Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 140

Emner: Pape Pate Diouf Til FCK

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Helt enig DaneX.

    JT stopper op omkring midten i stedet for at spille højre kant ligesom pospa. det element mangler i vores spil lige pt.
    Pierre virker som en fuldgod erstatning for Wendt, men rigtigt at Diouf ikke er nogen Grønkjær, men han kan forhåbentlig give vores spil en ny dimension for synes nu ikke at det er en dårlig ting at Bolanlos trækker ind i banen og skaber plads til JT, han skal bare vænne sig til at spille fodbold og for et tophold i stedet for bare at losse og være i løbeklubben SønderjyskE.

    Så når de har fået nogle flere kampe sammen flyder det lidt bedre for synes at der var nogle "Ståle" elementer mod OB i form af kraftig pres og hurtig boldomgang, at se så ikke kunne fastholde det så lang tid som sidste år er en anden ting, samt at vi lige manglede heldet/dygtigheden til at lukke kampen

    Men jeg tror på det kommer.... og gerne meget snart :)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ››spil en ny dimension for synes nu ikke at det er en dårlig ting
    ›at Bolanlos trækker ind i banen og skaber plads til JT, han skal

    Det er vel en dårlig ting, hvis Bolanos er bedre til at nå baglinjen og serve indlæg end JT?

    Synes at vores venstre back bør serve indlæg fra venstre og vores højre fløj kan så serve fra højre.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Det er vel en dårlig ting, hvis Bolanos er bedre til at nå
    ›baglinjen og serve indlæg end JT?

    ›Synes at vores venstre back bør serve indlæg fra venstre og vores
    ›højre fløj kan så serve fra højre.


    Det kan du have helt ret i men det var vel det vi så sidste sæson, hvor det hovedsageligt var h/v back der slog indlægget fra baglinjen efter et overlap af midtbanen.

    Pierre gør det godt, men synes at han slår indlægget for tidligt, de fleste gange slår han det før han når feltet istedet for at prøve at komme bag om forsvaret og mod baglinjen, men håber det kommer jo mere han falder på plads på holdet.

    med hensyn til JT synes jeg han mangler for meget offensivt til at gide at liste det hele op igen, men han har en imponerende fysisk, kender personligt Janus Blond fysisk træner i SønderjyskE og han har sagt at JT både er hurtig og kan løbe solen sort, så det er vel det han er købt for.... at løbe en masse meter og dække godt op..... for det offensive mangler han kraftigt at vise synes jeg.

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Nu har Diouf været en del af truppen i noget tid, han har fået en masse spilletid og vi alle har fået en lille oplevelse af hvad han er for en fisk.

    Jeg ved udemærket at man skal forvente noget indkøringstid, som det også var tilfældet med Damen, men jeg har en kraftig følelse af at han er fejlscoutet.
    Diouf har ikke rigtig nogen spidskompetancer som kan kompencerer for den tid hvor han skal tilvændes spillestilen.
    Diouf virker til at være perfekt i en 433, hvor hans defensive pligter er mindre, men hvor han ikke skal spille med ryggen til målet. Men jeg kan simpelthen ikke se hvordan han skal bruges i vores 442, hvor jeg klart mener at som angriber er både Santin og Nordstrand bedre teknisk, mere udfordrende og især Nord, som burde være 1. valg ved siden af Damen, meget mere deltagende i spillet.
    Som venstre midt, er Vingaard klart 1.valg når han er klar, derudover ser jeg Absalonsen som en meget bedre fløj, da hans spidskompentancer, feks hurtighed, dybdeløb, villighed til at tage løbet velvidende at han måske ikke får bolden, men især at han kender til spillestilen.
    I kampen mod de Tjekkiske mestre, mener jeg klart at Roland Nilsson traf nogle meget forkerte valg med hensyn til opstillingen. Men især at vælge at spille med en spiller som er så langt fra at være intergreret rigtigt på holdet, som har et enormt lavt bundniveau i øjeblikket, og leverer absolut intet.
    I sådan en kamp skal der ikke eksperimenteres, Claudemir skulle have været nede på midten i den normale flade midt med 2 ANGRIBER på toppen, og endnu engang, så skulle det ikke været en lodseddel, i den slags kampe skal den køres hjem med brug af et hold som kender alle faste aftaler.

    Jeg er sikker på at Diouf bliver en udemærket spiller når han har fået mere spilletid, men det skal være i sasligaen mod svage hold og i pokalen, ikke i de vigtige kampe! Det er dog længe siden at CV har valgt at købe en spiller som passer så lidt ind i måden vi spiller på! Jeg frygter en Ailton2.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    AGK

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Jeg synes afgjort at Diouf gjorde det skidt i kampen mod Pølzen, men ikke mere skidt end så mange af de andre spillere. Jeg er nok mere tilhænger af at hvis nogle skal hænges ud for en dårlig indsats er det ikke den nye spiller, men nærmere den etablerede. Men nu du er igang med at kloge dig, kan du så ikke fortælle os hvem Rolle skulle have placeret på venstrekanten i stedet? Absa, som bestemt heller ikke gjorde en imponerende figur? Claudemir? Bergvold? Delaney? Özdogan? Af hvad jeg kan se er Diouf uden modstand det bedste valg, hvilket dog nok siger mest om hvor svagt besatte vi er på venstrekanten uden Grønkjær og Vingaard.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Men nu du er igang med at kloge dig, kan du så ikke fortælle os
    ›hvem Rolle skulle have placeret på venstrekanten i stedet? Absa,
    ›som bestemt heller ikke gjorde en imponerende figur? Claudemir?
    ›Bergvold? Delaney? Özdogan?

    .oO(En der tidligere har spillet på venstrekanten med succes, som slet ikke kom i spil mod Plzen)
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. #97
    alsvik Slettet

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ››Men nu du er igang med at kloge dig, kan du så ikke fortælle os
    ››hvem Rolle skulle have placeret på venstrekanten i stedet? Absa,
    ››som bestemt heller ikke gjorde en imponerende figur? Claudemir?
    ››Bergvold? Delaney? Özdogan?

    ›.oO(En der tidligere har spillet på venstrekanten med
    ›succes, som slet ikke kom i spil mod Plzen
    )

    Det er et kampreferat fra 2008 ... Det er immervæk tre år siden!

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›››Men nu du er igang med at kloge dig, kan du så ikke fortælle os
    ›››hvem Rolle skulle have placeret på venstrekanten i stedet? Absa,
    ›››som bestemt heller ikke gjorde en imponerende figur? Claudemir?
    ›››Bergvold? Delaney? Özdogan?
    ››
    ››.oO(En der tidligere har spillet på venstrekanten med
    ››succes, som slet ikke kom i spil mod Plzen
    )

    ›Det er et kampreferat fra 2008 ... Det er immervæk tre år siden!

    Ja, det er det. Men det er samtidig i den halvsæson og på den position hvor Santin - efter min ydmyge mening - spillede det bedste, han har præsteret i tiden i København.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Jeg ville stille med Diouf forrest i angrebet og Damen bagved som hængende. Han har en fremragende springkraft. Hvis han så ellers får styr på sine skud som han havde det i Norge så tror jeg han ville blive et stort aktiv.

  13. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    246

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Jeg synes afgjort at Diouf gjorde det skidt i kampen mod Pølzen,
    ›men ikke mere skidt end så mange af de andre spillere. Jeg er nok
    ›mere tilhænger af at hvis nogle skal hænges ud for en dårlig
    ›indsats er det ikke den nye spiller, men nærmere den etablerede.
    ›Men nu du er igang med at kloge dig, kan du så ikke fortælle os
    ›hvem Rolle skulle have placeret på venstrekanten i stedet? Absa,
    ›som bestemt heller ikke gjorde en imponerende figur? Claudemir?
    ›Bergvold? Delaney? Özdogan? Af hvad jeg kan se er Diouf uden
    ›modstand det bedste valg, hvilket dog nok siger mest om hvor
    ›svagt besatte vi er på venstrekanten uden Grønkjær og Vingaard.

    Valget af en fast spillende venstrekant burde jo være foretaget ved sæsonstarten, så vedkommende havde haft en chance for at spille sig ind på holdet ved at få kontinuerlig fast spilletid. Det er ikke ret mange steder at man ser udefra kommende spillere gå direkte ind på et hold og kunne opfylde forventningerne fra første kamp.

    Jeg personlig ville have foretrukket at Diouf fra sæsonstarten var blevet skubbet frem i angrebet som makker til N`Doye, og at Absalonsen fra sæsonstarten havde fået chancen for at spille kontinuerligt på venstrekanten.

    En anden mulighed, der ikke har været drøftet så meget herinde kunne være at have ladet Bryan Oviedo forsøge sig på positionen venstre midtbane. Der er for mig at se ikke tvivl om at hans potentiale er til mere end bare at være i yderkanten af truppen.
    Sidst redigeret af Svend Erik : 19.08.11 kl. 13:24

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #101
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK


    ›En anden mulighed, der ikke har været drøftet så meget herinde
    ›kunne være at have ladet Bryan Oviedo forsøge sig på positionen
    ›venstre midtbane. Der er for mig at se ikke tvivl om at hans
    ›potentiale er til mere end bare at være i yderkanten af truppen.

    Helt enig ang Oviedo men ryger man så ikke ind i problemer med at det er spillere udenfor EU

  16. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Helt enig ang Oviedo men ryger man så ikke ind i problemer med at
    ›det er spillere udenfor EU

    Er den regel ikke ophævet?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  17. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    Der er ikke nogen regel i superligaen mere om maks antal ikke eu spillere. Du kan spille med 11 brasilianere hvis det er det du vil.

  18. #104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ››Helt enig ang Oviedo men ryger man så ikke ind i problemer med at
    ››det er spillere udenfor EU

    ›Er den regel ikke ophævet?

    jo det er den vist

    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../06/104822.htm

  19. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Pape Pate Diouf Til FCK

    ›Jeg synes afgjort at Diouf gjorde det skidt i kampen mod Pølzen,
    ›men ikke mere skidt end så mange af de andre spillere. Jeg er nok
    ›mere tilhænger af at hvis nogle skal hænges ud for en dårlig
    ›indsats er det ikke den nye spiller, men nærmere den etablerede.
    ›Men nu du er igang med at kloge dig, kan du så ikke fortælle os
    ›hvem Rolle skulle have placeret på venstrekanten i stedet? Absa,
    ›som bestemt heller ikke gjorde en imponerende figur? Claudemir?
    ›Bergvold? Delaney? Özdogan? Af hvad jeg kan se er Diouf uden
    ›modstand det bedste valg, hvilket dog nok siger mest om hvor
    ›svagt besatte vi er på venstrekanten uden Grønkjær og Vingaard.

    Jeg går udfra det er mig du spørg?? Eller var det bare en mulighed for at deltage i emnet?

    I de første kampe i ligaen, er det stortset de 4 samme som har spillet...
    Claudemir-TC-Grindheim-Bolanos
    Med Damen og santin på toppen, det har også været dem som har spillet i opstarten, så de må unægtelig have en større fælles forståelse.

    Men personligt, svarede jeg ganske klart i mit indlæg over dit... Jeg ser klart Absa som en klart bedre venstre midt i en 442 end Diouf, hvorimod hvis vi spillede 433 ville Diouf nok være hurtigere til at tilpasse sig spillestilen, og så ville han ikke skulle tænke så defensivt som det kræves i Fck.
    Men jeg mener bare ikke at en så vigtig kamp, er der bare ikke plads til at have en spiller som kun leverer 65% af sit niveau, bare for at han skal spilles ind på holdet, og slet ikke have så meget tid på banen før han blev pillet ud igen, ej heller spille med en spiller i angrebet som ikke hører til der (Claudemir).
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 17:08
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.09.06, 16:23
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.05.06, 14:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •