Efter 859 indlæg er det tid til en 7'er.
ougar
Efter 859 indlæg er det tid til en 7'er.
ougar
Det første billede i denne nye tråd er et trist et af slagsen. Jesper Klein der har underholdt flere generationer af danske børn er gået bort i en alder af 66 år.
-Altid FC København-, Ace20, Andreas1901, bagger, Bechs, Bindvad, Boulevardigan, Brokke 82, Caligula76, Champlos, cleansation, Crippers, Dan Abnormal, Dirk Diggler, Don J., duckman, Elver, Ethic, fckcs, fckromann, FCKÅER, fclalandia, feilberg, filibuster, Fiscker, Frede, Gandhi, giggs, GnuDi, gunner, hpless, isen, Jazzie, Jinx, JohnSparking, kofoed0312, krofatter, kvanse, Lampen, llfckll, Lundberg_aus_Lolland, Mandrilen, McMac, MCN, Mikkandro, Nille70, ougar, Outpatient, Perec, Peter P, Pihl, Pipetown, Powderfinger, rmjdk, scaleo, sk8erboy, Skakkbratt, Socdk, Sokken, Spejder fra Mars, Stan FT, Stegger, Stenum, Stodder B, Tboat, tortocnt, Traoré, White Angel, Woodson, zebos, ZFDK
›Det første billede i denne nye tråd er et trist et af slagsen.
›Jesper Klein der har underholdt flere generationer af danske børn
›er gået bort i en alder af 66 år.
Vel at mærke børn i alle aldre.
Vi er bare SÅ meget nummer et!
Så vandt Ståle endelig!
›
›
›Efter 859 indlæg er det tid til en 7'er.
›
›ougar
Den hører måske til i meta, men jeg fatter ikke dit billede... Jeg ved hvad firefox er, jeg ved hvad task manager er, og hvor meget ting bør bruge af ram/cpu... Men er stadig helt sat af... Uddyb gerne tak ;)
Jeg er ikke hjemmevant i Firefox, men jeg har en formodning om, at billedet skal illustrere, hvor lang tid hans lortebrowser var om at åbne forgængeren til denne tråd.
Tidlig AAB exit i landspokalen sørget for af herren her:
Gode gamle Pimpong :D
Djokovic har indtil videre vundet 64 af sine 66 kampe i år. Sæsonen har budt på i alt 10 titler, deriblandt tre grand slam-titler, som foruden US Open tæller sejrene i Wimbledon og Australian Open.
Velkommen tilbage min ven.
+Christoffer+, -Altid FC København-, b-boy, bagger, Bindvad, bmw 25, Boulevardigan, Brokke 82, Caligula76, Ce De, Crippers, Danish Rebel, Den Lille fckfan, Dirk Diggler, Don Hrelle, Don J., Don Overgaard, duckman, Ethic, fc-junkie*, fckling, fclalandia, FGreve, Flodgiraf, Fodsvamp, Gandhi, Hafnia aka gØ[email protected], hpless, Jazzie, Jinx, Jønch, Lagoon, Lille Vinnie, llfckll, Lundberg_aus_Lolland, Maarum, Mandrilen, Mao, MCN, Mikkandro, MZ, Outpatient, Pabres, Sokken, Spurs, Steffen_Corleone, Stegger, Stodder B, Stubbe, Tille, Ventspilsner, White Angel, zebos, ZFDK, Zkinke
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)