Side 3 af 46 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 690

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Grindheim har over 40 landskampe for Norge, han har CL klasse.
    Spørgsmålet er så om 2 med CL klasse + TK, Delaney og Bergvold er
    nok til den centrale midt?
    mvh Stephphen
    Hvis man er overbevist om, at Grindheim har CL-klasse og at både Claudemir og Grindheim kan gennemføre en hel sæson uden skader eller formnedgang så er 2 nok......

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ››
    ››Annan får pt. €1.5 mio. i Schalke. Forskerordning eller ej, så
    ››går han næppe ned på under halvdelen af hvad han får nu, især
    ››ikke mandens storhedsvanvid in mente.

    ›Hvad baserer du det udsagn på? Hans løn i FM?

    ›mvh Stephphen

    På diverse artikler man har kunne læse rundt omkring, f.eks. denne.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)


    denne
    ›På diverse artikler man har kunne læse rundt omkring, f.eks.
    .

    Fint med en kilde, men hvor troværdig er den? Der står

    Finally, Annan commented on his new salary, which is in the region of €1.5 million per year.

    "I deserve more than I received in Norway. But I'm not getting the salary that I had hoped for!"
    Han siger blot, at han fortjente mere end han fik i Norge - ja selvfølgelig - men at han havde regnet med at få mere. Af det kan man konstatere, at hvad end han får, så kunne han godt tænke sig mere.

    Spørgsmålet er så bare, om et år uden nævneværdige kampe har fået ham til at tænke, jeg skal have gang i karrieren igen, eller om han laver en Søren Larsen. Endvidere kan man spørge sig selv, om der er præstationselementer med i hans kontrakt, hvis det er tilfældet vil han nok være mere motiveret for et skifte.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Hvis man er overbevist om, at Grindheim har CL-klasse og at både
    ›Claudemir og Grindheim kan gennemføre en hel sæson uden skader
    ›eller formnedgang så er 2 nok......

    2 var rigeligt sidste sæson? Vi behøver ikke "CL-klasse" spillere som reserver til Superligaen. Synes TK har vist at han kan gøre det hæderligt i Superligaen.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    2 var rigeligt sidste sæson? Vi behøver ikke
    "CL-klasse" spillere som reserver til Superligaen.
    Synes TK har vist at han kan gøre det hæderligt i Superligaen.
    Så to spillere til to pladser er "rigeligt" til en hel sæson?

    Du vil altså ikke have nogle betænkeligheder ved at kaste Delaney eller TK ind på den centrale midt i kamp mod f.eks. Barcelona?

    Og du regner med, at netop Claudemir og Grindheim kan spille en hel sæson uden skader/formnedgang?

    Og fordi FCK i en sæson klarer sig historisk godt (og er usandsynligt heldige med at undgå skader på centrale pladser) så kan man deraf udlede, at to spillere er rigeligt til to pladser i al fremtid?

    Det er jo en mageløs logik

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Hold nu op og kom med noget fornuftigt, i stedet for de der kommentarer. Tror du vi ville kunne få en spiller med cl-niveau til at sidde på bænken i en superligaklub? Og drop det der wauv eller min far er stærkere end din far og forhold dig til det der bliver skrevet.

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    55

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Hold nu op og kom med noget fornuftigt, i stedet for de der
    ›kommentarer. Tror du vi ville kunne få en spiller med cl-niveau
    ›til at sidde på bænken i en superligaklub? Og drop det der wauv
    ›eller min far er stærkere end din far og forhold dig til det der
    ›bliver skrevet.


    tja .. det mener jeg. hvis spilleren mener han er stærk nok forventer han jo ikke det ham der skal sidde på bænken ?

    ellers undre jeg mig da over det fungere sådan i stort set alle aldre klubber der spiller cl eller eurocup.

    begynder efterhånden at forstå hvorfor klubben bare "køber 1 mesterskab ,med måske en svipsser eller 2 .for der manges ambitioner der ikke er specielt høje
    cv:"Jesper har på alle måder sat en ny standard for niveauet på "udenlandsproffer", der vender hjem"

    "og med over tre års erfaring fra især Serie A, så får vi en mere erfaren og komplet spiller hjem", siger sportsdirektør Carsten V. Jensen omkring bergvold"

  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Hvorfor blev mine to indlæg der argumenterede for, at det er urealistisk at FCK skulle kunne tiltrække spillere med CL-niveau til bænken? Jeg mener det er relevant ift. diskussionen herinde. Det er ikke tilfældigt at der er så lidt aktivitet herinde..

    Jeg prøver så igen: Nej - det er ikke realistisk, at FCK kan tiltrække en spiller med CL-niveau (dvs. med niveau til at spille fast i toppen Holland, midten af Tyskland etc.) til at sidde på bænken. Samtidig mener jeg at TK er en fuldfin backup til Grindheim og Claudemir.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    55

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Jeg prøver så igen: Nej - det er ikke realistisk, at FCK kan
    ›tiltrække en spiller med CL-niveau (dvs. med niveau til at spille
    ›fast i toppen Holland, midten af Tyskland etc.) til at sidde på
    ›bænken. Samtidig mener jeg at TK er en fuldfin backup til
    ›Grindheim og Claudemir.


    jammen vil da gerne ha du begrunder hvad du understøtter dette med?
    at vi ikke kan.


    og at tk som har været backup siden han kom (og først slog til på 1 iforvejen suverænt hold skulle være fuldfin backup in case vi skal spille cl kampe mod barce man c osv..
    cv:"Jesper har på alle måder sat en ny standard for niveauet på "udenlandsproffer", der vender hjem"

    "og med over tre års erfaring fra især Serie A, så får vi en mere erfaren og komplet spiller hjem", siger sportsdirektør Carsten V. Jensen omkring bergvold"

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ››Jeg prøver så igen: Nej - det er ikke realistisk, at FCK kan
    ››tiltrække en spiller med CL-niveau (dvs. med niveau til at spille
    ››fast i toppen Holland, midten af Tyskland etc.) til at sidde på
    ››bænken. Samtidig mener jeg at TK er en fuldfin backup til
    ››Grindheim og Claudemir.


    ›jammen vil da gerne ha du begrunder hvad du understøtter dette med?
    ›at vi ikke kan.


    ›og at tk som har været backup siden han kom (og først slog til på
    ›1 iforvejen suverænt hold skulle være fuldfin backup in case vi
    ›skal spille cl kampe mod barce man c osv..

    Som fans, skal man naturligvis ikke glemme FCK's og klubbens status når man drømmere om spillere.

    For at holde en homogen trup, hvor alle er glade. Så skal man passe på med ikke at have spillere på bænken, som egentlig er for gode til det. Derfor kan det være svært at tiltrække spillere med henblik på at sidde på bænken og endnu værre, at signe dem som en stjerne for bagefter at placere dem på bænken!

    FCK har egentlig været rigtig gode til at holde en homogen trup de seneste mange år. Det betyder pt. at vi har 2 virkelig gode målmænd, hvor 2. målmanden faktisk ikke brokker sig synderligt meget (det ville ikke ha' holdt, at holde på JC f.eks.).

    På samme måde, så skal man se på backup til central midt. Du/I kan være uenige i hvorvidt Delaney/TK/Bergvold er gode nok som backup. Jeg synes de er. TK har affundet sig utroligt godt med reserverollen og (selvom det var på et hold med medvind) gjort det godt det seneste halve år og kan han udvikle sig yderligere (han har alderen med sig), så kan han blive en god reserve på et niveau lige under CL klasse (på dansk niveau). Ud over det, så har vi Delaney, som har vist at man ikke skal være bange for at bruge ham i selv større kampe. Et godt talent!!

    Derfor mener jeg hellere ikke vi mangler en til midtmidt!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)



    ›jammen vil da gerne ha du begrunder hvad du understøtter dette med?
    ›at vi ikke kan.


    ›og at tk som har været backup siden han kom (og først slog til på
    ›1 iforvejen suverænt hold skulle være fuldfin backup in case vi
    ›skal spille cl kampe mod barce man c osv..

    Her er lidt tanker fra CV og Lars Højer om, hvordan man tænker om køb og salg samt opbygning af en trup.

    http://www.sporten.dk/superligaen/he...-fcks-succes#1

    Jeg synes, at det er en interessant tilgang, der giver rigtig god mening for en klub på vores niveau. Jeg mener ikke at det er tale om manglende ambitionsniveau, men i højere grad en realistisk tilgang, der gerne på sigt skulle skabe et fundament for næste trin.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    55

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Vi arbejder efter en model, hvor vi altid tager initiativet og har gjort forarbejdet og kender spilleren til bunds. Og så går vi systematisk til værks. Vi er ikke så meget for tilfældigheder. Alle de agenter der ringer og vil sælge os deres spillere, får alle samme svar. Vi tager altid initiativet, og vi kan godt lide dynamiske spillere, der er hurtige og fremadrettede.

    Samtidig foretrækker jeg, at vi har en aftale på plads med en ny spiller, før vi afhænder en. For har vi først sagt farvel til en spiller og ønsker en ny, så bliver vi dårligere stillet rent forhandlingsmæssigt. Jo længere tid der går, og modparten ved, at vi mangler en spiller på den position, jo mere kan de forhandle med. For os handler det om at være på forkant med udviklingen.


    yes nemlig.. hvad er systemtisk '? kigger han 1 klub af gangen og håber dem i de andre klubber ikke blir scoutet inden?

    grundig til bunds ? ok man var heldig med claude (flot køb) men sagde man ikke man kun havde set 1 video ?
    hvad med floppene ?

    (ok nu blir jeg smålig men ) men ulrik var altså ikke hurtig ;)


    helt enig cv god ide at være på forkant :) så mangler det vel os bare med kontrakt forlængelse .så man ikke står med håret i postkassen 1 år før og ikke ved om man skal sælge .beholde og håbe spilleren skriver under før han har ½ år tilbage god sucses og vil videre.. bumelum
    cv:"Jesper har på alle måder sat en ny standard for niveauet på "udenlandsproffer", der vender hjem"

    "og med over tre års erfaring fra især Serie A, så får vi en mere erfaren og komplet spiller hjem", siger sportsdirektør Carsten V. Jensen omkring bergvold"

  17. #43
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›yes nemlig.. hvad er systemtisk '? kigger han 1 klub af gangen og
    ›håber dem i de andre klubber ikke blir scoutet inden?

    Der kunne tænkes andre former for systematik. Og hvorfor skulle de dog afsløre hvordan, de bærer sig ad?


    ›grundig til bunds ? ok man var heldig med claude (flot køb) men
    ›sagde man ikke man kun havde set 1 video ?
    ›hvad med floppene ?

    De skriver selv, at Claudemir var undtagelsen. Og selv med ham var de mere grundige end Mine Doc og Brøndby

    Hvilke flop - det er da minimalt, hvad der har været af flop under CV. Hans hitrate kan ikke matches i mange andre klubber.


    ›(ok nu blir jeg smålig men ) men ulrik var altså ikke hurtig ;)

    Nærmere plat? Fordi en spiller ud af den bunke, der er blevet signet, ikke havde hurtighed som en kompetence, mener du, at der kan rettes kritik?

    I øvrigt så var Ulrik vel ikke frygtelig - kun i forhold til prisen.


    ›helt enig cv god ide at være på forkant :) så mangler det vel os
    ›bare med kontrakt forlængelse .så man ikke står med håret i
    ›postkassen 1 år før og ikke ved om man skal sælge .beholde og
    ›håbe spilleren skriver under før han har ½ år tilbage god sucses
    ›og vil videre.. bumelum

    Nu kræver det jo, at begge parter er klar på at forlænge.
    Men ok mit dit tydelig kendskab til fodboldverdenen, så ved du nok, at Wendt, Pospech og de andre spillere har tigget og bedt om forlængelser.

    For at holde din tone....
    Jeg forstår godt du er så utilfreds med CV og Co - for hvad har de bragt os andet end en masse mesterskaber og DKs første tur videre fra CL-gruppespilletet - på trods af vi kommer fra lillebitte og ligegyldige Danmark.
    Det er sgu skuffende! CV Raus!

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Carsten V. Jensen er om nogen manden bagved successen for klubben har haft gennem de sidste sæsoner, og sidste sæson ramte vi et historisk højdepunkt for dansk fodbold..

    Som sportsdirektør er det resultaterne der tæller, og hvis ligesom det vil være svært at erstatte Dame N'Doye eller William Kvist, så vil det ligeledes være svært at erstatte Carsten V. Jensen, som har bragt fantastiske tilgange til klubben i hvert eneste transfervindue over de sidste par sæsoner, som ofte ikke koster det store i forhold til salgspotentialet..

    Club Brügge har været en konkurrent på transfermarkedet i dette vindue, og har købt stort ind over hele linjen, men hvad har det kostet klubben? Mens vi henter spillere såsom Claudemir og Grindheim, som åbenbart er fløjet under radaren for andre klubber, som henter Brügge spillere ind, som nærmere sig toppen af deres markedsværdi, som f.eks. Högli, som blev hentet efter at det meste af europa havde set ham lukke Ronalde ned i en landskamp..

    Carsten V. Jensen gør det fantastisk, og jeg håber for klubbens skyld at vi har ham i mange sæsoner fremover..


  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    21

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    jeg vil IKKE ha Annan i FCK!!! Det var vi (IK Start) som hentet han til Europa i 2007, han var skadet hele sesongen og ble utlånt til Stabæk i 2008. I 2009 ble han solgt til Rosenborg og spilte der i 2 sesonger.
    Der viste han seg å være den grimmeste, ulekre og mest usportslige personen som har vært på norsk jord siden Vidkun Quisling hilste nazistene velkommen til Oslo i 1940!!!
    Stygge taklinger, løgn og bedrag til media og andre usportslige gester på banen gjorde at HELE Norge utenom Trøndelag HATET Annan!
    Og, nei, Celso Borges er en god spiller, men jeg tror ikke han passer inn i FCK...
    Om CV får tak i Tobias Hysén, så vil jeg si at CV er gud ;)
    Håper FCK kjøper Mikael Lustig fra Rosenborg da han er en av (desverre) få spillere igjen i Tippeligaen som er gode nok for FCK...
    Men jeg vil anbefale alle dere FCK'ere til å, hvis dere kommer til syd-Norge (Kristiansand) om å gå på en Start-kamp på Sør Arena og ser den 2. klubben i mitt hjerte, spille seg ut av bunnstriden i Tippeligaen!
    Thomas

  21. De følgende 12 brugere er enige:

Side 3 af 46 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •