Karrierestop måske, måske ikke ? :P
Karrierestop måske, måske ikke ? :P
Nå men tillykke til Chiefs fan, når Mahomes kan spille så godt på en småskadet ankel, er det jo egentligt fair nok at han og holdet vinder klubbens tredje Lombardi trofæ i historien:
![]()
Hold da op !!! :O fuld respekt herfra for den tifo som Trabzonspors fans havde lavet i går til kampen imod Basel, nok en af de tifos jeg nogensinde har set med så stort et budskab:
![]()
Farvel til Sk8erboy, der sammen med Sokken besøgte utallige mindre og endnu mindre stadioner og dermed skabte en mangeårig og uvurderlig føljeton af både oplysning og underholdning i en tid, hvor det strømlinede (ikke mindst i vores egen klub) fylder mere og mere. Du - og jeres projekt - vil blive savnet!
![]()
-Altid FC København-, 95005, Ailton, Anders, anyholm, bagger, Bastiano, Bechs, Boulevardigan, C'der, chefen65, Clough#1, cphwizard, DaneX, Den Lille fckfan, Devil, duckman, Dylan, egon, Elle, FC Franni, FC William, FCK4LIF3, fckcs, fck_hundested, fclalandia, fenne, filibuster, Flemming Thomsen, Flodgiraf, FuckingMilesAway, Gummidyr #4, HamDenSøde, Jazzie, Jinx, jowi, k@sper, kalif, Kenney, Kimmo Glans, KMI, kvik, LIND, Lindrup, Livsnyder004, ljfak, Malingo, Moebius, MSP, Olus, Onkel Sjus, orhhh, ougar, Outpatient, rsj, SALT, Smackdaddy, Sokken, Stodder B, superestrella, Søndergaard, thom0818, TopM, tortocnt, vinter, wahl3743, ZFDK
Endnu et trist dødsfald - vores tidligere angriber i klubben Mate Sestan er gået bort i en alt for tidlig alder af bare 52 år gammel, og mine tanker går til hans efterladte:
![]()
95005, Ailton, Boulevardigan, C'der, CF13 Anders, cphwizard, d-man, donl, duckman, Dunsedrengen, egon, erikwa, FC Franni, FC William, FC1903, Goldbæks Højrefod, gunner, HamDenSøde, jake, jowi, Jt80, k@sper, kalle, Martin-TheNettoligan, Maske, Onkel Sjus, ossian, Outpatient, rsj, Sokken, UnaX, wahl3743
En kendt tv vært fra min barndom/ungdom er gået bort, man kan vel skrive uden at være alt for sarkastisk, at livets lykkehjul har drejet en sidste omgang :|
Jeg var limet til skærmen kan jeg huske, hver gang at programmet Lykkehjulet blev vist i tv dengang, og han var efter min mening den bedste vært i programmets levetid.
H.I.F Bengt Burg.
Sidst redigeret af -Altid FC København- : 17.04.23 kl. 15:00
Anders, anyholm, bagger, Boulevardigan, CF13 Anders, DiscoTango, Dylan, FCKrogh, Fede, Jazzie, Kaff, Livsnyder004, Olus, orhhh, ougar, Outpatient, rsj, Sokken, Steffen_Corleone, Stegger, tortocnt
Anders, bagger, Boulevardigan, djurlander, gunner, Jt80, Lau85, rsj, Sokken, SuperSteen, TASS
Ja tak PC godt køb til angrebet i fremtiden !!! :D
![]()
Historiske Vavro !!! Første danske klub i historien som spiller sig i Champions League gruppespil for anden sæson i træk !!!
![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)