Side 8 af 38 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Lad os saa faa skubbet gang i den process!

    http://www.sporten.dk/superligaen/st...aermer-sig-fck

    Kris er, i mine oejne, det mest oplagte valg vi kan komme op med lige nu til denne position.

    /ntrm

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Kan godt være jeg bliver korsfæstet for dette forslag, men ville se denne mand som en klar forstærkning af vores defensive midt!! og nu åbner han selv for et skifte til en anden klub herhjemme?!

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...superliga-klub

    Ja, han har et hidsigt temperament, og ja han er til tider udiciplineret, og ja vi mangler ro omkring vores trup - Men hvis "trolden" kan tæmmes af CV, så så jeg meget gerne DD skifte, allerede i vinter vinduet.

    Kunne være en rutineret (30år) kraft til at styrke vores maskinerum, han kæmper, og slås, lægger nogle gode afleveringer, og ja han er klasser over andre af vore folk på den centrale midtbane, TK, Grindheim, osv.

    Kunne være optimalt hvis han tilbragte 2-3 år i København og lærte Delaney op til at blive vores fremtidige midtbanestjerne..!

    Et transfervindue med disse 3 indkøb ville være drømmescenariet, så CV køb venligst;

    -Stadsgaard

    -Djemba Djemba

    -Zidan evt.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Fall for Zidan så er jeg helt enig !! :)

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Håber godt nok ikke på at vi går efter DjembaX2!

    Klart at når han er i form og på toppen, er han en klasse spiller efter superliga standard, og er også meget enig i at det ville være en vigtig position at få styrket - (selvom meldingerne fra klubben mere går på forsvar og angreb) men ..; Han har langt fra været stabil for OB og endda kostet med ukoncentrerede afleveringer lige foran eget forsvar flere gange... - lyder det bekendt? Herudover, som også nævnes, at han nok ikke vil være den største garant for en homogen trup,--> tja jeg tror det vil være et rigtig skidt match.

    Til gengæld håber jeg som andre tidligere har nævnt at vi henter Kara i norge til den rolle. Ser udover en umiddelbar forstærkning af start 11'eren, en fordel i at han vil kunne bruges som central forsvar - dermed tænker jeg som mulig backup, så man måske kan "nøjes" med tre i fast konkurrence om den plads (2X Island + evt Stadsgaard --> Larsson til Sverige og Zanka færdig) og så slippe for en utilfreds etableret spiller med lille udsigt til spilletid.
    Det vil så videre betyde at Lars J kan blive på backen (medmindre Gamboa kan slå ham af = J. thomsen ud) samt TK længere væk fra start 11.

    Det blev lidt langt og rodet, men håber i kan følge tankegangen (og at vores nye cheftræner kan :o)) - så må tankerne om angrebet følge senere, de går i øvrigt langt uden om zidan ;-)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Zidan ville være den crowd pleaser der kunne vende den stemning af tristesse der er ved at indfinde sig over Parken. Fodbold er underholdning, men det er godt nok langt mellem snapsene for tiden hos FCK

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Zidan ville være den crowd pleaser der kunne vende den stemning
    ›af tristesse der er ved at indfinde sig over Parken. Fodbold er
    ›underholdning, men det er godt nok langt mellem snapsene for
    ›tiden hos FCK

    Jeg tror nu også at trænerskiftet kan vende en del af det. Under Rolle har vi jo knap nok turde angriber på hjemmebane mod HB Køge, og vi har konstant spillet sidelæns. Det har været meget trist at se på, og det tror jeg bliver lavet om under CV. Resultaterne har været godkendte, men CV og ledelsen kunne se at det var den forkerte fodbold der blev spillet, så jeg tror helt sikkert vi får noget mere direkte og angrebslystent spil at se til foråret. Forhåbentlig med det velkendte FCK-pres tilbage igen, som har været pist væk i 6 måneder.

    Men en type som Zidan ville helt sikkert også kunne hjælpe på det, enig. :-)
    Denis Fucking Vavro

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ››Zidan ville være den crowd pleaser der kunne vende den stemning
    ››af tristesse der er ved at indfinde sig over Parken. Fodbold er
    ››underholdning, men det er godt nok langt mellem snapsene for
    ››tiden hos FCK

    ›Men en type som Zidan ville helt sikkert også kunne hjælpe på det, enig. :-)

    Apropos Zidan, så garnede han tre gange for Dortmund her til aften, ganske vidst i en træningskamp mod spanske Elche, alligevel godkendt!!

    Tror de fleste ville få mundvandet til at løbe, hvis vi stillede op med Zidan og NDoye i front ;-) sæt igang CV!!
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Det er nok urealistisk vi handler i Rosenborg, men havde ikkke noget imod at denne 19 årige nordmand skulle ankomme sammen med evt. Fall for at erstatte Santin og Nordstrand - Pris på 15-18 mio:

    http://www.youtube.com/watch?v=F41-Suo8mZU -

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mushaga_Bakenga

    Tror stadig man kunne tjene på et senere videresalg - Hans kølighed i afslutninger, samt hans naturlige instinkt vidner om et stort talent i mine øjne.

    Hannover har netop fået afvist et bud på 10mio norske.

    Og som skrevet i toppen, er jeg godt klar over den ikke er videre realistisk, men man kan jo altid give CV ideer.....(alternativt kunne de jo få Diuf med i handlen)
    Sidst redigeret af Morten/UC : 12.01.12 kl. 15:22

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ››Zidan ville være den crowd pleaser der kunne vende den stemning
    ››af tristesse der er ved at indfinde sig over Parken. Fodbold er
    ››underholdning, men det er godt nok langt mellem snapsene for
    ››tiden hos FCK

    ›Jeg tror nu også at trænerskiftet kan vende en del af det. Under
    ›Rolle har vi jo knap nok turde angriber på hjemmebane mod HB
    ›Køge, og vi har konstant spillet sidelæns. Det har været meget
    ›trist at se på, og det tror jeg bliver lavet om under CV.
    ›Resultaterne har været godkendte, men CV og ledelsen kunne se at
    ›det var den forkerte fodbold der blev spillet, så jeg tror helt
    ›sikkert vi får noget mere direkte og angrebslystent spil at se
    ›til foråret.

    Skal lige indskydes at tilskuertallet også var going south selv da vi spillede bedst under Ståle. Der er langt flere problematikker i spil mht. det dalende tilskuertal - som ikke nødvendigvis løses på græsset.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012


  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Santin bliver formentlig i FCK:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super... ›-koebenhavn

    Han er en fin spiller at have i truppen - særligt ift. Superligakampe, så som sådan har jeg intet imod at beholde ham.

    Dog havde jeg gerne sendt ham afsted for en pose penge, der kunne få et nyt, og måske mere sultent, alternativ ind. Samtidig er det sjældent særlig godt at have spillere gåede der eksplicit har ønsket at komme væk.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Det er nok urealistisk vi handler i Rosenborg, men havde ikkke
    ›noget imod at denne 19 årige nordmand skulle ankomme sammen med
    ›evt. Fall for at erstatte Santin og Nordstrand - Pris på 15-18
    ›mio:

    http://www.youtube.com/watch?v=F41-Suo8mZU -

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mushaga_Bakenga

    ›Tror stadig man kunne tjene på et senere videresalg - Hans
    ›kølighed i afslutninger, samt hans naturlige instinkt vidner om
    ›et stort talent i mine øjne. Tror også man kunne tjene på et evt.
    ›videresalg. Hannover har netop fået afvist et bud på 10mio
    ›norske.

    ›Og som skrevet i toppen, er jeg godt klar over den ikke er videre
    ›realistisk, men man kan jo altid give CV ideer.....(alternativt
    ›kunne de jo få Diuf med i handlen)


    Det er nemlig rigtigt, han er et sygt talent, men han har også lige forlænget med RBK og bliver nok noget nær umulig at hente for os. Hans kontrakt var ved at udløbe og Makenga spillede meget kostbar og legede med tanken om at skifte transferfrit til udlandet, det var nok her vi skulle have slået til, men det endte med at han forlængede efter også at have fået en del ord med på vejen om at han skulle betale tilbage for hans akadami tid i RBK.

    Forresten så var det samme Makenga som faldt over sine egne ben da han havde chancen for at sende ud i det rigtig mørke da han stod helt blank efter en stolpe retur og bare skulle score på frit mål på lerkendal for et par år siden...

    for jer med dårlig hukommelse kan i læse her: http://fck.dk/index.php?pageid=2893&msa=summary
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Hmm sys godt nok også det ville være at skyde sig selv i foden
    at sælge Nord til FCN pt.

    http://onside.dk/fodbold-video/super...ver-nordstrand

    De producere mange chancer og med en type som Nord foran ville de for alvor
    gå hen og blive en trussel i min optik...

    Hvis ví ikke få en angriber ind skal vi vel også holde på ham frem til sommer!

    Sys bare det er ærgeligt hvis Zohores talent er blevet ødelagt af at han kom
    for tidligt op hos de store drenge!

    Ser det klart som midterforsvaret og centralt på midten vi har størst problemer pt. - Selvom vi har mange om buddet på midtbanen mangler der klart en leder!

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Så flyttede Bergvold op til Lyngby på en lejeaftale.

    Meget fornuftigt kan være det kan give ham lidt ekstra værdi så vi kan få lidt håndører da han åbenlyst er i overskud.

    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12212

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    ›Hvis ví ikke få en angriber ind skal vi vel også holde på ham frem til sommer!

    Hvorfor kun til sommer? er jeg virkelig den eneste der mener at hvis det kan lade sig gøre at forlænge med Nordstrand - så bør vi gøre det.

    Når han er i form er han en fremragende superligangriber, og jeg kan bestemt ikke forestille mig at vi kan få et 3. valg til angrebet, der er af hans kaliber.

    Så jeg vil vælge at gå imod strømmen og håbe på en forlængelse af Nordstrands kontrakt

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 8 af 38 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •