Side 15 af 38 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #211
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg synes at det ville være fuldstændigt idiotisk at lade Fall gå os forbi - det skal kun være hvis han er horribel grisk. Der er brugt mange linier herinde på at skrive op og ned om at Fall og N'doye er ens typer, og sætte det i kasser med hvordan det ville gå osv - mener nok at vi i vores historie har haft flere af den samme type angriber samtidigt - eksempelvis er Santin og Nord da tiltænkt ens roller. Faktum er at vi mister 2 angribere til sommer. Nord med 100% sikkerhed og Santin er vel ikke langt bagefter.
    Jeg har ikke meget fidus til Zohore osv endnu, så jeg ser det som et must at have 3 kvalitetsangribere i truppen så hurtigt som muligt - sommerpausen bliver ikke lang til at indkøre nye OG DM skal jo lige sikres først ikke at glemme.
    Ind med Mos (lidt hurtigt at han er blevet et must-have imo, men lad gå) og Fall. Mener stadig at Fall og N'doye er lidt forskellige og dertil kan Mos jo så supplere. Jeg tvivler på at vi konstant kan se os fri fra længere skader i angrebet, så det er alfa omega at have gode spillere, så vi ikke taber for meget i niveau. N'doye har virkelig været udslagsgivende i mange kampe i efteråret, og hvis han bliver skadet under ACN så er fanden virkelig løs. Der skal vi have flere kort at spille på - og det skal ikke være 2 angribere der mentalt har forladt klubben til sommer.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    100

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    jeg må indrømme at jeg indtil videre har haft stor tålmodighed i dette vindue, men den er snart ved at forsvinde. Det er den 21/1 i dag og for at være ærlig kommer der med stor sandsynlighed heller ikke til at ske noget før tidligst på mandag og så er der kun ca en uge tilbage og vi har ikke engang hørt så meget som et seriøst rygte, måske lige med undtagelse af Kris Stadsgaard, men vi står altså og har brug for tilgang af i hvert fald 3 spillere, i mine øjne. Så CV, kom venligst i gang og få indkaldt til pressemøde snarest..!
    Sidst redigeret af bonga : 21.01.12 kl. 09:16

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Kris Stadsgaard i stedet for; vælg selv en midterforsvarer.

    Baye Djiby Fall, ind nu, så han med tiden kan blive en fuldgod arvtager efter et salg af N'Doye.

    Gilberto Macena, ind i stedet for Santin, så vi kan få en ny hurtig og tørstig brasser oppe foran.

    Så ville jeg være fint tilfreds med dette transfervindue.

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Kris Stadsgaard i stedet for; vælg selv en midterforsvarer.

    ›Baye Djiby Fall, ind nu, så han med tiden kan blive en fuldgod
    ›arvtager efter et salg af N'Doye.

    ›Gilberto Macena, ind i stedet for Santin, så vi kan få en ny
    ›hurtig og tørstig brasser oppe foran.

    ›Så ville jeg være fint tilfreds med dette transfervindue.

    Som supplemet til din liste mangler jeg en central midtbanespiller, der kan fylde hullet efter Kvist, samt en ekstra midterforsvarer, nu hvor Zanka officielt er fortid og Larsson næppe har en fremtid hos os.

    Mvh Stephphen
    Fraværende

  6. #215
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    CP vil ikke forlænge sin kontrakt ved Evian - endnu.

    Kunne det tænkes at han vender tilbage til os, til sommer?

    http://www.bold.dk/nyt/Poulsen-holder-Evian-hen
    Linderoth tilbage!

  7. #216
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›jeg må indrømme at jeg indtil videre har haft stor tålmodighed i
    ›dette vindue, men den er snart ved at forsvinde. Det er den 21/1
    ›i dag og for at være ærlig kommer der med stor sandsynlighed
    ›heller ikke til at ske noget før tidligst på mandag og så er der
    ›kun ca en uge tilbage og vi har ikke engang hørt så meget som et
    ›seriøst rygte, måske lige med undtagelse af Kris Stadsgaard, men
    ›vi står altså og har brug for tilgang af i hvert fald 3 spillere,
    ›i mine øjne. Så CV, kom venligst i gang og få indkaldt til
    ›pressemøde snarest..!

    Hvis CV mener, vi har mulighed og behov for at hente en spiller, så sker der også noget. Det eneste der irriterer, er antallet af gange jeg dagligt tjekker på alverdens fodboldsites, om der mon NU skulle være sket noget.

    Jeg tør næsten ikke tænke på, hvor meget mindre jeg når at lave på en almindelig arbejdsdag, mens transfervinduet er åbent.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg synes også, at det mere og mere ligner et rekord-stille transfervindue. Det ser ud til, at angriberjagten er indstillet for nu, og at vi maksimalt kan vente os en forsvarer (Stadsgaard eller et panikkøb).

    Ideen er nok, at det fremfor akt gælder om at få holdet sammenspillet inden der foretages yderligere indkøb

  10. #218
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Jeg synes også, at det mere og mere ligner et rekord-stille
    ›transfervindue. Det ser ud til, at angriberjagten er indstillet for nu

    Gør det det? Personligt er jeg ret sikker på, at vi stadig er på markedet for en angriber. Jeg er også ret sikker på, at det er Mos vi er tættest på. Prisen virker overkommelig, og mon ikke også Mos selv er ret interesseret i et skifte?

    Mit bud er at der begynder at ske noget, når Mos kommer hjem fra Thailand, hvor han i øjeblikket befinder sig med resten af det norske ligalandshold.
    Sidst redigeret af Wilkens : 21.01.12 kl. 12:31
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Som oftest plejer transferne vist også at ske, når vi mindst venter det og intet har hørt i pressen. Det er jo sådan CV helst opererer. Så at der er stilhed bekymrer mig dog ikke. Endnu. :)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    SUK !

    Jeg har forberedt mig mentalt på, at dette bliver det mest skuffende vindue - EVER.

    Årsag: Jeg frygter at Jydekompagniet (Karl Peter Korsgaard Sørensen og Erik Skjærbæk) har sat sig benhårdt på driften af foldbolden og at de har tvunget armen om på ryggen af Anders Hørsholt(AH) og dikteret, at man efter at have indset at Ronald Nilsson var fejlcasted, har bedt AH om at fortsætte med allerede eskisterende ressourcer. ( CV + Johan Lange ).

    Karl Peter Korsgaard Sørensen og Erik Skjærbæk kan jo med rette mene, at dem der har lavet fejlen, selv må rette den. Det er jo ikke en gratis omgang at fyre Rolle. Der er nævnt beløb på op imod 5.000.000,00 DK.

    Vi ved alle hvor vigtigt dette mesterskab er, men jeg er alvorligt bange for at de herrer Karl Peter Korsgaard Sørensen og Erik Skjærbæk satser på, at deres investering efterhånden skal bære frugt, samtidig med at de trimmer organisationen. De virker ikke som om de er gået in i PSE for sjov skyld eller for at fodbold har deres interesse.

    Alle sukker efter forstærkninger til alle 3 kæder, men eftersom vi hverken har solgt eller udlejet nøglespillere ud endnu, tror jeg desværre ikke på at forstærkninger, før det er sket

    Med denne skeptiske og lommefilosofiske analyse til dette transfervindue, kan jeg kun blive positivt overrasket.

    Klaus
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum

  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›CP vil ikke forlænge sin kontrakt ved Evian - endnu.

    ›Kunne det tænkes at han vender tilbage til os, til sommer?

    http://www.bold.dk/nyt/Poulsen-holder-Evian-hen

    Det var også min første tanke (ønske). Men som det også fremgår af artiklen, så tror jeg CP venter til det er afgjort om Evian rykker ned eller bliver. Måske kunne han komme på tale i FCK, hvis Evian rykker ned.

  16. #222
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Eller han satser på at spille et godt EM, hvorefter der måske opstår mulighed for at komme til en endnu bedre klub?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #223
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Gør det det? Personligt er jeg ret sikker på, at vi stadig er på
    ›markedet for en angriber. Jeg er også ret sikker på, at det er
    ›Mos vi er tættest på. Prisen virker overkommelig, og mon ikke
    ›også Mos selv er ret interesseret i et skifte?

    Ja det synes jeg. Der er absolut ingen rygter for tiden, og hverken Nord eller Santin ser ud til at blive sendt videre dette vindue. Derfor lugter det imo meget af, at jagten er indstillet og genoptages til sommer, hvor en spilller som Mos måske lige er et par mill. billigere. Så skulle det da lige være, hvis Vålerenga fortryder og accepterer vores tidligere bud.

    ›Mit bud er at der begynder at ske noget, når Mos kommer hjem fra
    ›Thailand, hvor han i øjeblikket befinder sig med resten af det
    ›norske ligalandshold.

    Kan ikke lige se, hvad det skulle gøre af forskel. Mos har vel en agent hjemme i Norge som varetager den slags. Så skulle det da lige være fordi, at en aftale mellem klubberne er på plads og at Mos kun mangler at se på forholdene og foretage lægetjek. Men den slags plejer medierne trods alt at snuse sig frem til.

  19. #224
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ››Gør det det? Personligt er jeg ret sikker på, at vi stadig er på
    ››markedet for en angriber. Jeg er også ret sikker på, at det er
    ››Mos vi er tættest på. Prisen virker overkommelig, og mon ikke
    ››også Mos selv er ret interesseret i et skifte?

    ›Ja det synes jeg. Der er absolut ingen rygter for tiden, og
    ›hverken Nord eller Santin ser ud til at blive sendt videre dette
    ›vindue. Derfor lugter det imo meget af, at jagten er indstillet
    ›og genoptages til sommer, hvor en spilller som Mos måske lige er
    ›et par mill. billigere. Så skulle det da lige være, hvis
    ›Vålerenga fortryder og accepterer vores tidligere bud.

    Nord skifter til FCN til sommer. Man har sandsynligvis ikke sendt ham afsted til dem allerede, for ikke at forstærke dem, just in case. Santin har man vel beholdt for at vedholde noget stabilitet. Der er tæt på ingen grund til at sende nogen af dem videre lige nu, og deres tilstedeværelse i truppen er absolut ingen hindring for at hente en angriber i dette vindue.

    Der er ingen garanti for, at vi får indkøbt en angriber i dette vindue, men jeg synes, at din analyse er forkert. Angående rygter, så hørte vi for eksempel først om Grindheim og Diouf, aftenen inden de blev offentliggjort.
    Hvis vi alvorligt er ude efter 'Mos', så er det vel fordi han er blevet scoutet til at have en slags potentiale og kvaliteter. Det, at udskyde transferen, ville være en mærkelig risikofyldt transferstrategi, af forskellige grunde. Andre interesserede kunne melde sig, hvis han formår at holde et højt scoringssnit. Han kommer tættere på kontraktudløb (31.12.2012), og kunne ønske at blive det sidste halve år, for at score en fed kontrakt i Europa. Og så videre.
    Jeg har svært ved at se, hvor meget billigere han kan blive, da spilleres agenter i den grad er bevidste om reducerede transferbeløber, og sætter lønkrav og diverse fees højere.

    Jeg tør næsten forsikre dig om, at "jagten" ikke er indstillet, da vi med stor sandsynlighed skal have fingre i to angribere inden næste sæson.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #225
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    På bold.dk læste jeg at Solskjær og Molde holder øje med Fall, og i samme moment nævnes Anthony Ujah som ikke er slået igennem i Mainz 05, som kan være vores fordel da jeg ser ham som et godt match til N'Doye.

    Mvh. Dennis Jørgensen

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •