Side 5 af 40 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 593

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Skulle han ikke bare komme til FCK?

    http://www.bold.dk/nyt/Zidan-poenser-paa-Dortmund-exit


    Ellers tak. Han virker ærligt talt som en idiot og slet ikke som en type, FCK gerne ser i truppen. Han har også været noget ind og ud på flere hold i Tyskland og har været noget skadet. Endelig vil han givetvis også placere sig allerøverst i lønhierarkiet - især fordi Zidan ikke vil kunne komme under forskerordningen, da han var skattepligtig frem til og med 2004 (de nye regler siger 10 år uden dansk skattepligt for at man kan udnytte ordningen). Af samme grund vil MZ formentlig også hellere spille for en arabisk klub, hvor han kan få mindst 50% mere i bruttoløn end i FCK og formentlig stadig have en meget lav skat.

    Der er omvendt formentlig andre mere interessante angribere for FCK derude, hvis løntilbuddet hedder 4-5 mio. kr. om året til 25%/33% i skat. Sverige, Norge, Tjekkiet, Slovakiet, Holland, Belgien, Portugal, Grækenland...og måske selv spillere fra mindre klubber i de fire store ligaer.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  2. #62
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››Eller også omskoler man Oviedo til kant for den knægt har fart i
    ››fødderne og kan nemlig udfordre 1-1 der er masser af potientiale
    ››i ham

    ›Husker jeg ret, så er en decideret omskoling ikke nødvendig, da
    ›han vist spiller venstre midtbane på landsholdet?

    Jeg fik faktisk set 1. halvleg af åbningskampen i Gold Cup mellem Costa Rica og Cuba i går aftes. Foruden en særdeles velspillende Bolaños på venstrekanten og AAB's Dennis Marshall på venstrebacken så rendte Bryan Oviedo faktisk rundt som central midtbanespiller for Costa Rica. Han gjorde det egentlig fint, men modstanden var heller ikke imponerende fra de hårdt kæmpende Cubanere.

    Nu med highlights
    Sidst redigeret af MaQ : 06.06.11 kl. 14:08

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Kvist på vej ud!

    http://www.stuttgarter-zeitung.de/in...227d01081.html

    Av. CV kommer på overarbejde, hvis Kvist bliver solgt. 3.5 millioner euro lyder - uagtet at han kun har et år tilbage af sin kontrakt - af meget lidt i forhold til Kvists betydning for holdet.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    26 millioner er sgu mange penge og hvis man kunne få en kompetent er statning for det halve så vil der være en god sum tilbage til klasse angriber
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Av. CV kommer på overarbejde, hvis Kvist bliver solgt. 3.5
    ›millioner euro lyder - uagtet at han kun har et år tilbage af sin
    ›kontrakt - af meget lidt i forhold til Kvists betydning for
    ›holdet.

    Kvist vil nok meget gerne ud nu, så hvis CV kan få Stuttgart til at lægge noget der ligner 25 mill så er det imo godt købmandsskab. Kvist har trods akt ikke været helt oppe og ringe i foråret, hvor TK har vist at han kunne være en fornuftig afløser.

    Men der er klart, at Kvist vil være en skidt mand at miste nu, men 25 mill er nok for svært at sige nej til, når manden er kontraktfri om et år.

    Vi må jo nok indse, at vi nu ser bagsiden af CL-succesen. Nemlig en enorm interesse for vores profiler.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››Kvist på vej ud!
    ››
    ››http://www.stuttgarter-zeitung.de/in...227d01081.html

    ›Av. CV kommer på overarbejde, hvis Kvist bliver solgt. 3.5
    ›millioner euro lyder - uagtet at han kun har et år tilbage af sin
    ›kontrakt - af meget lidt i forhold til Kvists betydning for
    ›holdet.

    Det ser godt nok skidt ud..

    Kvist ud og Ricardinho ind. Synes der mangler forstærkninger på tre/fire vigtige pladser nu.

    Prioriteringsrækkefølgen er vel (hvis vi anteger at Kvist er tabt):

    1. prioritet - defensiv midt
    2. prioritet - højre back
    3. prioritet - højre/venstre midt
    4. prioritet - angrebsmakker til Damen

    Som andre tidligere har nævnt synes jeg der er stærkt brug for at truppen får tilført noget international erfaring og rutine (især på positioner hvorfra man kan gå forrest i et arbejdsraseri). Her ser jeg den defensive midt og 2. angriberen som de oplagte positioner og til disse positioner så jeg helst, Christian Poulsen og Løvenkrands (kan jo både bruges som kant eller angriber).

    Til de øvrige positioner så jeg gerne Lars Jacobsen og Gerndt.

    På mange måder er det måske ønsketænkning, men på den anden side er det måske realistisk bare at lykkes med et par af disse.

    Under alle omstændigheder bliver det meget svært at gå usvækket ud af dette transfervindue. Mest betryggende lige nu er det for mig, at der trods alt er lang tid til den 31. august...

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Nu stopper festen satme !!! Hvis Kvist ryger nu siger vi med stor sikkerhed fravel til CL. Ingen kan gå ind og tager over for ham med det samme.
    De 26 mio kr vi kan få nu kan vi også få sidst i august hvis vi ikke skulle komme i CL han skal virkelig ikke sælges før efter CL kval Stuttgart skal ikke spille i europa anyway





    Og Hvis Kvist ikke kan se hvor vigtig denne sæson er for FCK sportslig og økonomisk så er jeg virkelig skuffet over ham, han skulle trods alt være en rigtig KB/FCK dreng!!!!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ›Nu stopper festen satme !!! Hvis Kvist ryger nu siger vi med stor
    ›sikkerhed fravel til CL. Ingen kan gå ind og tager over for ham
    ›med det samme.
    ›De 26 mio kr vi kan få nu kan vi også få sidst i august hvis vi
    ›ikke skulle komme i CL han skal virkelig ikke sælges før efter CL
    ›kval Stuttgart skal ikke spille i europa anyway


    Lad os lige trække vejret. Jeg ser ingengrund til panik, CV har vel vidst siden sæsonafslutningen at der var massiv interesse i Kvist og derfor har jeg også 100 % tiltro til at der vil komme en mindst ligeså god erstatning.
    Kvist's betydning udenforbanen skal man selvfølgelig ikke tage fejl af, men jeg er af den overbevisning at der er så kompetente og professionelle spillere, med et rigtigt stort sammenhold (som nok skal bestå) i FCK, at det ikke rokker noget som helst.

    Jeg regner dog heller ikke med at CV han laver en Claudemir og henter en ukendt spiller frem af hatten som slår til fra day one. MEN det skulle undre mig meget hvis man ikke allerede har en afløser klar i kulissen.


    ›Og Hvis Kvist ikke kan se hvor vigtig denne sæson er for FCK
    ›sportslig og økonomisk så er jeg virkelig skuffet over ham, han
    ›skulle trods alt være en rigtig KB/FCK dreng!!!!

    Netop derfor skal vi være large nok til at lade ham prøve, hvad der er en hver fodboldspillers drøm, nemlig at spille i en af de bedste ligaer i verden.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Jeg vil begræde tabet af en ægte FCK dreng mere end tabet af spilleren Kvist. Der skal nok findes midtbaneledere der ikke er langt fra Williams niveau.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    ››Nu stopper festen satme !!! Hvis Kvist ryger nu siger vi med stor
    ››sikkerhed fravel til CL. Ingen kan gå ind og tager over for ham
    ››med det samme.
    ››De 26 mio kr vi kan få nu kan vi også få sidst i august hvis vi
    ››ikke skulle komme i CL han skal virkelig ikke sælges før efter CL
    ››kval Stuttgart skal ikke spille i europa anyway
    ››

    ›Lad os lige trække vejret. Jeg ser ingengrund til panik, CV har
    ›vel vidst siden sæsonafslutningen at der var massiv interesse i
    ›Kvist og derfor har jeg også 100 % tiltro til at der vil komme en
    ›mindst ligeså god erstatning.
    ›Kvist's betydning udenforbanen skal man selvfølgelig ikke tage
    ›fejl af, men jeg er af den overbevisning at der er så kompetente
    ›og professionelle spillere, med et rigtigt stort sammenhold (som
    ›nok skal bestå) i FCK, at det ikke rokker noget som helst.

    ›Jeg regner dog heller ikke med at CV han laver en Claudemir og
    ›henter en ukendt spiller frem af hatten som slår til fra day one.
    ›MEN det skulle undre mig meget hvis man ikke allerede har en
    ›afløser klar i kulissen.


    ››Og Hvis Kvist ikke kan se hvor vigtig denne sæson er for FCK
    ››sportslig og økonomisk så er jeg virkelig skuffet over ham, han
    ››skulle trods alt være en rigtig KB/FCK dreng!!!!

    ›Netop derfor skal vi være large nok til at lade ham prøve, hvad
    ›der er en hver fodboldspillers drøm, nemlig at spille i en af de
    ›bedste ligaer i verden.
    Så du syntes vi skal belønne ham med at han kan smutte nu foran den vigtigste sæson nogensinde ?? Må sige at jeg er meget uenig her må der tænkes på FCK først og fremmest og efter min mening burde Kvist gøre det samme også rejse gratis næste sæson!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Jeg må ærligt indrømme at det der startede med spænding og positivt syn frem ad- er nærmest gået over i frygt for at vi aflevere den direkte CL plads næste år, grundet de mange mulige salg af kvalitets spillere.

    Altså Zanka ser jeg gerne skudt afsted, jovist det så betyder 4 helt nye i bagkæden, men skulle en være blevet var det uden tvivl antonsson, og han smutter ergo så kan vi lige så god handle flere nye ind, fx bjelland !

    Men smutter Kvist også, så det ikke kun en midtbane mand der forsvinder, det er en klubdreng, drivkraft, og en anfører med format. Jeg er bange for at lige DET salg kan gå hen og blive fatalt i jagten på 4DM guld på stribe og dermed direkte adgang til mange mio kr og cl bold.

    Uha C.V du gør jeg stort set ligger søvnløs om natten...

    Kom nu med noget positivt tak !
    Sidst redigeret af Daniello/UC : 06.06.11 kl. 20:10
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Tager Kvist til Tyskland, bør vi hente Christian Poulsen hjem, i min øjne. Prøve at give ham noget fast spilletid, så han for den rytme han selv eftersøger. Så jeg sikker på, at han kan udvikle sig til en profil for FCK igen.

    Højreback: Mikael Lustig, kontrakt udløb 31-12-2011. Vel nok den mest spændende skandinaviske back, som vi har muligheden for at hente? Lars jacobsen kunne også være en mulighed, men ser dog flere muligheder i Lustig, der også har kvaliteter offensivt end Lars.

    Kantspiller: Erik huseklepp kan vel hentes frit i Bari? eftersom hans løn ikke er betalt. Han vil heller ikke spille Serie B. Han kan dække begge kanter, offensiv midt i et 4-4-1-1 system i europa og angriberen. Forsker ordningen kan vel lokke den pengeglade nordmand til DK.

    Angriber: Alexander Gerndt, hvis man kan få lavet en ordenlig handel med Helsingborg og sende Larsson den anden vej, som en del af denne, ville han være spændende.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Asså, skal vi nu ikke lige tage det roligt, inden følelserne slører blikket? Fint nok at klebfølelserne bliver såret, men fordi man er en klubdreng, er man ikke nødvendigvis en stor leder. Og med al respekt for William Kvist, er han sgu da ikke den store leder, der kan trække et helt hold op af grøften, når det går skævt. Han er muligvis et vigtigt omdrejningspunkt uden for banen og en "kulturbærer" (er personligt ved at brække mig over den klichés indtog i fodboldsproget), men han er da ingen Linderoth, der med sin udstråling kan losse de andre i gang. Det er i hvert fald ikke det, der præger mit billede af ham. Til gengæld har han haft en halvsløj sæson med en del kampe, hvor han snarere har glimret ved sit fravær på banen.

    Som andre også nævner, er jeg mere nervøs ved Antonssons farvel, for her kan man tale om en spiller, der gennem hele sæsonen har været et stabilt tryghedsmoment i defensiven. Og i forhold til vores fremadrettede spil er jeg mere nervøs ved udsigten til, at vi mangler en afløser for sæsonens assist-mager nr. 1 på højre back.

    Det er klart, at der skal findes en afløser til den centrale midtbane, men jeg kan ikke se, at det skulle være umuligt at finde en på Kvists niveau. Og ja, det er selvfølgelig et problem i sig selv, når så mange stamspillere stopper samtidig, men knap 30 mio. for William Kvist er fandeme en god pris - ikke mindst, når der var udsigt til endnu en fri transfer om et år.

    Please drop klebretorikken og vær fornærmet over, at manden gerne vil videre. Han er sgu da ikke mere forpligtet til at tænke på FCK før sig selv, fordi han er vokset op i klubben, end alle andre spillere! Jeg har i stedet optur over, hvis vi virkelig kan få så mange penge for ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)

    Selvom tæt på 30 mio. for Kvist er mange penge, så efterlader det unægteligt et stort hul på FCK´s midtbane. Bestyrelsen og FCK sportslige-afdeling må være klar stil at smide en stor pose penge efter en ny spiller, ellers må man være klar til at sænke de sportslige ambitioner. Christian Poulsen er selvfølgelig oplagt, men han ligner ikke en spiller der løber de samme antal kilometer han gjorde engang, samtidig er han dyr at købe fri og forlanger ganske sikkert en høj løn. Kara fra Tromsø et mit bedste bud, på en spiller der vil kunne erstatte Kvist tilfredsstillende. Han vil uden tvivl koste tæt på de 30 mio. klubben får for Kvist.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

Side 5 af 40 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •