Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 44

Emner: Holdets nuværende præstationer

  1. #1
    gruf er offline SUCCES KOMMER OG GÅR
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    432

    Holdets nuværende præstationer

    hvad sker der lige for vores drenge, sidste uge var det Horsens der slog os ret så sikkert, idag er det så Nordsjælland, jeg må virkelig sige jeg er rystet over vores bund niveau er så lavt, og det har det mere eller mindre været hele sæsonen ja vi fører stadig tabellen med 4 point, men jeg må indrømme at jeg er nervøs vores spillere virker uden gejst og sejler rundt i stort set alle led, jeg ser med bange anelser frem mod de næste kampe, for sker der ikke snar nogen forandringer så er vi virkelig på røven big time, og kan snildt komme til at vinke farvel til direkte gruppespil i cl til næste å.

    STRAM OP DRENGE
    Forza FCK, I med og modgang

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    40

    Re: hvad sker der lige

    ›hvad sker der lige for vores drenge, sidste uge var det Horsens
    ›der slog os ret så sikkert, idag er det så Nordsjælland, jeg må
    ›virkelig sige jeg er rystet over vores bund niveau er så lavt, og
    ›det har det mere eller mindre været hele sæsonen ja vi fører
    ›stadig tabellen med 4 point, men jeg må indrømme at jeg er nervøs
    ›vores spillere virker uden gejst og sejler rundt i stort set alle
    ›led, jeg ser med bange anelser frem mod de næste kampe, for sker
    ›der ikke snar nogen forandringer så er vi virkelig på røven big
    ›time, og kan snildt komme til at vinke farvel til direkte
    ›gruppespil i cl til næste å.

    ›STRAM OP DRENGE

    Vi har som sagt på intet tidspunkt spillet godt i løbet af sæsonen...Vi har bare været heldige med at trække det længste strå i de fleste kampe, det er slut nu, vi er luret.

    Hvad værre er, jeg synes der er mage ligheder mellem Rolle og Henrik Jensen i deres måde at agere på, når de står på sidelinien....

    Ved godt vi mangler folk i forsvaret, men det var stort set alle på nær Damen og Santin som manglede gejst og vilje til at yde det sidste som mangler for at vi ikke bliver kørt på røv og albuer ud af Parken som i dag...

    Spillerne må ruske op i sig selv, for jeg tror ikke træneren magter det.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #3
    gruf er offline SUCCES KOMMER OG GÅR
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    432

    Re: hvad sker der lige

    ››hvad sker der lige for vores drenge, sidste uge var det Horsens
    ››der slog os ret så sikkert, idag er det så Nordsjælland, jeg må
    ››virkelig sige jeg er rystet over vores bund niveau er så lavt, og
    ››det har det mere eller mindre været hele sæsonen ja vi fører
    ››stadig tabellen med 4 point, men jeg må indrømme at jeg er nervøs
    ››vores spillere virker uden gejst og sejler rundt i stort set alle
    ››led, jeg ser med bange anelser frem mod de næste kampe, for sker
    ››der ikke snar nogen forandringer så er vi virkelig på røven big
    ››time, og kan snildt komme til at vinke farvel til direkte
    ››gruppespil i cl til næste å.
    ››
    ››STRAM OP DRENGE

    ›Vi har som sagt på intet tidspunkt spillet godt i løbet af
    ›sæsonen...Vi har bare været heldige med at trække det længste
    ›strå i de fleste kampe, det er slut nu, vi er luret.

    ›Hvad værre er, jeg synes der er mage ligheder mellem Rolle og
    ›Henrik Jensen i deres måde at agere på, når de står på
    ›sidelinien....

    ›Ved godt vi mangler folk i forsvaret, men det var stort set alle
    ›på nær Damen og Santin som manglede gejst og vilje til at yde det
    ›sidste som mangler for at vi ikke bliver kørt på røv og albuer ud
    ›af Parken som i dag...

    ›Spillerne må ruske op i sig selv, for jeg tror ikke træneren magter det.


    du har ret vi har på intet tidspunkt i denne sæson været i nærheden af det optimale, og har været ret så heldige, i de fleste kampe, nu er det slut og vi er på vej ned, Roland er ikke den rigtige træner for os, men kan ikke se hvem der skal fører os frem igen, ved bare der skal ske nået snart ellers ender det med den rene fiasko
    Forza FCK, I med og modgang

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: hvad sker der lige

    ›Hvad værre er, jeg synes der er mage ligheder mellem Rolle og
    ›Henrik Jensen i deres måde at agere på, når de står på
    ›sidelinien....


    Uha - Jeg håbede ellers at jeg var den eneste der fik den tanke i dag....

    Det virker som om Rolle ikke har det faste koncept og den klare plan som de seneste 3 FCK-trænere ellers har haft. Han virker rådvild og som om han ikke kan handle i nuet.
    Citat efter kampen:
    "Men hvad der helt præcist går galt, det må vi analysere på træningsbanen.
    - Nu er kampen jo lige færdigspillet, og her på stående fod kan det være svært at sige hvilke offensive mangler vi havde i dag – "

    Eksempelvis Ståle havde jo været helt anderledes klar i spyttet i forhold til de taktisk fejl som han og holdet tydeligvis lavede idag.
    Det virkede som om FCN var det eneste hold der havde forberedt sig på modstanderen idag (det gjorde de så til gengæld godt).

    Når ærgelsen (og det lille chok) har lagt sig, så er FCN det hold jeg helst vil tabe til. De er 10 sympatiske spillere (+ Beckmann) og 11 gode boldspillere. Wieghorst og Hjulmann har godt nok fået banket noget "spil på små områder" ind i dem.

    Vi ses på torsdag

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: hvad sker der lige

    Netop det at Rolle ikke kan pege på nogen som helst årsager til det kollektive kollaps, kun kort efter slutfløjtet siger alt om vores nye træners kapacitet. Hvordan i alverden kan man så forvente at han kan lave de nødvendige justeringer undervejs? Mange kan vel blive enige om at Rolle i sin første tid ikke har overbevist.. Mig har han dog overbevist.. Om at han så absolut ikke er den rette!

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    40

    Re: hvad sker der lige

    ›Hvad værre er, jeg synes der er mage ligheder mellem Rolle og
    ››Henrik Jensen i deres måde at agere på, når de står på
    ››sidelinien....


    ›Uha - Jeg håbede ellers at jeg var den eneste der fik den tanke i dag....

    ›Det virker som om Rolle ikke har det faste koncept og den klare
    ›plan som de seneste 3 FCK-trænere ellers har haft. Han virker
    ›rådvild og som om han ikke kan handle i nuet.

    Enig, og det bliver et problem fremover, tror desværre at vores modstandere har læst os, og ved at Rolle ikke handler, men bare lader stå til...


    ›Citat efter kampen:
    ›"Men hvad der helt præcist går galt, det må vi analysere på træningsbanen.
    ›- Nu er kampen jo lige færdigspillet, og her på stående fod kan
    ›det være svært at sige hvilke offensive mangler vi havde i dag
    ›– "
    Ja når lortet ikke kører, så smøger man ærmerne op laver nogle taklinger så det synger, og får på den måde noget gejst ind på banen.

    ›Eksempelvis Ståle havde jo været helt anderledes klar i spyttet i
    ›forhold til de taktisk fejl som han og holdet tydeligvis lavede
    ›idag.

    Ja, alene det at Rolle ikke gør det, anser jeg som svaghedstegn, han skal sgu da have overskud til at sige vi spillede som en pose nødder.

    ›Det virkede som om FCN var det eneste hold der havde forberedt
    ›sig på modstanderen idag (det gjorde de så til gengæld godt

    Jep

    ›Når ærgelsen (og det lille chok) har lagt sig, så er FCN det hold
    ›jeg helst vil tabe til. De er 10 sympatiske spillere (+ Beckmann)
    ›og 11 gode boldspillere. Wieghorst og Hjulmann har godt nok fået
    ›banket noget "spil på små områder" ind i dem.

    ›Vi ses på torsdag

    Tjek

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    119

    Re: hvad sker der lige

    tror sagtens man kan finde et hav af grunde til vi nu også taber kampe ..

    der er ny træner , dermed en anden træning anden spillestil.

    der har været en større udskiftning , og de nye spillere skal lige på plads ...

    men nogle ting som jeg ikke bryder mig om at se der er ændret ... vi får nu igen gule kort fordi spillerne brokker sig over kendelserne ... det er idiotisk, vi får karantæneramte spillere, og det skaber tydeligt en dårlig stemning blandt spillerne når de går og surmuler .

    når vi skal til at slås mere spiller vi også hårdere, og det og så uheld/ændret træning giver flere skader, skader vi ikke har set de sidste par sæsoner ...

    vores spil er så langsom at det er til at falde i søvn over, og første gangs afleveringer som vi har brugt tidligere, ja det sker bare ikke, da halvdelen ikke magter dette ... og det gør så at andre spillere mister gløden og spiller på lavt nivau ...


    jeg håber blot det er en overgang , og vi snart er tilbage på skinnerne, men det kræver færre gule kort, mindre brok, hurtigere og precist spil ...

    kort sagt mere diciplin ...
    D9N
    LOVE-PEACE-HARMONY

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: hvad sker der lige

    Gider ikke høre på nogen latterlige undskyldninger,ved godt dette sikkert bliver fjernet!!! Men CV, Højer og Rolle har fuc... up!! Stor fiasko mod Plzen,Horsens og FCN elendig spil i tillæg!!!! Vi har haft svine held, men nu snor det!!!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: hvad sker der lige

    hvad sker der lige for vores drenge
    Der sker intet som helst andet, end at virkeligheden viser sig. Ligesom den gør i alle andre forhold, før eller siden.

    Dén virkelighed, at man har købt lort og kun lort til at erstatte et halvt hold af startere.

    Dén virkelighed, at man har købt lort til at erstatte en træner, der holdt sin gruppe af spillere tryllebundet i respekt for hans personlighed og taktiske konsistens.

    Dén virkelighed, at CV stort set leder klubben i 2011, som han gjorde i 2001. Modellen er ikke blevet væsentlig udviklet. Scoutingafdelingen er en underbemandet joke (Lars Højer er en amatør, hvilket - for de vågne - blev udstillet i et tidligere Løvetimen interview), og rekrutteringspolitikken sigter stadig primært mod de skandinaviske markeder.

    Beklager, men det er kun ignoranter, der har spillet kort ud som "holdet er nyt", "det bliver bedre", "N'Doye var også dårlig i starten, Diouf skal nok komme det efter", "Solbakken havde også en svær start, Nilsson har tid for sig endnu", "vi kan ikke bedømme Nilsson, før vi er længere henne"...

    ...og andre "struds stikker hovedet i jorden og ignorerer virkeligheden"-påstande.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    13

    Re: hvad sker der lige

    Jeg tror osse mere det handler om, at vi i København har været så PISSE forkælede med den ene rekord efter den anden. Og vi skal bruge mere end EN finger, for at tælle vores Champions League gruppe-spil.
    Vi har været vant til sejr, og med 3 mesterskaber i træk, er der ikke noget at sige til, hvis folk bliver lidt underlige over at tingene pludselig går os imod.
    Jeg elsker mit København, men for helvede jeg føler mig pisse børne-forkælet, når jeg kan mærke jeg begynder at blive skuffet efter 2 nedrelag, og at jeg tror vi er i krise.
    Men sandheden er en helt anden, vi spiller bare ikke godt nok. Vi laver for mange fejl-afleveringer, og spillerne kæmper slet slet ikke nok.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: hvad sker der lige

    Nice lige at fyre Ståle sangen af igår. Det hjælper helt sikkert..
    Sidst redigeret af Ace20 : 25.10.11 kl. 11:31
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    140

    Re: hvad sker der lige

    Tag det nu roligt!

    Ståle var jo mega udskældt i starten! Han overtog efter succesen Hans Backe og kunne aldrig fylde de sko ud...eller også kunne han ;-)

    Der har været store udskiftninger, og afgangen af Wendt, Antonsen, Zanka, Pospech, Kvist og Grønkjær tager lidt tid. Sidste sæson peakede det hele og det kan vi ikke leve op til i år.

    Der går altså lidt tid, men i slutningen af forårssæsonen, så tror jeg ikke vi savner ovenstående spillere, når vi har fået forsvaret samt Grindheim og Diouf i gang. Jeg tror på det! Ikke i morgen men i løbet af sæsonen.

    Herudover har vi en bænk med spillere som TK, Nordstrand, Larsson, Christensen, der er gode spillere at have som back-up. I superligaen kan vi ikke forvente at have deciderede stjernespillere på bænken! Herudover har vi unge spændende spillere som Oviedo, Gamboa, Delaney, Toutouh, Zohore.

    Roland er ikke Ståle, ligesom Ståle ikke var Backe.

    Men Roland er den rigtige træner, som er igang med at bygge holdet op på ny efter sommerens åreladning.

    Jeg forbeholder mig at hive denne tråd frem igen, når vi til sommer har vundet mesterskabet og kvalificeret os direkte til Champions League ;-)

    Vi ligger stadig nummer et og er i live i europa.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    55

    Re: hvad sker der lige

    ›Men Roland er den rigtige træner, som er igang med at bygge
    ›holdet op på ny efter sommerens åreladning.


    hvad bygger du dette på ?
    han har intet vist i ligaen, cl kval.eller andet.. medie håndtering er vidst heller ikke hans stærke side . og med udtaleser som :
    http://onside.dk/nyheder/superligaen...t-vi-kan-bedre

    han aner jo intet...



    ›Jeg forbeholder mig at hive denne tråd frem igen, når vi til
    ›sommer har vundet mesterskabet og kvalificeret os direkte til
    ›Champions League ;-)

    og jeg gør samme når vi ligger side omside med bif og vi sat af... dvs til vinter

    ›Vi ligger stadig nummer et og er i live i europa.
    cv:"Jesper har på alle måder sat en ny standard for niveauet på "udenlandsproffer", der vender hjem"

    "og med over tre års erfaring fra især Serie A, så får vi en mere erfaren og komplet spiller hjem", siger sportsdirektør Carsten V. Jensen omkring bergvold"

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    16

    Re: hvad sker der lige

    Problemet er jo den store udskiftning. I går var der to midterforsvarere som overhovedet ikke kan føre bolden frem.... Det var jo ren skandale at se på... Og så skubbede de overhovedet ikke op og blev derfor overspillet gang på gang, når FCN-spillerne gik mellem forsvar og midtbane.... TK - farvel og tak for denne gang - det går simpelthen for langsomt, når han har bolden - han har et tempo og det er langsomt.... Og så mangler vi altså speed og selvtillid på kanterne... Diouf er jo totalt uden selvtillid og kan ikke engang magte en aflevering over 2 meter... Nå, op med hovedet - det må vel vende på et tidspunkt - håber at vi allerede nu har set bundniveauet....

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: hvad sker der lige

    Nu synes jeg at folk glemmer hvordan det gik med Ståle da han trådte til. Ja han vandt mesterskabet, men hvis jeg husker rigtigt så førte vi også med 10 point da han overtog og han skulle stort set bare føre holdet videre.

    Ja vi kom i Champions league og klarede os rimelig godt, men Ståle havde altså også et mere gennemspillet hold på det tidspunkt. Senere kom der en kamp mod Apoel som vi vist alle kan huske. Der var også en kamp under Backe, som vi vist alle kan huske. Min pointe er bare at hvis vi vinder mesterskabet så er det hele tilgivet tilsyneladende. Jeg husker tydeligt hvor utilfredse folk har været med spillet under både Backe og Ståle i lange perioder.

    Så inden folk nu begynder og råbe Rolle raus og hvad der nu ellers bliver gjort og skrevet herinde, så overvej lige den situation manden står i.

    Han skal spille stort set et nyt hold sammen. Det er en stor opgave i sig selv.

    Ja han er ikke den mest råbende træner, men sådan var han også i Malmø. Specielt anden halvleg mod Hannover viser jo at han er en dygtigt træner, fordi han formår at få dem sat og få skiftet rigtigt ind og ud.

    Jeg synes ikke problemet ligger hos Roland, tag nu bare kampen igår.

    TK havde vel ikke en aflevering der var rigtig, Peter Larsson var helt væk, selv Wiland var ved at dumme sig et par gange. Det var vist det man kalder for en kollektiv offday.

    Men jeg synes ikke at Roland virker som den forkerte træner, folk glemmer bare at både under Hans Backe og Ståle, der var situationen en anden, nemlig at de overtog et hold der var rimelig godt sammenspillet.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 26.10.11 kl. 12:33

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 23.03.09, 21:17
  2. hvad er det lige der sker med os og dommere
    By gruf in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 03.10.05, 10:49
  3. Hvad hulen sker der lige med AaB...???
    By zico in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 01.09.03, 11:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •