Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 72

Emner: Cristian Gamboa til F.C. København

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Jeg håber bestemt ikke sporten.dk har ret i nedenstående antagelse. Som fast inventar i Parken vil jeg personligt gå en meget svær sæson i møde, hvis det virkelig er rigtigt, at Johnny Thomsen er ment som førstemand til højre back.

    Gamboa, der har spillet otte landskampe for Costa Rica, er i første omgang formentlig blot tænkt som en gardering for Johnny Thomsen, men det skræmmer ikke nyindkøbet:
    http://www.sporten.dk/superligaen/fck-henter-ny-back

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    28

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Stort velkommen til vores nye højreback. Forlydender fra Norge tyder på at han kan blive rigtig god.
    Og så kan CV ligeså godt gå all-in på det costaricanske,
    og hente Celso Borges. Stor profil i FFK og tippeligaen generelt, og et
    godt bud på vores nye 10'er. Kontraktudløb om 1/2 år, så han må være forholdsvis billig.
    Er vist også rygtet til Rosenborg for nyligt (kan ikke lige finde link), og så er vi
    vel også interesseret :o)

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    60

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    ›Er ikke glade for signinger, som ikke er at finde på youtube ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=4c08Fry8h3w

    Det er den norske træningsdisciplin "dværg-jonglering", den kære Cristian her praktiserer.

    Og et interview, hvis man snakker spansk.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    ›Jeg håber bestemt ikke sporten.dk har ret i nedenstående
    ›antagelse. Som fast inventar i Parken vil jeg personligt gå en
    ›meget svær sæson i møde, hvis det virkelig er rigtigt, at Johnny
    ›Thomsen er ment som førstemand til højre back.



    http://www.sporten.dk/superligaen/fck-henter-ny-back

    "Formentlig" må siges at være en ret løs antagelse. Mon ikke vores (helt) nye spiller har nogle uger til at vise sit værd, og at det p.t. er ret åbent, hvem der får lov til at spille? Alt tyder på, at vi i al fald har smidt mere end fem mio. kr. for drengen, og det gør vel nærmest automatisk, at han er tænkt som mere og andet end blot en gardering. Omvendt har man købt en meget ung spiller med udviklingspotentiale, så det er svært at forudsige. Tror virkelig, at dagsformen bliver afgørende her i begyndelsen.

    Samtidig må man så konkludere, at det er en lidt hård skæbne, JT kan komme til at lide. Nej, han har ikke ligefrem imponeret i de allerførste kampe, men han har altså heller ikke fået meget tid til at spille sig ind på et i øvrigt nyt hold. Det er altså altid lettere at blive integreret på en helt fast stamme, og det kan man ikke ligefrem kalde FCKs nuværende bageste kæde.

    Gamboa kan ligeledes falde igennem i de første optrædender. Omvendt skal der virkelig ikke meget til at slå Thomsen af holdet, så han får så absolut en knap så hård begyndelse i klubben som eksempelvis en vis Wiland måtte udsættes for, dengang JC var kongen af buret.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Men det bliver f.. spændene at se ham spille, måske han allerede får sin første kamp imod Køge. Ville være en perfekt kamp at for ham at være med i, og så vil Johnny Thomsen få en kamp pause efter kampen imorgen Tirsdag. Uha glæder mig helt til at se ham på banen.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Nej, han har ikke ligefrem imponeret i de
    ›allerførste kampe, men han har altså heller ikke fået meget tid
    ›til at spille sig ind på et i øvrigt nyt hold. Det er altså altid
    ›lettere at blive integreret på en helt fast stamme, og det kan
    ›man ikke ligefrem kalde FCKs nuværende bageste kæde.

    Du har helt ret, men problemet med Johnny Thomsen er hverken indstilling eller det defensive men frem af banen. Sammenspillet, løbebaner og deslige tager tid, men når man er 29 burde teknik og præcision i afleveringer og indlæg være på plads, men det er det bare ikke og jeg tror ikke på, at han med hans alder kan forbedre sig væsentligt på de områder.

    Måske jeg så syner, men jeg synes, det virkede som om holdet holdt op med at spille ham frem ad banen den sidste halve time mod OB. Sansynligvis fordi han, som jeg så det, blev ved med enten at smide bolden væk eller lave alibiafleveringer bagud og på tværs. Noget af det har selvfølgelig med sammenspillet at gøre, men en del af det er også manglende offensive kvaliteter, så Gamboa må meget gerne udvikle sig meget hurtigt:-)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    ›Jeg håber bestemt ikke sporten.dk har ret i nedenstående
    ›antagelse. Som fast inventar i Parken vil jeg personligt gå en
    ›meget svær sæson i møde, hvis det virkelig er rigtigt, at Johnny
    ›Thomsen er ment som førstemand til højre back.



    http://www.sporten.dk/superligaen/fck-henter-ny-back

    Det er da klart, at han er tænkt som gardering, når CV har meldt ud, at Johnny T er en spiller som skal spille hver gang. Hvis det så viser, sig, at han ikke gør det godt nok, så kan garderingen komme i spil. Ellers kunne vi jo ligeså vel have lavet en kontrakt med Lars J.

    Jeg ser det her køb meget i parallel med købet af Wendt i sin tid. En ung og lovende back, som har gjort det godt i en af de andre skandinaviske ligaer, som får 1-1½ år til at vænne sig til forholdene i FCK med en kamp her og der, og så er han klar til at tage over. Johnny T har til gengæld 1-1½ år til at vise, at pladsen er hans. Rigtig godt at vi nu har konkurrence på alle pladserne.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    4

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Nu er det jo ikke CV der sætter holdet og hvis Rolle vægter Johnnys kvalitet lige som jeg gør, går der ikke mange kampe før vores nye mand har pladsen fast.

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Jeg sidder og undrer mig over at han har fået rygnummer 26, når vi har nummer 2 ledigt, som normalt er forbeholdt højre backs.

    For mig er det et signal om at ingen af dem er første valg på pladsen, og vi måske kan vente en spiller mere siden man "reserverer" det nummer.

    ...og så var der den om den manglende 10'er i truppen. Ham savner jeg..

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    106

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    ›Men det bliver f.. spændene at se ham spille, måske han allerede
    ›får sin første kamp imod Køge....

    Eftersom han spiller sin sidste kamp i Norge på fredag, skal vi - trods krigerlooket - nok ikke regne med at se ham i kamp for os allerede på lørdag ...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    sidste kamp i Norge på fredag,
    ›skal vi - trods krigerlooket - nok ikke regne med at se ham i
    ›kamp for os allerede på lørdag ...

    Især fordi kampen mod i Køge er på søndag :)

    Velkommen Cristian

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    ›Jeg sidder og undrer mig over at han har fået rygnummer 26, når
    ›vi har nummer 2 ledigt, som normalt er forbeholdt højre backs.

    ›For mig er det et signal om at ingen af dem er første valg på
    ›pladsen, og vi måske kan vente en spiller mere siden man
    ›"reserverer" det nummer.

    ›...og så var der den om den manglende 10'er i truppen. Ham savner jeg..

    På samme måde med nr. 4 - det er ledigt. Mærkeligt at Sigurdsson så får nr. 17

    Denne her beskrivelse: http://www.bold.dk/nyt/Jonsson-FCK-f...blikumsyndling lyder for øvrigt meget godt:

    citat: Vi spillede eksempelvis mod Vålerenga for nyligt, og i den kamp stod han over for Luton Shelton, som ellers er en af de hurtigste i Tippeligaen. Ham parkerede Cristian. FC København har gjort et utroligt godt køb.
    Sidst redigeret af Thomas FC : 02.08.11 kl. 09:41

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Smukt med en offensiv back, jeg er sikker på han skal blive et stort hit.

    Ang nummer 2. og at Cristian gamboa har fået nummer 26, tror jeg det skal ses i det lys, at Christian Poulsen ved CL bold igen, vender hjem !


    god dag
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    ›Ang nummer 2. og at Cristian gamboa har fået nummer 26, tror jeg
    ›det skal ses i det lys, at Christian Poulsen ved CL bold igen,
    ›vender hjem !

    Det er en nærliggende tanke, men det kan kun skabe uro i truppen, hvis han kommer ind fra højre og sætter sig tungt på en af de to centrale pladser. Han vil næppe finde sig i en bænkplads, så det er ikke svært at forestille sig, at han forlanger spilletid fra day 1, selvom han ikke har spillet fast i sine klubber de sidste 2 sæsoner.

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Cristian Gamboa til F.C. København

    Nu har vi tidligere haft en ren tjekkisk højrekant med Sionko og Pospech. Nu kan vi så få en ren costarikansk højrekant med Bolanos og Gamboa. Og hvis han er så dygtig offensivt, så kan det jo blive en ren fest med ham og Bolanos. :)

    Jeg glæder mig trods den manglende kendskab til Gamboa. :)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. sang til Christian Bolanos!
    By nordmannen in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.10.10, 11:42
  2. SR inviterer til gensyn med Christian Poulsen
    By Don Ekström in forum Bazar
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 19.01.06, 12:35
  3. Christian Svärd rykker til Portugal
    By /Simon in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 10:10
  4. Tak til Christian Traoré
    By rikke in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 23.04.04, 07:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •