Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 32

Emner: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Jeg synes efterhånden det er tid til at lave en tråd om vores tidligere træner, han har om nogen fortjent det. Jeg har kun kunne finde en hyldest tråd, men tænker mere at denne var passende til at, læse om samt diskutere Ståles nye job i Köln.
    Jeg synes selv at det indtil nu har været ret så underholdende læsning at tyskland nu får den Ståle at føle som vi nåede at blive helt vant til. Ingen skal sætte dagsordnen for Ståle, ikke nogen verdensstjerne Podolski og slet ikke pressen! Jeg personligt synes det er ikke mindre end sublim underholdning at læse om hvordan han fuldstændig styrer holdet efter hans mening og ikke giver en fløjtende prut for hvad alle andre mener, men nu må vi se om det bærer frugt eller det hele ramler under ham!? Jeg er ikke sikker på de har så god tålmodighed dernede! Hvad siger I?

    Her er lige et par link:
    http://www.bold.dk/nyt/Staale-spiller-med-musklerne

    http://www.bold.dk/nyt/Staale-fratag...anfoererbindet

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1592413.ece

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Jeg tror verden afhænger af de første 5-6 kampe, går det godt for han lang snor, hvis ikke tror jeg den er meget meget kort og en rimelig hård presse gør det ikke nemmer, kan godt se Ståle flippe ud på en eller anden nærgående jounalist -:) men jeg tror/håber på at han får succes.
    Forza FCK
    Bazooka

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    jeg kommer lidt til at tænke på laudrups ruslands eventyr..
    og jeg tror at vi i verdens 3. bedste liga skal regne med nogenlunde det samme.

    et muligt bud er vel at hvis han ikke ligger ordentligt med köln inden vinter så er han fyret.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    ›et muligt bud er vel at hvis han ikke ligger ordentligt med köln
    ›inden vinter så er han fyret.

    Volker Finke har givet udtryk for, at man vil give Ståle tid til at bygge holdet op. Nedrykning er naturligvis uacceptabelt, men jeg tror han får meget lang snor. Sidste sæson var turbulent på trænersiden, og det vil man gerne undgå sker igen.

    Budgettet i Köln giver heller ikke de store muligheder for at handle, så Ståle bliver vel i det store begrænset til den allerede eksisterende trup. Det må alt andet lige mindske forventningerne til ham.

  7. #5
    stepihl er offline Løns, Ulde, og Højer...
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    75

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Endnu en "ekspert" langer ud efter vore kære skaldede mands disposition. Mon ikke Ståle - på sædvanlig arrogant manér - får smidt en stikpille Ottmars vej.

    Håber i hvert fald at Ståle har taget hans coolness med til det tyske og at han får oparbejdet et kollektiv ala det københavnske.

    http://www.bold.dk/nyt/Hitzfeld-langer-ud-efter-Staale

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Her en fin artikel om Staales taktiske revolution i det tyske, som de åbenbart har lidt svært ved at fatte. En artikel, der måske også giver et indblik i vores succes sidste sæson. Godt nok er artiklen på tysk, men det gør den ikke mindre god - og er jo ikke noget problem for en ægte københavner :-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Det går vist fint dernede her inden sæsonstart, allerede populær blandt deres fans :-)


  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    tja, jeg synes nu ikke det ligner den store kærlighed, det er ikke rigtig til at sige, hvem af de to, der ser mest beklemt ud!

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Så bliver det nok endnu værre imorgen når han læser avisernes kritik af 0-3 hjemmebanenederlaget til folkevognsdrengene. Det var da den værste start han overhovedet kunne få. Mon ikke det er enorm opbakning til "Ståle Raus" fraktionerne i Køln for tiden, og har de tålmodigheden efter denne elendige start ?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    ›Så bliver det nok endnu værre imorgen når han læser avisernes
    ›kritik af 0-3 hjemmebanenederlaget til folkevognsdrengene. Det
    ›var da den værste start han overhovedet kunne få. Mon ikke det er
    ›enorm opbakning til "Ståle Raus" fraktionerne i Køln
    ›for tiden, og har de tålmodigheden efter denne elendige start ?

    Han kan passende spørge Morten Olsen, der var igennem hele møllen dernede, om hvad der venter ham: "Olsen raus, Olsen raus, Olsen raus..."

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Jeg tror sgu, at Ståle bliver fri på markedet i rigelig tid til alligevel at overtage det norske landshold.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Status efter 1/3 af bundesligaen er spillet, Kvist netop udnævnt til en af de bedste indkøb i år, mens det er en noget mere pose blandede bolsjer for Ståle, en mellemkedelig sæsonstart med en foreløbig 11.plads ( 5-1-6) hvilket vel i bedste fald melder om en noget ustabil periode ( T-T-U-V-T-V-V-T-V-T-V-T) det går noget op og ned og var faktisk mest stabile i de 2 første kampe hvor de tabte ;)
    når det så er sagt så sluttede de sidste sæson på en 10.plads med en målscore på -15, målscoren er pt. -6 så igen så er det vel i bedste fald ustabilt.
    Men hvad synes i, jeg har for første gang i mit liv for alvor kastet mig ud i at se Bundesliga bold og udover i det hele taget at være en smule skuffet over niveauet så synes jeg faktisk at fx. Köln har gjort det ligeså godt som fc. Stutgartt og Schalke, som er nogen af de andre jeg har set. Dog har det for dem ihvertfald ikke været "stolpe-ind" indtil videre i denne sæson. Dog er den lidt skræmmende tanke hvis Podolski skulle ryge, han har scoret 9/20 mål for Köln.

    Lad os høre, hvad siger i?? kommer det til at være op af bakke, eller ned af bakke ;) eller bare derudaf for Ståle??


    http://www.bold.dk/fodbold/Tyskland/Bundesliga

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Spillermaterialet i Köln sammenholdt med klubbens begrænsede økonomiske midler begrænser Ståles muligheder betydeligt. Holdet har ganske vist Podolski, men han vinder ikke kampene alene.

    Det bliver en hård kamp for Ståle, men med en god portion held og lidt mere stabilitet, er det ikke umuligt at slutte omkring 6. pladsen. Jeg tror dog, Köln ender i den gode halvdel af det store midterfelt.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    I går afholdte FC Köln den årlige generalforsamling. 2.422 medlemmer var mødt op, og kunne overvære præsident Wolfgang Overrath meddele sin tilbagetrækning. Verdensmesteren fra 74 har ikke haft medvind på det seneste, og blev derfor også mødt af buhen og pibekoncert fra salen.
    Derudover skulle der have været udvekslet et par knytnæveslag i salen blandt medlemmerne.
    Dette kommer kun to dage efter karneval er startet i byen. Undervurder ikke hvor meget det betyder for byen og dens borgere, altså karnevalet :)



    Köln har og vil altid være et galehus.

    Kilde : http://www.kicker.de/news/fussball/b...et-pfiffe.html

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 25.09.11, 21:10
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 14:04
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.07.03, 14:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •