire halvlege. Prica siger faktisk overhovedet ingenting om at vi var bedre end dem og hans bemærkning om at vi har overtaget tronen handler om de seneste fem år samlet.

    Jeg synes det er lidt useriøst at du trækker de citater frem og mener at du kan triumfere på den baggrund. Jeg tror en del mennesker så det samme som jeg: En kamp i Trondheim hvor vi var skidt kørende, havde svært ved at komme til chancer og kunne have tabt 3-0, men hvor vi på en dygtig dødbold fik et helt andet udgangspunkt med hjem. I Parken kørte vi RBK midt over i første halvleg, men formåede alligevel kun at score ét mål, og derfor levede de med til det sidste og var tæt på at gå videre da Roar Strand ramte overliggeren via Wilands handske. Jeg synes helt sikkert det var det "rigtige" hold der gik videre, men det var tæt, og det kan det nemt blive igen.

    ›Jeg tror bare ikke helt, jeg forstår din argumentation. På den
    ›ene side er du meget bekymret for at have mistet spillere med
    ›stor europæisk erfaring (der oftest er gode til at holde hovedet
    ›koldt i pressede situationer). På den anden side tillægger du det
    ›ikke stor vægt, at en majoritet af spillerne på holdet i den
    ›kommende sæson har haft rigtig store succesoplevelser europæisk
    ›det seneste år.

    Jeg er overbevist om at det har stor værdi at spille de europæiske kampe, men jeg tilskriver det bare større betydning i negativ retning at vi har mistet så meget rutine, end jeg tilskriver det positiv betydning at dem vi har tilbage var med til bl.a. at spille 1-1 mod Barcelona. Det synes jeg ikke er nogen selvmodsigelse.

    ›Vi har een eneste virkelig potent angriber i truppen, når det
    ›kommer til de europæiske kampe.

    Og det er et kæmpe problem, helt enig. Jeg er også enig i at det burde have lige så høj eller måske endda højere prioritet end midtbanen, for hvis Dame N'Doye bliver skadet i juli er vi på spanden som vi står nu.

    ›TK gør det bedre og bedre efter en meget
    ›svær start, Oviedo blev hyldet som et af sæsonens gennembrud af
    ›Tipsbladet, og Johan Absalonsen og Bergvold skiftede vel ikke til
    ›FCK for at ende som bænkvarmere!?!

    Det der er jo en masse what-if's og ønsketækning, og det synes jeg ikke man kan lade en sæson stå og falde med. Det spiller fx ingen rolle hvorfor Absalonsen eller Bergvold skiftede til FCK, hvis de ikke er gode nok til en startplads nu. Kort sagt har vi tre virkelig gode spillere til midtbanen nu, og så følger der en flok der er markant ringere. Derfor synes jeg der er brug for et kvalitetskøb til midten for at lappe lidt på det tab vi led da Grønkjær stoppede.

    Jeg kan dog også se at du har flyttet dig lidt ift. dit udgangspunkt, hvor du skrev at der efter din mening kun var nødvendigt at købe ind til midtbanen i tilfælde af salg.

    Min egen deltagelse i diskussionen stopper i øvrigt her. Du er selvfølgelig meget velkommen til at svare og få det sidste ord, men jeg har på fornemmelsen at antallet af mennesker der følger denne lille dyst med interesse er ved at være nede på to :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #164
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Ja det er ved at være tiltrængt, for det har været lidt småt med rygterne de sidste dage, hvilket måske kan betyde at CV arbejder hårdt, men ikke har noget konkret endnu - eller også arbejder han med folk, som ligeledes ønsker at holde kortene tæt på kroppen..

    Hvad angår Oscar Wendt, så må han være en skuffet mand, hvis han ender op i Gladbach, som trods alt undgik nedrykning fra Bundesligaen, men i min optik tager Oscar et skridt nedad rangstigen med et skifte til Gladbach.. Jeg vil klart vurderer at FCK er et bedre hold end Gladbach, og vi spiller europæisk, og forhåbentligt Champions League, hvert eneste år fremadrettet..

    Jeg forstår overhovedet ikke Oscar, som burde forlænge sin kontrakt med FCK, også få indskrevet en salgsoption i hans kontrakt..

    Det er i hvertfald hovedrystende, hvis han ønsker større sportslige udfordringer ved at tage til Gladbach, som uanset hvad, må være en stor kandidat til at rykke ned i den kommende sæson, og hvad vil det lige gøre for din karriere Oscar?

  18. #165
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Han får uden tvivl et væsentligt lønløft, han kommer til at spille mod markant bedre hold - hver uge, han kommer til at spille foran meget større tilskuerskarer på store stadions næsten hver uge, og så ved jeg ikke nok om Gladbach til at kunne sige, om de er klart dårligere end os. Men jeg vil tillade mig at tvivle på, at FCK skulle være markant stærkere. Under alle omstændigheder er Bundesligaen på mange områder et gevaldigt skridt op for enhver Superliga-spiller.

    ›Hvad angår Oscar Wendt, så må han være en skuffet mand, hvis han
    ›ender op i Gladbach, som trods alt undgik nedrykning fra
    ›Bundesligaen, men i min optik tager Oscar et skridt nedad
    ›rangstigen med et skifte til Gladbach.. Jeg vil klart vurderer at
    ›FCK er et bedre hold end Gladbach, og vi spiller europæisk, og
    ›forhåbentligt Champions League, hvert eneste år fremadrettet..

    ›Jeg forstår overhovedet ikke Oscar, som burde forlænge sin
    ›kontrakt med FCK, også få indskrevet en salgsoption i hans
    ›kontrakt..

    ›Det er i hvertfald hovedrystende, hvis han ønsker større
    ›sportslige udfordringer ved at tage til Gladbach, som uanset
    ›hvad, må være en stor kandidat til at rykke ned i den kommende
    ›sæson, og hvad vil det lige gøre for din karriere Oscar?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 10 brugere er enige:

Side 11 af 40 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •