Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 37

Emner: En hyldest til Dame N'Doye

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    222

    En hyldest til Dame N'Doye

    Med målet her til 0-2 lige inden pausen i Brøndby er Dame N'Doye nu oppe på 68 scoringer for FC København.

    Dermed er han på en delt all-time topscorerplads sammen med Todi Jónsson. Men mens Todi brugte 207 kampe på sine 68 mål har Damen kun brugt 125.

    Dette giver et uhyggeligt snit på 0,54 mål per kamp!

    Samtidig har Damen præsteret 26 assists (assists blev desværre ikke opgjort dengang Todi spillede)

    Vi fra nipserstats side ønsker Damen en fortsat lang og målrig karriere i FC København!

    - Klaus, www.nipserstat.dk
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  2. De følgende 281 brugere er enige:
    +Christoffer+, .casper, 2920, A, Ace, Ace20, aegh, Ailton, AlexFCK, American Airlines, Anders, Andreas, Andreas1901, anyholm, Apu, Arndt, Azaghal, b-boy, bazk, Bazooka, Behemoth, benjamin-c2, Bindvad, bmw 25, Bo CF 19, bonga, Boulevardigan, Broke, Brokke 82, Brunello, Bumme, C'der, Cbas, CF13 Anders, Chahboun, Champlos, Charlemagne, ChrisT, Christian Nordvest, Christian_J, ClausW, Clough#1, copje, cphø, Crippers, d-man, D9N, Dane, DaneX, Daniello/UC, dasgringo, Defreni, Dét er humor, Devil, DG-FC, Don Hrelle, DonMunk, Dr. Halle, Dr. Olsen, DroitAuBut, duckman, EALP, Egeskov, egon, El Jugador, Elisabeth, Elle, Elver, Emilo, erikwa, Ethic, Fahlsten, Fanovitz, farsen, FC 335, fc t'et, fc-junkie*, FCjulle, Fck-fan, FCKAJ, fckjohnson, FCKrogh, fck_hundested, fclalandia, feilberg, fenne, FGreve, Fiscker, Flemming Thomsen, Fnug, Foged, follin, forca_ngen, FrankO, Fred Perry, Frede, Frederik, FuckingMilesAway, funken, Gandhi, Groomer, Guld, Guldhjalte, guldland, Gummidyr #4, gunner, Guru, HCHaddock, Hippien, Holger, Holmegaard, Hr. Stena, ibm96, iioio, Immersen, isen, Jacob N, JacobE, jak, jake, JanK, Jay Tee, JEBR, Jesper B, Jesper88, Jinx, JoakimK, johnfc, jonlanghoff, JRoos15, Jurg, JZC#20, Jønch, kalaha, kalle, KB-stodderen, Kixsomanov, Kjoeller, KK, Kloge Åge, Kornjaca, kRemel-, krofatter, Krølben, ktulu, KUF / AA, Lagoon, Lars R, Lassen, Lau85, Lautrec, Lau_HC, Lex, lhama, LIND, llfckll, LogeLars, Lundberg_aus_Lolland, MacGyver, Mad As Hell, Mads740, MadsEmil, Maestro, Mandrilen, Mannes Pande, Mao, MarBaar, Martin CX, martinpagh, Maske, MastahKay, McMac, MCN, Meller, Mgt09, MHA, MicSig, Mighty Lions, Mikkandro, mikkel2k, monty burns, Morientes, Morten N, Mr. Jardex, MZ, n1n10, NGottliebN, NHA, nifck, northyen.dk, Nosferatu, Nummero Uno, Olus, Onkel Sjus, Oscarharlækkerthår, Ostekiks, ougar, Owen, Pabres, Parappa, Per Martin, Perec, Peter P, phspirate, pokelol, posen, Powderfinger, Prinzen, putte, Pål-bhoy, Ras, Regine, RGF, rmjdk, rsj, RWF, Safte, SALT, Samidon, Sanggaard, SantoZuma, Seb, Sebastian, SEJ, short3, shs, Sibusiso, SirJohnny, Sjakalen, skm, Skotte, Slesviger, Slinkelist, sliZER, Slush, Smackdaddy, Smount, Socdk, Sokken, Spacemao, Steen O.G., Stenbroensdrenge, stepihl, storefugl, Stubbe, Søndergaard, Søren Lerby, TASS, Tboat, Thb, themaninblack, thooomsen, Thunderstokke, Tille, Tjuf, tobynator, Toeffe_WA, tortocnt, Traoré, Trident, UnaX, Urban Skurk, vandr, Vertigo, VFM=SANTOS, Vincent Vega, Vinnie, webmik, wermuth, White Angel, Wilkens, Witzansky, yes2no, YmerdryZ, zebos, Zuma 4 Lifer, østersø007, øvreC

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Change that shit.


    <3 N'Doye

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    222

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    ›Change that shit.


    ›<3 N'Doye

    Hmm, det er - indrømmet - en meget gammel signatur, helt tilbage fra 90'erne.

    Det kunne godt være den trænger til en opdatering ;-)

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    EC1V Finsbury


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    ›[IMG]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/320810_10150
    ›346769956935_709441934_839038 0_723343762_n.jpg[/IMG]


    Altså.... Jeg elskede Tvillingerne, jeg elskede david nielsen, jeg elskede Zuma, jeg elskede Alvaro, jeg elskede Macan....

    MEN FUCK HVOR JEG DOG ELSKER DAMEN !!!

    HISTORIENS BEDSTE, SEJESTE, OG HELT UDEN SAMLINGNING DEN MEST BLÆREDE SPILLER VI NOGENSINDE HAR HAFT !

    IHHH GUD HVOR ER JEG GLAD FOR HAN IKKE BLEV SOLGT !!!
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Og toppen af kransekagen er lige hans "Zanka" jubelscene ned mod bøfferne efter scoringen. Han var virkeligt i sit es i går. Han gik og smågrinede hele tiden. Husker også en situation, hvor han afdribler 3 bøffere og bagefter står og griner....

    Love that man!!!


    FORZA FCK


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Han er på alle måder et perfekt match til FCK, tilpas selvfed og arrogant, på den fede måde, tror seriøst han stor elsker at være i FCK, det lyser ud af ham.

    Vi skal nyde al den tid, vi har tilbage sammen med ham, hans kække smil, store kropsstyrke og ikke mindst fantastisk målnæse, med dertil hørende evner.

    Tak Damen du er indbegreb af en ægte FCK spiller (sølvi han lidt af den samme indstillng, brystet frem)

    Elsker også hans kommunikation med fans under kampen...
    Forza FCK
    Bazooka

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Til dem der ikke måtte have set den igår, så er dette toppen af love:


    http://uk.youtube.com/v/66PDnbdGapY


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    ›Til dem der ikke måtte have set den igår, så er dette toppen af love:

    Jeg er måske lidt langsom i optrækket her til formiddag. Er det toppen af love, fordi han fejrer scoringen foran Sydsiden? Jeg er ikke helt med på, hvad der menes med toppen af love :-)

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Fordi det i den grad pisser vores ærkerivaler af. De har efter kampen i går oprettet en tråd på sso om hvor meget de hader man og man kan da kun fryde sig over indlæg som disse:

    hader n'doye og hans grimme smil!
    Han er klasse det må man give ham. Havde elsket den attityde, hvis han havde spillet i BIF, men giver nu trådstarter ret.
    Er da utroligt at manden ikke får et gult kort for kæmpe provokation mod faxe efter målet. Havde manden ikke haft gult kort i forvejen, havde han jo fået det...................!
    Det er som om Endetarmsriften tror at han er King of the Hill, og at alle - inklusiv dommerne - skal danse efter hans pibe. Fodboldspillere i 6 års alderen ved, at det giver gult kort, at sparke bolden væk, men når Damen får ét for netop dette, skal han (igen) til at brokke sig, som en lille forkælet møgunge...
    Come on. Jeg ville elske at have en spiller på vores hold der efter han har scoret til 0-2 i parken løber ud og hysser på nedre C og kysser trøjen efterfølgende. Det ville heller ikke gøre mig det fjerneste hvis vi havde en spiller der havde overskud til at afdriple 3 af deres spillere og efterfølgende grine hånligt af dem.

    Det er vel klogt nok gjort af N'doye. Den reaktionen der kommer fra nogle her i tråden, gør jo bare at FCK fansne morer sig og hylder N'doye endnu mere, hans popularitet stiger og i sidste ende har han vundet på det. Det er vel en for 'Mike Jensen' han har lavet, der gør ham lidt mere hadet i fjendens lejr og meget mere elsket i egen lejr.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Hey!
    Ham den sidste har sgu forstået det!

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    70

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Han skal også hyldes for den gode holdkammerat han er.
    Når en medspiller ligger skadet på banen, er han altid den første til at gå over og se til ham ("trøste" om ham vil).
    Til pokalkampen i går blev han tilmed rasende og skældte ud på dommeren, over at spillet ikke blev stoppet da Pape Pate Diouf lå og bed i græsset.

    Stor mand med STORT hjerte. *hylder*

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    ›Han skal også hyldes for den gode holdkammerat han er.
    ›Når en medspiller ligger skadet på banen, er han altid den første
    ›til at gå over og se til ham ("trøste" om ham vil).
    ›Til pokalkampen i går blev han tilmed rasende og skældte ud på
    ›dommeren, over at spillet ikke blev stoppet da Pape Pate Diouf lå
    ›og bed i græsset.

    ›Stor mand med STORT hjerte. *hylder*

    Jeg tror nu, det betød ekstra meget for ham, at det var Diouf, det drejede sig om. Bare min fornemmelse.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: En hyldest til Dame N'Doye

    Selve grinet på Damens mund kom fra at goodson + andre BIF spillere prøvede at kyse ham ved at gå hårdt til ham - det lykkedes ikke o Damen gav igen ved at tørre røv i dem og grine bagefter!! Fandme i orden :-)

    Btw - er jeg den eneste der så et indkast dommeren lod BIF tage i stedet for at give Papa lægehjælp? Mener bestemt at det er derfor FCK spillerne brokker sig max.
    FORZA FCK

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dame N'Doye sang:
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 27.08.10, 14:01
  2. Dame N'Doye sang
    By Joppe in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.05.10, 14:49
  3. Dame N'Doye til FCK fra OFI Kreta
    By Mighty Lions in forum Transferforum
    Svar: 146
    Sidste Meddelelse: 22.03.09, 13:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •