Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 32 af 32

Emner: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Ståle startede da helt super! det forår hvor han kom husker jeg som at vi bombede alle andre ud af banen og vandt mesterskabet, senere kæmpede vi os (noget heldigt måske) videre til ChL hvor vi klarede os flot.

    Synes nu spillet var fint det første års tid, man kan så diskutere om det var Ståles værk eller om det i virkeligheden var lidt heldigt at han overtog et toptunet sammenspillet klassehold fra Hasse og lige tilføjede den sidste lille smugle vinder mentalitet + to gode signings, Atiba og Hangeland.

    Da vi så røg ud af ChL til Man Utd, Benfica og Celtic i ChL og man begyndte at skifte lidt ud i truppen og Ståle skulle til at bygge op forfra begyndte migræne tiden, som var lang og særdeles smærtefuld, ikke mindst med tanke på udmygelserne i UEFA CUP/Europa League og fejlkøbene (Ailton mfl).

    Jeg TROR egentlig at det var tæt på en overgang at Ståle røg på porten, da spillet burde have været bedre med tanke på det matriale han havde, men han havde jo restultaterne med sig, trolds alt og med Don Øs opbakning overlevede han og der kom bedre tider. Det betalte sig at være tålmodig. Da Ståle havde fået bygget op forfra kom der virkelig en tid med smuk fodbold og store resultater, mesterskabet som første til den anden omgang ChL gruppe spil var vel noget af det vildeste længe og Ståle kom igennem endnu et ChL gruppespil uden at tabe hjemme og vi kom videre til 1/16 finalerne, utroligt!

    Jeg tror en stor del af forklaringen på at han ikke klarer sig i udlandet er en mix af at diverse bestyrelser ikke har den samme tro på Ståle som Don Ø havde hos os, men ikke kun det, jeg tror at de ledende spillere i klubber på dette niveau simpelthen har en større indflydelse. Tror desværre (for Ståle) at han ikke er stærk nok i omklædningsrummet til at få disse spillere til at bevare troen på hans migræne koncept ind til at det løsner. Plus at når resultaterne udebliver OG spillet samtidig er for dårligt så er der ingen andre udvej end at fyre ham.

    Konklutionen må være at ståle er en fin træner, men hans koncept tager åbenbart for lang tid at få på plads og når han så er træner for lidt for dårlige/middelmådige hold så får han ikke resultater til at få lidt af fokus væk fra det dårlige spil.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store hvordan går det den skaldede mand i det store onde udland tråd?

    Ståle har efter sigende været i BIFs søgelys til at erstatte Auri. Ståle afviser imidlertid med ordene:

    Det ville aldrig kunne ske. Når man først har valgt side i den kamp, så har man valgt side. Jeg ville aldrig kunne være træner for Brøndby, men jeg har den største respekt for projektet. Dansk fodbold trænger til et stærkt Brøndby, der har en sund og god rivalisering med FCK.
    Dejligt med lidt klebsnak fra vores tidligere træner. Jeg ville virkelig have haft svært ved at se ham i Brøndby. Ideen om Ståle tilbage i suppen (for andre end os *håber*) var dog nok urealistisk til at begynde med.

    Link: http://www.sporten.dk/superligaen/ny...aale-solbakken
    Sidst redigeret af tobynator : 23.05.13 kl. 14:40 Årsag: Nu med link


Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 25.09.11, 21:10
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 14:04
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.07.03, 14:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •