Side 36 af 38 FørsteFørste ... 26333435363738 SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Meget tyder på, at Celik fortsætter karrieren i sin tidligere klub, GAIS. Her gentager han, at han gerne vil spille for GAIS, men holder dog døren åben for europæiske klubber. Om andre skandinaviske klubber så hører under den kategori, er et godt spørgsmål.

    En anden ubekendt er, om GAIS overhovedet har råd til ham. Det har længe været kendt, at de absolut ikke har den bedste økonomi, og alt andet lige vil Celik nok gerne have en ordentlig løn. Mats Persson, der er sportchef hos GAIS, mener dog ikke, at det bliver et problem. I den her artikel fortæller han, at der formentlig vil være masser af eksterne sponsorer, der gerne vil hjælpe med at få Celik tilbage. Samtidig slår han fast, at han endnu ikke engang ved, om Celik har lyst til at spille hos GAIS.

    Det falder nogenlunde i tråd med den her artikel, hvor Celiks agent, Hasan Cetinkaya, fortæller at der har været rigelig med efterspørgsel, men at GAIS ikke har hørt fra sig. Til gengæld har flere andre klubber i Sverige, i Skandinavien, samt i andre europæiske lande henvendt sig.

    Til sidst skal det med, at den anerkendte journalist, Daniel Kristofferson, her gætter på, at Celik fortsætter i enten Tyrkiet eller København.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Manchester United skulle eftersigende være ude efter Bryan Oviedo. Ifølge tipbladet, har den costaricanske landstræner Jorge Luis Pinto udtalt:

    Jeg har kendskab til kontakten fra Manchester på Bryan. Jeg har personligt ikke haft nogen samtaler, siger Jorge Luis Pinto.
    og videre skrives der:

    Landstræneren fortæller i stedet, at Manchester United-lejren har været i kontakt med assistenttræner Paulo Wanchope, der har en fortid i engelsk fodbold.

  4. #528
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    lad ham bare komme afsted, vi har nok en afløser som mindst kan gøre det lige så godt i PB som jeg gerne ser får chancen

  5. #529
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    29

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af havenielsen1320 Se meddelelser
    lad ham bare komme afsted, vi har nok en afløser som mindst kan gøre det lige så godt i PB som jeg gerne ser får chancen
    jeg er slet ikke enig, jeg håber på vi forlænger med ovideo som vist kun har 1 år tilbage, jeg har altid troet på ham, og jeg tror han kan blive rigtig stor.

    så en forlængelse med ham og så må Manchester United sku vente nogle år ;)


  6. #530
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Med Vingaard ude, er jeg begyndt at håbe endnu mere på, at vi henter Mervan Celik. Her står der, at han formentlig tager en beslutning en af de nærmeste dage, og at intet som udgangspunkt er udelukket. Faktisk nævner hans agent, Hasan Cetinkaya, specifikt, at en dansk topklub, der har vist interesse i Celik, har undersøgt situationen med deres forbund og fået grønt lys til at bruge ham.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #531
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Celik er efter min mening lige den type spiller som vi mangler pt, han er direkte og god mand mod mand. Ville blive yderst lykkelig hvis han valgte København..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #532
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Det blev så en retur til GAIS for Celik, han har skrevet for resten af året, og Lazio var tilsyneladende med i opløbet med en prøvetræning:

    http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14611654.ab

    Det ligger i luften at han tager videre igen til sommer - man kan så håbe at FCK er interessante til den tid.

  11. #533
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Efter sigende skulle Gladbach være interesseret i Claudemir:

    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...r-pa-claudemir
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  12. #534
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    http://www.bold.dk/nyt/Djemba-Djemba-faerdig-i-OB
    Så lefler Djemba Djembas agent igen for et kontrakttilbud.
    Håber ikke, vi bider på. Er ikke begejstret for hans attitude og tilgang til træningen.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #535
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Nu meldes FCK så interesserede i Emil Larsen fra Lyngby

    http://www.sporten.dk/superligaen/fc...aa-emil-larsen

  15. #536
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Hvis Emil Larsen kan fås for en slik, hvis Lyngby rykker ned i 1. division, kunne det da være interessant at se, om han har niveauet til FCK. Jeg frygter dog, han blot bliver en ny Van der Frederiksen.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    RWF

  17. #537
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Hvis Emil Larsen kan fås for en slik, hvis Lyngby rykker ned i 1. division, kunne det da være interessant at se, om han har niveauet til FCK. Jeg frygter dog, han blot bliver en ny Van der Frederiksen.
    Det er jeg nu slet ikke bange for. Jeg vil mene, at Emil Larsens potentiale er væsentligt større end Frederiksens, og at han har vist betragteligt meget mere, end Frederiksen gjorde i Sønderjyske op til sit skifte. Hvis Lyngby formår at blive oppe, må det i høj grad tilskrives Emil Larsen, der har holdt niveauet og været den offensive drivkræft blandt lykkeridderne på Lyngbys hold.

    Min bekymring går snarere på, om (og hvor hurtigt) han som traditionel wing kan spille venstrefløjen i et 4-4-2-system, som Pape Diouf også har haft problemer med. Til gengæld ville han være noget af det nærmeste, vi kommer en decideret Grønkjær-afløser med mange af de samme spidskompetencer, pånær erfaringen. Han ville også være et godt bud til at ligge i en fri Grønkjær-rolle bag en stor angriber som N'Doye (hvis vi må beholde ham) og foran en kompakt midtbane i de svære, europæiske udekampe.

    Mit budskab er i hvert fald: køb, køb, køb. Af de unge, danske spillere, der endnu ikke er rykket til en udenlandsk klub, er han i mine øjne klart den mest interessante spiller efter Lucas Andersen.


  18. #538
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Hvis Emil Larsen kan fås for en slik, hvis Lyngby rykker ned i 1. division, kunne det da være interessant at se, om han har niveauet til FCK. Jeg frygter dog, han blot bliver en ny Van der Frederiksen.
    Jeg kan slet ikke se hvad du har at frygte. Vi fik Fredriksen for en slik, og lønnen har nok også været en af de laveste i truppen. Så længe økonomien hænger sammen, kan jeg ikke se noget problem i at vi tester et par af ligaens mest lovende spillere af på FCK-niveau. Det er skal trods alt nødvendigt med en hvis andel danskudviklede talenter i truppen.

    Og så vil det være yderligere en bonus, at de mest håbløse Lyngby fans (dem der kalder os for FC Plastik og lign) ville blive rigtig kede af at vi snuppede en af dem med "et rigtigt Lyngby hjerte" :-D

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #539
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke se hvad du har at frygte. Vi fik Fredriksen for en slik, og lønnen har nok også været en af de laveste i truppen. Så længe økonomien hænger sammen, kan jeg ikke se noget problem i at vi tester et par af ligaens mest lovende spillere af på FCK-niveau. Det er skal trods alt nødvendigt med en hvis andel danskudviklede talenter i truppen.

    Og så vil det være yderligere en bonus, at de mest håbløse Lyngby fans (dem der kalder os for FC Plastik og lign) ville blive rigtig kede af at vi snuppede en af dem med "et rigtigt Lyngby hjerte" :-D
    Jeg frygter, Emil Larsen bliver endnu en spiller, der fylder i bredden og ikke øger kvaliteten af truppen, men har bortset fra det ikke noget imod, man satser på unge talenter. Jeg har ikke set mange minutters bold med Lyngby i denne sæson, så jeg vil ikke beklage mig det mindste, hvis Emil Larsen ryger til FCK. Jeg tillader mig bare ikke at være ovenud begejstret på forhånd.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    RWF

  22. #540
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg synes egentlig at Emil Larsen ville være et positivt køb. Dog mener jeg han ville være bedre som makker til en N'Doye-type end som fløj i vores 442-system, da han ikke virker stærk nok defentivt.
    Det er som om vi i DK har en tendens til at smide alle med teknik og spped ud på kanten, men en type som Emil Larsen har jo netop alle de forcer der kræves af en rigtig top angriber: hurtighed, teknik, god forståelseog blik for medspillere og så er han meget afslutningsstærk.

    Det er mig egentlig en gåde, hvorfor man i DK ikke satser mere på Larsen-typerne i angrebet, frem for typer som Søren Larsen og Morten Nordstrand.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •