Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 31

Emner: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    29

    Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Hej Daniel.

    Jeg kan forstå at du er ansvarlig for beslutningen om at flytte os fra vores sæsonkortpladser på A6, som vi allerede har gentegnet for 9. år i træk. Derfor skriver jeg til dig, da vi er en hel del faste, trofaste og forudbetalende fans, som står noget uforstående overfor denne beslutning.

    Lad mig først starte med det noget upersonlige, meget lidt forklarende og efter vores mening ufølsomme brev, som vi pludselig modtog efter at have gentegnet og betalt. I brevet skriver I, at I starter med at undskylde problemerne omkring Chelsea kampen. Dette giver ikke mening for os. Vi sad på vores pladser og så F.C. København spille en fin kamp. I skriver samtidig, at der deraf var en uklarhed omkring sæsonpladsernes fremtid. Det er absolut ikke en problematik, vi kan genkende. Vi har intet hørt om dette, hverken direkte, på klubbens hjemmeside eller i pressen generelt. Der var da heller ikke meget uklarhed omkring dette, da I i starten af juni sendte meddelelser ud omkring nytegning som vi efterfølgende benyttede os af, og som vi med god ret har kunnet forvente var en mulighed, da dette har ligget som en del af det produkt, vi har købt i gennem ni år. Selve nytegningsmuligheden er vigtigt, da dette har gjort, at vi I sæsoner hvor vi har kunnet se, at vi ikke har kunnet anvende kortet så meget som i andre, alligevel har tegnet kortene, da vi dermed var sikre på at kunne sidde på de pladser, vi anser som nogle af de bedste i Parken. Vi sidder der, fordi vi har et fantastisk udsyn til de TIFO'er som C og stemningstribuenen leverer, fordi vi ikke, da vi oprindeligt tegnede dem havde lyst til at stå på nedre C, hvor der den gang var lige lovlig meget gang i den (inkl. øl kast) for os, der skulle på arbejde mandag morgen og vi sidder der, fordi vi vil sidde så tæt på banen og midterlinjen, som det er muligt.

    Igennem de år vi er kommet på A6, har vi lært en masse mennesker at kende som vi sidder sammen med år efter år, som vi jubler, drikker og græder med igennem kampene. Det er folk vi diskuterer kampenes udvikling med, trænernes beslutninger, sportsdirektørens ansættelser osv. Det er for os vores lille klub i klubben. Det er med årene blevet sådan, at man spørger til hinanden, hvorfor var I der ikke sidst og kommer i til Europacup kampene osv. Man kan tage i PARKEN uden de tre andre, fordi man kan tale med alle de andre under, over og ved siden af.

    Derfor er den løsning I har stillet som en mulighed også fuldstændig urimelig. Vi er dem der har siddet længst på A's sæsonkort pladser, derfor har vi også de bedste pladser og dem vil vi beholde. At give os mulighed for at flytte til en endetribune, op på rækkerne 13-21, eller over på C ude i siderne beviser jo jeres manglende forståelse for, hvad jeres kunder har gået og betalt ganske store beløb til de sidste mange år. Hvilket incitament skulle vi have til at betale et stort beløb forud, hvor vi ved, at med den kampplanlægning der er, hvor kampe bliver rykket rundt, så vil der være mange kampe man må miste, hvis man også skal have et alm. privatliv til at fungere, hvis vi ikke kan være sikre på at beholde vores pladser som vi har anskaffet den gang F.C. København havde et helt andet niveau end i dag. Vi har jo mistet mange års anciennitet med det nummer I her har lavet.

    Jeg har meget svært ved at se, at dette er en løsning, hvor man tager hensyn til sine mest trofaste og loyale kunder. Jeg har personligt fuldt F.C. København i Parken fra de blev dannet, er mangeårigt medlem af fanklubben og har siden det var muligt købt kort på A tribunen. Hvordan har I kunne lave en løsning hvor I har taget mindst hensyn til os? Jeg kan se mange andre løsninger. Eks. kunne man jo have rykket alle pladser henholdsvis til højre og venstre, hvis man absolut skal have plads til pressen på de bedste pladser i PARKEN. Hvad er det der gør, at man ikke placerer pressen på rækkerne 13-21 hvor, der ikke er sæsonkort? Det gør man jo på mange andre store stadions? Hvor mange kampe er det på et år, hvor der er behov for at have presse siddende på A5 og A6? Så mange sportsjournalister er der trods alt ikke i Danmark.

    Jeg kunne godt tænke mig at få en ordentlig og realistisk forklaring. Er det fordi I i stedet vil sælge de pladser hvor pressen sidder nu? For så vil vi da gerne have mulighed for at købe os ind på A5.

    Jeg, og mine 3 følgesvende, var lige ved at falde ned af stolen da vi læste jeres brev, og jeg må oprigtigt sige at jeg troede det var en fejl. Dette skrev jeg tilbage og jeg hørte ikke en lyd fra jer i en uge. Dernæst skrev jeg endnu en gang, at jeg ikke havde fået mit kort endnu og hørte igen ikke en lyd i en uge, før jeg i fredags blevet ringet op af en meget venlig pige fra Billetlugen. Jeg talte med hende og forklarede hende situationen, og hende og hendes chef er de første professionelle mennesker, jeg har talt med i forbindelse med denne situation. De synes det var en rigtig dårlig opgave, de havde fået, at skulle forsvare jeres helt vanvittige og uforståelige beslutning. Vi føler os så utroligt dårligt behandlet, at vi har svært ved at finde ord for det. Vi har i lyset af denne behandling meget svært ved at tage jeres opfordringer til opbakning fra fans seriøse, når I behandler de mest trofaste på denne måde.

    Det er ikke første gang I får taget beslutninger som man normalt ikke ville byde gode, loyale kunder. Vi har 2 gange oplevet at komme til Europacup kampe, hvor der har været hængt en kæmpe tv-platform lige op foran os, så vi ikke har kunnet se midten af banen og vi har været vidende til at taget pludselig var på, så vi også havde en stålkonstruktion foran os. Dette uden at vi på forhånd havde været informeret. Men fratagelsen af vores pladser tager alligevel prisen for, hvad man med rimelighed kan tilbyde kunder. Havde I været et teleselskab var vi for længst skiftet til et andet, men det faktum at jeres kunder er loyale, var noget i burde værdsætte og ikke udnytte groft!

    Jeg gad godt høre hvad Cooligans ville sige til, at I lige pludselig ville tage deres pladser og lave dem til sponsorpladser. Ville I turde dette???

    Jeg vil med spænding afvente dit svar på dette brev. Vi har tænkt os at gå så langt som der skal til, for at få jer til at tilbyde det man vil kunne opfatte som en rimelig løsning for fans, der har haft samtlige sæsonkort på A6.

    Mvh.

    Jens Leth-Nissen
    A6, række 6, plads 108


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Citat:
    Jeg gad godt høre hvad Cooligans ville sige til, at I lige pludselig ville tage deres pladser og lave dem til sponsorpladser. Ville I turde dette???


    Cooligans havde formentlig sagt: "Why do we always come here, I guess we'll never know, it's like some kind of torture, to have to watch this show - from this row!"
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    29

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Jeg oplever det samme, dog er vi blevet flyttet fra vores pladser på række 12 øvre A.

    Jeg skrev følgende til Parken:
    Jeg stiller mig noget undrende over at skulle afgive vores pladser pga. øgede krav til pressefaciliteter, al den stund at pressen sidder på nedre A tribune. Venligst forklar hvorledes det kan vedrøre mig, at pressen skal have ekstra pladser på nedre A. Hvis det er som jeg formoder at personer som normalt har pladser på Nedre A flyttes, må disse personer jo få tildelt ledige pladser andet steds i Parken og ikke mine pladser som vi er glade for.

    Jeg har 2 drenge som ofte ikke kan se noget når en voksen sætter sig foran, derfor er mine nuværende pladser på sidste række på nedre del af øvre A ideelle (række 12), da de kan rejse sig op uden at genere bagved siddende. Der ud over skygger gående konstant for spillet på banen, hvis man sidder på de foreslåede pladser på øvre A. Var jeg interesseret i at sidde bag målene, meldte jeg mine drenge ind i de unge løver, så de kunne komme gratis ind og jeg ønsker ikke tilsvarende pladser på øvre C da drengene (og jeg selv) synes det er festligt at følge ”showet” på fantribunerne.

    Som kunde der lægger mange penge i jeres forretning, ønsker jeg at blive hørt og ikke bare dikteret hvad I måtte mene. Men jeg er også fleksibel, derfor foreslår jeg, at vi beholder vores pladser til de ordinære kampe i Superligaen og så accepterer vi at I flytter os over på øvre A ved udsolgte internationale kampe som tilfældet var til Chelsea kampen.


    Jeg har oplevet den samme tavshed fra Parkens side som du beskriver. Jeg har ringet til Parken og fået oplyst at jeg skulle tale med Daniel Rommedahl, han har dog vist sig at være umulig at få fat på.

    Ligesom dig blev jeg ringet op her i weekenden af billetlugen. Hun var meget ked af det, men kunne ikke gøre andet end at reservere andre pladser til mig. Hun kunne ikke give mig en fyldestgørende forklaring på mine spørgsmål og henviste igen til D.R. Da jeg ikke ville tage imod andre pladser af frygt for ikke at kunne få mine gamle pladser tilbage, oplyste hun mig at de skam allerede var taget.... Det vil sige at pladser jeg har betalt for, simpelthen er givet til andre og jeg kan så tage til takke med hvad jeg kan få - Jeg kan næsten ikke finde ord for, hvor skandaløs en behandling jeg synes det er.

    Jeg er klar over at man fra Parkens side sikkert mener at de er begunstiget med en meget loyal kunde gruppe, men det må være grænser for hvordan man behandler folk. Vi betaler flere tusind kroner for et produkt, virksomheden vi betaler til burde være taknemmelige over at have kunder som os, men istedet skal man næsten føle sig beæret og tage sig til takke med at blive behandlet som var men en belastning der bare skal holde kæft og betale ved kasse 1.

    Parken! I har en opgave og den hedder at rette op på en helt igennem skandaløse behandling af jeres bedste kunder og undertegnede har tænkt sig at ringe til Hr. Daniel Rommedahl fra imorgen og indtil han tager sin telefon og jeg opfordrer andre i vores situation til at gøre det samme.

    Mvh.
    Lars

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    29

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    ›Jeg oplever det samme, dog er vi blevet flyttet fra vores pladser
    ›på række 12 øvre A.

    ›Jeg skrev følgende til Parken:
    Jeg stiller mig noget undrende over at skulle afgive vores
    ›pladser pga. øgede krav til pressefaciliteter, al den stund at
    ›pressen sidder på nedre A tribune. Venligst forklar hvorledes det
    ›kan vedrøre mig, at pressen skal have ekstra pladser på nedre A.
    ›Hvis det er som jeg formoder at personer som normalt har pladser
    ›på Nedre A flyttes, må disse personer jo få tildelt ledige
    ›pladser andet steds i Parken og ikke mine pladser som vi er glade
    ›for.

    ›Jeg har 2 drenge som ofte ikke kan se noget når en voksen sætter
    ›sig foran, derfor er mine nuværende pladser på sidste række på
    ›nedre del af øvre A ideelle (række 12), da de kan rejse sig op
    ›uden at genere bagved siddende. Der ud over skygger gående
    ›konstant for spillet på banen, hvis man sidder på de foreslåede
    ›pladser på øvre A. Var jeg interesseret i at sidde bag målene,
    ›meldte jeg mine drenge ind i de unge løver, så de kunne komme
    ›gratis ind og jeg ønsker ikke tilsvarende pladser på øvre C da
    ›drengene (og jeg selv) synes det er festligt at følge ”showet” på
    ›fantribunerne.

    ›Som kunde der lægger mange penge i jeres forretning, ønsker jeg
    ›at blive hørt og ikke bare dikteret hvad I måtte mene. Men jeg er
    ›også fleksibel, derfor foreslår jeg, at vi beholder vores pladser
    ›til de ordinære kampe i Superligaen og så accepterer vi at I
    ›flytter os over på øvre A ved udsolgte internationale kampe som
    ›tilfældet var til Chelsea kampen.


    ›Jeg har oplevet den samme tavshed fra Parkens side som du
    ›beskriver. Jeg har ringet til Parken og fået oplyst at jeg skulle
    ›tale med Daniel Rommedahl, han har dog vist sig at være umulig at
    ›få fat på.

    ›Ligesom dig blev jeg ringet op her i weekenden af billetlugen.
    ›Hun var meget ked af det, men kunne ikke gøre andet end at
    ›reservere andre pladser til mig. Hun kunne ikke give mig en
    ›fyldestgørende forklaring på mine spørgsmål og henviste igen til
    ›D.R. Da jeg ikke ville tage imod andre pladser af frygt for ikke
    ›at kunne få mine gamle pladser tilbage, oplyste hun mig at de
    ›skam allerede var taget.... Det vil sige at pladser jeg har
    ›betalt for, simpelthen er givet til andre og jeg kan så tage til
    ›takke med hvad jeg kan få - Jeg kan næsten ikke finde ord for,
    ›hvor skandaløs en behandling jeg synes det er.

    ›Jeg er klar over at man fra Parkens side sikkert mener at de er
    ›begunstiget med en meget loyal kunde gruppe, men det må være
    ›grænser for hvordan man behandler folk. Vi betaler flere tusind
    ›kroner for et produkt, virksomheden vi betaler til burde være
    ›taknemmelige over at have kunder som os, men istedet skal man
    ›næsten føle sig beæret og tage sig til takke med at blive
    ›behandlet som var men en belastning der bare skal holde kæft og
    ›betale ved kasse 1.

    ›Parken! I har en opgave og den hedder at rette op på en helt
    ›igennem skandaløse behandling af jeres bedste kunder og
    ›undertegnede har tænkt sig at ringe til Hr. Daniel Rommedahl fra
    ›imorgen og indtil han tager sin telefon og jeg opfordrer andre i
    ›vores situation til at gøre det samme.

    ›Mvh.
    ›Lars


    Hej Lars

    Vi har oprettet en gruppe på facebook, hvor vi forsøger at samle alle de folk der er blevet behandlet på samme måde, og se hvad folk har skrevet og hvad der er blevet svaret. Du må meget gerne poste dit brev i denne gruppe, så alle kan se det.
    http://www.facebook.com/groups/203028899749729

    Jens

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Er det rigtigt forstået at dette drejer sig om nedenstående område på Øvre A eller er det alle sæsonkortpladser på Øvre A?

    Indgang A6/A7
    Række 1-12
    Sæde 97-138

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    29

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    ja det er helt rigtigt forstået. Jeg sidder på A6, række 6, 108

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    ›Det er ikke første gang I får taget beslutninger som man normalt
    ›ikke ville byde gode, loyale kunder. Vi har 2 gange oplevet at
    ›komme til Europacup kampe, hvor der har været hængt en kæmpe
    ›tv-platform lige op foran os, så vi ikke har kunnet se midten af
    ›banen og vi har været vidende til at taget pludselig var på, så
    ›vi også havde en stålkonstruktion foran os. Dette uden at vi på
    ›forhånd havde været informeret. Men fratagelsen af vores pladser
    ›tager alligevel prisen for, hvad man med rimelighed kan tilbyde
    ›kunder. Havde I været et teleselskab var vi for længst skiftet
    ›til et andet, men det faktum at jeres kunder er loyale, var noget
    ›i burde værdsætte og ikke udnytte groft!

    Jeg synes, du med ovenstående rammer hovedet på sømmet meget godt, nemlig at man fra klubbens side tilsyneladende ikke værdsætter sine loyale fans(eller virksomheden sine kunder). Det er i hvert fald den følelse, jeg selv og min sidemand har rendt rundt med i nogle år, og som desværre har mindsket min glæde ved at tage i PARKEN og se bold.

    Som du skriver, skifter de fleste nok ikke bare klub, men forbliver loyale over for deres klub. I mit tilfælde er glæden dog alligevel blevet reduceret nok til, at både jeg og sidemand nu nøjes med et sølvkort. Jeg håber, du får et brugbart alternativ.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    29

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Hej!

    Jeg taler på vegne af os alle fire, og finder FCK ikke en brugbar løsning til os, så bliver sæsonen 11/12 den første hvor jeg ikke kommer til at se fodbold i Parken.

    Det ville jo være lidt mærkeligt, men jeg må indrømme at jeg havde en underlig fornemmelse da jeg så den sidste kamp mod AaB. Som om en æra var forbi og som om der nu vil komme 7 magre år. Håber ikke jeg får ret!

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    › Havde I været et teleselskab var vi for længst skiftet
    ›til et andet, men det faktum at jeres kunder er loyale, var noget
    ›i burde værdsætte og ikke udnytte groft!›


    Og det er jo netop problemets kerne. FCK har desværre en traditionsrig historie for åbenlyst at behandle sine fans som udelukkende kunder i biksen. Penge skal der selvfølgelig til, men hvis man nu gjorde en indsats for at behandle klubbens fans som fans, så kunne man jo også være så heldig, at gøre dem til bedre kunder på sigt.

    Og det gælder hele vejen rundt – fra serviceniveauet i PARKEN, udbuddet af madvarer, kommunikationen udadtil som er ikke-eksisterende eller i bedste fald sjusket og uovervejet, involveringen af fans i beslutninger og helhedsoplevelsen i PARKEN som generelt er ligeså spændende som at række tungen ud af vinduet. Jaja, det er rigtigt at vi har et virkelig godt fodboldhold, og at det er fedt at spille CL men så interessant er det altså heller ikke at se FCK lulle sig til en 2-0 sejr over et par nossesparkere fra provinsen uge efter uge. Der skal ganske enkelt mere til, hvis I vil gøre jer forhåbninger om at fastholde og udbygge fanbasen for fremtiden (bl. a. illustreret ved det dalende tilskuersnit - på trods af at vi vader i succes på banen).

    Åbenhed, medbestemmelse og involvering er ikke bare tidens tilfældige tendenser. Det kan ikke komme bag på jer, at disse idealer er alfa omega hvis udbydere af oplevelser som i det store og hele spiller på folks følelser, fx en FODBOLDKLUB, ønsker at udvikle og beholde interessen fra borgerne.
    Ikke mindst i lyset af de senest udmeldte ambitioner om at række en hånd ud til Københavns bydele, og igen etablere sig som byens klub. Armen så gør det dog! I har alle kort på hånden, så invester dog tiden og ressourcerne til ikke kun at behandle folk anstændigt, men også give dem den lille ekstra oplevelse som gør at de kommer igen og måske ligefrem falder for F.C. København af andre årsager end spillet på banen – for det varer jo ikke ved for evigt, hvis vi skal være ærlige og realistiske.

    Hvor lang tid tager det at skrive et forklarende brev i en troværdig og forklarende tone, som ydmygt redegør for det nye situation, og klubbens prioriteter i den retning? Det er ikke svært at formulere sympatisk så det giver forståelse frem for frustrationer. Send en jovial hilsen og smid lidt rabatfordele og nogle fadbamser oveni, forkæl de ramte fans, gør dog for h…en indsats. Eller lad i det mindste som om!

    I er IKKE en underholdningsvirksomhed som alle andre – jeres kerneprodukt er en god fodboldoplevelse, og kerneressource de mange tusinder af fans som er loyale mod klubben - men bestemt ikke mod oplevelsen i PARKEN . Dét og udebaneturene er det første folk fravælger, når de ikke føler de får noget retur. Glem aldrig det.

    Uanset hvor godt et fodboldhold FCK skulle vokse sig til, så er 100-200 kr. for en halvkedelig hjemmesejr over hverken HB Køge, Silkeborg, Sønderjydske, FCM og hvad de ellers hedder, ikke nok til at trække folk i PARKEN på længere sigt – det er snart på tide I indser det, og gør en seriøs indsats hele vejen rundt!

    Med frustrerede hilsner fra endnu en af dem der har været med hele vejen, men også kan spørge sig selv hvorfor nogle gange.


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    181

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Jeg har som jer andre fået brev angående pladsflytning, og var først meget ærgerlig over det da jeg som jer andre mener at vi har nogle af de bedste pladser i parken på A6. Men jeg bed i det sure æble og sendte en mail om at blive flyttet til række 17 sæde 106 & 107. Jeg modtog så ikke noget svar fra dem og sendte en mail til og fik svar med denne mail
    "Hej Alexander og Søren
    Jeg har 2 pladser til jer på række 17, sæde 103-104. Kort fremsendes i næste uge.
    Med venlig hilsen
    F.C. København"

    Men så fik jeg denne mail som svar på den anden mail

    "Hej Alexander Barker
    Jeg har netop fået en mail sendt fra dig til Billetinfo i Parken angående pladsflyt på øvre A. Jeg skriver for at meddele dig at du har fået plads på A6, række 9, sæde 106, ved siden af din ven Søren Hansen på sæde 107.
    Med venlig hilsen
    Kundeservice
    Aske"

    Men disse pladser er de samme som jeg har haft hele tiden. så glæder mig til at se hvad der står på de sæson kort jeg og min far modtager...

    Ps. Det er rigtig stærkt at der er nogle af jer der tager kampen op med Parken og vil have en ordenlig forklaring på pladsflytning.
    http://img264.imageshack.us/img264/5066/ebbewj7.png

    ’Hvis man lader som om, at der ikke er et problem, så forsvinder det nok.’

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    106

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Jeg er blandt de berørte på A6 - fandt jeg tilfældigvis ud af takket være omtalen af farcen her på Sidelinien. Jeg har nemlig hverken modtaget et brev, mail eller anden form for orientering fra FCK med besked om at min plads er inddraget ...

    Med en blanding af dyb forundring og ret kraftig vrede skrev jeg derfor en mail til Parken og Daniel Rommedahl i går aftes, hvor jeg formentlig gentog hvad andre nok allerede har skrevet til dem om hvor amatøragtig denne 'omstrukturering' er håndteret.

    Her til formiddag blev jeg ringet op af Billetlugen. Ikke pga min mail men fordi de ville høre om jeg havde tænkt nærmere over tilbuddet om genplacering, som jeg jo havde modtaget pr brev (ifølge dem)

    Efter en kort indre kamp besluttede jeg mig trods alt for at lade lysten til at se FCK live i Parken overvinde den næsten lige så store lyst til at give sæsonkortet fingeren. Jeg fik så med hjælp fra den i øvrigt utroligt søde og venlige pige fra Billetlugen fundet en ny plads på A6 ... 15 rækker = et halvt tribune-afsnit længere oppe *suk*
    Kortet lovede hun at jeg vil modtage inden kampen på lørdag - lad os nu se ...

    Jeg ved at Brokke/FCKFC tilbyder at gå til FCK med sagen på et mere overordnet niveau, hvilket jeg kun kan bifalde kraftigt. Til trods for at jeg faldt til patten og lod lysten til live bold overvinde oprørstrangen (eller hvad man nu skal kalde det), så bakker jeg gerne op og deltager som medunderskriver på et-eller-andet såfremt FCKFC forfølger sagen - hvilket jeg håber de gør.

    Om ikke andet så for at forlange en undskyldning fra FCK samt en eller anden form for kompensation til de berørte sæsonkortholdere. Ikke fordi jeg forlanger (eller forventer) noget stort og voldsomt fra FCK, men hvis de vil tages seriøst, må de også bevise at de tager deres kunder seriøst.
    På en eller anden måde bør de da sige undskyld, hvis de vil fremstå bare en anelse professionelle. Jeg vil i hvert fald have lov at håbe på at FCK gør et eller andet - indtil de sikkert modbeviser det, ved ingenting at gøre ...

    arrrrgh! ....

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    ›Efter en kort indre kamp besluttede jeg mig trods alt for at lade
    ›lysten til at se FCK live i Parken overvinde den næsten lige så
    ›store lyst til at give sæsonkortet fingeren. Jeg fik så med hjælp
    ›fra den i øvrigt utroligt søde og venlige pige fra Billetlugen
    ›fundet en ny plads på A6 ... 15 rækker = et halvt tribune-afsnit
    ›længere oppe *suk*
    ›Kortet lovede hun at jeg vil modtage inden kampen på lørdag - lad os nu se ...

    Fik du rabat på kortet og fadbamser? Da C-tribune-gate raserede forrige år og man nedlagde de to bagerste rækker på Nedre C, der fik jeg og mine sædekammerater 50% rabat på sæsonkortet + en Menu1 hver til¨årets 1. hjemmekamp - det tog os dog lidt tid og vi var igennem flere forhandlinger med [email protected] - FCK´s kontaktperson til billetlugen.
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Da folk blev tvangsflyttet på C2 for omkring et halvt eller et helt år siden fik de sæsonkortet til halv pris det første år. Det var måske et sted at starte for Rommedahl og co.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    12

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Vil bare lige tilkendegive, at jeg gerne støtter op om og skriver under på en velformuleret kritik af den måde kunderne er blevet behandlet på. Jeg står selv på Nedre C, men sidste år blev de bagerste pladser inddraget på nogenlunde samme måde, som det beskrives her. Altså først med et intetsigende brev, der indeholdt en underlig forklaring. Først efter en del korrespondance lykkedes det, at finde en nogenlunde tilfredsstillende løsning. Det mest absurde er dog, at jeg fra min nye plads kan se, hvordan skiftende personer nu benytter min gamle plads. Så jeg undrer mig stadig over, hvorfor al det postyr overhovedet var nødvendigt.

    Vh Jan K
    Jan K

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    106

    Re: Åbent brev til Daniel Rommedahl om fratagelsen af sæsonkortpladser på A6

    Tak for oplysningerne om kompensationerne!
    Jeg vil - ligesom forhåbentlig mange andre berørte - kaste mig ud i kampen om at få noget lignende.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Åbent brev til Arbejdsmarkedsstyrelsen
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.12.06, 22:29
  2. Åbent brev til FCK
    By Rasmus12 in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 01.07.05, 11:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •