Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 72 af 72

Emner: Cristian Gamboa til F.C. København

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    ››Og Gamboa kan så ikke engang få lov at starte inde i pokalen mod
    ››FC Vestsjælland.... :|

    ›Skyldes jo nok, at JT ikke skal ud af kamptræning, når han skal
    ›spille EL kampe og man måske kan forvente, at LJ starter inde mod
    ›BIF?

    Det gør det med garanti, men alligevel kan det undre at der ikke var plads til at give ham et eneste sekunds spilletid.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    31

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    En liten oppdatering fra Trondheim:

    Gamboa har vært veldig god. Flere nivå over Peter Ankersen, som dro i retur til Danmark. Kommer til å bli solgt til en stor europeisk klubb i løpet av to sesonger. Helt utrolig at han aldri fikk spille i FCK, selv om jeg vet at dere har Lars J. og andre gode backer. Gamboa har dominert, både i Tippeligaen (ja, vi vet den ikke er veldig god) og europacup, der vi startet med seier på utebane mot Rapid Wien.

    Er det noen som vet detaljer fra kjøpsopsjonen Rosenborg fikk i denne utlånsavtalen? Fem millioner?

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Kan du komme ind på lidt detaljer om hvad han er god til og hvad han skal blive bedre til?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    31

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Styrker:
    - Ekstremt fart/speed/pace. En av de raskeste backer jeg har sett.
    - Meget offensiv. Er med og angriper bredt gjennom hele kampen. Skaper farlige situasjoner gang på gang, sammen med Borek Dockal på høyresiden.
    - God teknikk og pasningsfot. Kommer seg rundt motstander, slår gode innlegg. Gang på gang.
    - Trygg defensivt.

    Svakheter:
    - Kan bli bedre mann-mot-mann defensivt.
    - Blir litt "het" i hodet om vi blir satt under press. Må bli mer cool.

    Om han blir vår spiller, ville jeg verdsatt han til et sted mellom 20-25 millioner kroner på dagens nivå. Fortsetter han utviklingen og det gode spiller, vil denne summen øke. Jeg håper Rosenborg har fått en god avtale med FCK her, som gjør at han kommer hit for en god pris. Jeg må nok en gang si at det er helt utrolig at han aldri fikk spille i FCK. Han er jo mye bedre enn andre "nordmenn" som har fått spille mye, som Pape, Grindheim, Mos, etc.

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Lidt surt, at vi ikke fik mere ud af ham :-(
    Man må antage, hvis det ovenståemde står til troende, at Rosenborg udnytter deres købs-option.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af Knep Se meddelelser
    Styrker:
    Om han blir vår spiller, ville jeg verdsatt han til et sted mellom 20-25 millioner kroner på dagens nivå. Fortsetter han utviklingen og det gode spiller, vil denne summen øke. Jeg håper Rosenborg har fått en god avtale med FCK her, som gjør at han kommer hit for en god pris. Jeg må nok en gang si at det er helt utrolig at han aldri fikk spille i FCK. Han er jo mye bedre enn andre "nordmenn" som har fått spille mye, som Pape, Grindheim, Mos, etc.
    Selvom vi aldrig fik set ret meget til Gamboa, tror jeg de fleste FCKere godt kunne se potentialet. Problemet for ham var, at han simplethen blev overhalet af Christoffer Remmer, der pt er 19 år og kommer fra vores ungdomsafdeling. Gamboa er for god til at være nr 3 i en klub som FCK, så derfor var det naturligt at sende ham videre. Jeg er sikker på, at I har fået en fin aftale, hvor I får ham til en fornuftig pris. Som med alle unge spillere så handler det i høj grad om timing, hvis de skal slå til. Den var ikke god nok for Gamboa hos os, da konkurrencen er for hård, men havde vi ikke haft en landsholdsspiller samt et super talent, er jeg sikker på han kunne have gjort det godt hos os.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    31

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Ja, dere er heldige om dere har to backer som er bedre.

    Vi er iallefall glade for at vi har fått Gamboa, og håper på en permanent avtale. Det er antakelig det beste for alle parter. Vi har fått vår egen Dani Alvés der bak! ;)

    Håper vi møtes i kvartfinalen i Europa League, så får vi en skikkelig duell igjen! :)

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Tak for update fra Norge.

    Som jeg skrev i en anden tråd, ærgrer det mig virkelig, hvis vi har givet Rosenborg muligheden for at købe Gamboa for peanuts. Lars Jacobsen er som bekendt 33, så der går ikke længe, før vi skal have en ny fast back, og selv om Remmer har gjort det godt i de få kampe, han har spillet, er jeg ikke overbevist om, at han nødvendigvis har et større potentiale end Gamboa. Dertil er 3 kampe (hvoraf den ene var en pokalkamp mod et hold fra 1. division) simpelthen for tyndt et grundlag at bedømme ham på. Jeg så gerne Remmer og Gamboa i en direkte duel om pladsen, når Lars Jacobsen stopper eller ikke længere har niveauet til at spille fast for os.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af Knep Se meddelelser
    Styrker:
    - Ekstremt fart/speed/pace. En av de raskeste backer jeg har sett.
    - Meget offensiv. Er med og angriper bredt gjennom hele kampen. Skaper farlige situasjoner gang på gang, sammen med Borek Dockal på høyresiden.
    - God teknikk og pasningsfot. Kommer seg rundt motstander, slår gode innlegg. Gang på gang.
    - Trygg defensivt.

    Svakheter:
    - Kan bli bedre mann-mot-mann defensivt.
    - Blir litt "het" i hodet om vi blir satt under press. Må bli mer cool.
    Lyder det ikke meget som hans Costa Ricanske fætter Bryan????
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    64

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    RBK har benyttet kjøpsopsjonen, og Gamboa har inngått femårskontrakt. :)

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af -M- Se meddelelser
    RBK har benyttet kjøpsopsjonen, og Gamboa har inngått femårskontrakt. :)
    Vel fint nok, at vi får afskibet en spiller som tilsyneladende ikke besidder niveauet til FCK + er blevet overhalet af Remmer. Formentlig for en lille håndfuld millioner. Det virker ihvertfald til at 3 forskellige cheftrænere er af denne holdning(CV, Nilsson og Jacobs). Så ender man ihvertfald ikke med at lave en Peter Larsson.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Har set Gamboa i 3-4 kampe for reserve holdet, og min opfattelse stemmer over ens med den beskrivelse vores ven fra norge kommer med. Jeg er oprigtigt skuffet over at vi smider gamboa afsted så let. Han har haft endel problemer med temperamanet i de kampe jeg har set, men samtidig har han haft et niveau der ligger over superligaen standard (Speed,Indlæg,Teknik). Kan ikke tro andet end at der har været nogle sociale problemer...Gamboa var simpelthen for god til at lade går så let - øv!.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. sang til Christian Bolanos!
    By nordmannen in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.10.10, 11:42
  2. SR inviterer til gensyn med Christian Poulsen
    By Don Ekström in forum Bazar
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 19.01.06, 12:35
  3. Christian Svärd rykker til Portugal
    By /Simon in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 10:10
  4. Tak til Christian Traoré
    By rikke in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 23.04.04, 07:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •