Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Djiby Fall til FCK til januar?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Djiby Fall til FCK til januar?

    Syntes, han fortjente sin egen tråd, da det virker temmelig sandsynligt, at vi kan være en af de klubber, der henvises til her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aemper-om-fall

    Jeg håber det i hvert fald, og hvis man skal udlede bare noget positivt ved den migræneoplevelse, det er at gå i Parken i øjeblikket, må det være, at vinterforstærkningerne er kommet tættere på. Og gerne i angrebet og gerne Fall!

    Samtitid kan man vel godt tvivle på, hvor stort et ønske OB egentlig har om at købe ham, så lidt som de bruger ham. Eller i hvert fald, hvor meget de er parat til at smide efter ham økonomisk. Samtidig kan man tvivle på, hvor begejstret Fall ville være for en fast kontrakt med en klub, der roder rundt i midten - og som på trods af, at det ikke kører, ikke giver ham chancen.

    Så CV, ret op på det blege eftermæle, du er i gang med at give dig selv, og køb en klasseangriber!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Der kan ikke være meget tvivl om at vi skal gøre alt for at få Fall til januar. Klasse spiller og hvis det er muligt at få ham ville han være helt perfekt.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Fall ville være en drømmesigning, og den eneste der måske kan nærme sig Damens niveau når han skal videre.

    Håber de knokler på for at få ham!

    /Jacob

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Måske jeg bliver eftertrykkeligt på plads, men jeg fatter ikke helt hvorfor folk er vilde efter Fall, så god er han fanme ikke, en mand der ikke kan bruges i Rusland og sidder på bænken i OB, hvad indikerer han skulle være vores nye frelser?
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    ›Måske jeg bliver eftertrykkeligt på plads, men jeg fatter ikke
    ›helt hvorfor folk er vilde efter Fall, så god er han fanme ikke,
    ›en mand der ikke kan bruges i Rusland og sidder på bænken i OB,
    ›hvad indikerer han skulle være vores nye frelser?

    At han sidder i bænken hos OB har vidst ikke meget med kvaliteten at gøre, hvilket han også viste i dag ligesom alle de andre gange han er kommet ind og også noget han viste før han tog til Rusland og da han var lejet ud til Molde, man kan diskutere kvaliteten af den Norske liga men top scorer i ligaen selvom Molde endte under midten er vel ganske godt klaret.

    Hvorfor han ikke kan bruges i Rusland ved jeg ikke, de har hentet nogen halv store navne og sådan men det ville jo ikke være første gang at en spiller som ikke kunne bruges i en liga af Ruslands kvalitet (eller lavere) ville være ganske god for os. Dame N'Doye kunne ikke bruges 6 måneder inden vi hentede ham af Panathinaikos og det samme kunne Antonsson ikke, så det argument virker ikke helt så overbevisende, især ikke når vi kender Falls kvalitet.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Jeg forstår ikke denne iver efter at få Djiby Fall tilknyttet F.C. København, som nu har stået på i flere sæsoner. Hvad er det, manden kan, der er så fantastisk, at vi i nogles øjne bare have ham, og hvorfor nævnes han transfervindue efter transfervindue?

    Fall er en målscorer - og måske den bedste af sin slags i Superligaen i en del år. Jeg vil endda mene, at han er mere udpræget målscorer end N'Doye, og at han også er mere koldblodig foran mål. Men ser vi bort fra det og hans fysiske styrke, hvad har han så?

    Han er ikke voldsomt hurtig, han er ikke nogen dribler, og han er ikke en spiller, der deltager voldsomt meget i opspillet, eller som har demonstreret noget udpræget godt blik for sine medspillere. Fall kigger som oftest direkte mod mål som en gammeldags angriber. Nogle vil så spørge, om de mange mål ikke er nok, men bør en moderne angriber ikke være mere end bare en målscorer? (som vi i øvrigt har hele to af lige nu)

    Sammenligner vi ham med N'Doye, som man må formode, at han enten skal supplere eller erstatte, så er der flere ting, der springer i øjnene. Han er en dårligere tekniker, han kan mindre på egen hånd, han er dårligere til at holde på bolden, og han er mindre værd i opspillet, medmindre vi skal spille meget primitivt og losse lange bolde op mod ham nede fra vores bagkæde. Han kommer slet ikke dybt i banen og spreder spillet ud, som N'Doye gør, og så virker han ikke til at være nær så arbejdssom. Er sådan en spiller virkelig den rigtige erstatning for N'Doye? Jeg kan udelukkende se det fungere, hvis man samtidig henter en angriber, der er enormt dygtig til alle de ting, som Fall ikke kan, og så er vi igen tilbage ved udgangspunktet: manden skal kun score mål, for det er (meget groft sagt) det eneste, han kan.

    Antager vi, at han ikke skal erstatte N'Doye i første omgang men i stedet spille ved siden af ham, så vil jeg gerne have lov til at spørge, hvordan det skal fungere? Vi har set, at N'Doye fungerer rigtig godt med en bevægelig angriber ved siden af sig, som kan løbe i dybden eller søge ud mod fløjene og skabe plads til ham eller modtage bolden fra ham - men Fall er alt andet end bevægelig. Han er en typisk stationær boksspiller, og da han ikke kan noget, som N'Doye ikke kan, så har jeg svært ved at se ham komplementere vores førsteangriber særligt godt. Og så mener jeg i øvrigt, at man til enhver tid får et mere dynamisk angreb ved at parre en fysisk stærk angriber som N'Doye med en hurtig og teknisk stærk type (ala Santin) i stedet for at have to angribere af ens statur oppe foran - den dynamik mister man med Fall og N'Doye på samme tid.

    Jeg tror personligt, at mange er forblændet af Falls gode navn og hans mange mål. Hvad er det, han kan tilføre vores hold i København, som vi ikke allerede har i en endnu bedre version i N'Doye? Jeg kan se fordele i et køb af Fall, hvis han har en stærk individualist ved siden af sig, men vi må også være realistiske i forhold til, hvor mange penge vi har at lege med, og jeg mener absolut, at vi bør hente en mere alsidig spiller, når N'Doye på et tidspunkt skal erstattes.

    PS: Jeg siger ikke, at man absolut ikke skal hente Djiby Fall, eller at han er en elendig angriber. Men han bliver af nogle omtalt som noget nær en frelser i transfertrådene herinde, og det er han altså ikke. Manden er rigtig, rigtig god til det, som han kan, men han har også åbenlyse mangler i sit spil, og han er i mine øjne ikke en angribertype, der passer specielt godt til et hold, der gerne vil være dominerende og dyrke pasningsspil langs jorden, og som kræver stor bevægelighed og meget arbejde uden bold af sine angribere.
    Sidst redigeret af Dane : 04.11.11 kl. 16:09
    Mvh.
    Dane


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Jeg er meget enig med Dane.

    Ydermere tror jeg ikke, at interessen kommer fra FCK. Der har efterhånden været en par muligheder for at tilknytte ham og der har aldrig været nogen rygter knyttet til os eller ytret nogen form for interesse fra vores side. Jeg tror derfor, at han er vurderet og IKKE findes på vores liste over interessante emner. Så skulle det da evt. være som erstatning (og ikke supplering) for N'Doye.

    Jeg kunne dog i disse lidt halvskidte tider for spil og resultater godt frygte, at Fall ender hos FCM der i såfald begynder at se meget stærke ud. Ydermere har jeg da bestemt ikke lyst til at se en sådan målscorer i den tisgule trøje, da det vel reelt er den type de lige går og mangler. Måske man skulle hente ham, bare for at sikre at de andre ikke gør det :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Måske man skulle hente ham, bare for at sikre at de andre ikke gør det :)
    Man kunne ønske, at Molde hentede ham permanent, de må vel kunne bruge ham til deres CL-kval?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    ›Måske jeg bliver eftertrykkeligt på plads, men jeg fatter ikke
    ›helt hvorfor folk er vilde efter Fall, så god er han fanme ikke,
    ›en mand der ikke kan bruges i Rusland og sidder på bænken i OB,
    ›hvad indikerer han skulle være vores nye frelser?

    Det er måske værd at minde om, at Christian Bolanos, af umiddelbart uforstålige årsager, også varmede bænk i Odense, før han røg til Norge. Ham kan vi godt bruge, ja vi kan nærmest ikke undvære ham.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    236

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    "I'm Forever Blowing Bubbles"
    Baronen

    FCKFC 791

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    ››Måske jeg bliver eftertrykkeligt på plads, men jeg fatter ikke
    ››helt hvorfor folk er vilde efter Fall, så god er han fanme ikke,
    ››en mand der ikke kan bruges i Rusland og sidder på bænken i OB,
    ››hvad indikerer han skulle være vores nye frelser?

    ›Det er måske værd at minde om, at Christian Bolanos, af
    ›umiddelbart uforstålige årsager, også varmede bænk i Odense, før
    ›han røg til Norge. Ham kan vi godt bruge, ja vi kan nærmest ikke
    ›undvære ham.

    Enig, og med holdets nuværende kvalitet (over hele banen, men især offensivt selvfølgelig) mener jeg klart at Djiby Fall vil kunne gøre en forskel. Han er stor, stærk og har scoret mål på niveauer som vi skal kunne konkurrere på. Ja, der er også mange usikkerhedsmomenter, men det vil ikke være en dårlig handel i mine øjne.
    EC1V Finsbury

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Hvis ikke Köln eller andre fra bedre ligaer skriver med ham, tror jeg, at Djiby Fall bliver overvejet nøje af CV.

    Realistisk mister vi 2 eller måske 3 angribere frem til sommer. Nordstrand har kontraktudløb og bliver formentlig ikke forlænget. Santin vil gerne videre og der kan komme et tilbud, der ikke kan afvises på N'Doye (selvom jeg tror klubben vil vægte CL højere og holde på ham).

    I den optik er en kontraktløs Fall, som en af 3 angribere i klubben, helt sikkert i klubbens overvejelser. Jeg håber så at der også bliver hentet en angriber til, som over 1-2 sæsoner kan udvikle sig som en reel afløser for N'Doye (som helt sikkert vil forsvinde på det tidspunkt).

    /Mads

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Ny artikel - dog uden noget rigtigt nyt >

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1668070.ece

    Klaus
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    Jeg kan ikke se hvorfor folk IKKE vil ha Fall ?? Manden laver mål, han har ikke spillet i et halvt år, lad ham lige komme i form, man så mod Twente at han kan lave mål.. Ja han er ikke den store arbejdshest og han mest bare står i feltet.. Men for Søren, synes det er sååååå tit vi mangler en mand derinde ? N'doye er der jo næsten aldrig? Tit bliver der slået indlæg ind mens N'doye står udenfor feltet og der er santin der er derinde.. Fall ville være et kongekøb!!!!!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Djiby Fall til FCK til januar?

    ›Jeg kan ikke se hvorfor folk IKKE vil ha Fall ?? Manden laver
    ›mål, han har ikke spillet i et halvt år, lad ham lige komme i
    ›form, man så mod Twente at han kan lave mål.. Ja han er ikke den
    ›store arbejdshest og han mest bare står i feltet.. Men for Søren,
    ›synes det er sååååå tit vi mangler en mand derinde ? N'doye er
    ›der jo næsten aldrig? Tit bliver der slået indlæg ind mens N'doye
    ›står udenfor feltet og der er santin der er derinde.. Fall ville
    ›være et kongekøb!!!!!

    Han vil da være et rigtig godt købt til Dame N'doye, og sammen med en bedre spillende Pape, tror jeg at det vil være super at have de 3 seneganesere på samme hold.
    Santin er væk, han vil ikke mere, og kan heller ikke, Nordstrand duer ikke sammen med Dame, så velkommen til Fall, det vil sgu være en god signing efter min mening.

    Så mangler vi bare en midtbanekriger, og en midterforsvarer af klasse så er vi klar til CL.

    Come on CV.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Movsisyan vil væk til januar
    By spiff in forum Transferforum
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 19.11.10, 11:01
  2. Djiby Fall solgt!
    By FCpaaFYN in forum Transferforum
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 09.05.09, 19:34
  3. BUS til SAS-cup d. 9. januar
    By beep in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 20.12.04, 22:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •