Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 30 af 30

Emner: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand

    Christian Poulsen, som er mit klare førstevalg på listen over indkøb til holdet, åbner og lukker døren for FCK:
    http://www.bold.dk/nyt/Christian-P-a...doeren-for-FCK

    Først åbner han op for at komme tilbage,
    - Jeg vil absolut ikke udelukke det. Jeg trænede jo også med FCK i sommer og kender stadig en del derinde, siger Poulsen
    men så alligevel ikke helt..
    - Jeg hælder nok mest til at blive dernede. Det handler også om familien, og vores ældste søn er begyndt i skole, siger Poulsen.
    Jeg håber godt nok han kommer hjem på et tidspunkt. Han er trods alt ikke mere end 31 år gammel på nuværende tidspunkt. Kunne være flot med Hr. Poulsen på den defensive midtbane.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand

    ›Christian Poulsen, som er mit klare førstevalg på listen over
    ›indkøb til holdet, åbner og lukker døren for FCK:
    http://www.bold.dk/nyt/Christian-P-aabner-doeren-for-F
    ›CK


    ›Først åbner han op for at komme tilbage,


    ›men så alligevel ikke helt..


    ›Jeg håber godt nok han kommer hjem på et tidspunkt. Han er trods
    ›alt ikke mere end 31 år gammel på nuværende tidspunkt. Kunne være
    ›flot med Hr. Poulsen på den defensive midtbane.

    Det tidspunk skal være til sommer ellers er det for sent. En 34 årig CP ser jeg ikke meget fidus i.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand

    Hvad med Kara fra Tromsø, jeg har ikke selv set ham spille, men med sine 22 år har man muligheden for at sælge ham videre...


  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    42

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand

    Hvis vi vil åbne pengepungen, kunne Kara Mbodj fra tromsø måske lokkes til !

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    Bliver talt om at Djemba-Djemba er en mulighed. I mine øjne VAR han en mulighed et stykke tid tilbage, men ikke nu. Derudover er der primadonna-rygterne at tage hensyn til.

    Netop disse årsager burde også diskvalificere Annan. Norske fans har decideret fortalt at de fandt ham usmagelig og selvisk her på forummet. Mener det var i forbindelse med vores CL kampe mod Rosenborg hvor han blev omtalt. Så for min skyld må Annan gerne bliver i Holland hvor han kan tjene det han selv mener han er værd.

    CP ville være en logisk signing for begge parter. Alternativt skal vi 'stjæle' Femi, hvis CP går i vasken - en hurtig tanke.

    Og så vil jeg slutte med en stor appel (off topic) til CV om at få fat i Djibi Fall ASAP!!

    Over & Out
    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    Som mange har skrevet er CP oppe i alderen - og i sommers var han en mulighed, tvivler på han er det næste sommer....

    Defensiv midt kunne jeg godt tænke mig Adu fra FCN - Han kunne passende tage Okore med hvis Zanka nu ikke vil forlænge(..Snøft) og bjelland nu er solgt....

    Nicolaj Jørgensen -> Fall i mine øjne...

    /Game

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    Jeg vil sætte stor pris på, at Djemba-Djemba ikke nærmer sig København med undtagelse af de få gange OB gæster Parken.

    At manden vinder nogle dueller på midtbanen af og til, og har været på kontrakt i Manchester United, gør ikke at spilleren nødvendigvis er en man bare må have.

    Jeg beklager hvis jeg har nævnt det 20 gange før, man da jeg havde min daglige gang i Ådalen da jeg var ungdomstræner i OB, så jeg mange træninger med OB. I og med at jeg fik gratis sæsonkort til Odense Stadion, så jeg også en del OB kampe. Og jeg hælder stadig til det jeg sagde for et år siden: Jeg ville ikke have Djemba-Djemba og/eller Utaka om så de var gratis.

    Eric Djemba-Djemba taber voldsomt mange bolde på midten, fordi han overvurderer egne evner og undervurderer andres. Han er sløj i modgang, er hamrende usympatisk - og hans tilgang til tingene, er ikke en vi ville sætte pris på.

    Det samme kan siges om Traoré. Han viser i glimt at han kunne blive en klassespiller, men han har ikke hovedet med sig, og jeg tvivler på at det kommer til at ske. For hver genial detalje, kommer der to hjerneblødninger. Og personen Traoré er - som det er tilfældet med Djemba-Djemba - ikke egnet til F.C. København. Det ville være José Junior om igen.


  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    En lille hurtig opdatering vedr. Alexander Tettey, der er blevet nævnt i denne tråd:

    I Rennes' sidste to kampe har han siddet på bænken gennem hele kampen. Det bliver interessant at se om han får spilletid i Europa League i midtugen - får han end ikke spilletid der skulle man tro, at han kunne være interesseret i at se sig om efter en ny arbejdsgiver.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    Her skriver Tipsbladet, at Makthar Thioune fra Molde kunne være et bud på en ny midtbanespiller.

    Jeg kender ikke nok til ham til at vurdere, om han kunne være den rigtige type.

    Senere har Tipsbladet så fundet ud af, at han åbenbart er et varmt navn hos flere danske klubber. Det skriver de her.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    tjo man han er jo en offensiv spillere og ikke en def. spillere som vi nok mere mangler på holdet. Men helt klart en god spiller..

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    ›tjo man han er jo en offensiv spillere og ikke en def. spillere
    ›som vi nok mere mangler på holdet. Men helt klart en god
    ›spiller..

    Thioune er lidt af en altmuligmand. Han har både spillet offensiv og defensiv midtbane for Molde, og i år sågar også venstre back og midterforsvar.
    Thioune havde en fremragende sæson forrige år i Molde, hvor de vandt Pokalturneringen og blev nummer to i Tippeligaen. Der var han outstanding, og lå primært på kanten eller den offensive del af midtbanen. Han havde ret frie tøjler, og der kom hans kreative evner virkelig Molde til gavn.

    Hvis vi er interesserede i Thioune, så kunne jeg godt se ham i en slags Atiba-rolle. En spiller som kan dække flere pladser, som giver lidt dynamik og et godt offensivt pasningsspil, og som også løber rigtig meget begge veje.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    Ikke flere "stjerner" fra Tippeligaen tak!

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    ›Ikke flere "stjerner" fra Tippeligaen tak!

    Nej, ikke flere stjerner fra Molde tak!
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  20. #29
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    ›Ikke flere "stjerner" fra Tippeligaen tak!

    Nej, Brede Hangeland var jo ganske forfærdelig og Christian Bolanos? Føj siger jeg bare.

    Skulle vi være interesserede i Thioune, så tror jeg den sportslige ledelse stadig har høje tanker om ideen med to mere ligestillede centrale midtbanespillere og så mere mener at det lige var Claudemir/Grindheim parringen der var problemet. Eller bare Grindheim, jeg ville ikke være overrasket hvis de internt var pænt skuffede over ham.

    Det næste halve år er behovet for en defensiv styrmand på midten måske heller ikke overvældende, man får et par måneders optakt til at køre taktikken ind og skal (let's be honest) ikke ud i Europa, en Thioune/Claudemir midtbane på et hold der har lidt mere styr på hvad Roland Nilsson gerne vil (hvis vi går ud fra at Roland Nilsson har styr på hvad han gerne vil) burde være mere end nok til at hive mesterskabet hjem. Og så til sommer kan man se om Christian Poulsen er klar til at komme hjem eller om man skal hente en anden defensiv styrmand ind og så måske kigge på hvilke klubber der interesserer sig for Claudemir på det tidspunkt.

    Mest af alt vil en Makhtar Thioune være særdeles velkommen fordi det da endegyldigt må skubbe TK ud i kulden.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    55

    Re: Bud på spillere der kunne blive den defensive styrmand på midten

    ››Ikke flere "stjerner" fra Tippeligaen tak!

    ›Nej, ikke flere stjerner fra Molde tak!


    ville nu godt se tk smutte og så marcus henriksen ind

    http://www.youtube.com/watch?v=8ujw6ZezDds
    cv:"Jesper har på alle måder sat en ny standard for niveauet på "udenlandsproffer", der vender hjem"

    "og med over tre års erfaring fra især Serie A, så får vi en mere erfaren og komplet spiller hjem", siger sportsdirektør Carsten V. Jensen omkring bergvold"

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 26.08.06, 11:42
  2. Kunne Bech blive en ny "dødboldsmand"?
    By FC William in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.06.04, 07:30
  3. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 16.01.04, 19:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •