Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 140

Emner: Pape Pate Diouf Til FCK

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Jeg er nu ganske sikker på, at CV og den øvrige sportslige
    ledelse har godt styr på de spillere der findes i Sverige og
    Norge.
    Var han købt fra en liga FCK ikke følger i samme omfang, kunne
    jeg måske følge din bekymring.
    CV har en glimrende track record så jeg håber inderligt mine bekymringer bliver gjort til skamme.

    Men synes der er påfaldende overvægt af negative kommentarer vedr. Diouf

    Om disse så skyldes saglige overvejelser eller personlige aversioner mod manden (pga hans ry for beskidte tacklinger) er svært at vide

  2. #47
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Eller overdrevet tiltro til anonyme internetbrugeres vurderingsevner når det kommer til fodboldspillere.

    Ingen ville jo nogensinde vurdere en dansk spiller ud fra kommentarer på en Onside.dk artikel.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Eller overdrevet tiltro til anonyme internetbrugeres
    vurderingsevner når det kommer til fodboldspillere.

    Ingen ville jo nogensinde vurdere en dansk spiller ud fra
    kommentarer på en Onside.dk artikel.
    De fleste af os her på Sidelinien ved jo reelt ikke en skid om manden, men vi er nok alle nysgerrige efter at vide hvem vores nye spiller er.

    Hvis vi skal diskutere hans evner bliver vi jo, nødvendigvis, nødt til at basere diskussionen på et eller andet grundlag.

    Umiddelbart vil jeg mene, at et norsk debatforum kan være mindst lige så godt som et gunstigt sammenklippet youtube-klip eller de, sandsynligvis, få glimt FCK-fans har set på norsk TV etc.

    Men selvfølgelig kan man da som udgangspunkt bare antage, at alle der debatterer på fodbolddebatfora er idioter...så bliver man sjældent negativt overrasket

    Edit:
    I øvrigt er det ikke kun anonyme debattører der undrer sig over CVs beskrivelse af Diouf: http://www.tipsbladet.dk/NYHED/SUPER...-MANGE-CHANCER
    Sidst redigeret af Nosferatu : 12.07.11 kl. 21:16

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Jeg ser Pape Pate Diouf lidt af den samme type som Angel di Maria, som også er en hybrid af en angriber og kantspiller.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  6. #50
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Så er der lavet en lille hyldest / velkomst:

    http://www.youtube.com/watch?v=KA2jbVOJ2lQ

    Jeg synes at han ser giftig ud. :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. #51
    alsvik Slettet

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    http
    ›://www.youtube.com/watch?v=KA2jbVOJ2lQ


    ›Jeg synes at han ser giftig ud. :-)


    sådan en 5 min Showoff video giver jeg ikke meget for. Der er faktisk også en del brændte chancer med, og det siger jo en del ...

  8. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Indlæg
    14

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›RBK fans er generelt ikke særlig imponerede af nogen spillere der
    ›skal til FCK. Ikke medmindre de først var på vej til Rosenborg og
    ›selv der skal du nok finde en del der pludselig mener at
    ›vedkommende ikke er meget værd alligevel.

    Det her er bare tull. De fleste av oss har skrytt voldsomt av det FCK har fått til de siste årene, og mange av spillerne er beundret, både gamle og nye.

    Når dere så betaler 15-20 mio for Pape blir jeg overrasket fordi jeg forventer mer fra deres side. Dette er en sum omtrent dobbelt så stor som det Moa, Konan Ya og Huseklepp gikk for. (For øvrig synes jeg summene som nevnes i forbindelse med for eksempel Gerndt er helt vanvittige).

    Når det gjelder en saklig vurdering av Pape så er det vanskelig nettopp fordi han har spisskompetanser, men ikke versatilitet. Det vil si at i enkelte kampbilder kan han fremstå som en meget, meget god spiller, mens han i andre vil være heller middelmådig. I sum er han etter min mening ikke FCK-klasse og summen dere har betalt er hinsides mine begreper. Dere hadde kun trengt å slenge på noen millioner til i vinter, så kunne dere fått en spiller som Anthony Annan (i teorien i hvert fall).

    Når det er sagt, kan han absolutt bli en verdifull spiller i gruppespill i Europa, men dere bør ha en direkte og bakromssøkende spillestil for å få utnyttet farten og 'drivet' med ballen i beina. Og han kan fortsatt utvikle seg.

    Til lykke med Diouf. Han er neppe en usympatisk person, tvert i mot, men han har hatt et par uheldige situasjoner på banen, og slikt henger ved. Taklingen mot gamle og respektable Strand var forferdelig og meningsløs all den tid det skjedde i en treningskamp. Men nå skal dere få slippe å lese mer norsk på en god stund. Lykke til med trekningen på fredag, måtte det bli Genk:-)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Er der nogen der har en statistisk over hvor mange assist han har ?,har set ham spille mange gang og er sgu lidt skuffet over det køb og specielt til 18 mio kr

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    27

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ››http
    ››://www.youtube.com/watch?v=KA2jbVOJ2lQ

    ››
    ››Jeg synes at han ser giftig ud. :-)


    ›sådan en 5 min Showoff video giver jeg ikke meget for. Der er
    ›faktisk også en del brændte chancer med, og det siger jo en del
    ›...

    Han for også en del plads at spille på...ahh ved s..´ikke det virker som et ok køb. Han har noget at leve op til i nr 13

  12. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Hvis han kan levere lejlighedsvise morderiske tacklinger, garneret med lidt små svinestreger. så er han da en perfekt afløser for grønkjær, omend jeg tvivler på at han har samme tekniske niveau.

    Iøvrigt vil jeg nok vægte cv's vurdering af mandens kvaliteter rimelig meget højere end Nationens (på norsk)
    Imod moderne stemningsdiktatur

  13. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Hvis han kan levere lejlighedsvise morderiske tacklinger,
    ›garneret med lidt små svinestreger. så er han da en perfekt
    ›afløser for grønkjær, omend jeg tvivler på at han har samme
    ›tekniske niveau.

    ›Iøvrigt vil jeg nok vægte cv's vurdering af mandens kvaliteter
    ›rimelig meget højere end Nationens (på norsk)

    Nasjonens?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Når dere så betaler 15-20 mio for Pape blir jeg overrasket fordi
    ›jeg forventer mer fra deres side. Dette er en sum omtrent dobbelt
    ›så stor som det Moa, Konan Ya og Huseklepp gikk for. (For øvrig
    ›synes jeg summene som nevnes i forbindelse med for eksempel
    ›Gerndt er helt vanvittige).

    Jeg er desværre enig i at 15-20M er alt alt for mange penge for Pape, specielt set i lyset af de små-summer som Moa og Huseklepp blev solgt for.

    Men nu må vi du/vi også huske at Moa og Huseklepp havde såkaldte 'gentleman aftaler' om at deres klubber skulle sælge dem for en yderst fair pris fordi de forlængede sine aftaler da de ellers bare kunne være smuttet gratis kort forinden. Vi var i øvrigt med i kampen om begge disse, men blev fravalgt pga at spillerne hellere vilde 'uden for skandinavien' desværre

    Sådan stod det jo ikke til med Pape, han havde jo en lang kontrakt med en klub hvor han faktisk gerne havde været blevet og gerne havde prøvet og vinde et mesterskab (som han selv har udtalt)

    Udover det må vi bide i det sure ælpe og acceptere at når vi skal købe spillere bliver de desværre voldsomt dyre, desværre koster angribere og offensiv spillere kassen og det er svært og finde spillere som gider være i nordeuropa, derfor bliver markedet meget mindre og priserne stiger og stiger.

    Nu har vi ham, så må tiden jo vise om det bliver et godt eller dårligt køb
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  16. #58
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Jeg er desværre enig i at 15-20M er alt alt for mange penge for
    ›Pape, specielt set i lyset af de små-summer som Moa og Huseklepp
    ›blev solgt for.

    Men hvem siger vi har givet 15-20m for ham? CV?
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  17. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Håber bare ikke at Pape udelukkende er kontra-spiller, og ligesom Ailton ikke kan omskoles.

  18. #60
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ››Jeg er desværre enig i at 15-20M er alt alt for mange penge for
    ››Pape, specielt set i lyset af de små-summer som Moa og Huseklepp
    ››blev solgt for.

    ›Men hvem siger vi har givet 15-20m for ham? CV?

    Ifølge bold.dk 18 mio. kroner. Transfermarkt.de som får deres oplysninger fra diverse agenter siger 2.4 mio. euro. Så et sted mellem 17 og 18 mio. kroner lyder meget plausibelt.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 17:08
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.09.06, 16:23
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.05.06, 14:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •