Viser resultater 1 til 15 af 690

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

  1. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Dejlig diskussion:)

    Det jeg tror der adskiller folk, er hvordan de opfatter Zankas betydning for holdet, samt den betydning hans Europaerfaring har.

    Min holdning er således:

    Angående argumentet om Zankas niveau sidste sæson:
    Jeg mener at hans præstation sidste efterår (folk glemmer vel et middelmådigt forår?), ikke har noget med x-mængde erfaring CL kampe eller Superliga kampe at gøre. Hellere bør man tilskrive en stor del af hans succuses til det fatum, at han spillede i en backkæde med tre spillere der simpelthen var niveauer over hvad man har set før. Samme gælder for midtbanen foran, og målmanden bagved. Jeg er personligt overbevist om, at Sølvi havde spillet hvis han havde været fit.

    Angående argumentet om hans uerstattelige internationale erfaring:
    Jeg er enig i, at efaring fra store kampe er vigtigt. Jeg er til gengæld ikke enig i, at dette kun fås ved at have spillet mod Barcelona eller Chelsea. FCK ville jo nemt kunne hente midterstoppere med erfaring fra landslol og/eller europa league. Samtidig, så mener ikke nødvendigvis at forudgående international erfaring er et krav per se. Her er Zanka faktisk et eksempel. Ham kom uimponeret ind og flækkede en franskmandS benskinne i hans debutkamp mod Lens (hvis jeg husker korrekt).

    Altså, jeg mener ikke at Zankas niveau er så højt som nogen fans herinde gør det til. Som nævnt før, så er jeg faktisk overbevist om, at en fit Sølvi bliver førstevalg. Jeh forstår hellere ikke hvorfor folk skriger op efter eksempler på spillere der kan udfylde et evt hul efter Zanka. Da Atiba røg til Holland, fik vi jo som bekendt en brasilianer den anden vej. En spillere der løvrigt ingen europaerfaring havde. Men her gælder must-have-40plus-CLkampe-reglen måske ikke? :)

    Inbefore stavefejl, Indlægget er skrevet fra iPhone

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •