Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 201

Emner: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    I grunden underligt, at den ikke har ramt de danske medier endnu.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›I grunden underligt, at den ikke har ramt de danske medier endnu.

    Det har det jo sådan set også, og man fik en udtalelse fra Niclas Jensen. Man venter nok på noget mere konkret, fordi det ville se dumt ud at skrive:
    "Saudi Arabien mener stadig det samme, som sidst vi skrev en artikel. I kommentarsektionen kan man læse, at han skulle koste €15 mio. - Rene Simmel"

    Selvom ovenstående sagtens kunne være en fuld artikel fra Simmel af.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Mon ikke der hentydes til et kælenavn grundet Al-Hilal's logo?


    Det er ikke en nymåne.

    Jeg tror snarere nymånen kommer ind i billedet gennem google translate, i forbindelse med oversættelsen af (måske et slang for) klubbens navn, der betyder halvmåne.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ››I grunden underligt, at den ikke har ramt de danske medier endnu.

    ›Det har det jo sådan set også, og man fik en udtalelse fra Niclas
    ›Jensen. Man venter nok på noget mere konkret, fordi det ville se
    ›dumt ud at skrive:
    "Saudi Arabien mener stadig det samme, som sidst vi skrev
    ›en artikel. I kommentarsektionen kan man læse, at han skulle
    ›koste €15 mio. - Rene Simmel"
    Nu kunne en artikel om det jo så meget anderledes ud. Man kunne for eksempel skrive, at der er kommet nye oplysninger, at arabiske medier siger dette og hint eller at man forgæves har jagtet en kommentar fra Niclas Jensen.

    Det er alt andet lige mærkeligt, at ingen danske medier har skrevet om, at Superligaens største profil måske forsvinder lige om lidt. De plejer ikke at holde sig for fine til lidt rygter, uanset hvor alternative de så eventuelt måtte være.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Tænker bare at de måske er bange for at bringe "tynde" historier, efter at EB blev afsløret i at have taget et screenshot der var blevet lavet som en joke på et BIF forum og bruge den som baggrund for en historie..

    Bold havde fat i den forkerte Gerndt agent.

    I starten håbede jeg da også denne tråd var lavet for at se om det var muligt der var nogle af medierne der ville "købe" den..
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    42

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    N doye trænede med truppen idag ihvert fald

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Så kom den så i den danske presse.


    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...me-n%C2%B4doye

    Skriverierne er fortsat henover weekenden, og i dag melder avisen Alriyadh, at en handel i princippet er på plads.

    Ifølge avisen er de saudiske mestre blevet enige med FC København om en handel. En handel, andre saudiske medier spekulerer i kan have en værdi på helt op til mellem 75 og 110 millioner danske kroner. Altså en ekstraordinært stor handel i dansk målestok - og klart det største salg i Superligaens historie - hvis salget vel at mærke effektueres.


    Alriyadh skriver at Dame N'Doye vil rejse til Saudi Arabiens hovedstad, Riyadh, i morgen tirsdag, hvis han vel at mærke får ordnet et visum i tide. I Riyadh vil N'Doye forhandle sine personlige betingelser på plads, inden han kan gennemgå et lægetjek og skrive under med Al Hilal.
    Er satme begyndt at blive nervøs efter slet ikke at tro på den historie til at starte med.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Hvis den pris står til troende (75-115 mio kr), så er det ikke forsvarligt ikke at sælge ham, og det giver også meget mere mening, at man angiveligt skulle have budt 20+ mio kr for Ujah. Jeg troede egentlig at der var tale om forhandlingsspin for at få prisen på Gerndt ned.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Problemet er at man ikke umiddelbart kan erstatte én rigtig god spiller med to gode spillere på samme position.

    Selvfølgelig vil det være meget velkomment med to kvalitetsspillere, der forhåbentlig kan gå godt i spænd fra day one, men N'Doye har i den netop overståede sæson været uovertruffen og besidder kvaliteter som hverken Gerndt eller Ujah kan gå ind og dække. Dette gælder særligt i eventuelle Champions League-kampe.

    Til gengæld vil det nok åbne for konkurrencen på toppen at man pludselig har to nye angribere plus en ny træner med friske øjne på de gamle (primært Santin). Med temmelig tyndt besatte kanter (Vingaard ude med skade) forventer jeg ikke at Baloños er i spil til fronten, og man mangler derfor stadig en direkte afløser for Grønkjær.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    55

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Så kom den så i den danske presse.


    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...me-n%C2%B4doye



    ›Er satme begyndt at blive nervøs efter slet ikke at tro på den
    ›historie til at starte med.


    enig .håber heller ikke damen smutter... prisen ..ja den ville da være fair hvis man tænker på hvad en angriber evt koster i feks frankrig,spanien osv..(som havde 1 år som damen9

    men sidder stadig med fornemmelsen af uanset hvor mange penge vi sælger for . får vi ikke ½ til nye køb ... det bliver nok mere 1 oprykket b spiller og 2 sas inkøb . og så kalder cv det et usvækket hold

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Så kom den så i den danske presse.


    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...me-n%C2%B4doye



    ›Er satme begyndt at blive nervøs efter slet ikke at tro på den
    ›historie til at starte med.


    Det forstår jeg sgu godt og hæftede mig også ved denne sekvens i artiklen

    Tipsbladet.dk har gravet i sagen om Superligaens topscorer og de saudiske mestre, og har nu fået bekræftet, at der foreligger et bud fra Al Hilal. Om FC København har sagt ja til dette bud har imidlertid ikke været muligt at få oplyst
    Jeg ved ikke om tipsbladets kildekritiske niveau er at sammenligne med EB og BT, men hvis det står til troende, starter vi jo op på et niveau efter sommerpausen, som vi ikke har set siden Roy Hodgson-tiden.

    Nærmest uanset hvad vi køber ved et evt. salg af N'doye (+Zanka??), vil det blive så krævende at få sammenspillet de mange nye, at det efterhånden kan synes uundgåligt, at vi falder til samme ustabile og lave niveau som BIF, OB, FCM - i hvert fald for en tid.

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Hvor ville det dog være frygteligt, hvis der var hold i de rygter. Damen er DEN spiller fra truppen vi bare ikke kan erstatte for penge. Jeg var egentlig ikke nervøs i forhold til vores hold efter sommerpausen, idet jeg var evig forvis om vi havde solgt det der skulle sælges og nu satsede på at bruge Kvist-millionerne på at suplere truppen med en ny klassesangriber samt en højreback.

    Kunne have været så smukt med Damen og eksempelvis Ujah på holdkortet samtidig.

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Ja, der begynder snart at gå Football Manager i FCKs trup, hvor man sælger ud og giver plads til nye tilgange..

    Jeg vil give enkelte af jer ret i, at den nuværende truppe er væsentlig svækket i forhold til truppen, som fejrede guldet inde i Parken for kort tid siden..

    Jeg er dog positiv omkring hele situationen med araberne, som er kommet med et bud, som slår alle rekorder, mens vi samtidig har en sportsdirektør som forstår at presse en aftale mest muligt, som giver klubben de bedste fremtidsperspektiver..

    Det vil uden tvivl være et yderligere kæmpe tab sportsligt at miste Dame, men hvis det sker, så får en pris for ham, som vil give klubben nogle fantastiske fremtidsmuligheder..

    Lad os antage at N'Doye bliver solgt for 75 mio. kroner, så har klubben solgt spillere for over 100 mio. kroner i juni måned, og giver klubben en fantastisk mulighed for at erobre et markede, hvor en langrække klubber mangler økonomiske muskler til at forstærke sig..

    Vi har omtalt den belgiske liga en del i dette transfervindue, hvor Club Brügge har været alle steder, og Anderlecht har forstærket sig markant.. FC København vil til gengæld kunne tiltrække en lang række spillere, som CV og Co. har scoutet gennem de sidste år i f.eks. Holland, Portugal, Tjekkiet og i Skandinavien..

    CV har gennem de sidste tranfervinduer styrket FCK markant, og ved at give ham midlerne til at forstærke os yderligere, så vil dette være en fremtidig investering af de helt store..

    Så har klubben stadigvæk chancen for Champions League, men med CV ved røret, så er jeg ikke bange for at klubben falder sammen på nogen måde - Tværtimod tror jeg, at vi kommer styrket ud af hele denne udskiftning i transfervinduet, når man kigger tilbage om f.eks. en sæson eller lignende..

    Jeg vil savne N'Doye, men jeg er overbevidst om at vi er ved det rette tidspunkt for et salg, som vil gå over i historien..

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    På mange måder er jeg enig med dig, men skal der laves en handel med Damen nu skal han først skifte efter CL kval!!! det byrde ikke betyde alverden for araberne.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    265

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›På mange måder er jeg enig med dig, men skal der laves en handel
    ›med Damen nu skal han først skifte efter CL kval!!! det byrde
    ›ikke betyde alverden for araberne.

    Jeg kunne ikke være mere uenig.

    Det ville være tåbeligt, ikke at lade det kommende nye angreb få så meget spilletid sammen så hurtigt som muligt.
    I F.C.København arbejder man efter de langsigtede løsninger - som hidtil har bragt os - ja skal vi ikke bare sige temmelig langt.
    De dér kortsigtede løsninger lader vi bare de andre om.

Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Har Meulensteen trænet sin sidste superliga-kamp?
    By spiff in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 05.01.07, 20:52
  2. Hvad har I spillet? (på Ajax-FCK, red.)
    By Stenum in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.08.06, 21:39
  3. Røll har måske spillet sin sidste kamp i FCK
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 12.04.06, 06:30
  4. Bedste højre midt, der har spillet i FCK?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 01.07.04, 16:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •