Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 46

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2011
    Indlæg
    17

    Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    Nok en lørdagskamp står for døren. Denne gang imellem:

    vs

    Optakt:
    Løvernes 3. Superligakamp og 5. kamp på 13 dage løber af stablen imorgen, når FCK på hjemmebane tager imod FC Nordsjælland. Hvor skal man næsten starte og stoppe?! Efter en premiere sejr, fortsatte vi med en uafgjort mod, lad os i snæver vending kalde dem, førstudfordreren til guldet. So far, so good. Herpå lægger vi så fra land for, at gå på opdagelse i Champions League skærgården. Der synes dog, at være kommunikationsproblemer på broen, hverken lodsen eller kaptajnen synes at være på toppen, men skuden kommer i havn uden grundstødning - ihvertfald i denne omgang. Efterfølgende gydes der olie på vandene fra Hovedkontoret på Øster Allé. Et stort set nyt hold skal spilles sammen, og finde fællesslag med en ny træner. Rolle synes dog stadig at lede efter den berømte i nål, i den lige så berømte høstak. Nuvel, det var så sandelig heller ingen dans på roser under Solbakken i starten.

    FC Nordsjælland på hjemmebane burde være 3 sikre point i banken, men venter der os en langgaber eller en oplevelse?

    Trup:

    FC København: Johnny Thomsen har overtaget for N’doye på lægterne, hvor den langtidsskadede Vingaard underholder.

    1. Kim Christensen
    3. Pierre Bengtsson
    5. Sölvi Ottesen
    6. Claudemir
    8. Christian Grindheim
    9. Morten Nordstrand
    11. Cesar Santin
    13. Pape Pate Diouf
    14. Dame N’Doye
    16. Thomas Kristensen
    17. Ragnar Sigurdsson
    19. Bryan Oviedo
    21. Johan Wiland
    22. Johan Absalonsen
    24. Youssef Toutouh
    25. Mathias Zanka
    27. Thomas Delaney
    30. Christian Bolaños

    FC Nordsjælland:
    Eneste på lazarettet i Nordsjælland er Mads Thomsen.

    1. Jesper Hansen
    3. Jacob Egeris
    4. Henrik Kildentoft
    5. Andreas Bjelland
    6. Enock Adu
    7. Nicolai Stokholm
    9. Tobias Mikkelsen
    10. Mikkel Beckmann
    12. Rawez Lawan
    17. Søren Christensen
    18. Michael Parkhurst
    20. Matti Lund Nielsen
    21. Christian Gytkjær
    22. Andreas Laudrup
    23. Mathias Nielsen
    24. Andreas Granskov
    25. David Jensen
    27. Seejou King

    Form:
    FC København:
    V-U (Målscore:4-2)

    FC Nordsjælland:
    T-U (Målscore:1-3)

    Dommer:
    Jakob Kehlert skal sammen med Henrik Sønderby og Henrik Malmberg, og ikke mindst Thomas Kurt Lo Turco (4. dommer) kontrollere at alt forløber korrekt.

    Vejret:


    Statestik:
    Alle kampe:
    Kampe: 21
    Sejre: 14
    Uafgjorte: 4
    Nederlag: 3
    Målscore: 37 − 20

    I Parken:
    Kampe: 10
    Sejre: 6
    Uafgjorte: 3
    Nederlag: 1
    Målscore: 17 − 10

    Senste 5 kamp:
    Sejre: 4
    Uafgjorte: 0
    Nederlag: 1
    Målscore: 10 − 4

    Sidste kamp:
    FCK vandt på udebane 3-1 via 2 mål fra N’doye og et enkelt af Claudemir. Alle 3 på oplæg af spillere, som ikke længere er i truppen, nemlig Grønkjær (2) op Pospech. Se højdepunkterne her

    Se kampen:
    I eller på for de magelige på Canal 9.

    Nb: Behørigt tak til Nipserstat (stats), Dmi (vejret),
    Steffen_Corleone (det fine format).
    Sidst redigeret af Boreasignis : 30.07.11 kl. 06:51


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    Glæder mig til dagens kamp.. og håber der kommer en trods reaktion oven på sidste kamp, som var en spillemæssig skuffelse.

    Gætter på at vi stiller med :

    wiland

    Tk-sølvi-zanka-Bengtsson
    Bola-claude-grindheim-Pape
    Nord-santin

    Doye bliver sparet så han er klar til Shamrock kampen.

    Mon ikke vi får en 3-1 sejr på mål af santin, nord og bola

    God kamp og vis hvad i kan drenge :-)
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    Jeg forventer også fart over feltet fra første fløjt, de skal løfte spillet helt enormt efter Onsdags katastrofe bold.

    begynder vi at spille bolden tilbage hele kampen som vi gjorde i Onsdags så straffer FCN os.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    ›Jeg forventer også fart over feltet fra første fløjt, de skal
    ›løfte spillet helt enormt efter Onsdags katastrofe bold.

    ›begynder vi at spille bolden tilbage hele kampen som vi gjorde i
    ›Onsdags så straffer FCN os.

    De skal bare tage sig sammen, jeg vil tro at FCN er et bedre hold end shame, så hvis de laver samme lort er de rimeligt meget på spanden.

    Det er heldigvis sjællendt, at FCK spiller to dårlige kampe i streg, ihvertilfælde under Ståle kan ikke huske fra før det.

    Men Damen er vi godt afhæng af, så han skal bare være Klar.
    Forza FCK
    Bazooka

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    ›Glæder mig til dagens kamp.. og håber der kommer en trods
    ›reaktion oven på sidste kamp, som var en spillemæssig skuffelse.

    ›Gætter på at vi stiller med :

    ›wiland

    ›Tk-sølvi-zanka-Bengtsson
    ›Bola-claude-grindheim-Pape
    ›Nord-santin

    ›Doye bliver sparet så han er klar til Shamrock kampen.

    ›Mon ikke vi får en 3-1 sejr på mål af santin, nord og bola

    ›God kamp og vis hvad i kan drenge :-)

    Nu har jeg set flere foreslå Thomas Kristensen som højreback. Jeg udelukker ikke at det kan ske, men hvad er det lige han har vist, der tyder på at han kan spille den plads bedre end alternativerne? Han har trods alt ikke sine styrker i det defensive, og slet ikke i duelspillet.

    Stod det til mig, så sendte vi Zanka derud, da han tidligere har spillet pladsen. Om ikke andet, så fordi at Ragnar Sigurdsson viste at han er rendyrket midterforsvarer i stil med Sölvi.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    60

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    Men Damen er vi godt afhæng af, så han skal bare være Klar.
    Når nu han ikke er helt frisk og har lidt problemer med låret/foden (?), skal vi så ikke gemme ham til på tirsdag? Han er jo så ufattelig vigtig, eftersom han kan knalde kasser ind selvom vi spiller som en pose nødder. "Superligaen er vores levebrød, vigtigste sæson nogensinde, etc.", ja ja, men lad os nu liiiiiige komme ytil næste runde, så vi i det mindste har noget EL at "glæde" os til.

    Nu har jeg set flere foreslå Thomas Kristensen som højreback. Jeg udelukker ikke at det kan ske, men hvad er det lige han har vist, der tyder på at han kan spille den plads bedre end alternativerne? Han har trods alt ikke sine styrker i det defensive, og slet ikke i duelspillet.

    Stod det til mig, så sendte vi Zanka derud, da han tidligere har spillet pladsen. Om ikke andet, så fordi at Ragnar Sigurdsson viste at han er rendyrket midterforsvarer i stil med Sölvi
    Jeg har selv foreslået TK, men det var mest fordi jeg mindedes at Ståle havde forsøgt sig med ham dernede engang i tidernes morgen. Men jo, når vi nu har Ragnarok som ganske kompetent erstatning i midten, hvorfor så ikke rykke Zanka derud. Indlæg er godt nok ikke hans spidskompetence for at sige det mildt, men han er jo satans hurtig. Og når man selv spiller amatørfodbold, ryger ham med den højeste fejlprocent jo altid ned på backen, hvor han kan gøre mindst skade.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    ›Når nu han ikke er helt frisk og har lidt problemer med
    ›låret/foden (?), skal vi så ikke gemme ham til på tirsdag? Han er
    ›jo så ufattelig vigtig, eftersom han kan knalde kasser ind selvom
    ›vi spiller som en pose nødder. "Superligaen er vores
    ›levebrød, vigtigste sæson nogensinde, etc.", ja ja, men lad
    ›os nu liiiiiige komme ytil næste runde, så vi i det mindste har
    ›noget EL at "glæde" os til.



    ›Jeg har selv foreslået TK, men det var mest fordi jeg mindedes at
    ›Ståle havde forsøgt sig med ham dernede engang i tidernes morgen.
    ›Men jo, når vi nu har Ragnarok som ganske kompetent erstatning i
    ›midten, hvorfor så ikke rykke Zanka derud. Indlæg er godt nok
    ›ikke hans spidskompetence for at sige det mildt, men han er jo
    ›satans hurtig. Og når man selv spiller amatørfodbold, ryger ham
    ›med den højeste fejlprocent jo altid ned på backen, hvor han kan
    ›gøre mindst skade.

    Stod det til mig prøvede vi Saban Özdogan på pladsen som højre back. Han gjorde det hæderligt mod skinkedrengene fra London, og før eller siden skal han jo have en reel chance. At han så ikke er i truppen er et åbent spørgsmålstegn fra min side, med mindre han er skadet.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    En smule overaskende opstilling uden vores nye nordmand og en defensiv højre back

    Mål: Johan Wiland
    Forsvar: Ragnar Sigurdsson - Sölvi Ottesen - Mathias Zanka Jørgensen - Pierre Bengtsson
    Midtbane: Christian Bolaños - Thomas Kristensen - Claudemir - Pape Pate Diouf
    Angreb: Morten Nordstrand - Dame N'Doye

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    Efter 1.halveg står 1 ting i hvert fald fast, TK er pt vores suverænt bedste midtbanespiller!


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    godt med de 3 point, men igen syntes jeg at zanka viser han ikke skal være på holdet lige nu og giv dog det anførebin til TK han er klart den bedste vi har.
    ærger mig vildt over købet af djøf, han virker slet ikke som en farlig spiller med mål i bene.

    vi kan da glæde os over at vi har 7 point i 3 kampe, men nej hvor vi spiller ringe, og frygter når de andre "top hold" kommmer mere igang, tror jeg vi bliver sat på plads, men mindre vi kan finde det gode spil frem ad banen frem igen, men virker ikke til at rolle vil spille det.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    Hvem skulle spille isf. Zanka? De to boldmongoler fra Island?

    Jeg kunne dog godt tænke mig at se Sigurdsson ved siden af Zanka i en betydende kamp. Jeg er ikke helt tryg ved Ottesen.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    ›godt med de 3 point, men igen syntes jeg at zanka viser han ikke
    ›skal være på holdet lige nu og giv dog det anførebin til TK han
    ›er klart den bedste vi har.
    ›ærger mig vildt over købet af djøf, han virker slet ikke som en
    ›farlig spiller med mål i bene.

    ›vi kan da glæde os over at vi har 7 point i 3 kampe, men nej hvor
    ›vi spiller ringe, og frygter når de andre "top hold"
    ›kommmer mere igang, tror jeg vi bliver sat på plads, men mindre
    ›vi kan finde det gode spil frem ad banen frem igen, men virker
    ›ikke til at rolle vil spille det.

    Jeg må bare sige 7 point i tre kampe - pt nummer et i ligaen - med mange nye på holdet og ny træner - det er sgu' godkendt.
    Spillet skal nok blive bedre nu flere kampe holdet får spillet.
    Ked af at sige det, men hvis folk havde forventet samme suveræne spil som sidste år på nuværende tidspunkt, så synes jeg lige man er en tand for jubeloptimistisk, grænsende til det naive.

    Vi ligger nummer ét :-)


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    1 halvleg var faktisk ok, der blev spillet fremad og lidt hurtigt imellem hinanden. Spilerne foran kunne dog slet ikke få den ind idag, selv om FCK havde bolden rigtigt meget i 1 havleg. Men eller oki spil.

    Men men men så 2. halvleg. Damn hvor spilles der dårligt, ingen der vil give sig i løbet for bloden og alt forgik slow. Ingen fremadrettet spil, men mere en sovepude af en halvleg. Det kan man f.. ikke spille på hjemmebane og så overfor tilskurre der har betalt for at komme ind og se fodbold. Hver kamp er vigtig og der er spiller nok der nærmest savler for at komme ind, hvis andre ikke gider knolke på banen.

    Ved godt FCK lige skal få spillet holdet sammen, og at der er en CL-kamp på tirsdag, men det var sku for sløvt, ingen fight og for meget hyggebold på egen halvdel, den skal altså fremad, og fløjene må meget gerne løbe med.

    !. halvleg bestået 2.halvleg IKKE bestået

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    97

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    ›ærger mig vildt over købet af djøf, han virker slet ikke som en
    ›farlig spiller med mål i bene.


    Du har helt ret - ligesom med N'Doye for 1,5 år siden

    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=34348


  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland 30.7.2011 Kl. 19:00

    Min MOM idag helt klart TK hvilket overskud/blik han udviser idag.. hele tiden bloderobre uden frispark til følge og godt blik for de fremad rettet afleveringer. han var kanon idag.. men vi må heller ikke glemme bengtsson som var dejlig offensiv idag især i 1 halvleg. skarpe indlæg den knængt slår.


Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 20.07.11, 01:11
  2. Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 26.05.11, 10:40
  3. Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 09.05.11, 08:19
  4. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København 17.4.2011
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 17.04.11, 18:06
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •