Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 91

Emner: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzen 16.8.2011 Kl.20.45

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Man må endnu en gang bøje sig i støvet for fætrene på Løvetimen.

    Fantastisk interview i dag med en af tjekkerne! Det er storartet. Det kunne være fedt, hvis det kan lykkes for jer i de kommende europæiske kampe også :o)

    Til jer der ikke har hørt det endnu kan jeg kun opfordre til at høre det på fck.dk
    Takker på vegne af mandags-crewet utroligt mange gange for roserne - det er sådanne tilkendegivelser, der gør at bl.a. undertegnede synes det er værd at investere energi i at lave radio på frivillig basis :o)

    Til oplysning var det rent faktisk Viktorias officielle presse-officer, Pavel, vi havde i studiet til en snak om aftenens opgør. Det var meget oplysende og ganske hyggeligt at have ham i studiet. At Pavel så valgte at tildele København favoritværdigheden for videre avancement i 70-30-favør synes jeg personligt nok var lige i overkanten af almindelig høflighed ;o)

    Nåede du ikke at lytte til gårsdagens udesendelse, kan du høre hele programmet som netradio HER eller som podcast HER

    Venligst
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    http://www.youtube.com/watch?v=Tr6iK8akuqk

    Den afgørende kamp for sæsonen var den sidste. Vi er i gruppespillet igen-igen og det er vildt imponerende. Det er klart at CL er større end EL og selvom vi i år (i hvert fald til at starte med) måske ville se bedre ud i EL end i CL, så er det klart sjovere og bedre (i det mindste økonomisk) at spille CL.

    Grunden til at vi skal vinde og i CL er fordi vi er favoritter. Der er ikke nogen nem vej for FCK, når vi skal igennem en kvalifikationsrunde. Favoritter eller ej, så bliver det 2 svære kampe, men det er i de to kampe, FCK skal vise at de kan bære deres favoritrolle.

    Jeg håber at se samme start 11, som imod FCM. Vi spiller på hjemmebane og skal frem og vise os offensivt og det vil bare ikke gå med Delaney, TK, Grindheim, Claudimir startende på midten! Det må meget gerne blive en solid 2-0 sejr. Jeg har på fornemmelsen, at vi vil scorer dernede også og det er normalt svært at score 3 gange imod FCK.

    God kamp til alle

    Torben

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    At Pavel så valgte at tildele København
    ›favoritværdigheden for videre avancement i 70-30-favør synes jeg
    ›personligt nok var lige i overkanten af almindelig høflighed ;o)

    Santin mener efter at have set video af Plzen, at muligheden for videre avancement er Fifty-fifty: http://www.bold.dk/nyt/Santin-haaber...kant-ChL-rolle

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    653

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›Santin mener efter at have set video af Plzen, at muligheden for
    http://www.bold.dk/nyt/Santin-haaber-paa-markant-ChL
    ›videre avancement er Fifty-fifty: -rolle


    Det må da siges at være at underspille vores rolle...

    Vi må, alt andet lige, være favoritter i den her kamp og jeg ser den mere som 70-30 i vores favør - ligesom vores fine ven Pavel.

    Danske spil er således helt nede og give odds 1,30 for videre avancement til os imod 2,90 til tjekkerne.

    CL nerverne er så småt ved at indfinde sig og håber Nedre C og B i fællesskab kan få sat tryk på i aften og vise tjekkerne, hvem der regér i København

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Jeg er virkelig ved at blive rastløs!

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Jeg er virkelig ved at blive rastløs!
    Det har vi andre så været siden i går aftes klokken 17 :o(

    (beklager indlægget er en one-liner)

    Venligst
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›Det har vi andre så været siden i går aftes klokken 17 :o(

    ›(beklager indlægget er en one-liner)

    ›Venligst

    Så er opstillingen kommet:

    Johan Wiland
    Johnny Thomsen - Sölvi Ottesen - Mathias Zanka Jørgensen - Pierre Bengtsson
    Christian Bolaños - Thomas Kristensen - Christian Grindheim - Pape Pate Diouf
    Claudemir - Dame N'Doye


    Det ligner egentlig mere en:

    Wiland
    JT-SO-MJ-PB
    TK-CG
    CB-C-PPD
    N'Doye

    Altså 4-2-3-1

    En opstilling som minder meget om hvad Arsenal spiller og som virkelig er en skøn opstilling, men den passer måske ikke helt så godt til FCK, hvor offensive backs er et af vores nøglekort.

    Ellers så er Claudimir angriber/hængende, det er ikke noget jeg ligefrem synes er en super ide imod en modstander, vi skal være bedre end!

    Der bliver spillet med livrem og seler, det kan altså blive vores tab!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›Johan Wiland
    ›Johnny Thomsen - Sölvi Ottesen - Mathias Zanka Jørgensen - Pierre Bengtsson
    ›Christian Bolaños - Thomas Kristensen - Christian Grindheim - Pape Pate Diouf
    ›Claudemir - Dame N'Doye


    Og her til pausen kan vi konstatere at det langt fra var optimalt.
    Det ville være passende at hive Santin ind og Claudemir ned på midten for TK. Samtidig kunne Pape blive erstattet med Vingård, plz.
    Hislen af TorbenØ.

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Status efter 45 min. 25% af den sidste hindring imod CL og 50% af vores hjemmebanetid.

    Det har simpelthen ikke været godt nok og en hel del af skylden skal ligges på Rolle. Vi er favoritter på hjemmebane og et klart bedre hold og så spiller vi ikke med de bedste spillere på de bedste pladser!

    FCK starter godt og slutter godt. I midten var der en 20 min med lidt stilstand og for langsomt spil.

    1) Claudimir skal naturligvis ikke spille angriber. Er Santin, Nord eller Zohore ikke gode nok, så skal der købes en ny... slut

    2) Diouf mangler stadig at vise rigtig meget og det er egentlig ikke ok, at han starter i så vigtig en kamp. Hans blodføling er under standard, hans taktiske evner ligeså og værst af alt. Han ødelægger et af vores farligste våben, overlap fra Bengtsson fordi han ikke forstå/spiller rigtigt.

    3) N'Doye skal til at ligge sine primadonanykker fra sig. Han er startet sæsonen langt under det niveau, som han ellers har. Han viser i perioder, hvor god han er, men elendige egohandlinger i første halveg ødelagde ellers ok muligheder.

    Nå, tudefjæsmode ovre i anden halveg vil jeg se

    1) Angriber ind - TK ud - Claudimir nede på midten og så spille med 2 angriber.

    2) Maks pres på Tjekkerne - så er de altså hellere ikke bedre. De er farlige, men gode, det er de altså ikke!

    Kom nu

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Roland Raus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Det er simpelthen en KATASTROFE.

    Hvornår helvede kommer der styr på det forsvar. Det sejler jo rundt. Nuvel Sölvi scorer, men laver kampen igennem SÅ graverende fejl. Nu skal Ragnar have chancen. Og hvor har vores investering i Grindheim været et flop so far. Han spiller jo alibifodbold. Bengtsson spiller forsvarsspil på serieniveau. Thomsen har så store mangler offensivt at jeg håber at se Gamboa i Prag (fra start). Diouf har jeg hovesdrysten tilovers for. Og så N'Doye, skreget op til vores vigtigste mand flopper BIG TIME i dag.

    At man udtaler at man ved ALT om Plzen, og så pisser os fans af med sådan en indsats. Det er under lavmålet. Fy for helvede siger jeg bare.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    En helt igennem elendig indsats over hele linjen.

    Opstillingen i sig selv spillede fallit kampen igennem. Claudemir fungerer overhovedet ikke i Grønkjær-rollen. Pape Paté Diouf har indtil videre ikke vist en eneste spidskomptence udover, at han kunne hoppe højere end Køges målmand. Thomas Kristensen og Johnny Thomsen er og vil altid være udmærkede Superligaspillere, men har på ingen måder klasse til at spille på europæisk topniveau....og sådan kunne man blive ved.

    Viktoria Plzen er et helt igennem middelmådigt hold, men alligevel må vi konstatere, at med mindre et helt eminent fodboldmirakel indtræffer i Prag, er vi færdige i Champions League.

    Carsten Vagn Jensen snakker i vanlig stil om, at vi ikke må komme svækkede ud af dette transfervindue. Faktum er, at det gør vi. Vores hold er ikke i nærheden af at være på niveau med sidste sæsons hold.

    Det er mig umuligt at forstå, hvorfor Diouf blev købt, og hvorfor vi ikke fik købt en klasse højre back (men nu må vi jo se, hvad Gamboa kan, når han får chancen på et tidspunkt). Desuden er det ufatteligt, at vi ikke har investeret i en klasseangriber til at supplere N'Doye.

    Nå, slut på dette rant. Der er ikke så meget at gøre ved det hele. Det lugter af Europa League og en lang Superliga-sæson, hvor mesterskabet jo simpelthen skal køres hjem, så vi i det mindste kan komme i Champions League næste efterår.

    Venlig hilsen, Torben - Hjaltees#1
    Sidst redigeret af Hjaltees#1 : 16.08.11 kl. 23:27
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    35

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Katastrofe udspil af Roland Nilson!!!!!!

    Årets feljkøb: Pape Diuf

    Hvorfor købte CV ikke nogen løbestærke tjekker i stedet?

    Roland! Hvorfor helvede skal der eksperimenteres til en så vigtig kamp!!

    Claudemir i angrebet?????

    Fuldstændig forvirring I forsvaret og Hvordan en så elendig spiller som TK stadig er i FCKs trup er vanvittigt!!!!

    Der var en grund til at Ståle aldrig brugte TK i vigtige internationale kampe. Han har hverken tempo eller fysik.

    Nillson RAUS...STÅLE tilbage.....

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Man orker næsten ikke - men på den anden side, nu ved jeg præcist hvordan det er, at være Brøndbyfan!

    Det er ikke mindre end en katestrofe. En dårlig første halveg bliver afløst af en elendig anden. Målet til 1-3 er selvfølgelig flot sparket ind, men men men sidelinieskribenter kunne fortælle om alle Pilsernes styrke og alligevel laver FCK fejl på fejl på fejl.

    1) Deres kontra skal stoppes ved at begå frispark højt oppe på banen og genpres.

    2) En 36 årig spiller, må ikke få tid og plads til at gøre det eneste han kan. Fordele spillet fremragende, han skal simpelthen holdes nede og væk fra bolden

    3) Der bliver slet ikke begået nok og rigtige frispark. Et par idiotiskte gule kort og en masse frustrationsfrispark, når FCK er presset i stedet for proffessionelle når der er brug for dem

    Egentlig burde FCK stadig være favorit med et nederlag på et enkelt, men nu skal de scorer 3 mål i Tjekkiet, det bliver rigtig svært.

    Det var første elendige resultat og performance i samme kamp. Andre ringe kampe er trods alt blevet vundet, men vi mangler i den grad

    AGGRESIVITET AGGRESIVITET AGGRESIVITET

    Hvis Rolle ikke forstår at stille med de 2 bedste på central midt og ikke putte dem alle mulige andre steder, så er der venligst en der må forklare ham det. Kampen i dag bliver i mine øjne udelukket tabt på trænerbænken

    1) Spillerne er simpelthen ikke sat op
    2) Der er ingen indpisken fra sidelinien
    3) Startopstillingen var alt for forsigtig og helt skudt ved siden af. Jeg mener (for første gang i meget lang tid) at jeg personligt kunne ha' sat holdet sammen bedre!

    Puha for en gang møg. Jeg er ikke utilfreds med at komme til at spille EL, jeg er bare utilfreds med at ryge ud til et hold, jeg simpelthen ikke mener er gode nok, at ryge ud til. Det de er gode til, det er de virkelig gode til, men for fanden hvor er der ingen overraskelser, så de skal kunne holdes nede!

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    8

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Baade TK og Diouf var en skandale idag. Heller ikke JT kan vaere stolt over sin indsats og N'Doye braendte jo flere chancer idag en hele sidste saeson!

    Jeg maa indroemme at jeg ikke kan forstaa Rolles dispositioner... hvorfor SKAL han tvinge holdet ind i en ny opstilling i hver kamp? Hvorfor insisterer han paa at eksperimentere i en CL kval kamp? Hvorfor NAEGTER han at give holdet noget rytme og stabilitet ved at give de samme spillere genvalg i den samme opstilling?

    Hvis FCK havde spillet som i weekenden havde vi koert dem midt over - de havde ikke en gennemspillet chance de foerste 45 min ud over (den rystende usikre) Bengtssons tilbagelaegning / oplaeg...

    Frustrerende!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    284

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Vi må bare indse, at vi i denne sæson ikke er bedre. Jeg sagde fra starten at vi ikke ville komme i CL, men de katastrofeindkøb vi har lavet. Herudover er jeg målløs over den startopstilling vores svenske træner vælger at diske op med. At sætte Claudemir op i angrebet, med både Nord og Santin siddende klar, er i mine øjne fuldkommen sygt!

    Jeg håber inderligt at ham der Gamboa er nice. Det er nødvendigt at bytte anførerbind. Det er livsnødvendigt at købe et par spillere.

    Fuck det bliver nedern med EL-kampe i Parken, hvor der kun kommer 10k.

    ØV!
    Anti 1964!
    DG-FC's Avatar

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: FC København - FCM 13.8.2011 kl. 19
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 15.08.11, 20:27
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 11.08.11, 15:34
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 04.08.11, 12:58
  4. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København 17.4.2011
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 17.04.11, 18:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •