Side 38 af 38 FørsteFørste ... 2835363738
Viser resultater 556 til 562 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Joppe Se meddelelser
    Og nu åbner Djemba Djemba døren for FCK og BIF. Nej tak tænker jeg... Han virker lidt som et problembarn der ikke vil passe ind i vores trup. Det er trist, for han er en dygtig defensiv midtbanespiller...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...roendby-og-fck

    Jeg kan godt forstå du siger nej.
    Men samtidig synes jeg vi har brug for et "problembarn". Vores trup er alt for fin, der er ingen der tør give verbale tæsk til medspillere og samtidig heller ikke nogen på midtbanen som tør gå ind i en tackling som Djemba Djemba helt klart vil gøre. En Djemba Djemba på højeste niveau, som jeg er sikker på vi kan få ham, er måske efter min mening en bedre spiller end Christian Poulsen.

    Jeg ser dem begge gerne i KBH :)

  2. #557
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Joppe Se meddelelser
    Og nu åbner Djemba Djemba døren for FCK og BIF. Nej tak tænker jeg... Han virker lidt som et problembarn der ikke vil passe ind i vores trup. Det er trist, for han er en dygtig defensiv midtbanespiller...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...roendby-og-fck
    I den forbindelse... er jeg den eneste, der finder det besynderligt, at Brøndby stadig nævnes som storklub af spillere/agenter/medier i samme sætning som FCK? Brøndby har været på nedtur i flere år nu, og Djemba-Djemba kommer fra en klub som er sluttet over Brøndby tre sæsoner i træk. OB roder ganske vist rundt i bunden i øjeblikket - men det gjorde Brøndby jo også for en god måneds tid siden. Hvorfor mener spillere stadig, at BIF er en attraktiv klub at komme til? Hvor mange har haft succes i BIF de seneste fem år? For jeg kan kun komme i tanke om Krohn-Dehli, Wass og Duncan. Og det er altså relativt set i forhold til resten af holdet.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #558
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    I den forbindelse... er jeg den eneste, der finder det besynderligt, at Brøndby stadig nævnes som storklub af spillere/agenter/medier i samme sætning som FCK? Brøndby har været på nedtur i flere år nu, og Djemba-Djemba kommer fra en klub som er sluttet over Brøndby tre sæsoner i træk. OB roder ganske vist rundt i bunden i øjeblikket - men det gjorde Brøndby jo også for en god måneds tid siden. Hvorfor mener spillere stadig, at BIF er en attraktiv klub at komme til? Hvor mange har haft succes i BIF de seneste fem år? For jeg kan kun komme i tanke om Krohn-Dehli, Wass og Duncan. Og det er altså relativt set i forhold til resten af holdet.
    .

    Måske fordi Brøndby, på trods af deres dårlige placering og deres elendige økonomi, stadig betaler en høj løn til deres spillere.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #559
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Jeg kan godt forstå du siger nej.
    Men samtidig synes jeg vi har brug for et "problembarn". Vores trup er alt for fin, der er ingen der tør give verbale tæsk til medspillere og samtidig heller ikke nogen på midtbanen som tør gå ind i en tackling som Djemba Djemba helt klart vil gøre. En Djemba Djemba på højeste niveau, som jeg er sikker på vi kan få ham, er måske efter min mening en bedre spiller end Christian Poulsen.

    Jeg ser dem begge gerne i KBH :)
    Jeg vil ABSOLUT helst ikke se Djemba Djemba i FCK. Manden kan godt spille fodbold, men INGEN i KBH kan og skal sætte sig over fællesskabet, og det har Djemba Djemba det med at gøre.. Djemba Djemba ville ikke kunne fungere som en Linderoth-type, som jeg tolker du leder efter. Linderoth kunne TILLADE sig at råbe af medspillerne, fordi han gang på gang var en sublim holdspiller og en sympatisk person. Han kæmpede altid røven ud af bukserne og gik altid forrest som eksempel. Det gør Djemba Djemba ikke, og dermed ville han aldrig opnå respekten til at kunne råbe sine medspillere op i gear, som f.eks. Linderoth.
    Jeg er enig i, at vi kan mangle en skraldemand og en defensiv ankermand, men nej tak til Djemba Djemba.

    Mvh
    Frederik

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #560
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg vil ABSOLUT helst ikke se Djemba Djemba i FCK. Manden kan godt spille fodbold, men INGEN i KBH kan og skal sætte sig over fællesskabet, og det har Djemba Djemba det med at gøre.. Djemba Djemba ville ikke kunne fungere som en Linderoth-type, som jeg tolker du leder efter. Linderoth kunne TILLADE sig at råbe af medspillerne, fordi han gang på gang var en sublim holdspiller og en sympatisk person. Han kæmpede altid røven ud af bukserne og gik altid forrest som eksempel. Det gør Djemba Djemba ikke, og dermed ville han aldrig opnå respekten til at kunne råbe sine medspillere op i gear, som f.eks. Linderoth.
    Jeg er enig i, at vi kan mangle en skraldemand og en defensiv ankermand, men nej tak til Djemba Djemba.

    Mvh
    Frederik
    Heldigvis, i de flestes øjne formentlig, er denne kobling af Eric 2*Djemba skudt fuldstændigt ned af CV:Normalt kommenterer vi ikke på køb og salg af spillere. Men undtagelsesvis vil jeg gerne sige, at Eric Djemba-Djemba ikke er aktuel for FCK, siger Carsten V. Jensen til Onside.dk.
    http://onside.dk/nyheder/superligaen...-djemba-rygter
    15 mill for en 23 årig angriber + 3 mill sign-on-fee kontra 22 årig Herman trophy award winner tranferfrit... LOL You do the math...

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #561
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Il Calabrese Se meddelelser
    Heldigvis, i de flestes øjne formentlig, er denne kobling af Eric 2*Djemba skudt fuldstændigt ned af CV:Normalt kommenterer vi ikke på køb og salg af spillere. Men undtagelsesvis vil jeg gerne sige, at Eric Djemba-Djemba ikke er aktuel for FCK, siger Carsten V. Jensen til Onside.dk.
    http://onside.dk/nyheder/superligaen...-djemba-rygter
    Og mon ikke denne undtagelsesvise udtalelse kommer fordi Djemba Djemba personlighedsmæssigt ikke passer ind i FCK og kulturen.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #562
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Er det ikke på tide med en sommer-transfer-tråd? *fralægger sig ansvar*

    Bestemt og her er den: Til- og afgange 9: Sommer 2012
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

Side 38 af 38 FørsteFørste ... 2835363738

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •