Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 91

Emner: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzen 16.8.2011 Kl.20.45

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    2. halvleg mindende utroligt meget om Gorica kampen, hvor der også blev begået mange katastrofale personlige fejl som kostede dyrt.
    De mange udskiftninger på holdet blev udstillet på det groveste i aften, hvilket resulterede i det elendige spil. Længere er den ikke.
    Jeg må erkende, at jeg var en af de naive som havde forventet endnu et CL gruppespil da jeg så at Plzen kom op af bowlen
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    jeg er skuffet, sur og tvær af helveds til.......

    Men kommer alligevel til at tænke på den her:

    http://uk.youtube.com/v/nYKR38SvuCk

    der er bare ikke andet at gøre ved det resultat nu...

    Men hva fan, man slog også AJAX 2-0 på udebane og det lignede jo også et umuligt resultat.
    JEG tror på en 3-0 SEJR dernede i Prag og der er ikke andet at gøre end at bakke op om spillerne og håbe på det bedste nu
    COME ON FC!!
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›der er bare ikke andet at gøre ved det resultat nu...

    ›Men hva fan, man slog også AJAX 2-0 på udebane og det lignede jo
    ›også et umuligt resultat.
    ›JEG tror på en 3-0 SEJR dernede i Prag og der er ikke andet at
    ›gøre end at bakke op om spillerne og håbe på det bedste nu
    ›COME ON FC!!

    Du har sikkert ret, det er bare svært på en dag, hvor resultatet er det mest skuffende i laaaaaaaaang laaaaaaaang tid og hvor man faktisk kommer til at savne Ailton til angrebet!

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›CV må jo være snotdum, hvis han tror han har et hold,
    ›som bare er tilnærmelsesvis usvækket. Vi har bare mistet så meget
    ›kvalitet, og har ikke fået erstattet det ordentligt. Og det er
    ›ikke godt nok

    Ret skal være ret, og CV har jo sagt, at niveauet vil være svingende her i starten. Alligevel kan han jo godt have en tro på, at de nye spillere bliver en gevinst på sigt.

    Jeg vil dog kritisere CV for at have spillet lige lovlig højt spil i en vanskelig periode. Det er fair nok, at man har en masse samtidige kontraktudløb (selvom man ideelt set havde forberedt sig bedre på denne situation), men han har gamblet lige lovlig meget med nogle af erstatningerne. Johnny Thomsen er åbenlyst ikke i nærheden af at være på Pospechs niveau, og selvom at det i sagens natur er en vanskelig opgave at erstatte ligaens bedste højreback, så bør man i FCK have ambitioner, der rækker længere end til JT i startopstillingen. Det skal siges, at jeg synes, at han er en fin mand at have i truppen... som reserve.

    Tilsvarende havde CV også en udfordring ift. at erstatte ligaens bedste venstrekant, Grønkjær, men Diouf er bare så langt fra det krævede niveau, at det er mig ubegribeligt, at man har købt ham endsige betalt hele 18 mio. for ham.

    Grindheim var måske på mange måder en oplagt FCK-signing. Etableret norsk landsholdsspiller og fast mand i en mindre hollandsk klub, men han har bestemt ikke overbevist her i starten. Han kan vel stadig nå at blive en ny Linderoth, men alle er vist enige om, at hans spidskompetence ikke ligger i defensiven, og der har vi problemet. Han er købt som erstatning for Kvist (må man antage, selvom CV har benægtet dette), men minder ikke umiddelbart vældig meget om Kvist. Kvist udviklede sig meget i hans sidste sæson i FCK, hvor især hans fremadrettede spil forbedredes væsentligt, men Kvist var først og fremmest superpålidelig, taktisk disciplineret og begik sjældent fejl. Dette kan man bestemt ikke sige om Grindheim indtil videre.

    Læg dertil at CV åbenbart ikke rigtig har formået at styrke midterforsvaret (siden Sigurdsson ikke spiller), hvor Ottesen ellers gentagne gange har vist, at han ikke har niveauet. Ligeledes er angrebet ikke blevet forstærket, hvor det ellers kun er N'Doye, der har vist europæisk (sub-)topniveau.

    Træneren vil jeg ikke kommentere på. Ståle var jo heller ikke elsket fra dag 1 (jeg var selv meget kritisk i lang tid trods gode resultater).

    Det tegner desværre billedet af et lidt kikset transfervindue for CV, hvor der jo ellers er blevet brugt rigelig med penge. Selv den bedste kan fejle, men CV har godt nok valgt at skidt tidspunkt.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    6

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    At vi ryger ud i kvalen til Champions League kan ske. Men det er på alle måder fuldstændig uacceptabelt at vi mod et, i mine øjne, komplet middelmådigt tjekkisk hold på den måde kan falde sammen. Forsvarsspillet var en regulær fadæse.

    Det eneste Plzen var farlige på var når deres rutinerede nummer 10 fik tid og plads til at spille bolde ned i bagrummet på vores bagkæde som blev fanget gang på gang. Vores midtbane slår idag ny rekord i at spille sidelæns og vores kanters forsøg på gennembrud mislykkedes i det uendelige.

    N'doye var ladt meget alene på toppen og søgte ned i nogen rum hvor han aldrig vil kunne blive farlig og når han så endelig får chancen er hans afslutninger simpelthen af for dårlig kvalitet. Jeg tror vi allesammen er enige om at den taktik Roland havde lagt var forkert og at Santin ikke får et eneste minut er for mig en gåde.

    Derudover synes jeg at det er absurd dårlig stil at blot 4-5 spillere efter kampen kommer ned og takker for støtten, vi gjorde i det mindste et forsøg på at hjælpe dem frem på trods af 3 gedigne mavepustere.

    På trods af en af de dårligste aftener jeg længe har haft i Parken, glæder jeg mig til at vi skal til Prag. Det er ikke mange kampe i løbet af en sæson hvor vi er så store underdogs som vi er i returkampen og vi bliver nødt til at satse hele butikken fra start, det glæder jeg mig faktisk til at se. Og så glæder jeg mig til at stå på udeafsnittet sammen med forhåbentlig rigtig mange københavnere som brænder for det samme som jeg gør.

    Vi bliver nødt til at tro på det usandsynlige, støtte holdet maksimalt og så skal vi altså lige huske på hvordan det gik sidste gang vi havde kniven for struben til en kamp i Prag!

    Jeg tror på det.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Roland må tage en stor del af ansvaret for dette nederlag. Før kampen taler han om at holde nullet. Okay, det har man hørt Ståle sige. Så vælger han at spille med én angriber, det må siges at være meget forsigtigt imod en modstander som på ingen måde er klasser over os. Sidst i kampen tør Roland så ikke satse og bringe en ekstra angriber på banen for at få et mål mere så vi kan få et mere realistisk resultat at jagte. Hallo, vi skal altså vinde 3-0 i Prag!

    Omkring spillet så underbygger kampen i dag at maskinrummet på den centrale midt ikke har den løbekapacitet, fysik eller kynisme der skal til i internationale kampe. Da TK og Grindheim løber tør for energi (omkring 60-70. minut) har vi ingen spillere på bænken der kan erstatte dem – og det bliver selvfølgelig ikke bedre af at Claudemir bliver skadet. Og så må man bare erkende at de mange nye spillere er gået ud over organisationen, vores presspil fungerer ikke og vi løber til tider mange unødvendige meter.

    Suk, hvor jeg hader at tabe.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    6

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    At vi ryger ud i kvalen til Champions League kan ske. Men det er på alle måder fuldstændig uacceptabelt at vi mod et, i mine øjne, komplet middelmådigt tjekkisk hold på den måde kan falde sammen. Forsvarsspillet var en regulær fadæse.

    Det eneste Plzen var farlige på var når deres rutinerede nummer 10 fik tid og plads til at spille bolde ned i bagrummet på vores bagkæde som blev fanget gang på gang. Vores midtbane slår idag ny rekord i at spille sidelæns og vores kanters forsøg på gennembrud mislykkedes i det uendelige.

    N'doye var ladt meget alene på toppen og søgte ned i nogen rum hvor han aldrig vil kunne blive farlig og når han så endelig får chancen er hans afslutninger simpelthen af for dårlig kvalitet. Jeg tror vi allesammen er enige om at den taktik Roland havde lagt var forkert og at Santin ikke får et eneste minut er for mig en gåde.

    Derudover synes jeg at det er absurd dårlig stil at blot 4-5 spillere efter kampen kommer ned og takker for støtten, vi gjorde i det mindste et forsøg på at hjælpe dem frem på trods af 3 gedigne mavepustere.

    På trods af en af de dårligste aftener jeg længe har haft i Parken, glæder jeg mig til at vi skal til Prag. Det er ikke mange kampe i løbet af en sæson hvor vi er så store underdogs som vi er i returkampen og vi bliver nødt til at satse hele butikken fra start, det glæder jeg mig faktisk til at se. Og så glæder jeg mig til at stå på udeafsnittet sammen med forhåbentlig rigtig mange københavnere som brænder for det samme som jeg gør.

    Vi bliver nødt til at tro på det usandsynlige, støtte holdet maksimalt og så skal vi altså lige huske på hvordan det gik sidste gang vi havde kniven for struben til en kamp i Prag!

    Jeg tror på det.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ja vi har en svagere trup. men det helt store problem kommer fra malmø, har nydeligt tilbageredt hår og lystrer navnet Roland. Det er jo åbenlyst, han ikke magter opgaven. Hvor mange forskellige opstillinger i hvor mange kampe? - tror det er ni forskellige midtbaner i ti kampe eller sådan noget. Det er jo pinligt. I dag var bare det endelige bevis. Han aner ikke hvad han laver. Claud på top i en afgørende cl kamp på hjemmebane. og så får tk 90 min. jeg har dårligt ord.

    Vi er losset tilbage til før Ståle.

    tommo - formand for Rolle Raus-fraktionen - foreløbigt tællende undertegnede og Cabaret Voltaire. Nye medlemmer meget velkomne.
    Sidst redigeret af Tommo : 17.08.11 kl. 00:28
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45


    ›Omkring spillet så underbygger kampen i dag at maskinrummet på
    ›den centrale midt ikke har den løbekapacitet, fysik eller kynisme
    ›der skal til i internationale kampe. Da TK og Grindheim løber tør
    ›for energi (omkring 60-70. minut) har vi ingen spillere på bænken
    ›der kan erstatte dem – og det bliver selvfølgelig ikke
    ›bedre af at Claudemir bliver skadet. Og så må man bare erkende
    ›at de mange nye spillere er gået ud over organisationen, vores
    ›presspil fungerer ikke og vi løber til tider mange unødvendige
    ›meter.

    ›Suk, hvor jeg hader at tabe.

    Jeg har tidligere argumenteret for katastrofen i at miste vindermentaliteten på den def. midt. position.Det ligner en katastrofe. Post-Historisk startede vi med Linderoth efterfulgt af Hjalte og Kvist. Så kom Claudemir og Hjalte blev skubbet ud. Fint nok på tidspunktet, men der var ingen tanke på hvad der skete hvis vi mistede både Kvist og Hjalte på samme tidspunkt. Det er hvad der nu er sket. Vi står uden den afgørende vindermentalitet på midtbanen, og må vente en sæson eller 2 på at en ny def. midt er spillet ind. Det eneste jeg ved er at det ikke bliver TK, og at TD måske kan være svaret. Det kræver mindst en hel sæsons kampe....eller et indkøb i Christian Poulsen klassen...og det er måske ikke den rigtige løsning. Historisk har vi/B1903/FCK været gode når forsvaret har været stærkt, og det er vi ikke nu.

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Rolle må sammen med CV påtage sig en stor del af ansvaret for nederlaget i dag..

    Claudemir i angrebet! WTF...og så men kun en ren angriber på hjemmebane..hallo det er ikke Barca vi møder for helved!

    Elendigt at Rolle ikke udskifter TK ved pausen..allerede i de første 45 min. var TK ELENDIG...gang på gang smed han simple pasninger væk, så tjekkerne hurtigt fik bolden tilbage...Han er i øvrigt den største alibi spiller der har været i den hvide trøje. INTET bidrager han med...også hans skud er elendige..

    Rolle må nu ha fattet at den mand bare skal lang væk fra startopstillingen...Hvis han gad bruge Claudemir på sin rigtige plads ville TK aldrig være i med blandt de startende elleve....At Delaney eller Bergvold ikke har slået TK af fatter jeg intet af..så må de godt nok være ringe!

    Godt Vingaard snart er tilbage.

    Diouf : større fejlkøb end Ailton, og CV må påtage sig skylden for at have kastet 18 af de store ud af vinduet..kan virkelig ikke se hvad hans talent består i!
    Det virker som om at CV er gået lidt i panik da først Ujah og Gerndt glippede og dernæst ham nede fra Portugal.....så købte han Diop bare for at købe en eller anden!

    Hvis han var en profil i Norge må de godt nok være ringe i deres liga!

    Thomsen : igen er forpligtet udover sine evner..

    Bengsson : fejler total i dag, efter han ellers har vist lovende takter i ligaen..damn han var ringe.

    Grindheim, Damen, Pate D., med flere : skam jer..pinlig præstation!

    Kun Nordstrand, Wiland og tildels Bolanos kan være deres præstation bekendt i dag!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Jeg synes godt man kan tillade sig at være lidt vred ovenpå den kamp. Vi spiller mod et hold, som ikke besidder kvaliteter, der er meget over standard-superliganiveau, og taber alligevel klart. Og det var jo ikke som i Aberdeen eller mod Gorica eller på Cypern, hvor man alle tre gange havde en tro på at det lod sig gøre. Næh, så snart opstillingen stod klart for en, vidste man at der var problemer i vente. Det var historien om et bebudet nederlag. Ikke fordi den opstilling i sig selv absolut og nødvendigvis behøvede at være katastrofal, hvis den havde været indspillet, men det var den mildest talt ikke: Den var et eksperiment.

    Helt overordnet må man undre sig en smule over at vores pres og bageste forsvar er så ringe, når det iflg. træneren er det, der satses mest på at få på plads. Kæderne står for langt fra hinanden, presset er fraværende (undtaget Bolaños, der sætter fuld skrue på - til ingen nytte): Ofte ser man midterkæden stå på en snorlige linie mens modstanderne kører bolden ind mellem dem. Og der er som sagt rigeligt plads mlm. kæderne. Det besynderlige er egentlig at angrebsspillet i momenter har fungeret rimeligt, fremfor defensiven.

    Taget i betragtning, at vi i så mange kampe i den her sæson har haft problemer med presspillet, er det en astronomisk fejl at sætte Thomas K ind på midtbanen sammen med Grindheim, som ikke er klodens mest mobile spiller. Tilsammen udgør de en meget lidt løbestærk duo, hvoraf endda T.K. er berygtet for sine vege tacklinger og sit yderst ringe tilbageløb. Ingen af dem gør sig for alvor synlige for afspillet fra forsvaret. At lade Claudemir spille angriber, hvor hans kompetencer umiddelbart kommer allermindst i spil, må også siges at være en tvivlsom disposition. Hvorfor ikke Nordstrand, som i seneste superligakamp (igen) viste at han er en glimrende boldspiller? At sætte Diouf til at spille kant, når han endnu intet for alvor har vist i København, er heller ikke dybt snedigt. Nu viste Absalonsen sig så at være endnu ringere, men man råder dog i Oviedo over en spiller der i det mindste har nogle af de værktøjer der skal til for at bestride pladsen: Speed, boldkunnen, driblestyrke, og en vis kapacitet i presspil.

    Vi har klart ikke den styrke i truppen, vi havde sidste sæson. Det er dog næppe hovedårsagen til dagens gruelige nedtur. Bedre var Plzen trods alt ikke. Nej, hovedproblemet synes at sidde på bænken. Roland N. skal ikke begå mange flere af den her slags brølere før jeg helt har mistet troen på ham.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone


  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Jeg tilmelder mig koret af kritiske Rolle-ryster. En ting er Claudemir på top, som i sig selv er tangerer vanvid, men det værste er jo at den konstellation aldrig før har været prøvet i kamp. Nu var det endelig som om spilerne var ved at finde hinanden i kampen mod fcm, og så skifter han gud hjælpe mig om på opstillingen igen til sæsonens vigtigste kamp!

    Angående TK, så fatter jeg ikke at manden pludselig bliver kastet ind på central midt i denne kamp efter at have været ude i kulden i de sidste 4 kampe. Hvis Rolle virkelig har haft planer om at benytte TK mod tjekkerne fatter jeg simpelthen ikke at han ikke også har brugt ham derinde i de seneste kampe. Han gjorde det trods alt hæderligt i de første kampe i sæsonen, men hans præstation i går var under AL kritik! Med claudemir ude det næste stykke tid og med udsigten til historiens mest immobile centrale midtbane i returopgøret ser jeg ingen grund til at drømme om miraklet.

    Dioufs præstation gider jeg ikke kommentere, han er historiens største fejlkøb, længere er den ikke, dog synes jeg det er frygteligt at høre på når der buhes af enkelte spillere.

    Rolle og CV i bærer ansvaret!!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Vred skuffet flov krybe ned i et hul, jeg har det ikke godt i dag, jeg ønsker TK, Absa, Zanka, Grim, Pata, Damen, Pierrre, men allermest Rolle, hen hvor peberet gror, han formåede at laver det latterligste eksperiment og mistede helt overblikket i pausen kunne han sagtens havde rettet op på det, TK ud for Nord havde allerede der kunne haft reddet kampe, han virkede som en ordinær 1 div træner uden nogen strategi.

    Jeg skal til Prag og tror som udgangspunkt på det, jubel idiot ved det, men Horsens kampen skal han prøver en vild offensiv af, vi skal simpelthen allerede der vise noget, mirakler er sket før.

    Tid for at prøve et par sultne unge som f.eks. Hvidovre drengen, der skal nok vildskab til.

    Vred meget vred lige nu.
    Sidst redigeret af Bazooka : 17.08.11 kl. 08:41
    Forza FCK
    Bazooka

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    ›Roland må tage en stor del af ansvaret for dette nederlag. Før
    ›kampen taler han om at holde nullet. Okay, det har man hørt Ståle
    ›sige. Så vælger han at spille med én angriber, det må siges at
    ›være meget forsigtigt imod en modstander som på ingen måde er
    ›klasser over os. Sidst i kampen tør Roland så ikke satse og
    ›bringe en ekstra angriber på banen for at få et mål mere så vi
    ›kan få et mere realistisk resultat at jagte
    . Hallo, vi skal altså
    ›vinde 3-0 i Prag!

    Jeg fik de store flashbacks til Ståles første år som træner i FCK. En livrem og seler tilgang til europæiske kampe med mange centrale midtbanespillere og tøven med at reagere når det går skidt. Igår savnede jeg sidste års hurtige reaktion og tre angribere på banen når vi jagter et resultat.

    Men for satan hvor var navnligt Pospech og Grønkjær savnet i går :-(

    Tror den hedder EL i år, men håber på et mirakel i Prag, med fuld fart frem over isen fra første fløjt....

    Mvh
    Bechs

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Optakst- og Kamptråd: FC København - Viktoria Plzeñ 16.8.2011 Kl.20.45

    Ynk Ynk YNK

    Lidt tanker om gårsdagens kamp.

    Villand: Ser ikke for god ud på et mål, men redder os tidligt i kampen, da Bengtson lægger en elendig tilbagelægning.
    Hvorfor skal du forsøge med kort målspark hver gang, for så at bruge 10-15 sek. og så sparke langt alligevel?
    Acceptabelt.

    Bengtson: Offensivt gør du det fint, men det er ikke meget hjælp fra medspillerne. Defensivt er det meget skidt.[/SIZE][/FONT]
    Ikke godt nok.

    Zanka: Jeg ser dig ikke lave nogen større fejl, men du er anfører og det lykkedes absolut ikke at trække de andre spillere op da det begyndte at gå galt, nå ja og så sejler vores forsvar i dag.
    Ikke godt nok.
    Sølvi: Fine to mål du score, desværre et for hver hold. Du har også skyld i at vores forsvar sejler.
    Ikke godt nok. (Men tæt på acceptabelt)

    Johnny: Føj for satan. Jeg var rimelig positiv omkring dig da du kom til klubben, men du er jo ikke i stand til meget offensivt, og defensivt er du helt væk. Puha jeg håber vores nye mand er god, for jeg tror desværre ikke du bliver bedre end det du viser nu.
    Dumpet.

    Pape: Fejlkøb! Jeg havde ikke mange forventninger til dig før vi købte, og det er du indfriet. Eneste berettigelse du har på banen er at alternativerne nok er dårligere.
    Dumpet.

    Grindheim: Det var ikke godt i dag. Løber rundt som en forvirret høne. Jeg håber og tror du kan mere end hvad vi så i dag, og har set de sidste par kampe.
    Dumpet.

    TK: Hvorfor i den hele hule helvede tager du ikke det gule kort, og får stoppet den mand ved deres andet mål? Jeg synes du gør det som forventet, det er bare ikke godt nok til Københavns start 11’er i europa.
    Ikke godt nok.

    Bolangos: Du kæmper og prøver en masse, men se nu at få noget skudtræning, intet rammer målet.
    Acceptabelt.

    Claudemir: Du spiller igen ikke på din bedste position, men du kæmper, og er tæt på at score. Surt du blev skadet.
    God kamp.

    Dame: Tja du kæmper også, og prøver at få rusket de andre spillere i gang, men intet lykkes.
    Ikke godt nok.

    Rolle: Puha. Hvorfor stille med kun en angriber på hjemmebane mod et hold som ikke er bedre end os? 8 kampe og 8 forskellige opstillinger, det er ikke så mærkeligt hvis vores spillere løber forvirret rundt. Hvordan vil du have os til at spille? (Jeg kan ikke se hvad din plan er) Er det dig der siger til spillerne at vi ikke skal spille presspil, og hvis du mener vi skal det, hvorfor er vi så så dårlige til det?
    Dumpet.

    Nord: Kommer ind og kæmper, og er også tæt på.
    Acceptabelt.

    Absa: Husk at skrue knopper på støvlerne næste gang du skal spiller. Jeg har fået lidt mere forståelse for hvorfor Pape får alle de kampe han gør.
    Ikke godt nok.

    Men hva, nu har vi lidt længere tid til at vænne os til tanken om EL gruppespil i stedet for CL, selvom det nu havde være sjovere at få bank af storhold i CL, end semigode hold i EL.
    Sidst redigeret af Tboat : 17.08.11 kl. 08:13
    D ku vær Værre!!

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: FC København - FCM 13.8.2011 kl. 19
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 15.08.11, 20:27
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 11.08.11, 15:34
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 04.08.11, 12:58
  4. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København 17.4.2011
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 17.04.11, 18:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •