Side 11 af 46 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 690

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ››
    ››Rieks topniveau er højt nok til landsholdet og også FCK vil jeg
    ››mene. Han vil helt sikkert blive matched til tænderne af
    ››Absalonsen, Vingaard og Bolanos på både teknik og hurtighed. Til
    ››gengæld er han mere alsidig end de andre og kan stort set spille
    ››alle offensive pladser. Han er helt sikkert en spiller jeg synes
    ››vi har plads til og som må være i en rimelig prisklasse. Og det
    ››udelukker jo ikke at vi også køber ukendt lottokupon, som nogen
    ››har set et youtubeklip med, som helt sikkert er mere eksotisk og
    ››åbenbart også mere ambitiøst.

    ›Synes du også han skal være der på bekostning af Delaneys
    ›udvikling, og hvad med TK og Bergvold? Vores midtbane er rigelig
    ›stor lige nu, hvis du spørger mig. Det er klart, at kommer der en
    ›i Grønkjær-klassen forbi, så bør vi naturligvis slå til, men der
    ›er Rieks i mine øjne ikke.

    ›mvh Stephphen

    Ja, hvis Rieks løser opgaven bedre, så skal han spille på bekostning af de spillere du nævner. Jeg kunne spørge tilbage om vi heller ikke skulle hente Johnny Thomsen på bekostning af Danni Jensen?

    I øvrigt ser jeg de 3 nævnte spillere som centrale midtbanespillere, hvor Rieks mere er brugt på kanterne, hvor han han reelt kun skal konkurrere med Absalonsen, Vingård og Bolanos. Og med Vingård ude til november, så kan jeg godt finde plads til en spiller som Rieks.

    Umiddelbart ville det nok nærmere være Serban, der får længere til en plads i startopstillingen. Men selvom han virker som en sympatisk fyr, så er det ikke noget der holder mig søvnløs om natten.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    59

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Med alle de midbanespillere der nævnes bliver man jo nærmest rundtosset. Jeg ville glædeligt droppe (næsten) alle forslag hvis mit ønske om en højreback og en angriber bliver opfyldt som er det vi klart mest mangler. Johnny Thomsen i Champions League, det giver mig et flashback til Piotr Haren og Chelsea-kampen Vol.1, selvom Piotr var venstreback såvidt jeg husker. Jeg tror ganske enkelt ikke han er klar til det endnu. Santin er helt sikkert god nok til at spille fast i ligaen men falder helt ud så snart vi kommer udenfor landets grænser. Klubben er ved at vokse fra ham, og han ryger sikkert næste sæson, specielt hvis der kommer en ny mand og overhaler ham.

    Hvis Gerndt glipper, kunne man jo f.eks. se på at hente Huseklepp i Bari, som han vist ikke er helt tilfreds med at være i. Bangura i AIK kunne jo også være en mulighed. Jeg har set en del til Diawara i Maritimo som jeg klart hellere så CV smide mange millioner efter fremfor Gerndt. Han er en "miniudgave" af N'Doye da han er hele 1 cm mindre :). Jeg ville virkelig gerne se de to lave ravage sammen i den hvide trøje, og så ville han være den helt oplagte arvtager når Damen sikkert ryger efter næste sæson.

    Men det er bare min ydmyge mening...
    "You listen up sister! You serve two purposes in this house, you can give me a blowjob or make me a sandwich. I'm not in the mood for head and I had a late breakfast, so you're shit out of luck"

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Så vil Zanka væk:
    http://www.sporten.dk/superligaen/za...farvel-til-fck

    - Mathias er glad for at være i FCK og ønsker ikke at lave ballade i en klub, der har været alt for ham, men som ung fodboldspiller med så stort et talent som Mathias, skal man holde sig for øje, hvad der er bedst for ens udvikling. Og vi vurderer, at det rigtige skridt for Mathias er en større liga nu – senest om et år.
    Zankas agent.
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Ja for det er jo ikke rigtigt at være i FCK nu, hvor han i så ung en alder er en af de mest rutinerede europæisk og forventes at tage lederroller og udvikle sig på det mentale plan.... eller noget...

    Men hvis han har så travlt med at komme videre, så er det jo bare det, han må gøre. Jeg mener bare, at han ville kunne udvikle sig ganske meget de næste par sæsoner i FCK med den position han har i klubben nu.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Han kan da bare smutte! Hvis han ikke gider være her. Længere er den vel ikke.

    Ved ikke med jer andre, men kan ikke undgå at man bliver lidt skuffet over at penge og større opmærksomhed betyder så meget, fremfor at blive klubikon og spille mere end 3-4 sæsoner for samme klub. Det gælder bare om at komme ud så hurtigt som muligt, og 90 % af gangene så havner de på bænken fordi de kommer for tidligt ud. Det samme gætter jeg på sker for Zanka. Selv i en klub som PSV.

    Han er bare for usikker i sit spil, til at slå igennem i en endnu større klub, på trods af at han indimellem har leveret hæderlige indsatser, hvilket jeg gerne indrømmer. Der er bare et alt for lavt bundviveau.

    Hvis han var en klog dreng, hvilket jeg troede han var, så forlængede han kontrakten et par år, fik lidt hår på brystet, endnu flere, og så når han ikke mere blev betragtet som dårligste spiller i vores start 11, af medier og konkurrerende fans, så var han måske mere klar.

    Men jeg er nok bare fodboldromantikker, og mindes spillere som gad at blive i deres hjerteklub det meste af karrieren der hvor man fik sin fodboldopdragelse.

    Manden overvurderere sine egne evner, mere end sundt er, og er generelt for usikker i sit spil - og ja, han er den med flest kampe internationalt, men selv uden alternativer på hånden, må han kunne erstattes, dog håber jeg først han sælges til vinter - for måske 8-10 mio hvis vi er heldige, så vi tjener lidt på ham og gør op med det negative stempel omkring at næsten alle vore spillere smutter transferfrit. Selvom CV mener, at det hjælper os i at bevare kontinuiteten. Hvilket nok også skal passe.

    Det MÅ altså kunne gøres anderledes, nu når klubben er vokset sig store, og vil spejle sig i klubber som PSV, Ajax, Anderlecht, Club Brugge, osv, så må vi få en bedre timing i at fornye kontrakterne. Selvfølgelig skal der to til at danse tango, men det nytter bare ikke noget at vi stort set ikke har en spiller i truppen som er i klubben mere end 3-4 år.

    Hvilket jeg egentlig troede og håbede at Zanka og Kvist ville, men nej. Og så skal der bygges helt op from scratch.

    For år tilbage, med købet af Jesper Christiansen og Michael Gravgaard støbte FC København fundamentet til det hold, der nu dominerer SAS Ligaen og har fået sit gennembrud i Europa, men det var hårdt at bygge så meget op, og nu står vi samme situation igen.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    100

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Så smut Zanka! Du vil ikke blive savnet, i sær ikke hvis vi får Bjelland som erstatning

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    60

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Så smut Zanka! Du vil ikke blive savnet, i sær ikke hvis vi får
    ›Bjelland som erstatning

    Jo, han vil blive savnet. Han er en sympatisk københavner-knægt, der altid har spillet med hjertet det rigtige sted. Vi ved jo alle sammen at han har lavet en fejl for meget her og der, men han har nu også haft ganske gode kampe mod kvalificerede modstandere. Husker I da han, efter Gravgaards røde, blev smidt ind i de sidste minutter mod Lens og uimponeret løb direkte ind og satte den smukkeste glidende tackling ind? NC brølede som havde han scoret.

    Man kan ikke forvente at et talent af hans kaliber bliver hos os resten af karrieren: Der er interesse fra en masse interessante klubber og så er det klart at han vil så hvor langt han kan komme. Man har heldigvis ikke hørt et væld af "jeg vil væk og det kan kun gå for langsomt"-udmeldinger fra ham. I stedet bliver han (formentlig) kontrakten ud og prøver noget nyt. Al respekt for det.

    Så Zanka, brug din sidste sæson på at bevise at kritikkerne tager fejl og at du virkelig fortjener betegnelsen stortalent. Og når du engang smutter, så tak for indsatsen og held og lykke i fremtiden. Vi ses måske når karrieren lakker mod enden og Barcelona ikke længere kan bruge dine aldrende ben i forsvaret.


  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Zankas udmelding er ikke spor overraskende. Selvfølgelig vil han gerne til en større liga så hurtigt som muligt og tjene 2-3-4 gange så meget, som han gør herhjemme og spille for 2-3-4 gange så mange tilskuere.

    Rent sportsligt ville han formentlig have bedre af at forlænge sin kontrakt med FCK med 1-2 år. På samme måde som Oscar Wendt gjorde det. Zanka kan fortsat udvikle sig og blive en bedre og mere moden spiller i FCK, så han bliver bedre rustet til en karriere i udlandet.

    Men det kan selvfølgelig være svært for en ung mand, når klubber som PSV allerede nu står og vifter ham om næsen med store checks, samtidig med at agenten fylder ham med forventninger og forhåbninger om en gylden fremtid i de store europæiske ligaer.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Jeg tænker lidt, at når Zanka kun har et enkelt år tilbage, så er det måske alligevel begrænset hvor høj en transfersum, man kan score på ham. 15-20 mio. måske? Har ingen anelse, men de penge er jo fx. hurtigt tjent hjem i Champions League... så jeg synes, han bare skal blive kontrakten ud. Håber virkelig for ham, han ikke ender på bænken i en storklub, men han blot vælger en bedre liga og et midterhold! Han er fandeme et abnormt talent, og det skal absolut udnyttes!
    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Ved ikke med jer andre, men kan ikke undgå at man bliver lidt
    ›skuffet over at penge og større opmærksomhed betyder så meget,
    ›fremfor at blive klubikon og spille mere end 3-4 sæsoner for
    ›samme klub. Det gælder bare om at komme ud så hurtigt som muligt,
    ›og 90 % af gangene så havner de på bænken fordi de kommer for
    ›tidligt ud. Det samme gætter jeg på sker for Zanka. Selv i
    ›en klub som PSV.

    Hvis du bliver skuffet over at penge, større opmærksomhed og større kampe betyder mere end at fortsætte med at dele øretæver ud foran 4000 tilskuere i Silkeborg, så er du altså temmelig naiv. Det er da så logisk som noget kan være...



    ›Hvis han var en klog dreng, hvilket jeg troede han var, så
    ›forlængede han kontrakten et par år, fik lidt hår på brystet,
    ›endnu flere, og så når han ikke mere blev betragtet som dårligste
    ›spiller i vores start 11, af medier og konkurrerende fans, så var
    ›han måske mere klar.

    Det her er tæt på at toppe alt hvad jeg har læst af hovedløs kritik hvad angår Zanka.

    Han er ikke klog? Det vil jeg ikke rigtig bruge tid.

    Men at argumentere for en forlængelse, fordi medier og konkurrerende fans kalder ham vores dårligste forsvarsspiller, er ganske enkelt torskedumt.

    Jeg tvivler på at mange storklubber er villige til at bruge 20+ millioner på en spiller der kun har 12 måneder tilbage af kontrakten, hvis han er dårlig.

    Medier og andre fans? Ved du overhovedet hvor høj/lav deres fodboldforstand er? Jeg fristes til at tro, at 9 ud af 10 aldrig har spillet fodbold på højere end serie 3 niveau, og ikke har en fodboldrelateret baggrund og/eller uddannelse.

    At tage deres kritik seriøst, er nytteløst - for det billede der bliver tegnet af Zanka i medier, af modstanderens fans - og til tider vores egne, er ganske enkelt til grin.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Der er seriøst nogle i denne tråd der lyder som om, at de lige har fanget deres bedre halvdel i seng med en anden.

    Det er cool business, Zanka og hans agent smeder mens jernet er varmt. Bliver han 2-3 sæsoner endnu kan han risikere, at han rammer en dårlig periode og dermed ikke kan få kontrakt ligeså attraktive steder som PSV, Roma, eller hvem der nu får fornøjelsen af Zankas evner.

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Det er cool business, Zanka og hans agent smeder mens jernet er
    ›varmt. Bliver han 2-3 sæsoner endnu kan han risikere, at han
    ›rammer en dårlig periode og dermed ikke kan få kontrakt ligeså
    ›attraktive steder som PSV, Roma, eller hvem der nu får
    ›fornøjelsen af Zankas evner.

    Kan kun være enig. Se bare på Jesper C. Han skulle til England, Tyskland og alle de store ligaer. Han blev i stedet, blev sat på bænken til fordel for Johan Willand, og endte i Sverige.

    Vi bliver nok nødt til at beholde Zanka, selvom det er ærgeligt ikke at få en krone for en spiller som vi selv har udviklet til den spiller han er i dag. Men med CL kampe i horisonten, så kan vi altså ikke sige farvel til flere profiler fra sidste år. Nu skal der folk ind, og ikke flere ud.

  19. #163
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ››Det er cool business, Zanka og hans agent smeder mens jernet er
    ››varmt. Bliver han 2-3 sæsoner endnu kan han risikere, at han
    ››rammer en dårlig periode og dermed ikke kan få kontrakt ligeså
    ››attraktive steder som PSV, Roma, eller hvem der nu får
    ››fornøjelsen af Zankas evner.

    ›Kan kun være enig. Se bare på Jesper C. Han skulle til England,
    ›Tyskland og alle de store ligaer. Han blev i stedet, blev sat på
    ›bænken til fordel for Johan Willand, og endte i Sverige.

    ›Vi bliver nok nødt til at beholde Zanka, selvom det er ærgeligt
    ›ikke at få en krone for en spiller som vi selv har udviklet til
    ›den spiller han er i dag. Men med CL kampe i horisonten, så kan
    ›vi altså ikke sige farvel til flere profiler fra sidste år. Nu
    ›skal der folk ind, og ikke flere ud.

    Og det må gerne gå lidt stækt :D, vi starter næste weekend og mangler altså mindst 2 spillere mere! Handelen med Gerndt tror jeg er død,nu har HIF fået det som de vil, flere klubber viser interesse og presser prisen yderligere,kan faktisk ike huske sidst FCK var efter en spiller i længere tid og fik ham til sidst ? Men CV klare nu nok at hive en spiller eller 2 hjem så det ikke sker helt dumt ud!!

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Og det må gerne gå lidt stækt :D, vi starter næste weekend og
    ›mangler altså mindst 2 spillere mere! Handelen med Gerndt tror
    ›jeg er død,nu har HIF fået det som de vil, flere klubber viser
    ›interesse og presser prisen yderligere,kan faktisk ike huske
    ›sidst FCK var efter en spiller i længere tid og fik ham til sidst
    ›? Men CV klare nu nok at hive en spiller eller 2 hjem så det ikke
    ›sker helt dumt ud!!

    Tja var det ikke Absalonsen som Ståle eller CV sagde vi havde været ude efter i mere end et år? Bare fordi det ikke alt sammen står i pressen betyder det jo ikke vi ikke har været interesserede.

  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    222

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Ifølge dette link skulle vi have givet et sidste bud på Gerndt http://www.fotbollskanalen.se/1.2202..._fck_s_slutbud

Side 11 af 46 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •