Side 4 af 46 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 690

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Så to spillere til to pladser er "rigeligt" til en hel sæson?

    ›Du vil altså ikke have nogle betænkeligheder ved at kaste Delaney
    ›eller TK ind på den centrale midt i kamp mod f.eks. Barcelona?

    ›Og du regner med, at netop Claudemir og Grindheim kan spille en
    ›hel sæson uden skader/formnedgang?

    ›Og fordi FCK i en sæson klarer sig historisk godt (og er
    ›usandsynligt heldige med at undgå skader på centrale pladser) så
    ›kan man deraf udlede, at to spillere er rigeligt til to pladser i
    ›al fremtid?

    ›Det er jo en mageløs logik

    Der er en grund til nogle spillere starter og andre sidder på bænken. Du kan ikke forvente at hvis en af vores startere bliver skadet, at så har vi en lige så god spiller ude på bænken. Skader vil altid være ødelæggende for et hold. Du får det til at lyde som om at FCK har nogle forfærdelig dårlige spillere på bænken, som ingen ting kan. FCK er jo netop de sidste mange år, inkl. sidste år, blevet rost for at have så mange gode spillere og at have den bedste bredde i superligaen. Vi er svækket lige nu, men transfervinduet er ikke slut endnu, og nye spillere kommer ind. Du mener ikke at TK eller Bergvold er god nok til superligaen? - come on. De ville være startere mange andre steder. Vi kan jo ikke købe spillere ind til det scenarie, at Grindheim bliver skadet mod Barcelona? Superligaen er stadig der hvor hoved fokus skal være, og ikke på de enkelte kampe vi evt. får mod store modstandere. Men synes vi skal stoppe den her, nu er vi en del der har ytret vores uenighed i dine kommentarer, men en yderligere diskussion hører vidst ikke til i denne tråd.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ››Du vil altså ikke have nogle betænkeligheder ved at kaste Delaney
    ››eller TK ind på den centrale midt i kamp mod f.eks. Barcelona?

    Jeg har betænkeligheder ved at kaste Grindheim, Claudemir, Wiland etc ind i en kamp mod Barcelona. Der er ingen garanti for at vores startellever skraber point sammen i CL (skulle vi nå så vidt), så skal vi ikke komme ned fra den høje hest og se på klubben med nogle realistiske briller. Nej det er ikke uambitiøst at indse at vi ikke har ligaen til at have CL spillere siddende på bænken i.
    Tryk er ikke en vektor!

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Pga. Skybruddet, må jeg nøjes med nettet på telefonen, så bær over med det korte indlæg, men jeg syntes folk skal lægge mærke til den unge Ibrahim Teteh Bangura i AIK. Virkeligt interessant ungt talent som har haft et HØJT scorings snit i samtlige klubber han har spillet for. Gid CV ville tage sådan en chance.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Jeg begynder at blive lidt bekymret for dette transfervindue. Der er ikke lang tid til første kamp i sæsonen, truppen har taget hul på den vigtige træningslejr i Østrig og der mangler stadig en to-tre spillere.. Som om rygterne om Gerndt kun blusser op, når Damen meldes tæt på araberne - håber virkelig ikke Gerndt er tiltænkt en rolle som erstatning, men tror desværre kun han kommer hvis Damen ryger.

    Derudover mangler vi da virkelig den højreback og evt. en kreativ midtbanespiller der kan gøre sig på kanterne. Kom nu CV, jeg er utålmodig!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Jeg begynder at blive lidt bekymret for dette transfervindue. Der
    ›er ikke lang tid til første kamp i sæsonen, truppen har taget hul
    ›på den vigtige træningslejr i Østrig og der mangler stadig en
    ›to-tre spillere.. Som om rygterne om Gerndt kun blusser op, når
    ›Damen meldes tæt på araberne - håber virkelig ikke Gerndt er
    ›tiltænkt en rolle som erstatning, men tror desværre kun han
    ›kommer hvis Damen ryger.


    Nu er der vel ikke grund til bekymring med henblik på Superligaen. Der har vi vel ingen åbenlyse 'huller'. Spørgsmålet er mere om holdet er godt nok til de vigtige CL-kampe og der er altså god tid til.


    ›Derudover mangler vi da virkelig den højreback og evt. en kreativ
    ›midtbanespiller der kan gøre sig på kanterne. Kom nu CV, jeg er
    ›utålmodig!


    Er man utålmodig, så laver man dumme fejl. Vi mangler ikke akut en højreback. Vi er dog tyndt besat, da en skade til Johnny T. vil skabe et hul der ikke kan lukkes.

    Hvorvidt Johnny T. er god nok kan kun tiden vise. Han er trods alt inde omkring det danske landshold. Og jeg er nu også ret sikker på, at vi får en højreback mere. Jeg tror bare ikke det bliver til sæsonstarten i Superligaen og det er jo også ligegyldigt, for vi har 11 der er stærke nok til at slå SønderjyskE.

    Mht. en kreativ kant, så er det vel ikke tvingende nødvendig. Vi skal have en gardering for Bolanos ja, men jeg ser ikke, at der kommer en decideret spiller til startelleveren. Man må gå ud fra at Absalonsen får chancen i venstre side, hvor også Bergvold og Delaney kan spille. Om de så er gode nok er et godt spørgsmål, men Bergvold fortjener vel den tillid. Ellers havde man vel ikke hentet ham i sin tid.

    Så for at opsummere: Vi har ikke akut brug for noget, men et par spillere til højrekanten vil være godt at få inden juli er ovre. Der er der trods alt 27 dage til :-)
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Nu er der vel ikke grund til bekymring med henblik på
    ›Superligaen. Der har vi vel ingen åbenlyse 'huller'. Spørgsmålet
    ›er mere om holdet er godt nok til de vigtige CL-kampe og der er
    ›altså god tid til.

    Alt andet end lige ville det være rart at have alle spillere samlet når nu man har en uges intensiv træningslejr med en ny træner. Jeg er enig i truppen er klar til de blødere kampe i superligaen, jovist, men jeg tror også vi ville være bedre rustet til chl-kval kampene i august, hvis vi havde handlet de spillere der skulle handles allerede nu.

    ›Er man utålmodig, så laver man dumme fejl. Vi mangler ikke akut
    ›en højreback. Vi er dog tyndt besat, da en skade til Johnny T.
    ›vil skabe et hul der ikke kan lukkes.

    Nu er det mig der er utålmodig, forhåbentlig ikke CV, der har haft god tid til at forberede et køb af en ny højreback i:-) Og ja, jeg mener bestemt vi mangler en højreback, og han må gerne komme hurtigst muligt så vi kan få ham spillet ind på holdet INDEN de vigtige kvalkampe til chl. Derfor mener jeg ikke det er ligegyldigt om vi når at få en ny højreback inden sæsonstart. Johnny Thomsen er tilgengæld en fin gardering til både backen og evt også højre midt.


    ›Mht. en kreativ kant, så er det vel ikke tvingende nødvendig. Vi
    ›skal have en gardering for Bolanos ja, men jeg ser ikke, at der
    ›kommer en decideret spiller til startelleveren. Man må gå ud fra
    ›at Absalonsen får chancen i venstre side, hvor også Bergvold og
    ›Delaney kan spille. Om de så er gode nok er et godt spørgsmål,
    ›men Bergvold fortjener vel den tillid. Ellers havde man vel ikke
    ›hentet ham i sin tid.

    ›Så for at opsummere: Vi har ikke akut brug for noget, men et par
    ›spillere til højrekanten vil være godt at få inden juli er ovre.
    ›Der er der trods alt 27 dage til :-)

    Her er jeg heller ikke helt enig:-) Bolanos er genial og skal bare spille den højrekant, færdig arbejde. Bliver han skadet eller skal han aflastes kan man enten spille med TK, Claudemir og Grindheim på samme tid eller lade JT spille kanten indtil Vin er retur fra skade, så kan han hoppe over på højrekanten. Derimod ser jeg et muligt problem på venstrekanten, hvor vi ikke aner hvad vi har af kvalitet. Absa fik næsten ingen spilletid i foråret, og derfor aner vi ikke hvor vi står her. I topform har han høj superligaklasse, men i mine øjne har han ikke samme internationale niveau som Bolanos. Derfor så jeg allerhelst en kreativ kant der kan spille i begge sider, men vigtigst at han kan spille i venstre side. Jeg vil dog medgive at denne position er mindre kritisk end en ny højreback og for så vidt også en ny angriber (vi har ikke nogen 10'er mere)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Du mener ikke at TK eller Bergvold er god nok til superligaen? -
    come on. De ville være startere mange andre steder.
    Hvor skriver jeg det?

    Jeg har på intet tidspunkt hævdet, at TK eller Bergvold ikke er gode nok til superligaen. Jeg har kun sagt, at de ikke er gode nok til CL


    Men synes vi skal stoppe den her, nu er vi en del
    der har ytret vores uenighed i dine kommentarer, men en
    yderligere diskussion hører vidst ikke til i denne tråd.
    For at drille lidt kunne jeg fyre følgende Gary Larsson-citat (vistnok) af:
    "Så mange af os kan ikke tage fejl" sagde fluerne da de sad på lorten :-)

    Spøg til side. Ingen grund til at tærske langhalm på dette emne

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Så meldes Skjeldbred klar for HSV..

    Jeg håber virkelig at de nordmænd der har påstået at han ikke er god nok til FCK, vil få ret og at han flopper i Tyskland..

    Ikke fordi jeg har noget i mod Skjeldbred eller HSV, overhovedet, men fordi jeg altid har set ham som en spiller der ville passe godt ind i vores trup, og derfor ville være ked af at misse chancen for at erhverve ham for skaldede 6,5 skaldede millioner..

    Der kan selvfølgelig også være mulighed for at Skjeldbred ikke har ønsket at komme til den danske liga..

    Link - http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...s-klar-for-hsv

    /ntrm

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #54
    alsvik Slettet

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Og Gerndt smutter måske til Holland for næsen af FCK. Få så lukket den handel C.V.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1582236.ece

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Og Gerndt smutter måske til Holland for næsen af FCK. Få så
    ›lukket den handel C.V.

    http://ekstrabladet.dk/
    ›sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/skandinavien/article1582236.ece


    "Måske" :)

    Jeg tvivler nu på, at begge følgende præmisser for den handel er opfyldt: 1) Utrecht har de 30 mio SEK som Gerndt koster. 2) Gerndt vil hellere spille for en midterklub i Holland uden Europaudsigter, end han vil spill CL for FCK.

    At vi har Larsson i Helsingborg gør det alt andet lige nemmere for os at mobilisere den værdi, som Helsingborg forventer at få for Gerndt.

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Jeg tvivler nu på, at begge følgende præmisser for den handel er
    ›opfyldt: 1) Utrecht har de 30 mio SEK som Gerndt koster. 2)
    ›Gerndt vil hellere spille for en midterklub i Holland uden
    ›Europaudsigter, end han vil spill CL for FCK.
    Ifølge denne artikel burde de have rigeligt til at give os økonomisk kam til vores hår.

    - Det er uinteressant for mig (konkurrencen med FC København, red.). Vi vil bare have spillere ind, som er klar til at give alt for Utrecht. Vi kan snart have en svensk trio, slutter Foeke Booy, der har fået næsten 250 millioner kroner i klubkassen efter salg af profilerne Ricky van Wolfswinkel , Kevin Strootman og Dries Mertens til henholdsvis portugisiske Sporting og PSV Eindhoven.

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Okay, det stykke information var ikke med i den artikel jeg læste. Imponerende at de har solgt tre spillere til ca. 85 mio stykket.

    Der skal lukkes i den handel, og det skal være nu.

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Okay, det stykke information var ikke med i den artikel jeg
    ›læste. Imponerende at de har solgt tre spillere til ca. 85 mio
    ›stykket.

    ›Der skal lukkes i den handel, og det skal være nu.

    Jeg ved ikke helt om de tal holder. PSV gav 13 millioner for 2 af spillerne tilsammen:

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...aar_PSV__.html

    Ud over det, så ligner det endnu en snaksaglig sportsdirektør. Der står intet om det i de hollandsker aviser jeg har læst, tilgengæld melder de sig interesseret i en masse spillere i Holland, blandt andet en angriber fra ADO. Så om de er interesseret i Gerndt som førstevalg, andetvalg eller bare for at presse prisen ned på Verhoek ved jeg ikke:

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...tml?sn=voetbal

    Når ja, endnu et par spillere de vil have:

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...ornstra__.html

    De har jo også mistet nogle stykker efterhånden incl Silberbauer. Så lad os se, de mangler i den grad en angriber og det kunne naturligvis blive Gerndt, men Utrecht smider bare sjældent monsterkassen for spillere!

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Med tanke på Gerndt er 25 nu tror jeg nemt han kan vælge pengene frem for os og evt CL. Den klub der ligger ca 30 mio sek skriver højst sandsynlig en 5 årig med ham pga af han pris. Så det er ikke sikkert han har så mange flere chancer for at score kassen.Håber cvirkelig jeg tager fejl men tror ikke på Gerndt havner hos os, hvilket er en skam da i det mindste en af kæderne var blevet forstærket.

    Syntes det er på tide at vi bliver linket med noget kreativt på kanten det mangler vi virkelig!!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Nu mener Expressen i hvert fald, at vi har budt på Gerndt i en handel som inkluderer Larsson. Men at budet ikke er godt nok for Helsingborgs sportsdirektør.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-paa-topscorer

Side 4 af 46 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •