Side 35 af 38 FørsteFørste ... 2532333435363738 SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Og dog - medierne siger jo vi var villige til betale manden store beløber, tror ikke det er pengene der er grunden til han skifter.
    Ja, og så kunne han spille her et halvt eller et helt år til, og så sælger vi ham.

    Zanka ender derfor samme sted, FCK napper en gedigen transfersum, Zanka får til gengæld langt mindre i løn/sign on.

    Summa summarum: Zanka giver FCK en bunke penge.

    Jeg har svært ved at bebrejde Zanka, at han først og fremmest tænker på sig selv. Jeg ville i hvert fald gøre det samme selv.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #512
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Zanna har opfyldt sin kontrakt, han har udviklet sig enormt i København, og han har opnået meget i en ung alder. Jeg ville ønske, at han tog et par år mere som anfører i København, da det kunne være med til at løfte ham yderligere et niveau, men man kan ikke bebrejde ham at skifte nu. Lønnen er bedre, holdet er bedre, og ligaen er bedre - og jeg er sikker på, at Zanka nok skal blive fast mand i PSV.
    Mvh.
    Dane

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #513
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Nogen der kender noget til den 17 årige prøve spiller Jacob Glesnes ?

    Har læst mig til Liverpool har haft ham på træning også og gerne vil se ham igen

  6. #514
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Google er din ven. Det var åbenbart Arsenal han var til prøvetræning i og han har sågar også en norsk wikipediaside. Han spiller i Løv-Ham hvor han allerede har fået debut.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  7. #515
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Glesnes har ifølge dette link været til prøvetræning i Arsenal, Ipswich Town, Nottingham Forest og Liverpool - og nu altså FCK.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. #516
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg synes, det er vanvittigt interessant, at Mervan Celik med største sandsynlighed forlader Glasgow Rangers. Klubben er som bekendt i store økonomiske problemer, og derfor er de blevet frataget visse problemer. Derudover har de bedt alle spillerne om at gå væsentligt ned i løn i en periode, og det vil Celik ikke. Derfor ender det formentlig med, at han bliver fri på markedet. Kontraktløse spillere er ikke bundet af transferperioder, og vi har angiveligt tidligere vist interesse for ham.

    Man kan læse mere om det her.

    Af andre nyheder kan det nævnes, at Jakob Glesnes er taget tilbage til Norge. Her står der desuden, at andre klubber kan være på udkig efter ham i fremtiden.
    Sidst redigeret af Gandhi : 06.03.12 kl. 19:28
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. #517
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Kontraktløse spillere er ikke bundet af transferperioder, og vi har angiveligt tidligere vist interesse for ham.
    Man skal vist have været kontraktløs inden transfervinduet lukkede. Ellers ville det godt nok også åbne et smuthul af dimensioner.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. #518
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Man skal vist have været kontraktløs inden transfervinduet lukkede. Ellers ville det godt nok også åbne et smuthul af dimensioner.

    ougar
    Som udgangspunkt har du ret. Det var min fejl. Dog er der i dette tilfælde en særlig paragraf, der ville gøre det muligt for os, hvis vi ville hente Celik.

    En tidligere kontraktspiller, hvis spillerkontrakt er bragt til ophør i utide på grund af klubbens konkurs eller
    anden væsentlig misligholdelse fra klubbens eller spillerens side, kan ansøge DBUs administration om
    dispensation til at foretage skifte til en dansk klub som kontraktspiller (og altså i den forbindelse indgå en
    spillerkontrakt) uden hensyn til bestemmelserne om overgangsperioder i § 2, selv om den pågældende spiller
    har spillet officielle kampe som amatør efter kontraktophøret. Denne særlige dispensationsmulighed gælder
    kun i perioden fra det ufrivillige kontraktophør og frem til starten af den førstkommende overgangsperiode efter
    kontraktophøret. Derefter gælder den i § 3.2.A beskrevne almindelige dispensationsregel.
    Her er hele regelsættet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  11. #519
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Og nu er Celik officielt kontraktloes.

    http://www.caughtoffside.com/2012/03...or-ibrox-exit/

    Kender ikke meget til ham, men vi skal nok ikke regne med at snuppe ham billigt naar han naegtede at gaa ned i loen hos Rangers. Men omvendt var det maaske ogsaa meget nok at forlange en loennedgang paa 75% foer blaekket overhovedet er toert!

    /ntrm

  12. #520
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Kender ikke meget til ham, men vi skal nok ikke regne med at snuppe ham billigt naar han naegtede at gaa ned i loen hos Rangers. Men omvendt var det maaske ogsaa meget nok at forlange en loennedgang paa 75% foer blaekket overhovedet er toert!

    /ntrm
    Her åbner han op for en retur til GAIS. Med mit kendskab til den klub, har de langt færre penge end os. Til gengæld er det at betragte som hans klub.

    Han siger desuden i artiklen, at han ikke kunne finde på, at tage til en dansk eller norsk klub. Sangen om, at spillere afviser os, har vi selvfølgelig hørt før. På den anden side har han gjort det før, så måske er der noget om det.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #521
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Her åbner han op for en retur til GAIS. Med mit kendskab til den klub, har de langt færre penge end os. Til gengæld er det at betragte som hans klub.

    Han siger desuden i artiklen, at han ikke kunne finde på, at tage til en dansk eller norsk klub. Sangen om, at spillere afviser os, har vi selvfølgelig hørt før. På den anden side har han gjort det før, så måske er der noget om det.
    Det er ret irriterende, at han siger de ting. Især fordi, at han har afvist København før, som du også får med.

    Jeg bedømmer ham til at være et særdeles interessant talent, set med FCK briller. Han er lidt rigelig egoistisk i sit spil, og man kan godt bekymre sig lidt om hans mentalitet rækker til mere end Allsvenskan. Men han er stadig så ung, og ikke mindst talentfuld, at det er værd at arbejde videre med ham. Kan man få rettet hans talent til i en mere seriøs støbning, så har han nogle virkelig attraktive kvaliteter at byde ind med. Hovedsagelig på det tekniske niveau. Men det er også iøjnefaldende så farlig han gør sig fra flere positioner på banen. Han er ikke blot klistret til den ene kant og skaber noget derfra. Samtidig er der mål i støvlerne.

    Jeg er faktisk villig til at kaste en af truppens større kontrakter efter ham. Eller skal vi sige de penge, man nok bliver nødt til at præsentere Vingaard for (hvis det overhovedet bliver til en forlængelse). Og hvad den snak angår, vil jeg ikke have de store problemer med at erstatte Vingaard for Celik.

    Jeg ved ikke, hvad CV har af principper overfor spillere, der allerede én gang har valgt anden side. Men jeg håber, at han genfremsætter sit tilbud i dette tilfælde. Om nødvendigt forbedrer det.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  15. #522
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Egeskov Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvad CV har af principper overfor spillere, der allerede én gang har valgt anden side. Men jeg håber, at han genfremsætter sit tilbud i dette tilfælde. Om nødvendigt forbedrer det.
    Jeg tvivler på, at CV går i så små sko, at hvis man først har afvist FCK, så kan man aldrig få et tilbud igen. Celik mente jo ganske enkelt, at Rangers og skotsk fodbold var mere attraktivt, og det bebrejder man ham næppe - pengene (som de ikke havde, hehe) har muligvis også været større. Hvis det er sandt, at man stod klar med et tilbud dengang, så bør man da naturligvis forsøge sig igen nu, hvis man stadig mener, at der er plads til ham i truppen.

    Men noget helt andet: Er han virkelig transerfri? Jeg har af flere omgange hørt, at GAIS endnu ikke har set en krone af pengene for Celik, og da Rangers næppe vil være i stand til at betale dem, så annulleres handelen vel, hvilket gør Celik til GAIS-spiller igen. Eller har jeg overset/misforstået noget?
    Mvh.
    Dane

  16. #523
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Efter at have set 17-årige Lukas Andersen i aktion for Aab i gårsdagens kamp, vil jeg mene, at CV skal sætte 'alt' ind på at hente ham til sommer. Han syner af at være et helt ekstraordinært talent, som fck har en fair chance for at hente, hvis sportsdirektøren handler nu. Nordjyderne har angiveligt ikke råd til at afvise et stort millionbeløb, så kom i gang CV, inden Andersen havner i Twente, Hoffenheim eller lignende.
    "Tag jer sammen Brøndby !! atter bløder mit Brøndby hjerte .. stod med følelsen, at jeg ville have en Brøndby tus, men den må vente , for jeg bliver da kun til grin nu" (Samz3n på sso efter nederlag til Reid)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #524
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af OdenseFCK Se meddelelser
    Efter at have set 17-årige Lukas Andersen i aktion for Aab i gårsdagens kamp, vil jeg mene, at CV skal sætte 'alt' ind på at hente ham til sommer. Han syner af at være et helt ekstraordinært talent, som fck har en fair chance for at hente, hvis sportsdirektøren handler nu. Nordjyderne har angiveligt ikke råd til at afvise et stort millionbeløb, så kom i gang CV, inden Andersen havner i Twente, Hoffenheim eller lignende.
    eftersigende har Ajax kig på ham. Ved ikke hvor realistisk det er - og om FCK overhoved er det bedste valg for så ung en spiller...

  19. #525
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    [QUOTE=pouljensen;587028]eftersigende har Ajax kig på ham. Ved ikke hvor realistisk det er - og om FCK overhoved er det bedste valg for så ung en spiller...[/QMen

    Lad mig prøve at forstå dig ret: Skal vi ikke forsøge at hente Lukas Andersen, da vi muligvis ikke er det bedste valg for ham? Hvad begrunder du det med? To aktuelle eksempler på meget unge spillere, som har fået en masse spilletid og et dertil hørende gennembrud i FCK, er Zanka og Delaney. De kan vel dårligt klage over mulighederne på Byens Hold. Desuden er det ikke overraskende, at hollandske topklubber har øje på knægten - det er jo netop derfor, vi skal handle nu.
    "Tag jer sammen Brøndby !! atter bløder mit Brøndby hjerte .. stod med følelsen, at jeg ville have en Brøndby tus, men den må vente , for jeg bliver da kun til grin nu" (Samz3n på sso efter nederlag til Reid)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •