Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 140

Emner: Pape Pate Diouf Til FCK

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    hvis jeg var målmand ville jeg nok stille mig længere til venstre i målet når pape har bolden. han sætter 95% af sine mål der
    written by Zeez

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    RWF

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Pape har nu haft sin superligadebut for klubben d. 17/7-2011 på udebane mod SønderjydskE. Pape blev byttet ind med Santin med 1 kvarter tilbage af kampen, og leverede i den korte tid en anonym indsats. Vi vandt forresten 2-0. Hvis Pape er udset til Grønkjærs afløser, håber jeg han arbejder sig ud af anonymiteten i fremtiden :-)
    Sidst redigeret af Danimarca : 19.07.11 kl. 11:03

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Pape har nu haft sin superligadebut for klubben d. 17/7-2011 på
    ›udebane mod SønderjydskE. Pape blev byttet ind med Santin med 1
    ›kvarter tilbage af kampen, og leverede i den korte tid en anonym
    ›indsats. Vi vandt forresten 2-0. Hvis Pape er udset til Grønkjærs
    ›afløser, håber jeg han arbejder sig ud af anonymiteten i
    ›fremtiden :-)

    Mon ikke din førstegangsberørelse bliver gjort til skamme - Ellers er det godt nok meget man kan udrede efter en første kamp hvor spilleren har været her 1½ uge........

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ››Pape har nu haft sin superligadebut for klubben d. 17/7-2011 på
    ››udebane mod SønderjydskE. Pape blev byttet ind med Santin med 1
    ››kvarter tilbage af kampen, og leverede i den korte tid en anonym
    ››indsats. Vi vandt forresten 2-0. Hvis Pape er udset til Grønkjærs
    ››afløser, håber jeg han arbejder sig ud af anonymiteten i
    ››fremtiden :-)

    ›Mon ikke din førstegangsberørelse bliver gjort til skamme -
    ›Ellers er det godt nok meget man kan udrede efter en første kamp
    ›hvor spilleren har været her 1½ uge........

    ANONYM må også være betegnelsen for Diouf mod West Ham og Ob. I forhold til at han for få uger siden forlod Molde i topform, så er det nærmest intet man ser til ham. Jeg synes heller ikke hans berøringer er specielt gode - andenberøringen er jo nærmest ikke-eksisterende.

    Og ja, jeg ved godt at manden er ny i klubben og lige skal ha´ 3 år til at falde til - men jeg ved altså også hvad han har kostet...

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK


    ›Og ja, jeg ved godt at manden er ny i klubben og lige skal ha´ 3
    ›år til at falde til - men jeg ved altså også hvad han har
    ›kostet...


    Ved du det? Kan du så ikke dele det. For ved kun hvad der er blevet gættet på i div medier. Men enig, imponerende start har han ikke fået. Jeg glæder mig bare til at se samme hold på banen to kampe i streg. En offensiv spiller er ofte afhængig af at blive spillet i sine sine stærke sidder, det kan være løb i dybten, i boksen, i fødderne, i hovede, som kontra eller som spil station. Og jeg aner virkelig ikke hvad hans stærke side er. Så må håbe de andre på holdet finder frem til det på træningsbanen eller i kampen.

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Diouf har måske mistet lidt af sin selvtillid. Dels spiller han sammen med bedre spillere, der måske får han til at tvivle lidt på egne evner, dels spiller han i et nyt system han ikke kender. Jeg er sikker på, han vil vokse med tiden, men lige nu trænger han måske til at sidde lidt på bænken.

  8. #82
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Diouf har måske mistet lidt af sin selvtillid. Dels spiller han
    ›sammen med bedre spillere, der måske får han til at tvivle lidt
    ›på egne evner, dels spiller han i et nyt system han ikke kender.
    ›Jeg er sikker på, han vil vokse med tiden, men lige nu trænger
    ›han måske til at sidde lidt på bænken.

    Ja, det skal da nok hjælpe på selvtilliden... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ››Diouf har måske mistet lidt af sin selvtillid. Dels spiller han
    ››sammen med bedre spillere, der måske får han til at tvivle lidt
    ››på egne evner, dels spiller han i et nyt system han ikke kender.
    ››Jeg er sikker på, han vil vokse med tiden, men lige nu trænger
    ››han måske til at sidde lidt på bænken.

    ›Ja, det skal da nok hjælpe på selvtilliden... :-)

    Måske ikke for ham personligt, men for holdet. Han fylder ikke ret meget nu.

  11. #84
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Måske ikke for ham personligt, men for holdet. Han fylder ikke ret meget nu.


    At Douif skal performe optimalt fra dag 1 er ønskværdigt men næppe realistisk. Så gode og stærke spillere har vi ikke råd til.

    Snoren er godt nok blevet kort ret pludseligt. Hvad er der blevet af forståelsen for lige at falde ind i nye rammer og få en føling med tingene. N'doye skulle også bruge en halvsæson hvorefter han trådte i karakter så vidt jeg husker. Den samme gestus kan vi vel også unde Diouf.

    Istedet skulle bekymringen vel hellere rettes mod kollektivet da vi har et halvt nyt hold og en ny træner/ koncepter i hvad der må siges at være en af de vigtigste sæsoner i dansk proffesionel fodbold.

    Men topic er Diouf. Så giv tid, og bedøm så. 15 + 90 mins er ikke nok tid imo.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!


  12. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Man må dog medgive, at Pata Pata ikke ser ud til at være i særlig god form - sammenlignet både med en aktuel ny spiller som Grindheim, der løber solen sort, og med Santin, der i sin tid også kom direkte fra en igangværende turnering (dog Sverige, ikke Norge). Han gik direkte ind på holdet og var i sin første halvsæson vores måske bedste mand.

    Selvfølgelig skal Pape Pate have tid - men han må altså gerne glimte lidt, mens vi venter...

    vh/LM

    PS: Jeg vil også gerne vide, præcis hvad han kostede!
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Skulle man ryge på bænken efter en so-so start i en ny klub, havde N'Doye, Linderoth og andre ikke udviklet sig til at blive bærende kræfter i klubben.

    Det pres han er under i F.C. København kan ikke sammenlignes med hvad han tidligere har prøvet. Ikke at den norske liga ikke er noget værd, men F.C. København er på alle måder bare lige det større.

    At han så kommer ind på et hold, hvor fem startere er taget andetsteds, og med en ny træner der skal indføre en ny spillestil over længere tid - tjaa, det gør det alt andet lige ikke nemmere.

    Jeg hørte folk bag mig under lørdagens kamp, der mere eller mindre slagtede Thomsen og Diouf og konstaterede at de aldrig skulle være hentet.

    At konkludere noget som helst efter 2 kampe er jo decideret tåbeligt. Er der ikke kommet bare lidt forbedringer til vinter, skal man da begynde at overveje om spilleren er et rigtigt køb, eller måske bare bliver brugt forkert. Men indtil da, så slå koldt vand i blodet og giv spilleren tid og tillid. Alt andet, gør intet godt for spilleren.


  15. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Jeg hørte folk bag mig under lørdagens kamp, der mere eller
    ›mindre slagtede Thomsen og Diouf og konstaterede at de aldrig
    ›skulle være hentet.

    Specielt tåbeligt fordi JT faktisk har gjort det ganske godt, bedre end jeg selv havde forventet!
    -_-


  16. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Nu så jeg OB kampen i fjernsynet og var sgu imponeret over hans fysik, det var godt nok ikke mange hovedstødsdueller den mand tabte og det er altså mod et stærkt OB forsvar..

    Jo, det var ikke meget han ellers bidragede med, men bare de små ting han viste, gør at jeg personligt glæder mig rigtig rigtig meget til at han kommer helt op i gear og muligvis kommer til at danne par med N'Doye i angrebet.. Det kan altså godt blive rigtig giftigt!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #89
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Jeg ser nu mere Pape som en offensiv udgave af Atiba, samme ranglede krop, samme måde at holde på bolden som Atiba, bare mere offensiv og forhåbentlig mere målfarlig. Jeg ser ham nu heller ikke som angriber, men mere som venstre midt/kant/wing... synes han var tæt på usynlig mod OB men han skal lige falde til i klubben, på holdet, i byen og i et helt nyt land og når det sker håber jeg og tror at han kan byde ind med det som CV og Højer købte ham for.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Problemet med Diouf som venstre midt/wing/kant er, at han ikke kommer til baglinien og slår indlæg. Han havde anledning til det et par gange mod OB, hvor han stopper op og trækker tilbage for at komme til sit højre ben. Men det er der bare ikke tid til, hvis forsvaret ikke skal nå at komme på plads inde på midten.

    Dvs Bengtsson skal stå for alt det offensive fløjspil i venstre siden. Lidt samme problem i højre side, når det er Claudemir, der er sat på højre fløjen, da han trækker meget ind og spiller centralt. Og der er JT slet ikke god nok, da det ikke lader til, at han er i stand til at sætte nogen af med en dribling og komme forbi selv.

    Bengtsson ser derimod langt bedre ud til den opgave, selvom det aldrig bliver det forrygende fløjspil, som vi så i sidste sæson med Wendt/Grønkjær og Pospech/Bolanos. Og jeg synes, at det langt hen af vejen var det, der var vores største succes sidste år offensivt.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 17:08
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.09.06, 16:23
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.05.06, 14:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •