Side 1 af 14 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 201

Emner: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Nøj hvor jeg keder mig, så her har I et indlæg baseret på spekulationer.

    Nattens skakt har stået i transfervinduets tegn, og efter at have finkæmmet internettet for rygtestof, er et par ildevarslende sider dukket op. Vi har alle hørt rygtet om, at den Saudi Arabiske klub Al-Hilal skulle være tæt på N'Doye, hvilket vi tog med et smil. Slutkonklusionen blev, at de tossede arabere måtte have byttet rundt på N'Doye og Santin, for den fejl ligger jo ligefor at lave.

    Tidligt rygtestof

    I Saudi Arabien er de dog fortsat af modsatte overbevisning. En arabisk Twitter-profil skriver følgende:

    Administration issued a visa to Senegalese Ndoye, and arrival time between the Monday or Tuesday if conditions Mahsalt crash, the player Muslim # Alhilal # hilal # AlHilalFC
    Her er tale om en Google Translate oversættelse, fra arabisk til engelsk, så resultatet er i den lidt rodede afdeling. Umiddelbart snakkes der om, at N'Doye enten har eller skal modtage opholds/arbejdstilladelse. Jeg ved ikke hvad det sidste måtte betyde. Skal han gennemgå en "muslimskhedstest" først?

    På denne oversatte side, bliver der snakket om et mystisk beløb:

    The player was close to signing for the new moon on the first seven million, but yesterday asked ten million Crescent refused, and today he returned to the first amount of Seven million.

    And is written in which there Bhalsafgah good because he is top scorer of the model, high, and we have to answer to the offensive player with him and be moving. Because this is the only player Fund
    Igen er indholdet noget kryptisk. Om der her snakkes i Euro, Riyal eller rigsdaler bat, om der snakkes transferbeløb eller lønninger - ingen ved det. Her indikeres det, at der ikke er en aftale på plads. Dog indikerer det samtidig, at der foregår forhandlinger. Indlægget er desuden fra i går, så de sidste detaljer kan jo være faldet på plads i mellemtiden.

    Der findes flere af disse sider rundt omkring, med lignende citater. Mange handler blot om hvor god N'Doye er, og hvor glade de er for at han kommer til klubben, og andre har groft de samme transferrelevante informationer. Vil I selv undersøge nærmere, så kan I søge på N'Doyes arabiske navn: ندوي

    Der er ikke andet for, end at vente og se hvad må ske. Det må stadig være at betragte som rygtebasis og spekulationer, men det ser grangiveligt ud som, at interessen fra Al-Hilal er noget større, end først antaget. Ifølge norske medier, har vi smidt en pæn sum penge efter Lillestrøm, for at få fat i Ujah. Her kan man så igen begynde at spekulere, og evt. konkludere at vi har fået en håndfuld juveler fra Saudi Arabien, og nu søger kvalificeret erstatning.

    En spøjs bemærkning her til sidst: Ifølge dette indlæg skulle N'Doyes agent hedde "Gerard Bowman"og være fra Tyskland og ikke "Niclas Jensen" fra Danmark. Gentleman Finn tog Sherlock Holmes piben ud a mundvigen, og satte en efterforskning igang, og fandt frem til, at der måtte være tale om "Gerhard Baumann", der også ifølge Transfermarkt er en agent med N'Doye i stalden. Jeg var overbevist om, at Niclas Jensen var Damens agent, og jeg tror også at Niclas var af samme overbevisning.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?


    dette
    ›indlæg
    skulle N'Doyes agent hedde "Gerard
    ›Bowman"og være fra Tyskland og ikke "Niclas
    ›Jensen" fra Danmark. Gentleman Finn tog Sherlock Holmes
    ›piben ud a mundvigen, og satte en efterforskning igang, og fandt
    ›frem til, at der måtte være tale om "Gerhard Baumann",
    Transfermarkt er en agent
    ›med N'Doye i stalden. Jeg var overbevist om, at Niclas Jensen var
    ›Damens agent, og jeg tror også at Niclas var af samme
    ›overbevisning.

    Nu skulle det ikke være første gang, man havde hørt om falske agenter, der intervenerer for at få en bid af kagen - http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1573589.ece - som det kan ses har der været sådan en inde over Gerndt affæren.

    Jeg tror ikke på, at vi sælger N'Doye uden vi får en kæmpe kompensation samt at CV har sikkerhed på minimum to kompetente erstatninger. N'Doye er stort set den eneste kompetente angriber vi har, så at sælge ham før vores vigtigste sæson vil være noget nær idiotisk.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Jeg er en stor fan af konspirationer om dermed også denne tråd. Jeg kom lige til at læse lidt om Al Hilal på wikipedia. De er mesterklubben i Saudi Arabien og har vundet +30 mesterskaber. De har en sponsor der lægger minimum 725 mio kr over en 6 årig åeriode og de må maksimalt have 4 udlændinge i truppen. Pt har de så brugt alle 4 hvoraf en af dem er udlejet. Så vi er ude i at hvis nu der er noget sandhed i at Hilal klubben er igang med at købe Dame ندوي fra os, så har de en i overskud og her kommer deres svenske golddigger så ind i billedet. De har Christian Chippen Wilhelmsson i truppen og han er vel ved at være træt af ørken og mænd i kjoler efter 3 år i Saudi. Han er vel den mest oplagte realistiske afløser for Grønkjær.

    Under alle omstændigheder er Chippens kontrakt med Al Hilal ved at udløbe, men hvordan er det med Bosman dommen og ikke Europæiske spillere? Kan man mon hente ham gratis når kontrakten er udløbet eller gælder der andre regler i Suadi Arabien?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    No way in hell CV sælger Damen nu. Okay hvis de beløb der snakkes om er i EURO (50+ mio kr.) så er det naturligvis svært at sige nej. Men én ting er penge. En anden ting er sportslige resultater. Vi har stort set solgt hele vores midterakse (Anton, Kvist og nu måske Damen), hvilket betyder at vi kommer til at skulle bygge noget helt nyt op. Hvis vi sælger vores eneste angriber der kan være med på et internationalt niveau kan vi næsten ligeså godt spare flybilletterne og blive hjemme fra CL kval'en i år. Helt ærligt. De sportslige resultater bliver markant dårligere uden Damen.


    Dertil kan jeg ikke se, hvad Damen vil i Saudi. Jo han er troende muslim mener jeg... Men når han skal videre i denne omgang, skal han da til Tyskland eller lignende. Man spiller først i Saudi når man ER blevet 36 år gammel og skal klemme de sidste penge ud af sin karrieres efterår.
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Cannavaro stopper i Ah Hilal, så har de vel plads..

    http://www.bold.dk/nyt/Cannavaro-ikk...ionsklar-endnu


    Skulle undre mig om der ikke var noget om snakken, ellers ved jeg ikke hvordan Ndoye pludseligt skulle blive nævnt i Saudi Arabien..

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Cannavaro stopper i Ah Hilal, så har de vel plads..

    http://www.bold.dk/nyt/Cannavaro-ikk...ionsklar-endnu


    ›Skulle undre mig om der ikke var noget om snakken, ellers ved jeg
    ›ikke hvordan Ndoye pludseligt skulle blive nævnt i Saudi
    ›Arabien..

    Jeg håber virkelig ikke at der er noget i det, jeg vil undrer mig over at han tager til et arabisk land igen, han blev jo i den grad behandlet dårligere end dyr og har vel ikke det bedste forhold til dem.
    Forza FCK
    Bazooka

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Skulle undre mig om der ikke var noget om snakken, ellers ved jeg
    ›ikke hvordan Ndoye pludseligt skulle blive nævnt i Saudi
    ›Arabien..

    Det kan sagtens tænkes, de gerne vil have N´doye, og at de derfor har ytret sig herom. Måske fordi de tænker, at ham kan de sagtens hente. Handlen er blot en formalitet for dem. Nu er det jo på et lidt tyndt rygtebasis, men uanset hvad er det jo ikke ensbetydende med, at der har været forhandlinger med FCK, eller at FCK nødvendigvis er villig til at sælge.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    N'Doye skal - angiveligt - til Saudi Arabien enten mandag eller tirsdag for at forhandle kontraktforhold. Hvis nogen overværerer træninger, så hold lige øje med, om der skulle mangle en prægtig sort mand på anlægget.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›N'Doye skal - angiveligt - til Saudi Arabien enten mandag eller
    ›tirsdag for at forhandle kontraktforhold.

    Hvor kom det så fra..???

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ››N'Doye skal - angiveligt - til Saudi Arabien enten mandag eller
    ››tirsdag for at forhandle kontraktforhold.

    ›Hvor kom det så fra..???

    Endnu blot en Twitter-profil. Husk, det er stadig kun spekulationer.

    @DanishFooty Al Hilal will issue a visa for the player to visit Riyadh to discus about that and after that they will announce if they agree

    @DanishFooty he will be in saudi arabia next tuesday

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Hm så skulle Damen sælges og så bliver der købt 2 nye angriber ind ....
    Hvem mon det kan være ?? nogle profiler fra norge ?*GG*
    Selv om den måske ligger lige til højrebenet så har jeg meget svært ved at købe den.
    for det første så skal beløbet for Damen være rimelig højt da han lige har skrevet under på en ny kontrakt, og mon FCK er villige til at starte op med 2 helt nye angriber når den nye sæson starter. Jeg tror ikke på den......(håber det ikke)

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Ifølge denne artikel, så skulle N'Doye være enig:

    Riyadh / expressed Senegalese striker Dame Ndoye (26 in) professional ranks Copenhagen agreed in principle to the offer of his club Al Hilal and professionalism in the ranks next season, with close management of Crescent to resolve the deal formally agreed to all terms of the contract as a prelude to the presence of the player and his agent German Gerrard Bowman to Riyadh.
    It is expected to reach the player and his agent late on Tuesday in Riyadh to complete the procedures for moving formally to the team in case of agreement of the parties and the approval of the player to attend, and to complete the formalities in Riyadh by undergoing a medical examination and then the final signature after the extracted management semilunar player and his agent entry visas to Saudi Arabia.
    En kommentar på denne side nævner 15 mio. euro:

    Makan is true, congratulations for the leader of the best striker in the Asia undisputed Avatar calories I heard that 15 million euros is unsuccessful leader
    ______________________________ _______________________

    ›Hm så skulle Damen sælges og så bliver der købt 2 nye angriber ind ....
    ›Hvem mon det kan være ?? nogle profiler fra norge ?*GG*
    ›Selv om den måske ligger lige til højrebenet så har jeg meget
    ›svært ved at købe den.
    ›for det første så skal beløbet for Damen være rimelig højt da han
    ›lige har skrevet under på en ny kontrakt, og mon FCK er villige
    ›til at starte op med 2 helt nye angriber når den nye sæson
    ›starter. Jeg tror ikke på den......(håber det ikke)

    Alle har en pris, også N'Doye. For en klub som FCK vil der altid være en grænse for, hvad man kan tillade sig at sige nej til, uanset om man for nyligt har forlænget og om man vil gå efter CL-gruppespil igen. Skulle denne transfer blive en realitet, så kan man i det mindste være positiv ved ét faktum, og det er, at der må være kommet rigtig mange penge i kassen, netop af de grunde du beskriver.

    (PS: 2 nye angribere? Vi har vel stadig Santin)

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Rygtet bliver diskuteret på et fanforum for Al-Hilal: http://www.almoowj.net/vb/showthread.php?p=571635

    Så vidt jeg har kunnet finde frem til, skulle der angiveligt forekomme forhandlinger om et beløb lige nu mellem N'doye og Al-Hilal. Først var N'Doye tilfreds med 7 millioner (valutaenheden angives ikke), men ville så i går have 10 millioner. Nu skulle han så været blevet enige om 7 millioner igen.

    Det er i sandhed spændende!

    New news about negotiations with the Crescent Club dame n'doye Senegalese ..!!+ source

    The player was close to signing for the new moon on the first seven million, but yesterday asked ten million
    Crescent refused, and today he returned to the first amount of Seven million

    Source: Page Batal arc Ptoatr
    Hvorledes nymånen kommer ind i billedet står mig ikke ganske klart :-)

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Hm så vil jeg hellere beholde Damen frem for at spille med Santin og en ny angriber. Satin er en god spiller men han er ikke lige den som jeg ville se som den perfekte angriber i FCK. Håber sku det hele er en and og Damen stadig er at se i FCK når sæsonen starter op igen.
    Jeg håber virkelig at FCK har nosser nok til at sige nej og stable et hold på benenen som kan klare sig bare lidt i CL og i ligaen.
    Det vil jo blive svært at spille et ½ nyt hold ind, og tror ikke vil lige med det samme får en ny Dame eller nogen anden.

    Bare underligt at hverken blod.dk eller nogen anden medie herhjemme har skrevet om interessen for Damen særligt meget, så jeg hælder til at han nok er i FCK til sommer. :-)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Det kunne gå hen og blive et historisk transfervindue i klubbens historie.. Hvis vi ender med at have solgt både N'Doye og Kvist for ca. 15 mio. Euro, og en Zanka ryger for ca. 4 mio. Euro, så kunne disse midler reelt set bruges til at løfte holdet op på et niveau, som man ikke tidligere har set i Danmark..

    Lad os antage, at klubben ændrede sin politik og pludselig havde et transferbudget til CV på 20 mio. Euro, så kunne klubben med sin tiltrækningskraft efter sidste sæson succes hente nogle ret så markante navne, som kunne være med til at løfte holdet et niveau opad, når spillerne var spillet sammen..

    Så ville der være råd til 2 klasseangribere, et klasse kantspiller, 2 klasse midtstoppere og 2 klasse backs..

    Dog er jeg sikker på at dette ikke sker - Heller ikke hvis N'Doye sælges - men jeg mener det er ganske realitisk at kunne tiltrække nogle markante forstærkninger, hvis man var villig til at åbne pungen..

    Men alt andet end lige, så vil det være en fantastisk handel, hvis man kan sælge N'Doye for f.eks. 10 mio. Euro, da man vel hentede ham for 1,5 mio. Euro for et par år siden??

    Også kunne man passende hente Fall til klubben for at dække for sin kammerat.. :)

Side 1 af 14 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Har Meulensteen trænet sin sidste superliga-kamp?
    By spiff in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 05.01.07, 20:52
  2. Hvad har I spillet? (på Ajax-FCK, red.)
    By Stenum in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.08.06, 21:39
  3. Røll har måske spillet sin sidste kamp i FCK
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 12.04.06, 06:30
  4. Bedste højre midt, der har spillet i FCK?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 01.07.04, 16:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •