Side 5 af 14 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 201

Emner: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›I er sikkert trætte af Twitter-udmeldinger, men:

    ›"Dame Ndoye of Senegal with the new club until 2014
    ›Copenhagen Crescent canceled his visa for Saudi
    ›Arabia
    "

    ›Tør man håbe? :)

    Prøv lige at smid et link..

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Klubben meldte i foråret ud, at man budgetterede med Champions League deltagelse i for de kommende sæsoner..

    Derfor ser jeg heller ikke, at pengene fra et salg af N'Doye ikke vil komme ud og arbejde blot en smule..

    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...r-115-mio.html

    TV2 News har for 5 minutter siden fortalt at buddet på N'Doye skulle være på 115 mio. kroner.. Hvis dette er sandt og klubben ender med at sælge Dame N'Doye, så har man hentet 140 mio. kroner på et salg af Kvist og N'Doye, mens at man kan hente yderligere 100 mio. kroner med en vellykket kvalifikation..

    Derfor er jeg af den klarer opfattelse af, at klubben selvfølgelig vil investerer en del af pengene, som f.eks. 40 mio. kroner i spillertruppen for at have en større chance for at hente Champions League pengene over to gange. Først gennem årets kvalifikation, og derefter gennem ligaen, som i mine øjne ikke har været dårligere end i sidste sæson, hvor vi totalt smadrede alt modstand..

    Desuden burde al fornuft sige, at de to jyder vel nok begynder at få en bedre smag af fodbolden efter sidste sæson, hvor klubben vel var baggrunden for at aktierne steg og der røg lidt ekstra penge i kassen, og med fremtidens gevindster forude, så kan jeg ikke se, at klubben på nogen måde vil undlade at investerer i spillertruppen..

    Djiby Fall, Alexander Gerndt, Marcus Nilsson og Celustka(?) til FCK og et salg af Dame, så synes jeg egentlig at vi står ganske godt rystet til den kommende sæson, og så kunne man altid hente en ekstra mand i vinteren, hvis det er nødvendigt..
    Sidst redigeret af Nyegaard1986 : 28.06.11 kl. 09:19

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    om vi sælger ham for 100 mio kan du være sikker på alle klubber vi vil købe fra lige smiler og ligger 3-4mio kr ekstra i prisen,håber CV har lukket nogle andre aftaler før damen evt smutter

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Nu skal vi jo også huske vores egen historie.
    Der var vist noget med et fantasillion bud på Zuma i sin tid, men nææh nej vi ville vente og have meget mere, han var et unikum.

    Vi endte med at få småpenge fordi vi ikke ville smede mens jernet var varmt.

    FP

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    http://www.sporten.dk/superligaen/nd...y-dansk-rekord

    Ifølge linket er tyske klubber fra Bundesligaen også interesseret i N'Doye og har smidt et bud efter manden.. Dog er der lidt rod med om Hr. Baumann reelt set er N'Doyes agent, men lad det nu ligge lidt..

    Tilgengæld vil det være en optimal situation for CV, når der skal forhandles, og i sidste ende kan dette være med til at presse prisen yderligere op, hvilket jo bare vil være fantastisk..

    Det er uden tvivl et af de mest vilde transfervinduer i FC København historie, og det har samme spændingsniveau, som en kvalifikationskamp til Champions League.. :)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Vi endte med at få småpenge fordi vi ikke ville smede mens jernet var varmt.

    Eksemplet Zuma kan man ikke bruge til så meget. Der er sket meget siden dengang, og under alle omstændigheder må hvert spillersalg vurderes individuelt.

    Hvis FCK (eller rettere bestyrelsen i PS&E) beslutter sig for at beholde N'Doye, så sker det næppe i en forventning om, at man kan få lige så mange penge for ham på et senere tidspunkt. Som klub er man også nødt til at kigge på, om det er realistisk at erstatte en given spiller med en anden af tilsvarende kvalitet. Der vil altid være nogle sportslige hensyn, og spørgsmålet er, hvor mange stamspillere, man kan skille sig af med, og samtidig med rimelighed opretholde forventninger til mesterskab og CL-deltagelse.

    Men man må også bare konstatere, at pengene kan blive så store, at det ville være decideret uansvarligt at sige nej. Vi er jo trods alt ikke garanteret hverken mesterskab eller CL-deltagelse med N'Doye på holdet.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #67
    alsvik Slettet

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    N'Doye er ingen garanti for CL-deltagelse. Der er heller ingen garanti for at de 75+ mill vil blive geninvesteret i truppen. Og der er ingen garanti for N'Doyes formåen i den kommende sæson (selv om han næppe falder helt igennem). Så ja, han kan sikkert godt sælges med et pænt overskud til følge, selvom han får en miserabel sæson. Men der er heller ingen garanti for at det overskud geninvesteres i truppen ...

    Jeg er glad for at jeg ikke skal tage beslutningen - men var det et managerspil så ville jeg erhverve mig et par fuldgode erstatninger (de når naturligvis ikke N'Doye til knæene, men kan måske tilsvarende udvikle og vokse over et par år) inden jeg afskiber N'Doye - sådan at vi IKKE bliver presset af sælgerne for en alt for stor andel af den rekordtransfer som N'Doye vil give ...

    Men det bliver et svært vindue - og jeg er som sagt glad for det ikke er mig der er C.V.

    Jeg synes ikke min opfattelse er besynderlig. Jeg synes til gengæld det konstante behov, som visse mennesker har, for at pege fingre af andres holdning er besynderlig. Men der er vel lige så mange opfattelser som der er brugere herinde.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    N'Doye

    Sammenbrud i N'Doye forhandlingerne:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forhandlinger
    #1

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    111

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Hvis nu vi sælger N`Doye for 80 mill. og så ender med at mangle ét mål i den sidste kval kamp til CL, i en kamp hvor Santin brænder chancer på det skammeligste. Så vil det istedet have kostet 80 mill. at sælge ham...

    Det er mange penge, men jeg mener at smertegrænsen for hvor mange profiler man kan miste i ét transfervindue blev nået ved Kvists afgang (hvis ikke allerede ved Grønkjærs).

    Transferstop NU - tak!
    Super FCK
    kalle's Avatar

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Hvis nu vi sælger N`Doye for 80 mill. og så ender med at mangle
    ›ét mål i den sidste kval kamp til CL, i en kamp hvor Santin
    ›brænder chancer på det skammeligste. Så vil det istedet have
    ›kostet 80 mill. at sælge ham...

    ›Det er mange penge, men jeg mener at smertegrænsen for hvor mange
    ›profiler man kan miste i ét transfervindue blev nået ved Kvists
    ›afgang (hvis ikke allerede ved Grønkjærs).

    ›Transferstop NU - tak!


    Jeg synes egentlig det ligner, hvad det started med at være, en gang agurketid! Det kan godt være, at folk bliver mere nervøse, fordi alle medier nu kopier hinanden, så man kan læse den samme historie over alt! Meeen hvor kommer historien egentlig fra:
    -FCK: nej
    -Niclas Jensen: nej
    -N'Doye: nej
    -Halvmånen (eller hvad klubben nu kaldes): nej

    Historien kommer fra en tysk agent, som faktisk intet har med N'Doye at gøre og som bare forsøger at tjene penge på en spiller, som han slet ikke har i sin stald. Egentlig ganske usmagligt!

    http://www.bold.dk/nyt/Agentrod-i-NDoye-transfer

    FCK vil naturligvis gerne sælge N'Doye for 100+ millioner (sikkert også for mindre). Mest af alt, så håber man vel på, at der ikke kommer sådan et seriøst bud i dette vindue. Man har ham i lang tid endnu og har brug for ham i denne sæson. Skulle han spille på samme niveau eller endda bedre denne sæson. Så kommer buddene helt sikkert alligevel og så er det ikke fra en Saudi Arabisk klub (som man ikke kan have interesse i at spille for - andet end pengeinteresser naturligvis), men så kommer tilbuddene fra Tyskland, England etc.

    Er der interesse for N'Doye: naturligvis, er dette en and: jeg tror det!

    Torben

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Hvis nu vi sælger N`Doye for 80 mill. og så ender med at mangle
    ›ét mål i den sidste kval kamp til CL, i en kamp hvor Santin
    ›brænder chancer på det skammeligste. Så vil det istedet have
    ›kostet 80 mill. at sælge ham...

    Den leg kan jeg også lege... hvis nu du forestiller dig, at i samme kamp snubler N'Doye over sine egne ben, da han skal til at give bolden op. I faldet river han korsbåndet over på det ene ben og får tredobbelt benbrud på det andet, og så har vi både misset CL og de 80 mio. som N'Doye kunne have indbragt.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Hvis nu vi sælger N`Doye for 80 mill. og så ender med at mangle
    ›ét mål i den sidste kval kamp til CL, i en kamp hvor Santin
    ›brænder chancer på det skammeligste. Så vil det istedet have
    ›kostet 80 mill. at sælge ham...

    ›Det er mange penge, men jeg mener at smertegrænsen for hvor mange
    ›profiler man kan miste i ét transfervindue blev nået ved Kvists
    ›afgang (hvis ikke allerede ved Grønkjærs).

    ›Transferstop NU - tak!

    At Santin brænder chancer på det skammeligste er jo som tidligere nævnt ikke garanti for at n'doye havde scoret på de selv samme chancer. Men som mange andre siger, hvis n'doye var garanti for mesterskab og CL, så skulle han selvfølgelig ikke sælges, men alt andet lige, så stiller vi jo stadig med 11 mand med eller uden damen

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Vi har i hvert fald en afløser klar for damen, jf. Sporten.dk:

    http://www.sporten.dk/superligaen/ha...doyes-afloeser

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    111

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Den leg kan jeg også lege... hvis nu du forestiller dig, at i
    ›samme kamp snubler N'Doye over sine egne ben, da han skal til at
    ›give bolden op. I faldet river han korsbåndet over på det ene ben
    ›og får tredobbelt benbrud på det andet, og så har vi både misset
    ›CL og de 80 mio. som N'Doye kunne have indbragt.

    Jamen det er da rigtigt. Men du er vel ikke uenig i at Damen er ekstrem vigtig for vores hold, specielt nu hvor mange andre profiler er stoppet. Og at der er en grænse for mange spillere man kan skifte ud på én gang, uden at smadre balancen på holdet?

    Jeg er med på at det er en hypotetisk diskussion, både før og efter, at sige at et bestemt spillersalg kostede CL eller mesterskabet. Men det er vel ikke specielt søgt at mene at et salg af N´Doye kan blive dyrt rent sportsligt.
    Super FCK
    kalle's Avatar

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    og skulle damen desværre blive solgt for 100 mil er det enten (størst chance) for at vores 2 griske aktike ejeren vil have dem selv (så mange som mulig)(ps det ik nordea jeg mener)
    De glade ejere kan jo så ikke bare nupse pengene selv. Pengene ligger i selskabet, og de kan kun trækkes ud via et aktieudbytte. Og det er meget svært at forestille sig, specielt hvis man kigger på de seneste årsregnskaber. Jeg kender ikke en skid til reglerne, men med store underskud tidligere år, så er det vist ikke muligt, at give noget aktieudbytte - selv hvis man har lyst.

    Til gengæld vil pengene jo nok blive brugt til at nedbringe gælden fra 1.3 mia til 1.2 mia, hvilket jo også er en ualmindelig kedelig måde at bruge dem på, hvis man ser på det fra vores synspunkt.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 14 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Har Meulensteen trænet sin sidste superliga-kamp?
    By spiff in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 05.01.07, 20:52
  2. Hvad har I spillet? (på Ajax-FCK, red.)
    By Stenum in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.08.06, 21:39
  3. Røll har måske spillet sin sidste kamp i FCK
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 12.04.06, 06:30
  4. Bedste højre midt, der har spillet i FCK?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 01.07.04, 16:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •