Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Den store 'Dagens Dilemma' tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Den store 'Dagens Dilemma' tråd

    Vi kender det alle - man står i en situation, hvor man vil se dum ud uanset hvordan man agerer.

    Dagens dilemma for mig bestod i, at komme ud på toilettet på arbejdet for at tisse. Da opdager jeg så at personen der benyttede det før mig, havde efterladt grundige mærker i kummen.

    Skal man nu fjerne en anden mands fæces eller bare håbe man ikke møder nogen på vej ud, så de tror det er en selv?!

    Valgte at tage chancen og mødte heldigvis ingen på vej ud!

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store 'Dagens Dilemma' tråd

    Åh, et dilemma af hidtil usete dimensioner:

    Skal jeg inden ugens runde i CL på holdet.dk vælge en midtbane-/angrebskonstellation bestående af:

    Carrick/Owen,
    Fletcher/Owen eller
    Giggs/Welbeck...?

    Jeg er i syv sind!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  4. #3
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store 'Dagens Dilemma' tråd

    Vi kender det alle - man står i en situation, hvor man vil se dum ud uanset hvordan man agerer. Dagens dilemma for mig bestod i, at komme ud på toilettet på arbejdet for at tisse. Da opdager jeg så at personen der benyttede det før mig, havde efterladt grundige mærker i kummen. Skal man nu fjerne en anden mands fæces eller bare håbe man ikke møder nogen på vej ud, så de tror det er en selv?! Valgte at tage chancen og mødte heldigvis ingen på vej ud!
    Jeg fjerner altid eventuelle efterladenskaber fra andre, før jeg selv sætter mig til rette. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, for mit fæces er jo allerede urent, før det eventuelt mødes med noget andet fæces.

    Nå, men mit dagens dilemma også ud i det latrinære: skal toiletsædet efterlades oppe eller nede?

    Matematisk set, hvis man er bevægelsesøkonom som jeg, skal man jo bare efterlade det, som man brugte det, dvs. nede efter stort, oppe efter en tissetår. På den måde opnås færrest bevægelser op og ned af sædet, hvorved hængslerne undgår for meget slid, ligesom man i teorien altid kun behøver maksimalt 1 bevægelse pr. toiletbesøg - i modsætning til hvis man skulle tisse og mødte et nedslået sæde og igen skulle slå sædet ned efter besøget.

    Imod taler dog visse toiletters hårde skyllefunktion, der lejlighedsvis resulterer i opsprøjt, der kunne være rare at undvære på gulvet.

    Og så er der den kønspolitiske diskussion, hvor Q pålægger M at slå sædet ned, fordi sådan er det bare. Og den diskussion har vi tabt.
    Sidst redigeret af isen : 27.09.11 kl. 13:39

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Den store 'Dagens Dilemma' tråd

    ›Og så er der den kønspolitiske diskussion, hvor Q pålægger M at slå sædet ned, fordi sådan er det bare. Og den diskussion har vi tabt.


    Ikke alle hunkøn pålægger hankøn at sædet absolut altid skal være nede.
    Det er skam kun fair nok, at han slår sædet op for at undgå at der komme en smule urin på det. Men så må jeg også gøre min del og slå sædet ned, hvis jeg ikke har tænkt mig at stå op, mens jeg lader vandet.

    Jeg HAR et valg, og jeg har 2 velfungerende arme. Hvorfor opføre mig anderledes!?!
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 14:40
  2. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.02.07, 11:31
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 13.09.05, 18:10
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.09.05, 15:19
  5. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.12.03, 18:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •