Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 201

Emner: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Nu er de i en proces hvor de skal finde den helt rigtige mand at sende til København ! Godt nok et stort foretagende de har gang i...
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Nu er de i en proces hvor de skal finde den helt rigtige mand at
    ›sende til København ! Godt nok et stort foretagende de har gang
    ›i...

    Vi må håbe at det ikke bliver den bedste krejler :P

    Jeg vil mene at hvis vi kan få 100+ for ham, så skal han sælges.
    Det vil give en rigtig god sum penge til at hente forstærkninger, på hvilken som helst plads, hvis der skulle komme et godt tilbud. Derudover skal man altså kimse af hvis der skulle blive smidt 60 mil af på gælden, det er altså ikke en helt ubetydelig sum i renter vi sparer der.
    Er dog lidt mere lunken i forhold til de 75-80 der er nævnt, der tror jeg at vi vil få mere ud af at beholde ham nu, for så at skive ham afsted på et senere tidspunkt. Et godt efterår i CL vil måske endda forhøje hans pris andre steder end i olielandene.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Og man skal heller ikke kimse af værdien udadtil for andre spillere at se en FCK skibbe en spiller afsted til over 10x købsværdien.
    Det kan bestemt gøre FCK endnu mere attraktivt at komme til og bringe flere spillere fra de højere hylder til klubben...

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Og man skal heller ikke kimse af værdien udadtil for andre
    ›spillere at se en FCK skibbe en spiller afsted til over 10x
    ›købsværdien.
    ›Det kan bestemt gøre FCK endnu mere attraktivt at komme til og
    ›bringe flere spillere fra de højere hylder til klubben...

    Øhm, hvorfor? :-)

    Du ville have en pointe hvis vi solgte N'Doye til en topklub i en af de store ligaer, men hvad skulle det nytte at han røg til arabisk fodbold, fordi nogen dér har forelsket sig i ham? Det er jo de færreste spillere i den gode alder og med sportslige ambitioner, som drømmer om den type karriere, uagtet at pengene kan være rigtig gode. Sportsligt er det jo en tur på aftægt.

    For mig at se vil det snarere sætte en streg under at vi stadig er en meget lille klub i den store sammenhæng.

    Desuden er der ret langt til et salg på 10 gange købsværdien. Vi gav vist omkring 15 mio. kroner for ham.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ››Nu er de i en proces hvor de skal finde den helt rigtige mand at
    ››sende til København ! Godt nok et stort foretagende de har gang
    ››i...

    ›Vi må håbe at det ikke bliver den bedste krejler :P

    ›Jeg vil mene at hvis vi kan få 100+ for ham, så skal han sælges.
    ›Det vil give en rigtig god sum penge til at hente forstærkninger,
    ›på hvilken som helst plads, hvis der skulle komme et godt tilbud.
    ›Derudover skal man altså kimse af hvis der skulle blive smidt 60
    ›mil af på gælden, det er altså ikke en helt ubetydelig sum i
    ›renter vi sparer der.
    ›Er dog lidt mere lunken i forhold til de 75-80 der er nævnt, der
    ›tror jeg at vi vil få mere ud af at beholde ham nu, for så at
    ›skive ham afsted på et senere tidspunkt. Et godt efterår i CL vil
    ›måske endda forhøje hans pris andre steder end i olielandene.

    Glad for du ikke er sportsdirektør i FCK, lidt lunken ved 80 mio ? LOL!

    Seriøst, har folk herinde fået storhedsvanvid ? 80 mio for en superliga spiller og du er lidt lunken??

    Det bestemt muligt at få en erstartning for langt mindre end 80 mio, og det vil også give mulighed for at hente flere spillere på andre positioner. Vi gav ca 15 mio for claudemir + bolanos, og alle de andre vi har købt er også købt til under 20 mio, også Ndoye, ikke at sælge for 80mio vil være dårligt købmandskab, og CV mv har jo også vist at de har fingeren på pulsen og kan helt sikkert finde en fuldgod erstatning.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    og
    ›CV mv har jo også vist at de har fingeren på pulsen og kan helt
    ›sikkert finde en fuldgod erstatning.
    Jeg er meget spændt på de navne på fuldgode erstatninger, der er realistiske for FCK, som du sikkert har tænkt dig at dele med os andre...

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Ja, der er da allerede blevet nævnt Djiby Fall og Baba Diawara. De kunne da begge vise sig at være fuldgode erstatninger, men nu må vi se hvad der sker.

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Ja, der er da allerede blevet nævnt Djiby Fall og Baba Diawara.
    ›De kunne da begge vise sig at være fuldgode erstatninger, men nu
    ›må vi se hvad der sker.
    Djiby Fall har præsteret godt, både i Danmark og i Norge, men en fuldgod erstatning for N´doye mener jeg bestemt ikke han er. En ok erstatning, men ikke på niveau med N´doye. Om han er realistisk for København det tillader jeg mig at tvivle på. Selvfølgelig kan jeg ikke vide det, men der er før blevet meldt om interesse fra både Tyrkiet og Tyskland, og, er det sandt med interessen fra Tyskland, så tegner der sig efterhånden et mønster af, hvad der sker - og dermed ment, vi er ikke de, der står med det længste strå i hånden...

    Der meldes om priser i højden af 4-5 mio euro for Baba. Jeg aner ikke hvor god han er, måske vil han reelt være en fuldgod erstatning, men i lyset af, at vi kun én gang skulle have brugt 3 mio euro på en spiller, der tilmed ikke levede op til forventningerne (ailton) så tillader jeg mig at være ret kritisk over for, at han er en realistisk erstatning. Måske er klubben klar til at hoste op med hidtil usete transfer beløb, igen, jeg ved det ikke, men selv om de er, så vil vi også møde konkurrence fra klubber, der er en tand længere oppe i føde kæden, fra ligaer vi ikke kan konkurere med.

    Min pointe er, vi finder ikke en fuldgod erstatning for N´doye. Det er et dilemma, vi står i. Vi har måske endda pengene til at betale spillere, på N´doyes niveau, men rent sportsligt vil de have andre og bedre muligheder, end vi kan tilbyde, og derfor vil de fravælge os. N´doye handlen er måske lukrativt for os økonomisk, men vi vil tabe på den rent sportsligt. Uden tvivl.

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Ekstrabladet havde tidligere fundet frem til, at hvis Dame N'Doye bliver solgt til de 115 mio. kroner, som TV2 snakker om, så vil det være en transfer, som vil være blandt de 15 største transfer i hele verden i dette transfervindue, hvilket vil være ekstremt af en klub i lille Danmark..

    Hvad angår analysen om spillernes syn på, at FCK evt. sælger en spiller til over 100 mio. kroner, så er jeg overbevidst om at spillerne ikke tænker på om det er en arabisk klub eller en europæisk.. FC København har med et salg til spillere til både de største europæiske ligaer og resten af verden bevidst at FC København er en klub, som er i det internationale spotlight..

    FC København er igennem de sidste par år blevet en international klub med store sportsligt ambitioner, når vi rykker største klubber rundt i Rusland og Grækenland i Champions League, og spillede gode kampe mod selveste Barcelona..

    Det kan godt være at FC København ikke tilbyder en attraktiv liga med ekstremt høje lønninger, men vi tilbyder deltagelse i den mest eftertragtede turnering i fodboldverdenen, hvor vi er spiller en rolle og ikke bare er med som det tynde øl..

    I mit perspektiv så er FC København en markant spiller blandt holdene, som ikke befinder sig i de større ligaer i Europa.. Rent sportsligt har vi et højere niveau i sidste sæson end en lang række hold, som har væsentlig større økonomisk muskler end os, og det er i min optik den eneste svaghed, som findes omkring FCK: Økonomi og Superligaen..

  13. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Fastholder folk stadig at det er en and?

    Ja til skiftet er en realitet. OK - det her er jo den første direkte indikation omkring et skifte, men dog ikke mere end de er interesseret og siger de har sendt et bud (som nok ikke skal glæde FCK - sådan kører man normalt ikke forretningen i København).

    Det er en arabisk klub og selvom jeg lader tvivlen komme dem til gode - så ser jeg ikke deres udtalelser ligeså seriøst, som når Stuttgart melder at dette er spilleren de vil have!

    N'Doye til en arabisk klub vil på alle mulige måder (indtagen økonomien) være håbløst. Han skal naturligvis blve i europa! Spille endnu et år for FCK og så afsted til en Engelsk, Spansk, Fransk, Tysk eller Italiensk subtop klub. Problemet er og den eneste baggrund for at skifte er penge

    - NJ vil få en god deal og som ny agent, så giver det både gode penge på bogen og et godt navn!
    - FCK vil få en kæmpetransfer, som de ikke kan sige nej til. Naturligvis vil det være bedre, at sælge til en topklub (for at tiltrække andre spillere), men i princippet kan de være ligeglade med hvor pengene kommer fra.
    - N'Doye vil kunne scorer en kæmpe løn, som han skal leve resten af sit liv på. Pengene kan trække en hel del i ham, men en god agent ville nok sige, at han bør vente og forsøge at komme til en stor klub i Europa i stedet!

    Det er en transfer som sagtens kan ske, det er i mine øjne en lidt håbløs en af slagsen, men hvis han bliver solgt til en svimlende sum, så skal FCK naturligvis sende ham afsted og have en afløser parat!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #101
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    Her er BT´s version

    http://www.sporten.dk/superligaen/sa...handle-med-fck

    Ifølge BT og Tipsbladet skulle CV have sagt nej tak til et 52 mio kroners bud på N´Doye. Og rygter i Saudi Arabien lyder på at de er villige til at byde et tre cifret million beløb på ham (hvilket lyder en smule overdrevet taget deres første bud i betragtning)..

    Rygterne bliver vildere og vildere, på trods af at det vel officielt ikke er en and mere.
    Sidst redigeret af FCKristian : 28.06.11 kl. 18:58
    Dave Mustaine: I was sent here by God

    Kirk Hammett: I didnt send that guy

  16. #102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›og det er i min optik den eneste svaghed, som findes omkring FCK:
    ݯkonomi og Superligaen..


    tjaa men der sgu ikk så meget at gøre ved det, Økonomi kan jo altid blive bedre:) og superligaen sidder vi fast i for evigt og altid.

  17. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    ›Ekstrabladet havde tidligere fundet frem til, at hvis Dame N'Doye
    ›bliver solgt til de 115 mio. kroner, som TV2 snakker om, så vil
    ›det være en transfer, som vil være blandt de 15 største transfer
    ›i hele verden i dette transfervindue, hvilket vil være ekstremt
    ›af en klub i lille Danmark..

    Det var nu 80mio, der ville række til top 15 handler i Europa så langt.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1578216.ece

    Iøvrigt gør en enlig god sæson ikke en sommer?
    Og fra det hold som spillede op med Barcelona sidste år, har vi nu mistet 5 af de største profiler. 7 Hvis Dame og Zanka smuttar.

    Så ud over et elendigt klima, en so-so liga, et løn niveau langt under de fleste klubber i CL, et neger index på 1!! så har vi også en trup der muligvis kan vinde suppen, men som i europa et stor spørgsmålstegn..

    Ud over det så skal vi bare sige ja til 80Mio+. Så må vi, som de ville sige i arabiens land, se om gud vil lade os ind i fodbold himmelen igen i år.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  18. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    55

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    hvad der nu skræmmer mig mest ved denne "ukendte" klub/lands liga osv er man må antage dem for at være ok rige siden de har hentet stjerner som canavaro (der vidst var på vej til andfen italiensk serie a klub)(fyrede ham dog 1 år før)proklamere samme omgang nye indkøb
    thiago silva
    var rygtet til at købe harry redknapp fri af tottenham som manager

    vundet den asiatiske supecup 2 gange(hvad er nu er vores cl ..dvs spillet vm for klubhold 2 gange. må vel gå ud fra de har en del "fame" deres del af den verden ? hvilket jo får klubben til at fremstå som "1 skridt " op

    (håber dog samen blir <3 og var der ikke noget med han ikke ville spille i sådan 1 land igen =? eller bare mig der husker forkert der ?

  19. #105
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?

    det vil godt nok være en falliterklæring der er til at tage og føle på hvis man henter gerndt ind som erstatning.

    man må bare erkende at den danske lige er stærkere end den svenske. spillere som ejede banen i sverige(ailton), er ikke ligeså gode i dk.

    men mener stadig ikke man bør sælge doye. jeg gad godt vide hvad han selv er indstillet på. og hvis man gør, så må det ikke være for under 80 mio+

Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Har Meulensteen trænet sin sidste superliga-kamp?
    By spiff in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 05.01.07, 20:52
  2. Hvad har I spillet? (på Ajax-FCK, red.)
    By Stenum in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.08.06, 21:39
  3. Røll har måske spillet sin sidste kamp i FCK
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 12.04.06, 06:30
  4. Bedste højre midt, der har spillet i FCK?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 01.07.04, 16:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •