Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 125

Emner: Forstærkninger til FCK

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Forstærkninger til FCK

    Blot vi får forstærkning i danske spillere, som kan starte inde, så er jeg tilfreds. Og forlæng så lige med Lars J

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Forstærkninger til FCK

    Det vat vist godt at gerndt ikke kom til fck: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...emt-hustruvold

    Tror sgu ikke jeg ville vaere I stand til at stoette holdet hvis Han var paa banen

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Forstærkninger til FCK

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...emt-hustruvold

    ›Tror sgu ikke jeg ville vaere I stand til at stoette holdet hvis
    ›Han var paa banen

    Det var allerede en offtentlig hemmelighed da vi prøvede at signe ham hvilket kun kunne undre endnu mere, et par af de svenske aviser skrev endda om det men fjernede artiklerne igen pågrund af navneforbud.

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    7

    Re: Forstærkninger til FCK

    Vil lige smide endnu et navn på blokken: Abdul Kader Keita

    Spiller angriber/højrewing og har tidligere spillet for Elfsborg, OSC Lille og Olympique Lyon. Spiller pt. for Al-Sad i Quatar. Der står ikke nogen pris for ham inde på Transfermarkt så skal ikke kunne sige hvad prisklasse han ligger i. Men OB har jo tidligere hentet Djemba Djemba som vel havde et CV lidt i samme kategori, så mon ikke muligheden er der.

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Forstærkninger til FCK

    Vil lige smide endnu et navn på blokken: Abdul Kader Keita

    Spiller angriber/højrewing og har tidligere spillet for Elfsborg, OSC Lille og Olympique Lyon. Spiller pt. for Al-Sad i Quatar. Der står ikke nogen pris for ham inde på Transfermarkt så skal ikke kunne sige hvad prisklasse han ligger i. Men OB har jo tidligere hentet Djemba Djemba som vel havde et CV lidt i samme kategori, så mon ikke muligheden er der.
    Hvorfor er han interessant - pga. hans CV, evner eller hvad? Uddyb venligst inden det der namedropping. Noget andet er (inden I namedropper) at undesøge lidt vedr. spilleren inden man poster. Nu har jeg fundet ud af, at Abdul Kader Keita tjener lidt over 500.000 ,- pr. uge og i sidste sæson blev hentet af Al-Sadd for 62,5 mio. kr. Sammenlagt er manden handlet for næsten 240 mio. kr. i løbet af sin karriere.


  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Forstærkninger til FCK

    Efter efterårssæsonens sidste kamp, er det vel på tide at gøre lidt status og give spillerne en karakter.

    Karakterskalaen:

    12 Den fremragende præstation.
    10 Den fortrinlige præstation Karakteren.
    7 Den gode præstation Karakteren.
    4 Den jævne præstation Karakteren.
    02 Den tilstrækkelige præstation.
    00 Den utilstrækkelige præstation.
    -3 Den ringe præstation.

    Nr. 21, Johan Wiland: 10 – Har haft en god efterårssæson, hvor han indtil flere gange har reddet os. Sikker ankermand og nok holdets vigtigste mand sammen med Dame N’Doye.

    Nr. 2, Lars Jacobsen: 10 – Er kommet tilbage til hovedstaden i en bedre forfatning end han forlod den. Har fået bygget en masse på hans offensiv. Lige skrevet en god lang kontrakt, og har pt patent på højrebacken.

    Nr. 3, Pierre Bengtsson: 02 – Startede godt i FCK, men har haft et formdyk. Har samtidig været ramt af at Bryan Oviedo har grebet chancen.

    Nr. 5, Sölvi Ottesen: 4 – Har været okay, men så absolut heller ikke mere. Ikke den store boldspiller, men leverer altid en mandfolkeindsats. Har nogle af de lederegenskaber holdet skriger på og kan være en fremtidig anfører.

    Nr. 6, Claudemir: 00 – Én af dem der virkelig har skuffet mig i dette efterår. Hvor er den spiller der spillede CL for FCK? Han besidder rigtig mange kvaliteter som bolderobrer og felt til felt spiller, men har haft ALT ALTALT for mange ukoncentrerede indsatser.

    Nr. 8, Christian Grindheim: 00 – Ligesom Claudemir været en skuffelse. Blev købt som William Kvists arvtager på den kontrollerende midtbanespiller, men har slet ikke kunnet leve op til forventningerne. Virker som om han er fejlcasted, da han ikke besidder de samme evner til at forudsige farlige situationer som Kvist var så fremragende til. I min verden ligner han Claudemir i spillestil, ALT for meget. Vi har brug for en styrmand der er lidt mere defensivt orienteret.

    Nr. 9, Morten Nordstrand: 2 – Har været brugt som en indskiftnings mulighed, men har ikke haft grebet chancen. Det ligner et farvel til den ellers sympatiske spiller. AGF en mulighed?

    Nr. 11, Cesar Santin: 7 – Den forholdsvis høje karakter får han udelukkende for sine mange mål i Superligaen, er faldet FULDSTÆNDIGT igennem internationalt, med en minimal opblomstring efter indskiftningen i Hannover (med et mål til følge). Ligner han er på vej væk. Mellemøsten en mulighed?

    Nr. 13, Pape Diouf: -3 – Vi gav eftersigende 18 millioner kroner for ham, og hvis dette er sandt, burde der stilles spørgsmålstegn ved CV fra klubbens bestyrelse (kan sige, at min drøm er at Frank Arnesen en dag bliver sportsdirektør i FCK, forestil jer et netværk han kunne bibringe klubben, og så er han jo Kbh.), han har slet ikke kunnet få det til at fungere.

    Nr. 14, Dame N’Doye: 7 – Vores altoverskyggende stjerne som vi kunne have haft solgt for i underkanten af 100 millioner kroner. Han skal lave lidt flere mål, men skaber via hans store bevægelses radius og korpus, plads til medspillerne.

    Nr. 15, Johnny Thomsen: 00 – Man er ikke forpligtet udover sine evner. Det er ikke hans skyld, men sportsdirektørens indkøbspolitik/træneren. Er ikke god nok til FCK.

    Nr. 16, Thomas Kristensen: 00 – Man er ikke forpligtet udover sine evner. Det er ikke hans skyld, men træneren. Er kort og godt ikke god nok til FCK.

    Nr. 17, Ragnar Sigurdsson: 4 – Startede godt i klubben, men da han blev givet mere ansvar qua Zankas skade, er hans niveau dalet. Hvad er hans spidskompetence?

    Nr. 19, Bryan Oviedo: 7 – Har grebet chancen. Defensivt blevet bedre, offensivt en klasse over Bengtsson. Kan stadigvæk bygge på hans spil. Spiller dog stadigvæk med en lidt for stor risiko, der kan bringe vores offensiv i forlegenhed.

    Nr. 27, Thomas Delaney: 7 – Mange opløftende momenter. Besidder gode basale tekniske færdigheder og har et forholdsvis godt blik for spillet. En coming man, og en meget bedre matchning med Claudemir eller Grundheim, end Claudemir og Grindheim sammen på den centrale midtbane.

    Nr. 30, Christian Bolanos: 4 – Er faldet i niveau sammen med holdet. Ellers en fremragende spiller.

    Uden for bedømmelse pga. manglende spilletid eller skader:

    Nr. 1, Kim Christensen
    Nr. 7, Martin Bergvold
    Nr. 12, Peter Larsson
    Nr. 18, Kenneth Zohore
    Nr. 20, Martin Vingaard
    Nr. 22, Johan Absalonsen
    Nr. 23, Søren Frederiksen
    Nr. 24, Youssef Toutouh
    Nr. 25, Mathias Zanka
    Nr. 26, Christian Gamboa
    Nr. 28, Saban Özdogan

    Spillere jeg ser blive I FCK:

    Johan Wiland, Lars Jacobsen, Sölvi Ottesen, Ragnar Sigurdsson, Bryan Oviedo, Christian Bolanos, Claudemir, Christian Grindheim, Martin Vingaard, Dame N’Doye, Pierre Bengtsson, Christian Gamboa, Thomas Delaney, Kim Christensen, Kenneth Zohore og Youssef Toutouh.

    Spillere jeg ser forlade FCK:

    Saban Özdogan (vil selv væk), Mathias Zanka (vil selv væk, PSV?), Johnny Thomsen, Martin Bergvold, Thomas Kristensen, Peter Larsson, Johan Absalonsen, Pape Diouf, Søren Frederiksen og Cesar Santin.

    Vi skal have minimum:

    1 central forsvarer der kan bringe bolden frem (Kris Stadsgaard?).
    1 central defensiv midtbanemand.
    1-2 angribere (Djiby Fall? og en mere bevægelig).

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Forstærkninger til FCK

    Enig med det meste, synes dog det er for tidligt at skille sig af med Diouf. Dyrt indkøb og vi har jo en lang historie med spillere der først slog gennem i deres 2. sæson. Ellers synes jeg du har ramt plet med det meste.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Enig med det meste, synes dog det er for tidligt at skille sig af
    ›med Diouf. Dyrt indkøb og vi har jo en lang historie med spillere
    ›der først slog gennem i deres 2. sæson. Ellers synes jeg du har
    ›ramt plet med det meste.

    Også jeg er ganske enig,mine største skuffelser er Bolanos og Claudemir.


    I dette vindue ser jeg gerne følgende:


    Delaney skal have chancen på den centrale resten af sæsonen i 6èr rollen

    Larsson sælges Hovland hentes ind

    Stadsgaard lejes sæsonen ud evt 1,5sæson som nævnt i nogle medier

    JT pakker tingene og siger tak for sig!

    Absalonsen sælges

    TK/Bergvold en af disse sælges

    Santin sælges Fall hentes ind

    Løvenkrands havde ventes god også men tror ikke på det,men Damen,Fall og Løven med Zohore som back up lyder ikke helt dumt!!!?

    Også må Vingaard gerne forlænge.

    Det burde ikke koste så mange kr med tanke på Larsson sikkert sælges for hvad Hovland koster,Santin kan vel give ca 10 mio og det koster Fall ikke med den korte kontrakt.

    Løven kan heller ikke være så dyr 31 år udløb til sommer.

    Noget andet er selvsagt Signings on fee og løn til specielt Fall,men han er drømme signingen i mine øjne

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Forstærkninger til FCK

    ››Enig med det meste, synes dog det er for tidligt at skille sig af
    ››med Diouf. Dyrt indkøb og vi har jo en lang historie med spillere
    ››der først slog gennem i deres 2. sæson. Ellers synes jeg du har
    ››ramt plet med det meste.

    ›Også jeg er ganske enig,mine største skuffelser er Bolanos og Claudemir.


    ›I dette vindue ser jeg gerne følgende:


    ›Delaney skal have chancen på den centrale resten af sæsonen i 6èr rollen

    ›Larsson sælges Hovland hentes ind

    ›Stadsgaard lejes sæsonen ud evt 1,5sæson som nævnt i nogle medier

    ›JT pakker tingene og siger tak for sig!

    ›Absalonsen sælges

    ›TK/Bergvold en af disse sælges

    ›Santin sælges Fall hentes ind

    ›Løvenkrands havde ventes god også men tror ikke på det,men
    ›Damen,Fall og Løven med Zohore som back up lyder ikke helt
    ›dumt!!!?

    ›Også må Vingaard gerne forlænge.

    ›Det burde ikke koste så mange kr med tanke på Larsson sikkert
    ›sælges for hvad Hovland koster,Santin kan vel give ca 10 mio og
    ›det koster Fall ikke med den korte kontrakt.

    ›Løven kan heller ikke være så dyr 31 år udløb til sommer.

    ›Noget andet er selvsagt Signings on fee og løn til specielt
    ›Fall,men han er drømme signingen i mine øjne

    Jeg synes bestemt også at Fall kunne være interessant at se i løveklæder. Nu er FCM åbenbart også interesseret i ham.

    http://www.bold.dk/nyt/FCM-ogsaa-ude-efter-Fall

    Nu har de fået en masse rispenge fra Indien. Men ifølge Glen Riddersholm, som jeg hørte på et seminar for nogle uger siden, så er de penge udelukkende møntet på talentudvikling. De store transfers har de haft brændt nallerne på (Borring, 20 mio. kr.), og da Fall nok er en dyr herre at få til at skrive under på en kontrakt, ser jeg det ikke som videre sandsynligt at Midtafrika kan være med her.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Forstærkninger til FCK

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-superligaen
    her er nogle bud på hvem der kunne være aktuel.
    Nogen der har kendskab til Rudolph Austin, som er blevet Årets spiller? lyder meget spændene.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Forstærkninger til FCK

    Må erkende at jeg synes, tidligere norske koryfæer i klubben til trods, at der er meget langt fra Tippeligaen til den danske Superliga. Ikke at jeg er sindsoprivende imponeret af sidstnævnte, endsige har set een eneste Tippeliga kamp i.....ever. Men skal de seneste 2 køb af Gamboa (ok, så har han vel reelt ikke fået chancen endnu) og Diouf bruges som yardstick, såååå. Var vel næsten stjerner i det norske. Siger om ikke alt, da meget....!

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Forstærkninger til FCK

    Tipsbladet har interviewet CV om det kommende transfer vindue: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ar?page=0%2C12

    Ikke fordi der bliver sagt så meget, men det antydes at der bliver kigget efter en midterforsvare, en angriber og kant, hvis aftalen med Vingaard ikke bliver forlænget.

    /Mads

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Forstærkninger til FCK

    Lidt nyt om Kris >

    http://www.sporten.dk/superligaen/fc...paa-stadsgaard

    God jul :)

    Klaus
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Forstærkninger til FCK

    Daniel Jensen ligger lige nu på knæ for FCK og lyder efterhånden som en meget desperat mand:

    "Lige nu er vi tilbage i Danmark til jul og nytår. Jeg håber, jeg måske kan træne med FCK igen i januar. Måske har de lyst til at give mig en kontrakt på fire måneder, så jeg kan vise, hvad jeg kan. Hvis de kan bruge mig, så er jeg klar."


    Sakset fra følgende artikel: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis...hedsliste=true, hvor han også beskriver sin situation som værende kritisk og overvejer at stoppe karrieren.

    Ud fra ovenstående citat, synes jeg godt vi kunne give manden en chance. En fire måneders kontrakt, som selvfølgelig er skruet sammen sådan, at hvis han gør det godt, så forlænger vi og hvis han ikke opnår spilletid, så får han ikke alverden i løn.

    Jeg tror godt han kunne komme og få pisket lidt gejst ind på holdet, så vi får sikret den vigtige førsteplads i foråret. Hvis han kommer i starten af vinduet, så har han også lige et par måneder til at komme i form.


  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Forstærkninger til FCK

    Problemet med DJ er at han ikke lige er den profil vi har brug for på midten, med mindre han har udviklet andre kvaliteter i sit spil inden for det sidste år. En DJ i topform ville slå både Claudemir og Grindheim af, men den DJ ser vi nok aldrig igen.

    Desuden så har vi allerede for mange til den centrale midt, så med mindre Bergvokd og TK afskibbes, så tror det bliver meget svært for DJ.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. To forstærkninger til kvindeholdet
    By Wilkens in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.02.06, 17:07
  2. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.06.05, 13:49
  3. Forstærkninger til FCK?
    By Reffi in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 06.11.04, 11:44
  4. Derfor skal FCK ikke købe forstærkninger
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.07.03, 00:56
  5. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.06.03, 15:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •