Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 125

Emner: Forstærkninger til FCK

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Problemet med DJ er at han ikke lige er den profil vi har brug
    ›for på midten, med mindre han har udviklet andre kvaliteter i sit
    ›spil inden for det sidste år. En DJ i topform ville slå både
    ›Claudemir og Grindheim af, men den DJ ser vi nok aldrig igen.

    ›Desuden så har vi allerede for mange til den centrale midt, så
    ›med mindre Bergvokd og TK afskibbes, så tror det bliver meget
    ›svært for DJ.

    Men vi har jo heller ikke alverden at tabe. Måske kan han komme i fornuftig for i januar og byde ind med noget stabilitet qua hans rutine. Så imo ja tak til 4 måneder.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Forstærkninger til FCK


    ›Men vi har jo heller ikke alverden at tabe. Måske kan han komme i
    ›fornuftig for i januar og byde ind med noget stabilitet qua hans
    ›rutine. Så imo ja tak til 4 måneder.

    Jeg mener også, at en kort forårskontrakt til Daniel Jensen er et sats, der er værd at tage. Manden er en klassespiller i topform, og hvis man kan lave en præstationsbaseret aftale eller noget lignende, der ikke koster klubben alt for meget, så synes jeg, at man bør overveje at give ham en chance for at finde sit tidligere niveau. Samtidig ligner det jo også, at Bergvold så småt er på vej ud, og det vil efterlade en plads i truppen til Daniel Jensen. Jeg synes i hvert fald, at man skal lade ham træne med i opstartsperioden, og så kan Roland og CV vurdere, om de mener, at han fortsat har niveauet til at være med eller ej.

    Og så vil jeg hellere have Daniel Jensen siddende på bænken end Thomas Kristensen, også selvom han ikke helt når sit topniveau fra Werder-tiden.
    Mvh.
    Dane

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Men vi har jo heller ikke alverden at tabe.

    Det er jeg slet ikke enig i. Oveni de øvrige problemer er splid i spillertruppen det sidste, vi har brug for. Som minimum skal enten TK eller Bergvold afskibes, hvis Daniel Jensen skal have en kontrakt med FCK.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Forstærkninger til FCK

    ››Men vi har jo heller ikke alverden at tabe.

    ›Det er jeg slet ikke enig i. Oveni de øvrige problemer er splid i
    ›spillertruppen det sidste, vi har brug for. Som minimum skal
    ›enten TK eller Bergvold afskibes, hvis Daniel Jensen skal have en
    ›kontrakt med FCK.

    Jeg er til dels enig, men jeg er ikke sikker på, at en kort kontrakt med Daniel Jensen vil skabe splid i truppen, blandt andet fordi Bergvold i forvejen er så langt væk fra truppen, at det næppe gør nogen forskel - han er nok på vej væk uanset hvad.

    Men det er klart, at vi ikke bare kan have en overflod af midtbanespillere og samtidig holde alle nogenlunde tilfredse, og derfor vil det være optimalt at sende Bergvold afsted (Thomas Kristensen ryger ingen steder) før man henter Daniel Jensen ind - især fordi han nødigt skulle ende med at stå i vejen for en signing af en defensiv midtbanespiller, fordi vi har for mange til de to centrale pladser.
    Mvh.
    Dane

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Forstærkninger til FCK

    Tjah, eller hvad med at afskibe dem begge og sats på Daniel og én af egen avl. De kan da umuligt gøre det ringere?

    Mvh. Dennis Jørgensen

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Tjah, eller hvad med at afskibe dem begge og sats på Daniel og én
    ›af egen avl. De kan da umuligt gøre det ringere?

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Som sagt, så skal man næppe regne med, at Thomas Kristensen forlader klubben i januar. Hans kontrakt løber længe endnu, og han befinder sig lige uden for startopstillingen. Og så tror jeg i øvrigt ikke, at han vader i tilbud fra mere attraktive klubber, ligesom han næppe er villig til at tage til en anden Superliga-klub og en mindre lønpose, når han får så meget spilletid, som tilfældet er.
    Mvh.
    Dane

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    48

    Re: Forstærkninger til FCK

    Så er den ged vist barberet :


    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1681124.ece



    :o)
    No one is perfect, not even the perfect one..
    fcksøren's Avatar

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Forstærkninger til FCK

    Er der nogen der kan huske om FCK var efter Marcus Pedersen da han skiftede til til Vitesse ? læste han bliver linket tilbage til Norge nu LSK! Han er jo stadig ung og kunne være en mulighed for os evt ?

  12. #114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Er der nogen der kan huske om FCK var efter Marcus Pedersen da
    ›han skiftede til til Vitesse ? læste han bliver linket tilbage
    ›til Norge nu LSK! Han er jo stadig ung og kunne være en mulighed
    ›for os evt ?

    Jeg kan ikke finde linket. Men Ståle/Lars Højer havde ham vidst i kikkerten.

    PS: EN lille video over hans kunnen.

    http://www.youtube.com/watch?v=ODGbPJ160hQ

    Mvh. Dennis Jørgensen

  13. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Forstærkninger til FCK

    I følge et medie fra Østrig, så skulle FCK have budt på den defensive midtbanespiller Anel Hadcic fra SV Ried, som folk måske så sende Brøndby ud i sommers.

    Se mere

    http://onside.dk/nyheder/superligaen...rondbys-boddel

  14. #116
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    80

    Re: Forstærkninger til FCK

    Det var hurtigt det er forsøgt dementeret. Ikke første gang det er set. Kan være CV har ringet og givet dem besked på at afvise;-) Man kan håbe. Alt der kan sende TK længere væk fra banen er velkommen.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oendby-boeddel

  15. #117
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Det var hurtigt det er forsøgt dementeret. Ikke første gang det
    ›er set. Kan være CV har ringet og givet dem besked på at
    ›afvise;-) Man kan håbe. Alt der kan sende TK længere væk fra
    ›banen er velkommen.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oendby-boeddel

    Umiddelbart er CV ikke i stand til både at jagte en forsvarspiller og en midtbanespiller på samme tid, så den bliver der vidst ikke noget ud af. Så mens CV bruger den næste måned på at forhandle en aftale med Kris på plads, så forsvinder den ene spændende offensiv-spiller efter den anden mellem hænderne på os. Til sidst lægger vi i desperation 20 mil for en angriber fra Tippeligaen der lige har scoret hattrick på La Manga:-)

    Spøg til side. Synes han virker spændende, men tror så absolut ikke på at der er hold i den. Desværre virker det ikke som om en ny midtbanegeneral står øverst på CV's liste. I bedste fald får vi både en angriber, en ny venstremidt samt en forsvarsspiller i dette vindue, men selv tror jeg kun på en forsvarsspiller.

    Please prove me wrong CV!!

  16. #118
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Please prove me wrong CV!!

    Han er midtbanespiller. Sekser eller otter, som det hedder. Og det skal FCK ikke bruge nu, siger Hadzics agent, Darko Smoljan, til tipsbladet.dk
    Det er en mindre katastrofe, hvis det citerede rent faktisk er sandt. En "sekser eller otter" er præcist, hvad vi har brug for. Vi har to løbemaskiner med blik for afleveringer men uden det store overblik eller sans for balancen i spillet (Grinde og Claude), en underpræsterende døgenigt (TK) og et talent der ikke er klar til en stamplads som manden med overblikket på midtbanen (Delaney). Samt det løse. Vi mangler i særdeleshed ham der viderefører arven fra Ståle, Chr. Poulsen, Peter Nielsen, Mykland, Linderoth, Kvist osv.

    Om Anel Hadzic er løsningen, skal jeg ikke vurdere, men den centrale midtbane trænger til nyt blod i lige så høj grad som det centrale forsvar.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  17. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Forstærkninger til FCK

    Fall burde virkelig være top målet,han må være svine billig nu(ikke løn) og har altid levert i DK!!!!!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #120
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Forstærkninger til FCK

    ›Spøg til side. Synes han virker spændende, men tror så absolut
    ›ikke på at der er hold i den. Desværre virker det ikke som om en
    ›ny midtbanegeneral står øverst på CV's liste. I bedste fald får
    ›vi både en angriber, en ny venstremidt samt en forsvarsspiller i
    ›dette vindue, men selv tror jeg kun på en forsvarsspiller.

    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at der bliver så meget som skævet til venstrekanten, med Vingaard, Diouf, Delaney, Absalonsen og Bergvold i truppen. Hvis tre af dem forsvinder i vintervinduet, så måske.

    Jeg tror i absolut bedste fald får vi Kris Stadsgaard og så både Fall og Løvenkrands til angrebet, afhængig af om vi får et bud på Santin. Jeg tror ikke at CV ikke har kig på en midtbanespiller, mere at den midtbanespiller der er øverst på listen har kontraktudløb til sommer (CP) og at det ikke er en stor nok nødvendighed at hente en spiller til midtbanen nu i forhold til chancen for at hente Poulsen om et halvt år.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. To forstærkninger til kvindeholdet
    By Wilkens in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.02.06, 17:07
  2. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.06.05, 13:49
  3. Forstærkninger til FCK?
    By Reffi in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 06.11.04, 11:44
  4. Derfor skal FCK ikke købe forstærkninger
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.07.03, 00:56
  5. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.06.03, 15:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •