Side 18 af 38 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg undrer mig lidt over snakken om manglende ambitioner. Hvilke spillere er det lige, vi kan hente, som vil være ambitiøse køb? Fall, der stort set udelukkende har været god i Superligaen og Tippeligaen?

    Stadsgaard spillede en fin sæson i La Liga sidste år (en liga der i øvrigt er en del bedre end Serie A, hvor Bergvold kom fra, lige pt.) og han var forinden en profil på et hold, der på daværende tidspunkt ikke var ret langt under vores niveau, og som voldte os store problemer i to CL-kvalkampe, hvor Stadsgaard i øvrigt spillede rigtig godt og styrede deres forsvar. Hvilke meget bedre forsvarer, er det vi kan hente bedømt på CV'et? Køber vi dem i Allsvenskan eller Tippeligaen, så er det jo heller ikke godt nok?

    Jeg tror nogle gange, at folks forventninger til vores sportslige og økonomiske formåen er en anelse urealistiske.

    PS: Jeg er udmærket klar over, at CV'et ikke nødvendigvis er et kvalitetsstempel i sig selv, men det er stadig det, man primært kigger på, når man skal bedømme, hvor stort et navn, en spiller er. Og jeg har meget svært ved at se os hente et større navn end Stadsgaard ind, medmindre det skulles lykkes at lokke f.eks. Per Krøldrup hjem.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg er fint tilfreds med de her køb(så fremt de bliver til noget), hvis det her er standarden og vi engang imellem laver scoops ala Grønkjær, så er det svært at forlange meget mere.

    Mos vurdere jeg dog ikke som god nok til FCK efter at have set nogen kampe fra ligalandsholdet og tippeligaen, så håber vi finder på noget andet på angrebsfronten.
    Sidst redigeret af mathiasf : 25.01.12 kl. 10:14

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Min drøm er stadig, at vi henter Løvenkrands hjem, inden han bliver for gammel.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Er enig med at Kris bliver en god signing om han evt kommer .. men Mos der imod ser jeg bort som en ny Nord!
    Der
    for min skepsis. Der
    ner altså 150 mio kr om vi bliver mestre syntes godt vi kan prøve at
    hente bedre angribere

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    ›Min drøm er stadig, at vi henter Løvenkrands hjem, inden han bliver for gammel.

    Tror ikke det vil ske i dette transfervindue,
    nok nærmere til sommer, hvor vi forhåbentlig skal spille Cl-gruppespil.

    Har også en våd drøm, at vi her til sidst, i sidste time, fik købt Kara til den defensive midtbane.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,105

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    'Mos' blev fanget af norsk TV2 inde ved Parken...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1696222.ece

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Ja mon ikke det falder på plads med en dobbelt præsentation her en af dagene. Velkommen til.


  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Måske er Mos ikke lige klar til at blive præsenteret i dag alligevel. Jeg forestiller mig, at han er blevet tilbudt en kontrakt, men ikke nødvendigvis er blevet garanteret fast spilletid ved siden af N'Doye, og derfor skal hjem til Norge for at overveje, om det skal være den øgede konkurrence i København, eller den trygge startplads i Vålerenga - men det er naturligvis kun et gæt.

    http://www.bold.dk/nyt/Agent-Mos-ska...eje-FCK-udspil
    Mvh.
    Dane

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #264
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Fatter ikke lige denne her Mos signing. Hænger nok også sammen med at jeg ikke kan se han på you tube lave andet end et halvt saksespark, som ligeså godt kunne have været lavet af Ailton...

    Mener klart at vi hellere skulle satse på en spiller som Djibi Fall. Han er brøle stærk og har international format rent fysisk. Det viste han bl.a. ved at score mod Fulham, men også gennem sine sæsonner i Suppen.

    Fall er desuden rigtig gode venner med N'Doye. Jeg har flere gange set dem på restauranter i købehavn med deres koner, så både rent spillemæssigt og rent personligt ville Fall passe godt ind.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Ja, hvis man ikke har en masse videoer på YouTube, så må man jo være lort.
    Mvh.
    Dane

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #266
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjaerulf Se meddelelser
    ›Fatter ikke lige denne her Mos signing.
    Den er nu rimelig ligetil. Klubben vil gerne have en spiller som kan noget af det samme som to af dem vi har i forvejen, nemlig true i bagrummet og være den bevægelige spiller omkring N'Doye. Uanset hvad man mener om Fall, så kan han ikke være den spiller.

    Så kan man så mene om Mos er det rigtige valg og der må klubben jo så mene at han både har nogle nuværende kvaliteter vi kan bruge og har plads til at udvikle sig.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #267
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Man skulle vel gå ud fra at CV ved bare lidt mere om forboldmarkedet end mange af os fans her. Ville da og så meget gerne se Fall i den hvide dragt, men hvis han er en type lige som N´Doye så ville det måske ikke være den bedste spiller at købe lige nu. For så ville han sidde meget på bænken og vente på at N´Doye bliver skadet eller solgt.
    Jeg stoler helt på at CV vil gøre alt for klubben og hvad der er indefor prisens rammer.
    Det eneste jeg så bare mangler, det er en def. midtbanespiller, en som knokler løs og samler alle trådene og råber spillerne op......( lige som Linde)

  21. #268
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Og så skulle Kris vel være klar:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1696419.ece

    Hvis det passer at vi kun skal give 6,5 mille for Mos, så er det en fin handel.

  22. #269
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Og Kris får eftersigende en længere kontrakt http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ris-stadsgaard

    En ny anfører på sigt??
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  23. #270
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    specielt hvis vi kan sende larsson afsted for 5 mio som der var snak om

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •