Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 24

Emner: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - FC København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - FC København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    Optakt:


    Vs


    FCK

    1. Kim Christensen
    3. Pierre Bengtsson
    5. Sölvi Ottesen
    6. Claudemir
    8. Christian Grindheim
    9. Morten Nordstrand
    11. Cesar Santin
    13. Pape Pate Diouf
    14. Dame N’Doye
    15. Johnny Thomsen
    16. Thomas Kristensen
    17. Ragnar Sigurdsson
    19. Bryan Oviedo
    21. Johan Wiland
    22. Johan Absalonsen
    24. Youssef Toutouh
    25. Mathias Zanka
    27. Thomas Delaney
    30. Christian Bolaños

    Shamrock Rovers

    ???

    Stadion:

    Tallaght Stadium

    Bygget 2009
    Kapacitet: 5.947
    Rekord: 10.900

    Dommer:
    Halis Özkahya, 31år og fra tyrkiet.
    http://fck.dk/0208_shamrock_rovers_f...havn/dommerne/


    God kamp, og tak til fck.dk + jon85.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    ›Kapacitet: 5.947
    ›Rekord: 10.900

    Ehm...? =)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    Nu gætter jeg, men jeg tror at kapaciteten er mindre, fordi man har fjernet ståpladserne og lavet siddepladser i stedet.

    mvh
    Martin CX

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    ›Nu gætter jeg, men jeg tror at kapaciteten er mindre, fordi man
    ›har fjernet ståpladserne og lavet siddepladser i stedet.

    ›mvh
    ›Martin CX

    ... Eller de ca. 5.000 plads er siddepladser, hvorimod der kan stå flere, såfremt alle siddepladser er fyldt - lidt lig gladsaxe stadion? Tilmed et gæt fra min side, men man ser ofte at kapaciteten kun må opgives i siddepladser.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    113

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    ›Nu gætter jeg, men jeg tror at kapaciteten er mindre, fordi man
    ›har fjernet ståpladserne og lavet siddepladser i stedet.

    ›mvh
    ›Martin CX

    Det er en mulighed, men det kan også være at de endetribuner vi ser på billedet er mobiltribuner sat op til en speciel lejlighed og derved udvidet kapaciteten.
    I fodboldmagasinets podcast lavet i går (på DRs hjemmeside), var Andreas Kraul igennem fra Dublin og han sagde at der ikke var nogen deciderede endetribuner på stadion. Hvilket også passer med de youtube klip der tidligere er blevet linket til her på sidelinien.

    God kamp til alle (og gid jeg selv havde haft råd til en Dublin tur, mon ikke vores folk hygger sig derover ;-)
    Flemming.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    On 20 July 2009, Shamrock Rovers played Real Madrid at Tallaght Stadium as part of a "festival of football" which also included games against Newcastle United F.C. and Hibernian F.C.. Temporary seating was installed taking capacity up to 10,900
    ;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    Willand

    Thomsen Zanka Ottesen Bengtsson


    Bolanos Kristensen Grindheim Claudemir


    N`Doye Santin

    Ikke som jeg ville sætte holdet sammen, men tror Rolle blander kortene således. I min verden har Claudemir brug for en tur på bænken, han er i hvert fald pt. 3.valg på den centrale midt.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    ›[...] Claudemir brug for en tur på
    ›bænken, han er i hvert fald pt. 3.valg på den centrale midt.

    Jeg er godt nok meget uenig i dette! Claudemir var efter min overbevisning en af vores nøglespillere i sidste års europæiske succes. Han er om nogen manden på vores hold, der har et internationalt niveau. Han skal spille på den central midtbane. Han er i min optik en af de allerførst på holdkortet. Det er en fejl at Claude bliver benyttet på kanten. Han skal såmænd ikke på bænken. Han skal ind centralt!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    ›Willand

    ›Thomsen Zanka Ottesen Bengtsson


    ›Bolanos Kristensen Grindheim Claudemir


    ›N`Doye Santin


    Ahh Rolle kom nu ffs!1 Byt Claudemir med TK på den centrale og så Dela... Nej Absa på venstre kanten.

    Alt ære og respekt for TK, han har været voldsom imponerende. Jeg mener bare det er nu vi burde begynde og spille med en 'fast' midtbane samt offensive kanter.
    Sidst redigeret af Fissan : 02.08.11 kl. 17:55
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    ››Willand
    ››
    ››Thomsen Zanka Ottesen Bengtsson
    ››
    ››
    ››Bolanos Kristensen Grindheim Claudemir
    ››
    ››
    ››N`Doye Santin
    ››

    ›Ahh Rolle kom nu ffs!1 Byt Claudemir med TK på den centrale og så
    ›Dela... Nej Absa på venstre kanten.

    ›Alt ære og respekt for TK, han har været voldsom imponerende. Jeg
    ›mener bare det er nu vi burde begynde og spille med en 'fast'
    ›midtbane samt offensive kanter.

    Ifølge sporten.dk, bliver det følgende 11:
    Johan Wiland - Ragnar Sigurdsson, Sölvi Ottesen, Mathias "Zanka" Jørgensen, Pierre Bengtsson - Christian Bolaños, Thomas Kristensen, Claudemir, Pape Paté Diouf - Morten Nordstrand, Dame N'Doye

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    Wiland
    Sigurd-Solvi-Zanka-PB (sjovt)
    Bolanoos-TK-Claudemir-Papa
    Nord-Dame

    Jeg er overrasket over at Grindheim igen sidder på bænken og ellers dejligt med det mest offensive hold vi kan stille. Ligeledes bliver jeg overrasket hvis Nord bliver ved med at starte inde, men det er ikke så ringe med en måltyv imod et meget kompakt hold.

    God kamp til alle

    Kan se at FCK åbenbart stiller anerledes op end først antaget af DR og EB. Desværre giver det næsten mindre mening. Det bliver i hvert fald en tam højreside med Sigurdsson og TK! Pape og Damen i angrebet bliver også interessant at følge! Hmmm tror egentlig jeg hellere ville ha' startet som EB troede!
    Sidst redigeret af superestrella : 02.08.11 kl. 19:15

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)


    ›Ifølge sporten.dk, bliver det følgende 11:
    ›Johan Wiland - Ragnar Sigurdsson, Sölvi Ottesen, Mathias
    ›"Zanka" Jørgensen, Pierre Bengtsson - Christian
    ›Bolaños, Thomas Kristensen, Claudemir, Pape Paté Diouf - Morten
    ›Nordstrand, Dame N'Doye

    men fck.dk siger:
    Mål: Johan Wiland
    Forsvar: Ragnar Sigurdsson - Sölvi Ottesen - Mathias Zanka Jørgensen - Pierre Bengtsson
    Midtbane: Thomas Kristensen - Claudemir - Christian Grindheim - Christian Bolaños
    Angreb: Pape Pate Diouf - Dame N'Doye

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    Man kan undre sig over at Pape igen starter inde. Han trænger om nogen til en pause, men man håber vel på at spille ham i form. Måske går det bedre med Damen som makker. Det gør det jo for de andre :-)
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    69

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    ›Man kan undre sig over at Pape igen starter inde. Han trænger om
    ›nogen til en pause, men man håber vel på at spille ham i form.
    ›Måske går det bedre med Damen som makker. Det gør det jo for de
    ›andre :-)

    Pape var jo godt igang med sin sæson, så han er nok en af dem der er i bedst form :)

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: Shamrock Rovers - Fc København (ChL-kval, 02/08/2011 kl. 20.45)

    Vi er videre, og det er det vigtigste, sæsonen er ung endnu osv. osv.
    Man kan leve med resultaterne indtil videre, og man kan naturligvis ikke tillade sig at forvente for meget af et nærmest nyt hold, der ikke er ordentligt sammenspillet, men visse ting irriterer mig meget ved vores nye træners dispositioner.

    Det fungerer åbenlyst ikke med de mange spillere, der ligger på uvante eller i hvert fald ikke deres bedste pladser. I dag er det en nødvendighed med Sigurdsson på backen, men at både TK, Bolanos og Diouf spiller out of position, virker som en stor fejl, når der faktisk er alternativer. Bolanos var helt væk defensivt i store perioder, Diouf har endnu intet vist noget, der tyder på, at han egner sig som angriber, og TK...av-av, absolut intet lykkedes for ham i første halvleg, hvor han virkede skræmt og kyst rent fysisk. Det fører frem til første punkt i tre ting, der i høj grad minder om Ståles første overforsigtige år i FC København, som Rolle ser ud til at føre videre (eller rettere gå tilbage til):

    -Manglende eller meget sen reaktion på spillet. Det er, som om han kigger på resultatet, og da det står 0-0 og siden 1-0, må alt jo være fint. Det er for mig ufatteligt, at han ikke piller TK ud efter første halvleg, og får Bolanos over på højrekanten ved at sætte enten Absalonsen, Delaney eller Santin ind. Nu fungerede tingene jo bedre i løbet af anden halvleg (og TK leverede også flere glimrende afleveringer), men det skete faktisk først, da Shamrock opgav håbet om en sensation, og luften gik af deres aggressive pres.

    -Alle mand tilbage på dødbolde. En tåbelighed, som Ståle til det sidste ofte benyttede sig af. Jeg forstår det bare ikke. Når vi trækker alle ned, kan de også sende ekstra folk med frem, og man kan ikke ligefrem sige, at vi virkede sikre på deres dødbolde, hvor der samtidig heller ikke var nogen at spille den frem til i omstillingerne.

    -Defensivt udgangspunkt. Det er selvfølgelig svært at vide, om oplægget var at stille sig meget afventende fra kampens start, eller det blot var et resultat af irernes pres, men da det umuligt kan være kommet som en overraskelse, er der gået noget galt i enten taktikken eller udførslen af den. Det vækkede skræmmende minder om Aberdeen- og APOEL-kampene, hvor man ved at forsøge at dræbe kampene overlader alt initiativ til en ringere modstander, som får en tro på tingene, når de får lov til med meget primitive midler at skabe nogle tilfældige situationer, fordi de simpelthen ikke presses nok midt på banen. De får pladsen til at slå de tidlige indlæg, som normalt ikke er specielt farlige, men det bliver de altså, når alle nedfaldsbolde jagtes aggressivt af et hold, der bakket op af fansene får en enorm vilje, mens nervøsiteten breder sig i forsvaret.

    Ligesom Ståle skulle, skal Nilsson indse, at han er kommet til en storklub (efter skandinaviske forhold), hvor man vinder kampe på at have bedre spillermateriale end modstanderne, og derfor normalt ikke bør være tvunget til at trække tiden ud på hjemmebane i den sidste halve time mod ligaens svagere hold (som mod FCN) eller ikke have modet til at spille fodbold og sætte sig på kampene mod langt ringere hold i Europa (som mod Shamrock). Forhåbentlig lærer han hurtigt :-)
    HIC SUNT LEONES


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 04.08.11, 12:58
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39
  3. 3. runde CL-kval 2011/2012: Shamrock Rovers
    By cossie in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 27.07.11, 12:00
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 20.07.11, 01:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •