Side 2 af 40 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 593

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Desuden vil jeg give dig helt ret i antagelsen af Ninkov.. Det er
    ›trods alt ved at være nogle dage siden at der var noget nyt i
    ›sagen fra agentens side, og der er ikke sket meget i
    ›offentligheden siden.. Så umiddelbart kunne man sagtens
    ›forestille sig, at agenten har været ude og spinde en smule.

    Belgiske medier skriver i dag, at Ninkov aftale med Club Brügge er strandet... fordi han hellere vil til Anderlecht. De har nemlig brug for en afløser for deres nuværende højreback Marcin Wasilewski, der forventes at vende hjem til Polen efter landsholdspausen.

    Det skulle altså være derfor at der har været lidt stille om Ninkov de sidste par dage. Ærgerligt for os. Ud fra sparsomt Youtube-materiale og lidt snak med folk der kendte til ham, lød han godt nok som et perfekt match.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Jeg håber samtidig på, at man ikke glemmer at holde øje med Per Ciljan Skjelbred fra Rosenborg, hvis kontrakt udløber 31-12-11, Burde FCK kunne skaffe til klubben for under 10 mio, klasse spiller!!

    og hvorfor er det lige man ikke kunne bruge ham her?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...profil-i-norge
    Sidst redigeret af Mr.Aller : 03.06.11 kl. 22:28
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Er ikke et sekund i tvivl om at CV prøver eller har prøvet at få skjelbred til klubben..
    Men mon ikke der er andre klubber i mere interessante ligaer der osse har kig på ham..

    Tror dog ikke på vi går ud og henter unge succesfulde spillere i det her transfervindue.

    Tror mere for vi har brug for spillere med mere erfaring der kan bidrage både på og udenfor banen.. specielt efter vi har sagt farvel til både Antonsson og Grønkjær. Hvis vi så samtidig ender med at sige farvel til Kvist så må rutine vel prioritere højere end potentielt højt niveau.

    Eller er jeg helt galt på den ?
    Dave Mustaine: I was sent here by God

    Kirk Hammett: I didnt send that guy

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Jeg håber samtidig på, at man ikke glemmer at holde øje med Per
    ›Ciljan Skjelbred fra Rosenborg, hvis kontrakt udløber 31-12-11,
    ›Burde FCK kunne skaffe til klubben for under 10 mio, klasse
    ›spiller!!

    ›og hvorfor er det lige man ikke kunne bruge ham her?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...profil-i-norge

    Måske kunne vi bruge ham under andre omstændigheder, men det er jo ikke fordi, vi mangler angribere. Desuden siger 6 mål i 9 kampe ikke nødvendigvis ret meget. Jeg bliver ikke imponeret over, at man kan score mod hold som Haugesund og Sarpsborg 08.

    I øvrigt har hans holdkammerat Anthony Ujah scoret 3 mål mere i denne sæson.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Der er ingen tvivl om, at klubben i min optik skal have spillere ind i truppen med erfaring, især i forsvarskæden, hvor Zanka på nuværende tidspunkt er den mest erfarne spillere på internationalt niveau..

    Så vidt jeg husker Skjeldbred, så burde han passe perfekt ind i vores spillestil med hans gode pasninger og kreative boldomgang..

    Det eneste problem, som jeg ser i et forsøg på at hente Skjeldbred er, at manden nok ikke vil se det store niveau forskel på Rosenborg og FCK, hvor Rosenborg ofte i den norske optik er på omgangshøjde med os.. Skjeldbred har trods alt brugt en del år i Rosenborg, og der vil uden tvivl være et par klubber fra nogle af de større ligaer, som vil have snøren ude efter Skjeldbred..

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Måske kunne vi bruge ham under andre omstændigheder, men det er
    ›jo ikke fordi, vi mangler angribere.

    Whut?! Det er der vist mildest talt delte meninger om. Uden i øvrigt at tage stilling til, om ham her er god nok til FCK...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #22
    alsvik Slettet

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Kan helt sikkert ikke li at BIF får matadorpenge af en hedgefond, og at BIF nu kædes sammen med Lindgreen og Anthony ...

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Kom nu CV, få nu ordnet den bytter mellem Larsson og Gerndt :-)

    Han har et fantastisk spark, som ville passe så smukt til Parken!

    Han scorer til 4-1 i landskampen i går mellem Moldavien og Sverige

    http://uk.youtube.com/v/2zD_gN55H2M

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››Måske kunne vi bruge ham under andre omstændigheder, men det er
    ››jo ikke fordi, vi mangler angribere.

    ›Whut?! Det er der vist mildest talt delte meninger om. Uden i
    ›øvrigt at tage stilling til, om ham her er god nok til FCK...

    I den kommende sæson har vi - med tilgang af udlejede spillere - Damen, Santin, Zohore, Frederiksen og Nordstrand. Man kan altid diskutere kvaliteten af de nævnte, men kvantitivt er vi vist godt dækket ind.

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›››Måske kunne vi bruge ham under andre omstændigheder, men det er
    ›››jo ikke fordi, vi mangler angribere.
    ››
    ››Whut?! Det er der vist mildest talt delte meninger om. Uden i
    ››øvrigt at tage stilling til, om ham her er god nok til FCK...

    ›I den kommende sæson har vi - med tilgang af udlejede spillere -
    ›Damen, Santin, Zohore, Frederiksen og Nordstrand. Man kan altid
    ›diskutere kvaliteten af de nævnte, men kvantitivt er vi vist godt
    ›dækket ind.

    - men kun den førstnævnte har kvaliteten til at spille i CL...

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›››Måske kunne vi bruge ham under andre omstændigheder, men det er
    ›››jo ikke fordi, vi mangler angribere.
    ››
    ››Whut?! Det er der vist mildest talt delte meninger om. Uden i
    ››øvrigt at tage stilling til, om ham her er god nok til FCK...

    ›I den kommende sæson har vi - med tilgang af udlejede spillere -
    ›Damen, Santin, Zohore, Frederiksen og Nordstrand. Man kan altid
    ›diskutere kvaliteten af de nævnte, men kvantitivt er vi vist godt
    ›dækket ind.

    Jeg er overbevist om, at der bliver arbejdet på at få afskibet Nordstrand permanent. Han kan umuligt være interesseret i en ny omgang på bænken, og en tredje udlejning vil være en joke. Zohore og Frederiksen som backup - især i de europæiske kampe - er selv CV klar over, er for risky. Han er jo i hvert fald på udkig efter reelle forstærkninger til angrebet. Ligesom han, som bekendt, har været det de foregående transfervinduer. Bottom line er, at det ikke giver mening kun at betragte truppen kvantitativt. Kvalitativt betragtet mangler vi en angriber.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    246

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›I den kommende sæson har vi - med tilgang af udlejede spillere -
    ›Damen, Santin, Zohore, Frederiksen og Nordstrand. Man kan altid
    ›diskutere kvaliteten af de nævnte, men kvantitivt er vi vist godt
    ›dækket ind.

    Der er vel stadig den mulighed at sælge en eller flere af de nævnte spillere, der p.t. kandiderer til pladsen ved siden af N´Doye, hvis indtægterne ved salget kunne medvirke til at give det økonomiske råderum, der skal til for at kunne præsenterer en makker til N´Doye, som skønnes at ville kunne præsterer på et højere niveau end Santin, Zohore, Frederiksen og Nordstrand.

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››Skulle vi ikke opfylde hans drøm?
    ››
    ››http://www.bold.dk/nyt/Bendtner-droemmer-om-FCK

    ›Sådanne indlæg, er den primære grund til at det er spild af tid,
    ›at læse i transfertrådene herinde.

    Shit, du bliver hurtigt sur :) Synes nu, det er rart, at Bendtner ikke har glemt sine rødder, og det er betryggende at vide, at vi en dag formentlig får glæde af ham herhjemme, om end at indlægget nok bedre havde passet under en tråd med titlen "sommer 2014" :)

    Anyway... Lad os glæde os over, at vi er meget stærkt besat på målmandsposten, og at vi stadig også er særdeles godt besat på midtbanen trods Grønkjærs afgang (Claudemir, Bolanos, Kvist, Vingaard, ej at forglemme, og så Bergvold, Absalonsen, Delaney og TK som boblere - ej ringe!). Men Kvist er en bobler her. Smutter han nu eller venter han til næste sommer? Tror i al fald ikke, at han forlænger, men jeg tror ikke, at man tør gamble med at skifte både leder og træner ud på så stærkt et hold, så mon ikke Kvist er udset til at være en af nøglespillerne til næste sæson?

    Tilbage er der forsvaret og angrebet at bekymre sig om. Jeg kan godt føle mig lidt historieløs, når jeg overhovedet tillader mig at bekymre mig om angrebet. Med 42 mål til sammen er det ret så svært at klandre N'Doye og Santin for noget som helst. Tværtimod er det den mest målfarlige duo nogensinde - og Santins 17 træffere på en sæson gør ham da vist også til den næststørste topscorer i FCK all time - kun overgået af sin angrebsmakker (nichts? Correct me if I'm wrong).

    Alligevel er jeg dog helt enig i, at vi mangler en angriber til med Damens snit. Når N'Doye ikke præsterer i Europa, er vi ilde stedt. Der skal kun lidt fløjteri til at bringe Santin ud af den, og jeg er ærligt talt lidt skuffet over, hvor lidt reserven Nordstrand har vist (yesyes, han har været gennem skadeshelvede, I know - men stadig!). Zohore vil jeg stadig meget gerne give chancen, men ser ham heller ikke spille europæisk endnu. Så vi har brug for konkurrence her.

    Og så er det forsvaret. Jøsses. Superligaens bedste backer er væk, selv om kun den ene virkelig leverede varen til det sidste. Til gengæld er Pospech så også den bedste back, vi nogensinde har haft - og han var jo endda lige ved at blive helt hæderligt defensivt også. Men vi kunne virkelig godt bruge en Lars Jacobsen-type her til at skabe ro.

    Antonsson er også et tab. Men Sølvi vil jeg dog mene kan være en fuldgod erstatning, hvis han kommer sig godt efter skadespausen. At han så har fået følgeskab af en landsmand kan vel reelt gøre, at Zanka (hvis vi stadig har ham til næste år) kan blive presset på pladsen.

    Tilbage er der pladsen som venstre back at bekymre sig om. Wendt var god - i perioder endda fremragende, men jeg tror, det bliver godt med nyt blod på denne plads. Om den naturlig arvefølger er Bengtson tør jeg ikke spå om. Men jeg håber, at en mere defensivt orienteret højrekant kan give Oviedo muligheden for at komme ind på holdet. Han virker i al fald stadig til at have kæmpe mængder selvtillid at brænde af. Og måske kan Nilsson få rettet ham mere til defensivt, end Ståle - trods kraftige, hidsige lunger - formåede.

    Ergo: Jeg er meget tilfreds, hvis vi signer en angriber med europæisk potentiale samt Lars Jacobsen. Yderligere tilgange er i mine øjne kun nødvendigt, hvis vi får ditto afgange (Kvist, Zanka). Alt i alt ikke så urealistisk...håber jeg :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Ergo: Jeg er meget tilfreds, hvis vi signer en angriber med
    ›europæisk potentiale samt Lars Jacobsen. Yderligere tilgange er i
    ›mine øjne kun nødvendigt, hvis vi får ditto afgange (Kvist,
    ›Zanka). Alt i alt ikke så urealistisk...håber jeg :)

    Jeg ville godt nok være både ærgerlig og bekymret, hvis ikke Jesper Grønkjærs karrierestop udløser et indkøb til den offensive del af midtbanen.

    Med Vingaard definitivt ude af de uhyre vigtige kvalkampe i juli/august og med tanke på Absalonsens skadesplagede forår og manglende spilletid, så ser det halvtyndt ud ift. ambitionerne. Kvist, Claudemir og Bolaños er rigtig gode spillere, men de kan jo også få skader og formnedgange. Tilbage er der så TK, Delaney, Bergvold og Saban, og dem er der desværre ikke meget CL-klasse over.

    Derfor både tror og håber jeg at en offensiv midtbaneprofil også er på ønskelisten til det kommende vindue. Med ni midtbanespillere i truppen har vi selvfølgelig mange spillere til pladserne, men kvalitetsdimensionen kan man ikke ignorere, og der er vi voldsomt svækket ved Grønkjærs stop.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Mit største ønske for det her transfervindue: Lasse Schöne.
    Han er transferfri i Holland. Kan det ikke være en mulighed at lokke ham med en ordentlig røvfuld penge og en 3-4 årig kontrakt?
    Taget i betragtning af hans reele værdi så burde man snildt kunne give ham en 4 årig kontrakt til 5 mil om året og et par mil i sign on. ´
    Man sparer trods alt en pæn del i forhold til hvis man skulle ud og købe en spiller af den kaliber, den kan man så istedet smide i lønnen.
    Tror også personligt at han vil kunne blive skudt af for et MEGET pænt beløb når han har vist klassen i CL

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 40 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •