Side 12 af 38 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Ifølge Tipsbladet er der stadig gode muligheder for, at Mos ender i København:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...el-lever-endnu
    Mvh.
    Dane

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Ifølge Tipsbladet er der stadig gode muligheder for, at Mos ender i København:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super
    ›liga/fcks-topscorer-handel-lever-endnu


    Og dette er jo tragisk,

    Håber at nogen når og stoppe CV inden han endnu engang lader sig presse til at betale overpris for en middelmådig tippeliga "profil"
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar


  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    hmmm jeg syntes det lyder som en fantastisk nyhed.... hvor meget skal/må han koste?

  4. #169
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Ifølge Tipsbladet er der stadig gode muligheder for, at Mos ender i København
    Det kommer an på om man synes, at det er en "god" mulighed....

    Det lugter af, at CV er ved at dumme sig endnu engang.

    Det eneste formildende ved en evt. handel ville være, hvis vi byttede lige over med Pape. Moa kan vel ikke være ringere end Pape

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #170
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Det eneste formildende ved en evt. handel ville være, hvis vi
    ›byttede lige over med Pape. Moa kan vel ikke være ringere end
    ›Pape

    Moa ( der på polynesisk betyder spiselig fugl ) spiller i Hannover - Og Mos derimod, skal holde sig væk :)
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 17.01.12 kl. 18:49

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg kender ikke Mos ret godt - men det er der tilsyneladende rigtig mange herinde, der gør. Er han virkelig så dårlig, at han ikke engang kan erstatte Nordstrand som 3. valg i angrebet, hvilket sandsynligvis er den rolle, han skal udfylde? Manden ved jo helt tydeligt, hvor målet står, og han er stadig forholdsvis ung, hvorfor vi må formode, at han har udviklingspotentiale. Og som Nord har spillet det sidste halve år, så kan jeg umuligt se, at han kan være dårligere - eller undgå at være bare en smule bedre.

    Prisen spiller naturligvis ind, men hvis han kan erhverves for, hvad der svarer til 5-6 millioner danske kroner, så synes jeg, at han er ganske interessant som 3. valg på kort sigt og måske mere fast starter på lang sigt. Men det er klart, at vi ikke bør betale 9-10 millioner for ham, når han kun har et år tilbage af sin kontrakt, og når han kun har én rigtig god sæson bag sig.
    Mvh.
    Dane

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Selvom AaB ikke har imponeret i efteråret, så synes jeg stadig at de har et par unge talenter, som jeg godt kunne se udvikle sig yderligere i FCK. Det er især Nicklas Helenius og Mathias Wichmann, som jeg synes har vist et lovende potentiale. Lasse Nielsen synes jeg også har vist godt spil. Men han er lige 2-3 år ældre og jeg er lidt usikker på om han kan blive meget bedre, hvilket ikke helt rækker til en startopstilling i FC København.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    100

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Selvom AaB ikke har imponeret i efteråret, så synes jeg stadig at
    ›de har et par unge talenter, som jeg godt kunne se udvikle sig
    ›yderligere i FCK. Det er især Nicklas Helenius og
    Mathias Wichmann, som jeg synes har vist et lovende
    ›potentiale. Lasse Nielsen synes jeg også har vist godt
    ›spil. Men han er lige 2-3 år ældre og jeg er lidt usikker på om
    ›han kan blive meget bedre, hvilket ikke helt rækker til en
    ›startopstilling i FC København.
    Når nu du alligevel har fat i Aab så er der altså en spiller du glemmer, Lucas Andersen, ham bør vi smide penge efter, om det så er 20 milioner!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Når nu du alligevel har fat i Aab så er der altså en spiller du
    ›glemmer, Lucas Andersen, ham bør vi smide penge efter, om det så
    ›er 20 milioner!
    Lucas Andersen så jeg i en træningskamp mod FCK2 sidste vinter på Peter Bangsvej. Da han kom ind efter pausen gjorde han virkelig en forskel. Et talent som man lagde mærke til. Helenius, derimod, han faldt lidt igennem i mine øjne. Han var ikke helt væk, men FCK's forsvar havde rimeligt let ved at lukke ham ned.

  15. #175
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ››Når nu du alligevel har fat i Aab så er der altså en spiller du
    ››glemmer, Lucas Andersen, ham bør vi smide penge efter, om det så
    ››er 20 milioner!
    ›Lucas Andersen så jeg i en træningskamp mod FCK2 sidste vinter på
    ›Peter Bangsvej. Da han kom ind efter pausen gjorde han virkelig
    ›en forskel. Et talent som man lagde mærke til.

    Uden at tråden nu skal handle om Lucas Andersen, så må jeg indrømme, at jeg er også temmelig pjattet med knægten.

    Men jeg forudser desværre, at han springer FCK over og lander i Ajax eller en tilsvarende rugekasse for talenter med kommende A landholdspotentiale.

    Klaus
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Gaaab jeg synes dette transfervindue er kedeligt!

    Håber på en slutspurt i den sidste uge op til lukningen..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Hvorfor er vi egentlig ikke meldt interesseret i så stort et talent som Emil Larsen? Både FCM, OB og AZ Alkmaar er interesseret. Det ville da være nærliggende for os at hive netop et sådan talent.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Gaaab jeg synes dette transfervindue er kedeligt!

    ›Håber på en slutspurt i den sidste uge op til lukningen..

    Det kan pludselig gå meget stærkt: Jeg tror, CV gerne vil veksle Peter Larsson, Johnny Thomsen og Santin til nye spillere, men det afhænger af, om de er til at komme af med til en fornuftig pris.

    Jeg tror og håber at CV jagter en angriber til startopstillingen med lidt mere international pondus end Santin, der også gerne selv vil videre, samt minimum en- og gerne to - centrale forsvarsspillere. Eksempelvis Stadsgaard, samt et talent i Zanka-klassen.
    Derudover så jeg gerne en stabilisering af midtbanen, evt gennem salg og indkøb, men det er næppe realistisk. Medmindre der kommer et stort bud på feks. Claudemir. Men det er en relativ svær kabale for CV - markedet er ikke til de store salg..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg mener ikke FCK har brug for nye spillere i dette vindue. Med nuværende trup bør vi kunne sikre DM og dermed en CL plads. Når det er sagt, så kan man selvfølgelig godt tænke lidt fremad!

    Forsvar:
    Stadsgaard - Et godt og billigt køb (nok en dyr løn). Han kan købes og dermed kan man sende Zanka til PSV før tid for lidt håndøre (ca. det samme som vi skal give for Stadsgaard - manden er trods alt skadet)

    Okore - God alder, stort talent... men han er nok uden for rækkevidde. I sær da han i mine øjne bliver vurderet for højt. Nordstrand + 15 millioner den anden vej ville være interessant

    Ender man på 5 centerforsvarsspillere, så kan Larsson komme væk. Alles øjne er rettet imod Sverige, men hvad med at ringe til Lynge i Aab og tilbyde ham Larsson + 5-10 millioner for stortalentet Lucas Andersen! Aab mangler en centerforsvar og penge!

    På midten og i angrebet skal der kun spillere ind, hvis der forsvinder spillere. Det ligner godt nok at vi leder efter en angriber og det virker selvfølgelig også fornuftigt, da man så kan skyde Nord eller Santin af. Desuden kan man få Fall relativt billigt (nok ikke på lønsiden) og det er måske en mulighed man bør udnytte.

    Ellers så vil jeg slutte som jeg startede. Holdet behøvere ikke flere spillere, eneste grund til indkøb (og det sker nok desværre ikke) er hvis vi kan finde en STOR profil. Det ville være perfekt at få en profil eller to ind nu, som så har 1/2 år til at spille sig ind på holdet. Det kunne fx være Løvenkrans!

  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Hvorfor er vi egentlig ikke meldt interesseret i så stort et
    ›talent som Emil Larsen? Både FCM, OB og AZ Alkmaar er
    ›interesseret. Det ville da være nærliggende for os at hive netop
    ›et sådan talent.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Nærliggende ja, men mon ikke vi følger hans udvikling. Problemet er bare, at hvor skulle vi dog placere ham?

    Han er for offensiv til en kant i 4-4-2, men det kunne han måske lære. Vi har dog ret mange kantspillere lige pt. Han er ikke en klassisk angriber og jeg kan kun se ham i en 4-3-3, men OB må kunne se noget andet...
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •