Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 125

Emner: Forstærkninger til FCK

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Forstærkninger til FCK

    Jeg har aldrig været kæmpe fan af ham, men er dog villig til at give ham en chance, mest fordi han er i besiddelse af et rødbedefarvet pas.

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-jagter-Stadsgaard

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Forstærkninger til FCK

    Det ville være super fedt at få en spiller i truppen, som har været FCK fan fra barnsben. Jeg hylder signingen af Kris Stadsgaard, hvis det lykkes !

    Ligeledes kunne det være fedt at signe Schøne, som har interesse i at spille for FCK og ligeledes, trods sin opvækst på vestegnen, har haft et godt øje til FCK i de unge år.


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Det ville være super fedt at få en spiller i truppen, som har
    ›været FCK fan fra barnsben. Jeg hylder signingen af Kris
    ›Stadsgaard, hvis det lykkes !

    ›Ligeledes kunne det være fedt at signe Schøne, som har interesse
    ›i at spille for FCK og ligeledes, trods sin opvækst på vestegnen,
    ›har haft et godt øje til FCK i de unge år.


    Er Roskilde nu også en del af vestegnen?? *ryster*
    Tror desvaerre Schøne er drømme taenkning, men ska der os vaere plads til:)
    Håber lidt de køber ham hovland, og han så viser sig som den nye brede. Så forlaeng med lars og køb djipzy fall som makker til N'doye. Ville godt ku' så..
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Forstærkninger til FCK

    ››Det ville være super fedt at få en spiller i truppen, som har
    ››været FCK fan fra barnsben. Jeg hylder signingen af Kris
    ››Stadsgaard, hvis det lykkes !
    ››
    ››Ligeledes kunne det være fedt at signe Schøne, som har interesse
    ››i at spille for FCK og ligeledes, trods sin opvækst på vestegnen,
    ››har haft et godt øje til FCK i de unge år.


    ›Er Roskilde nu også en del af vestegnen?? *ryster*
    ›Tror desvaerre Schøne er drømme taenkning, men ska der os vaere plads til:)
    ›Håber lidt de køber ham hovland, og han så viser sig som den nye
    ›brede. Så forlaeng med lars og køb djipzy fall som makker til
    ›N'doye. Ville godt ku' så..

    Han har skam også haft sin gang i Taastrup i barndommen og født i Glostrup. ;)

    Men når han selv har interessen for at kunne spille for FCK, så er det vel ikke helt ønsketænkning?

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Forstærkninger til FCK

    ››Er jeg den eneste der ville ønske jeg var CV og skulle ud og
    ››shoppe offensive forstærkninger i januar? Det er jo nærmest
    ››grotesk så meget kvalitet man kan få for enten ingen penge eller
    ››meget få grundet snarlige kontraktudløb:
    ››
    ››Schøne, Fall, Borges, Utaka samt Løvenkrands som må kunne
    ››erhverves billigt i Newcastle hvor han mere eller mindre er
    ››tilovers. Glæder mig til januar:-)

    ›For løn og sign-on fee er jo ikke rigtige penge, og det er ikke
    ›et år siden FCK havde et underskud på en kvart milliard kroner.
    ›Jeg tror ikke transfer-vinduet kommer til at se meget anderledes
    ›ud end de sidste mange. Dvs. solidt men ikke spektakulært på
    ›nogen måde.


    Arh come on. Selvfølgelig skal spillerne have løn og selvfølgelig skal de have en slat for at skrive under. Ligesom de skal når der betales transfersum. Min pointe er, at spillere som disse normalt koster kassen og ofte slet ikke er tilgengælige fordi de klubber de er ansat i ikke vil sælge til os overhovedet eller forlanger en vild overpris for at gøre det. Vi har lige smidt 18 mil efter skod Diouf og 7 mil efter et tredjevalg på højreback, så at ovenstående skulle være urealistiske pga vores ringe økonomi og deres høje lønkrav er jo helt ude i skoven..

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Forstærkninger til FCK

    Hvad med Bernard Mendy som ny højreback hvis LJ ikke forlænger?
    http://www.bold.dk/nyt/Mendy-afviser-OB-udspil

    Skib i samme ombæring Johnny Thomsen videre og lad os se hvad Gamboa kan som 2.valg på højrebacken.

    Mendy har måske ikke spillet specielt godt på det seneste, men det er urimeligt at vurdere hans præstationer på baggrund af hvad et rædderligt OB-mandskab har leveret.

    Desuden har han - efter min mening - været fejlplaceret på venstre back i mange af OBs kampe

    Mendy har speed, erfaring og det tekniske niveau der kræves.

    Jeg tror han ville kunne få et vanvittigt godt sammenspil med Bolaños på højrekanten!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Forstærkninger til FCK

    Lasse Schøne er blevet nævnt flere gange. Han kunne bestemt være en rigtig interessant spiller, men mon ikke, at han er lidt for stor?
    Nu skulle Osasuna efter sigende være ude efter ham.
    http://onside.dk/nyheder/primera-div...il-have-schone

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Forstærkninger til FCK

    Jeg synes i høj grad, at vi har brug for en styrmand på midtbanen. Grindheim er ikke den type, jeg havde regnet med, så vi har stadig et kæmpe tomrum efter Kvist. Som jeg ser det, er det den største mangel i forhold til sidste sæson, fordi spillet slet ikke er så dynamisk, som da Kvist styrede det.

    Da denne tråd alligevel har udviklet sig lidt til, at vi bare kaster navne på bordet, vil jeg derfor foreslå Enoch Adu fra Nordsjælland. Jeg synes, at han er deres måske mest undervurderede spiller, og jeg tvivler meget på, at de netop nu ville udgøre en særlig trussel mod os, hvis de ikke havde haft ham. Jeg forestiller mig, at ham og Claudemir eller Grindheim kunne være en rigtig god central midtbane for os.

    Et af mine spørgsmålstegn omkring Adu er, at jeg ikke synes, han er tydelig nok i sit spil. Med det mener jeg, at han hverken er særlig verbal eller særlig aggressiv i sin spillestil. Som jeg ser det, er der to typer af midtbanegeneraler. Enten kan man vælge Linderoth, som både fik forrest via det verbale og på grund af sine hårde tacklinger, men man kan også vælge Kvist, der førte holdet frem gennem handlinger og små, præcise direktioner. Jeg er ikke sikker på, at Adu er nogen af de to typer.

    Dog mener jeg, at Adu er velfunderet nok i sit defensive spil til, at vi bør overveje ham kraftigt, når vi forhåbentlig kigger efter en central midtbanespiller om nogle uger.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Forstærkninger til FCK

    Jeg har i denne sæson set en hel del tysk fodbold. Heriblandt stort set alle Fortuna Düsseldorfs kampe.
    En spiller der gang på gang imponerer mig, er Assani Lukimya.
    http://www.transfermarkt.de/de/assan...ler_32618.html

    Manden spiller centerforsvar, er 25 år, 1,91 høj, og besidder samtidig en vis fart.
    Han er en type, som vi har savnet i FCK. En forsvarsspiller af samme type som Lucio og Daniel Agger. Han er god med bolden, går med frem, starter angreb fra bagkæden, og er samtidig sikker i sine defensive indgreb.
    I det hele taget har han "hele pakken" for en centerforsvarer. Det største problem med ham, er dog at han ind imellem muligvis er lidt for angrebsivrig, men han udgører, specielt i kampe med lukkede forsvar, en god trussel og kan komme med overraskende dybdeløb og stikninger.

    Kan varmt anbefale folk at se en af Fortunas kampe, og så ligge mærke til manden.

    Om han har evnerne til europæisk er jeg ikke sikker på, men er sikker på at han ville være fremragende i Superligaen, som vel reelt set er på niveau med 2. Bundesliga. Hvis ikke dårligere.

    I øvrigt vurderer Kicker ham, som værende den 6. bedste spiller i ligaen indtil videre i år:
    http://www.kicker.de/news/fussball/2...er-saison.html

    Og så kan vi også lige fravriste Maximillian Beister fra Fortuna/HSV. Suverænt den mest spektakulærer spiller i 2. Bundesliga!

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Forstærkninger til FCK

    Jeg synes efterhånden at Gilberto Macena har spillet sig selv i god betragtning til en erstatning for Santin. Ikke blot han scorer mål, men han laver assists og trækker enorm opmærksomhed til sig.

    Nu så jeg ikke kampen mellem de unævnelige og Horsens i går, men ud fra højdepunkterne virkede han helt suveræn.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Nu så jeg ikke kampen mellem de unævnelige og Horsens i går, men
    højdepunkterne
    virkede han helt suveræn.

    Ser ud til at Gilberto spillede en fin kamp mod Brøndby. Jeg så desværre heller ikke kampen. Han har generelt imponeret mig med sine præstationer for Horsens. Jeg er bare bange for, at han vil komme til at falde igennem i FCK. Dels pga. presset, dels på baggrund af den anderledes spilforståelse. Det virker til, ud fra de kampe jeg har set, at Gilberto lever højt på kontraaspektet i Horsens. Akkurat som vi ser Ailton har succes i APOEL, netop fordi han får lov til at spille den rolle der passer ham bedst.

    Jeg synes bestemt også, at han ser lovende ud, men jeg er en anelse skeptisk.

    .. Og hvad laver Auri 2:09 inde i klippet :)?

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Forstærkninger til FCK

    ››Nu så jeg ikke kampen mellem de unævnelige og Horsens i går, men
    ››højdepunkterne
    ››
    virkede han helt suveræn.

    ›Ser ud til at Gilberto spillede en fin kamp mod Brøndby. Jeg så
    ›desværre heller ikke kampen. Han har generelt imponeret mig med
    ›sine præstationer for Horsens. Jeg er bare bange for, at han vil
    ›komme til at falde igennem i FCK. Dels pga. presset, dels på
    ›baggrund af den anderledes spilforståelse. Det virker til, ud fra
    ›de kampe jeg har set, at Gilberto lever højt på kontraaspektet i
    ›Horsens. Akkurat som vi ser Ailton har succes i APOEL, netop
    ›fordi han får lov til at spille den rolle der passer ham bedst.

    ›Jeg synes bestemt også, at han ser lovende ud, men jeg er en anelse skeptisk.

    .. Og hvad laver Auri 2:09 inde i klippet :)?

    Jeg synes ikke, han er så udpræget en kontraspiller som Ailton. Det er bemærkelsesværdigt, at Gilberto har fået sit endelige gennembrud i denne sæson, hvor Horsens er begyndt at spille mere offensiv fodbold og sætte sig på kampen med boldbesiddelse og organiseret angrebsfodbold. Jeg har også været skeptisk overfor Macena, men når jeg ser ham præstere uge efter uge, bliver jeg altså lidt interesseret i at se, hvad han kunne gøre i FCK.

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Forstærkninger til FCK

    Jeg synes faktisk ikke at holdet ser så skidt ud (Selvom de i øjeblikket spiller sådan)

    På Kassen: Willand + Kristensen - Synes vi er godt dækket ind nu, men spørgsmålet er hvor længe vi kan holde på Willand og Kristensen har allerede ytret utilfredsehed.

    Backs: Lars J + Gamboa (JT er ikke en del af fremtiden) på højre og Oviedo + Bengtsson på Venstre - Vi skal selvfølgelig have forlænget med Lars J, men ellers ser det fint ud.

    Midt stoppere: Sølvi/Ragnar og Larsson + Zanka som back ups - Her skal der ske noget. Iceland Airforce er jeg fint tilfreds med og har store forventninger til Ragnar, men Sølvi går for meget i stykker. Larsson ser jeg ikke noget fremtid i og Zanka vil gerne væk så ham kan vi heller ikke basere noget på. 2 nye midt stoppere wanted!

    Kanterne: Bolanos i højre og Vingaard/Pape i Venstre - En Vingaard tilbage i topform ville hjælpe meget, men vi mangler en back up til Bolanos (IKKE CLAUDEMIR eller TK). 1 stk. højre kant skal findes

    Midten: Claudemir/Grindheim og med Delaney som talent og ikke som kant kan jeg godt leve med. En klasse midtbane mand ville jeg ikke blive ked af, men jeg kan nøjes.

    Strikers: Damen er konge og Santin er god i ligaen, men halter internationalt. Som talent har vi stadigvæk Zohore som nok skal komme i gang igen, men Nord ser jeg ikke noget fremtid i kun som sub. Sælg Santin og Nord og køb en konge angriber! Det jeg er mest bange for er at vi mister Damen til sommer hvis ikke til Januar.

    Alt i alt skal vi have sikret Lars J og et par midt stoppere, en back-up til Bolanos og en bomber til at hjælpe Damen internationalt.

    CV SÆT I GANG!

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Er der nogen der kender ham her ?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ar-hele-pakken
    Det er selvfølgelig ingen hemmelighed, at mange klubber har interesse i Hovland. Sidste skud på stammen er igen Club Brugge, der åbenbart altid kigger på de samme spillere som os. Det kan man læse om her, hvor det også fremgår, at Hovland gør stort set alt for ikke at lukke nogen døre.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Forstærkninger til FCK

    Kris Stadsgaard holder døren åben for FCK.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-gerne-til-fck
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. To forstærkninger til kvindeholdet
    By Wilkens in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.02.06, 17:07
  2. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.06.05, 13:49
  3. Forstærkninger til FCK?
    By Reffi in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 06.11.04, 11:44
  4. Derfor skal FCK ikke købe forstærkninger
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.07.03, 00:56
  5. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.06.03, 15:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •