Side 5 af 46 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 690

Emner: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Ifølge Expressen har Halmstad nu fyret Josep Clotet Ruiz.

    http://www.expressen.se/sport/1.2489...ep-clotet-ruiz

    Mange MFF'ere mener, så vidt jeg kan forstå, at han den egentlige grund til MFFs succes, og ikke Rolle.

    Kunne det tænkes, at Rolle henter ham over som assistent (på trods af at han allerede har Johan Lange?)?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Er Zanka på vej væk

    Zappet fra Tipsbladet...
    Er Roma Zankas hemmelige bejler?
    14:45 Af Søren Hanghøj Kristensen 05 Jul, 2011
    En unavngiven klub har budt på FC Københavns Mathias "Zanka" Jørgensen. Den hemmelige klub kan være Roma.
    ...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...mmelige-bejler

    Hvis det er rigtigt, skal FCK have en ny midterforsvar. Sigurdsson og Ottesen er ok, men Sølvi Ottesen mangler endnu at bevise at han kan klare at spille 2 kampe på en uge.

    Zanka er selvfølgelig et tab, men det er bedre at sælge for 3-4 millioner euro, og så kunne hive en ok erstatning ind, end at Zanka forlader FCK transferfrit næste sæson.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Er Zanka på vej væk


    ›Zanka er selvfølgelig et tab, men det er bedre at sælge for 3-4
    ›millioner euro, og så kunne hive en ok erstatning ind, end at
    ›Zanka forlader FCK transferfrit næste sæson.


    Fuldstændig enig. Vil være skuffet hvis vi ikke når at få ham skudt afsted for en ok sum penge. Hellere få nogle penge for det talent han da sikkert har. Men han er langtfra uundværlig i forsvaret, så hellere få nogle penge inden han smutter transferfrit.

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Er Zanka på vej væk

    ››
    ››Zanka er selvfølgelig et tab, men det er bedre at sælge for 3-4
    ››millioner euro, og så kunne hive en ok erstatning ind, end at
    ››Zanka forlader FCK transferfrit næste sæson.


    ›Fuldstændig enig. Vil være skuffet hvis vi ikke når at få ham
    ›skudt afsted for en ok sum penge. Hellere få nogle penge for det
    ›talent han da sikkert har. Men han er langtfra uundværlig i
    ›forsvaret, så hellere få nogle penge inden han smutter
    ›transferfrit.

    Tjoeh, men vi har så FIRE nye forsvarsspillere... Jeg synes nu det kunne være ganske rart at have blot en tilbage fra sidste sæson. At Zanka så også efterhånden er eneste dansker betyder også lidt.

    Nu vi taler om forsvar. Få nu Lars til at underskrive en halvårskontrakt, så vi har en solid højreback - og han kan få udstillet sig til et skifte til vinter. Sæt igang CV.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Ja, men forsvaret skal alligevel spilles helt sammen igen, derfor tror jeg ikke at det har den store betydning at Zanka er "eneste" tilbage fra sidste sæson.
    Det vil gøre endnu mere ondt at se ham gå transferfri om 1 år, hvis vi kan få helt op til 30 mil for ham nu.
    Men nu er jeg så heller ikke den helt store Zanka fan, han kan nok blive god, men hans nuværende niveau er altså ikke specielt højt, da han er alt for ustabil.
    Så hvis han alligevel ikke vil forlænge, så afsted med ham mens han er noget værd ;)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Er Zanka på vej væk

    ›››
    ›››Zanka er selvfølgelig et tab, men det er bedre at sælge for 3-4
    ›››millioner euro, og så kunne hive en ok erstatning ind, end at
    ›››Zanka forlader FCK transferfrit næste sæson.
    ››
    ››
    ››Fuldstændig enig. Vil være skuffet hvis vi ikke når at få ham
    ››skudt afsted for en ok sum penge. Hellere få nogle penge for det
    ››talent han da sikkert har. Men han er langtfra uundværlig i
    ››forsvaret, så hellere få nogle penge inden han smutter
    ››transferfrit.

    ›Tjoeh, men vi har så FIRE nye forsvarsspillere... Jeg synes nu
    ›det kunne være ganske rart at have blot en tilbage fra sidste
    ›sæson. At Zanka så også efterhånden er eneste dansker betyder
    ›også lidt.

    ›Nu vi taler om forsvar. Få nu Lars til at underskrive en
    ›halvårskontrakt, så vi har en solid højreback - og han kan få
    ›udstillet sig til et skifte til vinter. Sæt igang CV.


    Nej nej ikke Lars til fCK så meget hellere få en spiller til klubben som kan formes over et par år. Så god er Lars sku heller ikke og hans krop har haft en del skader i det sidste stykke tid og flere vil komme i takt med hans alder. Så meget hellere en ny spiller til klubben.

    Har fuld tillid til CV. glæder mig til at se hvad han hiver op af hatten :-)

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Men nu er jeg så heller ikke den helt store Zanka fan, han kan
    ›nok blive god, men hans nuværende niveau er altså ikke specielt
    ›højt, da han er alt for ustabil.
    ›Så hvis han alligevel ikke vil forlænge, så afsted med ham mens
    ›han er noget værd ;)

    Hvad er det lige du vil gøre med pengene for et evt. Zanka-salg, hvis konsekvensen bliver at vi kikser CL-kvalifikationen?

    Har du tænkt over at Zanka er den eneste i vores nuværende backkæde, som har reel international erfaring? Hvis han skrider, så er der ikke en eneste i forsvaret, der har prøvet at spille store kampe med alt hvad det indebærer. Thomsen, Bengtsson og Sigurdsson har yderst beskeden international erfaring. Det er Zanka de skal læne sig op ad.

    At ønske ham solgt er for mig at se omtrent lige så uigennemtænkt som dem der jublede ved tanken om at Dame N'Doye skulle ryge for et rekordbeløb. Hvad hjælper det, når vi ikke kan gå ud og købe lige så gode spillere for de samme penge?

    Og er det så ikke på tide at skælde lidt ud på den der "Zanka er for svingende!"-kritik. Ja, han har haft nogle store udfald, men det har sjældent været i de store kampe. I Champions League var han fænomenal, og hvis vi sælger ham for 20-30 millioner kroner kan vi godt glemme at gå ud og finde en erstatning på samme niveau og med samme erfaring.

    At vi forhåbentlig kan bibeholde Damen forrest, Claudemir/Bolaños på midten, Zanka i forsvaret og Wiland på mål er det lille halmstrå, vi må klynge os til, hvis vi skal turde håbe på at vi kan klare denne åreladning og trænerskiftet uden at opleve et dramatisk tilbageskridt og en følgende genopbygningsfase. At ønske nogle af disse nøglespillere solgt er - undskyldt udtrykket - simpelthen for dumt.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Er Zanka på vej væk


    ›Nej nej ikke Lars til fCK så meget hellere få en spiller til
    ›klubben som kan formes over et par år. Så god er Lars sku heller
    ›ikke og hans krop har haft en del skader i det sidste stykke tid
    ›og flere vil komme i takt med hans alder. Så meget hellere en ny
    ›spiller til klubben.

    ›Har fuld tillid til CV. glæder mig til at se hvad han hiver op af hatten :-)

    Lars J. har da spillet det meste af en PL-sæson. Jeg tænker jo netop heller ikke på at han skal blive i FCK så længe - hvis han gerne vil ud. Men et år med rigtigt meget spilletid i PL er fanme godt at have på kanten i CL-kval. Rutine ku vi sgu godt bruge lidt af, hvis alle andre er helt nye.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ››Men nu er jeg så heller ikke den helt store Zanka fan, han kan
    ››nok blive god, men hans nuværende niveau er altså ikke specielt
    ››højt, da han er alt for ustabil.
    ››Så hvis han alligevel ikke vil forlænge, så afsted med ham mens
    ››han er noget værd ;)

    ›Hvad er det lige du vil gøre med pengene for et evt. Zanka-salg,
    ›hvis konsekvensen bliver at vi kikser CL-kvalifikationen?

    ›Har du tænkt over at Zanka er den eneste i vores nuværende
    ›backkæde, som har reel international erfaring? Hvis han skrider,
    ›så er der ikke en eneste i forsvaret, der har prøvet at spille
    ›store kampe med alt hvad det indebærer. Thomsen, Bengtsson og
    ›Sigurdsson har yderst beskeden international erfaring. Det er
    ›Zanka de skal læne sig op ad.

    ›At ønske ham solgt er for mig at se omtrent lige så uigennemtænkt
    ›som dem der jublede ved tanken om at Dame N'Doye skulle ryge for
    ›et rekordbeløb. Hvad hjælper det, når vi ikke kan gå ud og købe
    ›lige så gode spillere for de samme penge?

    ›Og er det så ikke på tide at skælde lidt ud på den der
    ›"Zanka er for svingende!"-kritik. Ja, han har haft
    ›nogle store udfald, men det har sjældent været i de store kampe.
    ›I Champions League var han fænomenal, og hvis vi sælger ham for
    ›20-30 millioner kroner kan vi godt glemme at gå ud og finde en
    ›erstatning på samme niveau og med samme erfaring.

    ›At vi forhåbentlig kan bibeholde Damen forrest, Claudemir/Bolaños
    ›på midten, Zanka i forsvaret og Wiland på mål er det lille
    ›halmstrå, vi må klynge os til, hvis vi skal turde håbe på at vi
    ›kan klare denne åreladning og trænerskiftet uden at opleve et
    ›dramatisk tilbageskridt og en følgende genopbygningsfase. At
    ›ønske nogle af disse nøglespillere solgt er - undskyldt udtrykket
    ›- simpelthen for dumt.

    ›/Simon


    Jeg er fint med på at det kan koste CL at halvdelen af holdet er væk.
    Men den med at hvis Zanka skrider så er det afgørende, den køber jeg sgu ikke. Nu skal vi heller ikke gøre Zanka bedre end han er.
    For 25 mill kan du sagtens få en spiller som mindst er på niveau med ham.Mindre kan måske også gøre det.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Nu skal vi heller ikke gøre Zanka bedre end han er.
    For 25 mill kan du sagtens få en spiller som mindst er på niveau med ham.Mindre kan måske også gøre det.


    Hvis man "sagtens" kunne det, så kunne jeg forestille mig at Roma nok ville overveje at købe pågældende spiller fremfor Zanka...

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Det er klart at et salg af Zanka vil være et tab for klubben, men samtidig er det et tab, som sagtens kan erstattes.. Hvis klubben var villig til at smide lidt penge efter en ny midtstopper med international erfaring, så vil der ikke være en svækkelse på den post..

    Det største problem som klubben har haft med Zanka er stabilitet, og hans bundniveau er alt for lavt.. Jeg vil faktisk mene at bundniveauet for Zanka ikke er til at spille i en klub som FC København, som en del af de startende 11..

    Det største tab vores forsvar har haft i dette transfervindue er Anton, som har været den stabile forsvarer, som har ryddet op efter de andre..

    Hvad angår Ottesen, så skal han over hans rygproblemer, men hvis Ottesen kommer til at spille regelmæssigt, så er jeg ganske overbevist om det vil styrke holdet markant, da hans forsvarsspil i SønderjyskE, hvor modstanderen konstant pressede dem i bund, mens Ottesen ryddede op i luftrummet og lukkede angriberne ned, så ser jeg en spiller, som har potentialet til at blive den bedste forsvarsspiller i FC København siden Hangeland blev solgt videre..

    Men CV er garanteret igang med at kigge på en forstærkning til midterforsvaret. Man meldte jo ud, at man regnede med at Larsson kom tilbage til FC København. Hvis han tager fast til Helsingborg, så skal CV alligevel ud og hente en spiller, så hvorfor ikke bare tage to spillere fra den gyldne liste, og sende Zanka afsted og give klubben lidt lommepenge..?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    FCK afkrævet 30 millioner for Gendt.


    http://www.bold.dk/nyt/Medie-FCK-afk...-kr-for-Gerndt


    Nej tak hvis det er prisen.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›FCK afkrævet 30 millioner for Gendt.


    http://www.bold.dk/nyt/Medie-FCK-afk...-kr-for-Gerndt


    ›Nej tak hvis det er prisen.

    Hvis det er sådan de vil lege, så synes jeg man skal kigge på Huseklepp eller Bangura, og derefter hive Larsson hjem og sælge ham for højestbydende til August.

    30 mio er langt fra acceptabelt i dette marked.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    Jeg forstår simpelthen ikke forelskelsen i Alexander Gerndt. Hvad er det overbevisende ved ÉN god sæson i en alder af 25 år (det fylder han om 9 dage), siden man mener det er okay at smide hele 15 millioner PLUS Peter Larsson afsted for at få ham?

    Jeg mener klart man bør satse på et yngre talent til færre penge så, som kan gå ind og lære noget af Damen og evt. Santin hvis vi beholder ham. Et ungt talent som har vist målnæse fra starten af. Ujah var et eksempel på den type af spiller, men blev alt for dyr til at vi skulle tage så stor en chance, men der er bestemt andre bud. Eksempelvis så jeg gerne at vi satsede på en spiller som Ibrahim Teteh Bangura, som har vist et udemærket målinstinkt i de små mindre betydelige klubber han har været i og lige nu fortsætter med at vise fine takter for AIK. Han er endnu så uprøvet og ny, at han vel næppe kommer over de 8 mil. vi ca. ville kunne få for Peter Larsson og så er han i mine øjne lant mere spændende end Gerndt, mere målfarlig og ikke mindst, yngre, så med flere år med mulighed for udvikling. Det ville i mine øjne være en langt bedre forretning, da Teteh i mine øjne er mindst lige så overbevisende som Gerndt.

    Hvad angår Zanka, så mener jeg klart vi bør sælge mens vi kan få ret gode penge for ham. Vi står alligevel overfor udfordringen med at indspille et helt nyt forsvar, så en Zanka fra eller til, gør vel næppe den store forskel og især med den indstilling Zanka har til spillet. Som Zanka selv har sagt, har han brug for en træner som råber af ham, ellers bliver han doven, den træner har vi ikke længere. Zanka har et virkelig lavt bundniveau, hvilket ikke ligefrem harmonere med at Zanka skulle beholdes fordi han er den sidste kulturbærer. Næh nej, lad os sælge nu og få indspillet hele det nye forsvar i denne sæson, så de er klar til CL næste år, hvor et mesterskab gerne skulle have sikret os direkte adgang til gruppespillet. Vi kan så bl.a. bruge nogle af de mange mil. som Roma, eller hvem der nu vil købe ham, smider ind på vores konto, til at købe det nye bidrag til de næste mange års forsvar.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)

    ›Jeg er fint med på at det kan koste CL at halvdelen af holdet er væk.
    ›Men den med at hvis Zanka skrider så er det afgørende, den køber
    ›jeg sgu ikke. Nu skal vi heller ikke gøre Zanka bedre end han er.
    ›For 25 mill kan du sagtens få en spiller som mindst er på niveau
    ›med ham.Mindre kan måske også gøre det.

    Kan du så ikke komme med et bud på hvem det skulle være? Hvis man "sagtens" kan finde en, så må der jo være mange gode bud.

    Zanka har spillet 125 førsteholdskampe for klubben, heraf 32 europæiske. Hvem kan vi gå ud og hente som har den rutine og har leveret på det niveau? Det skal selvfølgelig være en spiller hvor vi både kan betale den nødvendige transfer og den nødvendige løn og hvor spilleren gider tage til Danmark, ellers bliver der jo ikke nogen handel.

    Når du har et bud på hvem denne spiller er, så kan du måske tænke over hvorfor vi ikke hentede ham i stedet for Ragnar Sigurdsson, da vi sidst handlede midterforsvarere? Det vil jeg da gerne høre et bud på.

    Og når du så er kommet så langt, kan du måske forklare os hvorfor større klubber end FCK, der måske vil betale dyrt for Zanka, ikke bare køber denne unavngivne erstatningsspiller i stedet?

    Jeg ved at tonen er skarp, men det er simpelthen for argumentforladt bare at trække ud af rø... den blå luft at vi selvfølgelig kan finde en fuldgod erstatning for Zanka, hvis vi får 25-30 mio. for ham.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Side 5 af 46 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •