Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 91

Emner: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzen 16.8.2011 Kl.20.45

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Hvorfor dog også spille 4-4-1-1 på f'ing hjemmebane mod et hold, som vi burde kunne sætte under pres??
    Og så med TK på midten mod et hold, som netop er gjort op til at være et meget hurtigt omstillingshold. TK's sneglefart blev jo udstillet gang på gang på gang og han får ikke engang lavet det frispark ved 0-2 målet, som han SKAL lave, når han buser sådan ud og misser sit indgreb.

    For helvede da også...

    Nå men jeg må nok prøve at finde noget positivt frem fra denne miserable kampe... Nord gjorde det sgu godt! Der kom noget gejst og vilje på banen fra ham og det smittede lidt af indtil 1-3 målet.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    43

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Skuffende at vi har fået en træner som er så bange at han ikke tør at stille med to angribere på hjemmebane. Men endnu mere skuffende at ledelsen er blevet så hovmodige efter sidste års succes at de mener at et hold med TK og Johnny Thomsen er i stand til at spille os i CL.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›DUMPET!

    ›Københavns "præstation" til aften udløser karakteren -3!

    ›Ny prøve kan forsøges til næste år på ca. samme tid - men vel og
    ›mærke kun hvis standpunktsbedømmelsen berettiger til indstilling
    ›til næste års prøve!

    Det heldige ved næste år er jo så, at vi blot skal vinde mesterskabet, og - vupti - vi undgår den forbandede prøve!

    Torben - Hjaltees#1
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    100

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Man kan vel kun grine over at ledelsen har budgeteret med champions league, og alligevel har man ikke været i stand til at holde på egne spillere og man har heller ikke været i stand til så at hente kvalificerede spillere ind som erstatning og Roland... Tror det er bedst at jeg ikke kommentere yderligere på ham for han er da godt nok den største af alle katastroferne på dette hold...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    60

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Ud over at TK og JT igen viser at de ikke er i nærheden af at være gode nok, at en række at de faste spillere fejler, så synes jeg der helt tydeligt mangler en leder. Hold kæft hvor jeg savner en Linderoth eller Kvist/Grønkjær, der går forrest. Jeg synes holdet til tider sejlede rundt unden at nogen samler taktstokken op og viser vejen. Zanka dur ikke som anfører - han har nok at gøre med at få sit eget spil til at fungere - der mangler ledertyper og kvalitet - Christian P ville pynte, men er vel urealistisk nu, da vi med 90 pct sandsynlighed misser champL..

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Det må være i top 5 over dummeste startopstillinger nogensinde. For helved hvor gjorde det ondt at være vidne til. Samtidlig må man også erkende at vi slet ikke har noget at gøre i champions league. Forsvaret var skadaløst. Efter den første scoring falder alt fra hinanden, alle laver dumme fejl, dog dejligt at se at Sølvi trods alt er mål farlig, ærgeligt at han er det i begge ender af banen.

    Jeg har forsvaret Diouf herinde før men han er helt klart ikke klar til at starte på vores hold, ihvertfald ikke på kanten hvor han skal bruge 5 berørnger for at finde ud af hvad han skal, desuden var det et klart straffespark fra hans side som 5 dommeren på en eller anden måde ikke kunne se. Claudemir som hængende angriber var rædsomt.

    Midtbanen i det hele taget fungere slet ikke, den eneste som der har lidt gennembruds farlighed var igen Bolanos og N'doye som konstant skulle trække ned og hjælpe hvilket resulterede i at der ingen angribere var i boksen. Det eneste positive idag er vel Nordstrand, han bliver aldrig en klasse angriber i champions league men han var klart den bedste på vores hold det tid han fik.

    Så er spørgsmålet bare :

    Prozac? Wellbutrin? Lexapro? Xanax? Valium? Eller hele lortet?

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Roland - Zanka - Ottesen - Bengtsson - Grindheim - Diouf og N`Doye var alle i dag så fornærmende ringe at det er til at brække sig over. Eneste lille lyspunkt var ENDNU en gang Nordstrand!!
    Glem alt om bare at nærme sig niveauet fra sidste sæson. Største skurk i det her er vel CV. Nej hvor er vi svækket, nej hvor er vi ordinære....

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Hvor ville jeg dog på en aften som denne ønske at FCK blev drevet som et sydeuropæisk galehus og man kunne være sikker på at CV var igang med at udsende en pressemedelse om at Roland var blevet fyret og han kunne tage en håndfuld spillere med sig..
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2011
    Indlæg
    5

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Det mest pinlige er dog at sølle 4-5 mand fra holdet vælger at gå rundt og takke fansene for støtten.

    Hvor er vores nye anfører, som går forrest og trækker hele holdet med ud og siger tak på trods af nederlaget. Blot endnu et bevis for mig, at Mathias Zanka simpelthen ikke er gammel nok til at bære sådan et ansvar.

    Selv tak for støtten drenge, skulle det være en anden gang...

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Jeg er én af de magelige tilhængere, der valgte at se kampen på 3+, hvilket jo er en prøvelse i sig selv. Kampen i dag var selvfølgelig ikke sjov at se på, men man skal ikke male fanden på væggen pga. en enkelt tabt CL-kamp. Som sædvanlig udråbes FCK til kæmpefavoritter, når modstanderen ikke har et velkendt navn, men som vi har set før, så har de fleste hold noget at byde ind med på dette tidspunkt i turneringen.

    Man kan selvfølgelig diskutere taktikken, men første halvleg havde FCK jo mere eller mindre fuld kontrol over. Det blev ikke skabt mange chancer, men det har jo været et generelt problem i denne sæson. Anden halvleg var til gengæld under al kritik.

    - Sølvi viser nok engang, at han ikke har niveauet. Det er fint nok, at han kan score mål, men en midterforsvarer skal først og fremmest måles på sine defensive kvaliteter.

    - Bengtsson toppræsterede ikke i dag, men ham er jeg ikke bekymret for. Han skal nok blive en gevinst på sigt.

    - Thomsen: ingen er forpligtet udover egne evner, og jeg synes, at det er fint nok, at man har signet ham. Han er en fornuftig gardering. CV's fejl er, at han ikke formået at signe en ordentlig afløser for Pospech. Forhåbentlig kan Gamboa hurtigt gøre sig gældende.

    - TK, som jeg egentlig synes, har gjort det fint i 2011, viser igen, at han mangler defensive kvaliteter. Han vinder ingen af de fysiske dueller, han går ind i.

    - Grindheim spillede en ok første halvleg, men går helt ned med flaget i anden halvleg og laver et hav af fejlafleveringer. Han skal virkelig hæve sit bundniveau og præstere mere stabilt.

    - Diouf forstår jeg ingenting af. Han kan selvfølgelig sagtens nå at udvikle sig, men teknisk og taktisk mangler han meget. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad der fik CV til at lægge 18 mio. for ham. Selv hvis han gennemgår et udviklingsforløb á la Atiba, så har han været for dyr, fordi han ikke kan levere nu, hvor vi har allermest brug for det.

    - Roland skal ikke måles på denne kamp alene, men det defensive udgangspunkt på hjemmebane, vinder han ikke mange hjerter med.


  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    VINGAAAAAAAAAARD!!!

    F**** HVOR ER DU SAVNET!!!

    bolan - grindheim - claude - vingaard!

    sådan ska midtbanen være!

    og derfor er vingaard savnet af flere grunde!
    1. han holder TK ude af start 11
    2. han tvinger roland til at bruge claude centralt (hvor han er så meget bedre!)
    3. så vi kan blive farlige på frispark igen! dame er bare ikke ligeså god til at sparke som vingaard....

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Med hensyn til Zanka, mener jeg at det er skandaløst at anføren som den anden (efter N'Doye) stormer ud i spillertunlen uden at takke publikum (der, trods indsatsen og resultatet på banen, opførte sig relativt pænt og afdæmpet). Kun fire mand blev og takkede publikum.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Forsvaret har vaklet flere gange allerede i den nye sæson - mod OB, hvor det fik pointkonsekvenser, mod HB Køge og Shamrock (husk hovedstødet på underkanten af overliggeren ved 0-0 i Irland og en del friløbere i Parken). Det knækkede så i dag.

    Allerede i begyndelsen kunne det være gået galt, da Bengtsson skulle lægge tilbage (eller hvad det var, han ville), og kampen igennem blev det udstillet, at Zanka ikke er anførerbindet værdigt, at Johnny Thomsen ikke kan spille fremad, og at Bengtsson har svært ved få sendt ordentlige indlæg afsted.

    Når vi så lader den tjekkiske anfører/øltønde få tid og plads i 95 minutter til at drysse sukkerballer ud over vores banehalvdel og samtidig præsterer en dybt fornærmende gang frøkenfodbold uden kampånd, vilje eller evner, er nederlaget jo logisk.

    Selv om vi vandt 3-0, sidst vi var i Prag, var det her et farvel til den fineste europæiske fodbold. Der hører vi heller ikke hjemme i den forfatning, holdet er i. Desværre.

    vh
    LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›Det må være i top 5 over dummeste startopstillinger nogensinde.

    Det virker også som om at han har tænk sig at prøve samtlige kombinationsmuligheder, i forhold til sin startopstilling. Tænk hvis vi bare to kampe i træk kunne stille med samme samme opstilling. Det skal dog helst ikke starte i weekenden, da den der blev afprøvet i dag, forhåbentlig aldrig bliver afprøvet igen.

    Man må have været forholdsvis stiv, da man fik den geniale idé at sætte Claudemir bag N'Doye i dag. Vi kan om ikke andet konstatere, at der tilsyneladende ikke er nogen alkoholpolitik i Parken længere.

    Thomsen, Bengtsson, TK, Diouf, Grindheim, Claudemir (men det tæller ikke) og N'Doye burde skamme sig gevaldigt efter denne kamp. Og godt nok har der været meget snak om vores "nye" forsvar, men det er uden tvivl på midtbanen vi taber kampen i dag. Alt for få og langsomme tilbageløb, alt for lidt støtte til forsvarsspillerne generelt, al for dårligt offensivt og ingen evner/vilje til at vinde en nærkamp og lægge pres på modstanderne. Det er ynkeligt at se på.

    Og hvad f*** sker der for Diouf? Spiller han kant eller centralt? Det var i hvert fald ikke meget han befandt sig på kanten. Jeg ved godt at Johnny Thomsen ikke er nogen Pospech, men han er tydeligvis alt for langsom til at kunne løbe med op og lave et overlab for Bolaños, så det våben er helt væk. Og Diouf er så langt inde centralt, at det slet ikke kan lade sig gøre i venstre side. Så er det våben ligesom også væk. Og når man kombinerer det med alle dårligdommene jeg lige listede ovenfor, gør det svært at tro på at det kan ændres på en uge.

    Men ok, det tog en del år at spille det hold sammen, der gjorde det så godt sidste år. Og især Vingaard og en god central midtbane (Poulsen?) er virkeligt savnet i dag. Og så en træner med boller, naturligvis.

    Er spændt på at se vores midtbane på onsdag, med Claudemir ude. Det bliver næppe kønt.. og selvom det er tydeligt at Diuof ikke er klar endnu, og at TK ikke er god nok, er det svært at se hvem pokker der skulle spille i stedet.

    Den står nok på EL i år, og selv her er modstanderne trods alt så gode, at man let kan forestille sig, at vi nemt kan blive revet rundt rundt i flere kampe.

    Det bliver et lidt mere spændende år.. :o)
    - We'll Sing on our own! -

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›Vi må bare indse, at vi i denne sæson ikke er bedre. Jeg sagde
    ›fra starten at vi ikke ville komme i CL, men de katastrofeindkøb
    ›vi har lavet. Herudover er jeg målløs over den startopstilling
    ›vores svenske træner vælger at diske op med. At sætte Claudemir
    ›op i angrebet, med både Nord og Santin siddende klar, er i mine
    ›øjne fuldkommen sygt!

    ›Jeg håber inderligt at ham der Gamboa er nice. Det er nødvendigt
    ›at bytte anførerbind. Det er livsnødvendigt at købe et par
    ›spillere.

    ›Fuck det bliver nedern med EL-kampe i Parken, hvor der kun kommer 10k.

    ݯV!

    Jeg har haft det på samme måde. Ved ikke hvordan nogen, ledelsen eller fans, kan forvente andet fra os, når man erstatter Pospech med Thomsen, Wendt med Bengtson, Grønkjær med Diouf, og man kunne blive ved. CV må jo være snotdum, hvis han tror han har et hold, som bare er tilnærmelsesvis usvækket. Vi har bare mistet så meget kvalitet, og har ikke fået erstattet det ordentligt. Og det er ikke godt nok

    Selve kampen gider jeg ikke engang kommentere på. Det er en så ringe at det gør ondt.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: FC København - FCM 13.8.2011 kl. 19
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 15.08.11, 20:27
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 11.08.11, 15:34
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 04.08.11, 12:58
  4. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København 17.4.2011
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 17.04.11, 18:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •