Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 125

Emner: Forstærkninger til FCK

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    246

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Han vil i mine oejne vaere et perfekt alternativ til Ottesen og
    ›Ragnarsson, da de er marginalt hurtigere end bedoevet skildpadde.

    Ragnarsson = Sigurdsson, som for mig at se godt har kunnet være med i løbedueller med de fleste angribere i superligaen, selvom de formodentlig ikke har været bedøvet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Forstærkninger til FCK

    ››Han vil i mine oejne vaere et perfekt alternativ til Ottesen og
    ››Ragnarsson, da de er marginalt hurtigere end bedoevet skildpadde.

    Jeg giver ikke så meget for hurtighed: Her er en vurdering fra TK´s tidligere træner: "Thomas er et løbevidunder. Han kan løbe solen sort. Han er simpelthen så hurtigt"

    Hva´ faen hjælper det, når han vender ryggen til og hopper når han møder en modstander. Den vildskab som Sølvi har er guld værd, om han så mangler noget speed? Måske, men jeg syntes stadig han er en super forsvarspiller, som i min bog burde være anføre for FCK
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›››Han vil i mine oejne vaere et perfekt alternativ til Ottesen og
    ›››Ragnarsson, da de er marginalt hurtigere end bedoevet skildpadde.

    ›Jeg giver ikke så meget for hurtighed: Her er en vurdering fra
    ›TK´s tidligere træner: "Thomas er et løbevidunder. Han
    ›kan løbe solen sort. Han er simpelthen så hurtigt"

    ›Hva´ faen hjælper det, når han vender ryggen til og hopper når
    ›han møder en modstander. Den vildskab som Sølvi har er guld værd,
    ›om han så mangler noget speed? Måske, men jeg syntes stadig han
    ›er en super forsvarspiller, som i min bog burde være anføre for
    ›FCK

    Hvor kommer den svada fra? Hvis man skal finde en tredje forsvarer skal han jo ikke ligne de andre. Man skal netop have nogle som har nogle andre kompetencer og det ville vaere rart at have en forsvarer der kunne loebe staerk hvis man skulle moede en Anelka-klon igen.

    Jeg tror du misfortstaar ordet alternativ - det skal forstaas som supplement, men fred vaere med dit Ottesen-forsvar. Jeg maa have trykket paa den forkerte knap aabenbart, men jeg er nu meget glad for manden ;-)
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Hvor kommer den svada fra? Hvis man skal finde en tredje
    ›forsvarer skal han jo ikke ligne de andre. Man skal netop have
    ›nogle som har nogle andre kompetencer og det ville vaere rart at
    ›have en forsvarer der kunne loebe staerk hvis man skulle moede en
    ›Anelka-klon igen.

    ›Jeg tror du misfortstaar ordet alternativ - det skal forstaas som
    ›supplement, men fred vaere med dit Ottesen-forsvar. Jeg maa have
    ›trykket paa den forkerte knap aabenbart, men jeg er nu meget glad
    ›for manden ;-)

    Helt ok :O)
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    13

    Re: Forstærkninger til FCK

    Nu åbner Løvenkrands døren, i mine øjne en klasse signing.
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nds-aabner-fck

    Derudover hvis nu det glipper med Stadsgaard, eller måske selv hvis man henter ham, så synes jeg at man skal kigge mod en gammel kending, Bo Svensson. Han har haft en god periode i Tyskland, og har måske stadig 2 år tilbage af karrieren, han bliver 33 år til sommer. I artiklen nævner han selv muligheden for at komme hjem til DK.
    http://tipsbladet.dk/nyhed/bundeslig...kke-til-hertha

    Det ville 4 gode center forsvarer at have (Sölvi, Siggurdsson, Stadsgaard, Svensson), hvis man tænker på at sælge Zanka og Larsson.

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Forstærkninger til FCK

    Hvis den her artikel står til troende, håber jeg virkelig, at København lige revurderer situationen. Artiklen handler om, at Celtic igen skulle have fangarmene ude efter Baba Diawara, der i sommer stort set var skiftet til skotterne, men som i sidste sekund alligevel måtte blive i Maritimo, fordi han ikke kunne få en arbejdstilladelse.
    Mere interessant synes jeg det er, at Diawara skulle være blevet ti millioner kroner billigere. Angiveligt droppede vi at købe ham på grund af hans prisskilt. Jeg kender ham ikke rigtig, men umiddelbart tror jeg, på baggrund af ting jeg har læst om ham, at han ville være et virkelig godt køb.

    Det skal også med, at Peter Løvenkrands her melder ud, at han ville se København som en god klub for ham. I første omgang vil han foretrække at blive i udlandet, og eftersom han efterhånden har et rimelig godt navn på de britiske øer, kan det måske blive svært at lokke ham hjem.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Forstærkninger til FCK

    her artikel står til
    ›troende, håber jeg virkelig, at København lige revurderer
    ›situationen. Artiklen handler om, at Celtic igen skulle have
    ›fangarmene ude efter Baba Diawara, der i sommer stort set var
    ›skiftet til skotterne, men som i sidste sekund alligevel måtte
    ›blive i Maritimo, fordi han ikke kunne få en arbejdstilladelse.
    ›Mere interessant synes jeg det er, at Diawara skulle være blevet
    ›ti millioner kroner billigere. Angiveligt droppede vi at købe ham
    ›på grund af hans prisskilt. Jeg kender ham ikke rigtig, men
    ›umiddelbart tror jeg, på baggrund af ting jeg har læst om ham, at
    ›han ville være et virkelig godt køb.

    her melder ud, at han ville se København
    ›som en god klub for ham. I første omgang vil han foretrække at
    ›blive i udlandet, og eftersom han efterhånden har et rimelig godt
    ›navn på de britiske øer, kan det måske blive svært at lokke ham
    ›hjem.

    Jeg er helt enig mht. Diawara. Spørgsmålet er bare, om ikke hans øjeblikkelige status som topscorer i den portugisiske række har sendt ham et godt stykke uden for vores rækkevidde? Han har indtil videre lavet 9 mål i 12 kampe, og det ville undre mig, hvis ikke endnu større klubber end Celtic (evt. nogle af topholdene i Portugal) har følerne ude efter Baba. Mig bekendt var han rygtet til Marseille i sommers, ca. samtidig med at vi angiveligt var inde i billedet.

    Skulle det lykkes os at signe Baba, så vil jeg regne det for et scoop i noget nær Grønkjær-klassen, men jeg tror ganske enkelt ikke, at det er realistisk længere.

    Hvad angår Løvenkrands, så tror jeg godt, at det kan lykkes at lokke ham til København. Han har givetvis et udmærket navn i PL, men spørgsmålet er, om der er nogen klubber, der vil kunne garantere ham fast spilletid, og så er alternativet en klub i the Championship eller en helt anden europæisk liga. Jeg håber - og tror på - at fast spilletid, mulighed for CL og en retur til hovedstaden vil kunne lokke ham tilbage. Jeg synes, at han ville være en optimal afløser for Santin.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    14

    Re: Forstærkninger til FCK

    Sad og surfede lidt..., nogen der kender denne gut som vi tilsyneladende har tilbudt en kontrakt?

    http://www.microsofttranslator.com/b...2-11%2Fimpresa

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Sad og surfede lidt..., nogen der kender denne gut som vi
    ›tilsyneladende har tilbudt en kontrakt?

    http://www.microsofttranslator.com/b...> ›%2Fimpresa

    Det lyder sært, med mindre vi renser kraftigt ud i truppen i øvrigt. Ampuero beskrives som venstre back eller venstre midt. Det er ikke lige den position, der står først for at blive shoppet ind til.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  13. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Forstærkninger til FCK

    Tja meget kan jo ske, men mon ikke det er midterforsvaret og def. midt og angrebet som er der hvor det hænger mest lige pt. Kan ikke rigtigt forstille mig at der kommer nye backer til klubben, med mindre at Lars Jacobsen allerede nu har sagt nej til at forsætte i klubben. Og der så skal skaffes en reserve hvis h. back bliver skadet.
    Men men hvis L. Jacobsen skulle sige nej til FCK, så ville jeg da håbe på at man så henter en spiller som har erfaring til at kunne gå direkte ind og spille røven ud af bukserne i en evt CL tunering. Og ikke sætte sin ild til ungdommen...

  14. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Forstærkninger til FCK

    Jeg må indrømme at jeg ikke et sekund tror på Diawara. Tror ikke FCK har chancen for at hente en topscorer eller en der er tæt på topscorer i den bedste portugisiske række.. Han vil uden tvivl sikkert være et godt købt, men tror ikke vi har en chance.

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    14

    Re: Forstærkninger til FCK


    ›Det lyder sært, med mindre vi renser kraftigt ud i truppen i
    venstre back eller venstre
    ›midt
    . Det er ikke lige den position, der står først for at
    ›blive shoppet ind til.

    Er meget enig - hvis der er hold i rygtet er det nok også mest med henblik på fremtidigt potentiale, ved evt. salg af Pierre eller Oviedo - eller hvis sammenligningen med Fiorentinas venstrekant Vagas holder?

  17. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Forstærkninger til FCK

    Der er et par mål af Ampuero på youtube, denne her med et lille interview af hans træner i beskrivelsen hvis man kan har lyst til at lege med google translate.

    http://www.youtube.com/watch?v=9gE7T...eature=related

  18. #89
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Det lyder sært, med mindre vi renser kraftigt ud i truppen i
    venstre back eller venstre
    ›midt
    . Det er ikke lige den position, der står først for at
    ›blive shoppet ind til.

    Tja. Nu er han jo kun 19 år, og har man fundet et talent, som man vurderer til at være tilpas stort, så tror jeg ikke, at man skelner til, om vi allerede er dækket ind på hans position(er). Det er alligevel næppe sandsynligt, at han skal ind og konkurrere om en plads på førsteholdet fra dag ét, så hvis interessen er reel, og vi har tilbudt ham en kontrakt, så er der nok snarere tale om et Oviedo/Gamboa projekt og ikke en spiller til startopstillingen.

    PS: Og skulle han vise sig at være venstre kant primært, så er det da ikke så dumt igen. Vingaard har snart kontraktudløb, Pape er meget svingende, Delaney er ikke kantspiller, og hverken Absalonsen eller Bergvold ser ud til at have en fremtid i klubben.
    Mvh.
    Dane

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #90
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Tja. Nu er han jo kun 19 år, og har man fundet et talent, som man
    ›vurderer til at være tilpas stort, så tror jeg ikke, at man
    ›skelner til, om vi allerede er dækket ind på hans position(er).
    ›Det er alligevel næppe sandsynligt, at han skal ind og konkurrere
    ›om en plads på førsteholdet fra dag ét, så hvis interessen er
    ›reel, og vi har tilbudt ham en kontrakt, så er der nok snarere
    ›tale om et Oviedo/Gamboa projekt og ikke en spiller til
    ›startopstillingen.

    Det er jeg sådan set enig i, men jeg tror alligevel, at det vil kræve et salg af Pierre (som en eller anden i skakten nævnte, at Vitesse rygtes interesseret i) eller Oviedo. Tre deciderede venstre backs er alligevel en del, og Delaney kan jo også dække pladsen til nøds.

    ›PS: Og skulle han vise sig at være venstre kant primært, så er
    ›det da ikke så dumt igen. Vingaard har snart kontraktudløb, Pape
    ›er meget svingende, Delaney er ikke kantspiller, og hverken
    ›Absalonsen eller Bergvold ser ud til at have en fremtid i
    ›klubben.

    Igen. Som sådan enig men jeg kan ikke se klubben hente en ny venstre kant, med mindre at man skiller sig af med 1-2 af de nævnte. Fx Absalonsen eller Bergvold. 6 mand (7 med Oviedo) der (med vekslende niveau/succes) kan dække venstre kant er helt abnormt, også selvom Ampuero måttes hentes som et talent, der får 1-1½ år til at bryde igennem. Der er flere andre positioner på holdet, hvor en forstærkning er noget mere tiltrængt.

    Det er også lidt besynderligt, hvis vi har scoutet et talent i Peru af alle steder. Sydamerika er langt væk fra de normale "jagtmarker" (vores costaricanere er jo "fundet" i norden hhv. til en u-20 turnering i Europa), og i givet fald et usædvanligt træk af CV.

    Jeg tror stadig mest på, at vi er blevet forvekslet med AGF eller FCN, men det kan da være, at rygtet er sandt, og at vi i øvrigt pønser på at rydde op i truppen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. To forstærkninger til kvindeholdet
    By Wilkens in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.02.06, 17:07
  2. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.06.05, 13:49
  3. Forstærkninger til FCK?
    By Reffi in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 06.11.04, 11:44
  4. Derfor skal FCK ikke købe forstærkninger
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.07.03, 00:56
  5. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.06.03, 15:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •