Se afstemningsresultater: Hvad synes du om boykot af hjemmekampen mod BIF i April?

Stemmeafgivere
220. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • God idé, boykot er den optimale løsning

    91 41.36%
  • Dårlig idé, havde dog gerne set en anden markering overfor tiltaget.

    101 45.91%
  • Dårlig idé, og vil foretrække at vi som hjemmefans ikke markerer det.

    28 12.73%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Hermed afstemning, debat kan holdes i den oprindelige tråd. Naturligvis anonym afstemning!
    Sidst redigeret af puma4ever : 16.02.12 kl. 16:48
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Fint med en afstemning, men formuleringen "optimal løsning" er jeg godt nok ikke vild med. Jeg er ret overbevist om, at mange bestemt ikke synes det er særlig optimalt. Jeg savner nogle svarmuligheder, der nuancerer det lidt a la - "det er vildt ærgeligt med boykot, men vi har ikke andet valg, hvis vi skal trænge igennem" eller "Ønsker en anden markering- måske boykot af halvleg" etc.

    For det er jo helt tydeligt, at folk gerne ville have "en anden løsning".

    Afventer lige selv at stemme før den er lidt mindre farvet.
    Aner ikke selv hvordan man sætter en afstemning op desværre.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Fint med en afstemning, men formuleringen "optimal løsning" er jeg godt nok ikke vild med.
    Hvorfor egentlig? Når man træffer en beslutning så hastigt, og med så lang tid til derbyet. Så træffer man den da absolut kun hvis man mener det er den optimale. Ellers ville man jo helt klart afvente situationen, indtil man mente man var så langt at man kunne træffe en endelig beslutning.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Vi er hamrende uenige. Og din afstemning stinker jo SÅ meget af, hvor meget du er imod boykotten.
    Jeg stemmer ikke i denne afstemning. Det er simpelthen for firkantet.
    Håber andre følger trop.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Jeg forstår ikke dit problem. Hvorfor er afstemningen firkantet?

    Er problemet for dig, at der står "den optimale løsning" i stedet for "vi er ikke glade for det, men det er den optimale løsning i den givne situation"?

    Jeg synes afstemningen er fin, men at tiltaget er bedste fald forhastet. -Hvorfor min stemme også er gået til mulighed #2.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Vi er hamrende uenige. Og din afstemning stinker jo SÅ meget af, hvor meget du er imod boykotten.
    Jeg stemmer ikke i denne afstemning. Det er simpelthen for firkantet.
    Håber andre følger trop.
    Sandheden og afstemningsresultaterne ser ud til at ramme hårdt, hva? Hvad er vi i øvrigt uenige om. Du dribler fuldstændig uden om det jeg skriver (hvilket der nok er en grund til, eftersom alle kan se dette er en forhastet og lobbybaseret beslutning af FCKFC som ikke har den store genklang hos medlemmerne).

    Det er nu og på baggrund af hvad der ligger tilgængeligt at man har truffet en beslutning hos FCKFC. Netop nu vælger man at slå til. Så er det også nu medlemmerne kan vurdere om den er optimal.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Sandheden og afstemningsresultaterne ser ud til at ramme hårdt, hva? Hvad er vi i øvrigt uenige om. Du dribler fuldstændig uden om det jeg skriver (hvilket der nok er en grund til, eftersom alle kan se dette er en forhastet og lobbybaseret beslutning af FCKFC som ikke har den store genklang hos medlemmerne).

    Det er nu og på baggrund af hvad der ligger tilgængeligt at man har truffet en beslutning hos FCKFC. Netop nu vælger man at slå til. Så er det også nu medlemmerne kan vurdere om den er optimal.
    Det kan du da ikke afkode ud af de resultater. Langt hovedparten har skrevet, at de ønskede en markering. Du ved jo ikke, hvad de tænker. Måske de ville have en halv boykot. Måske nogle af dem mener, at det er den sidste udvej, som man kunne have ventet med (som du selv er inde på)

    Jeg kom med noget konstruktiv kritik af afstemningen og den kan du ikke tåle. De fleste ved jo godt, at man kan manipulere folk til at svare, hvad man vil have dem til. Åbenbart ikke dig.

    hvad dribler jeg udenom?
    Sidst redigeret af Tommo : 16.02.12 kl. 17:08
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Nu stopper du fanme. Det kan du da ikke afkode ud af de resultater. Langt hovedparten har skrevet, at de ønskede en markering. Du aner jo ikke, hvad de tænker. Måske de ville have en halv boykot. Måske nogle af dem mener, at det er den sidste udvej, som man kunne have ventet med (som du selv er inde på)
    Ja helt klart. Der er stor støtte til FCKFC's tiltag. Dream on.

    Jeg kom med noget konstruktiv kritik af afstemningen og den kan du ikke tåle. De fleste ved jo godt, at man kan manipulere folk til at svare, hvad man vil have dem til. Åbenbart ikke dig.
    Det kan jeg sagtens, synes bare den bærer mere præg af at resultatet gør ondt, end den er synderligt konstruktiv. Men du kan jo bare lave en anden afstemning, hvis du tror der så vil være kæmpe opbakning. Held og lykke med projektet!

    hvad dribler jeg udenom?
    At det er rimeligt at medlemmerne kan tage stilling til om det er en optimal beslutning, på det tidspunkt hvor beslutningen er taget. Især fordi man står i en situation hvor man kunne har ventet, er det helt åbenlyst naturligt at høre om medlemmerne mener det er optimalt på det tidspunkt hvor FCKFC lader hammeren falde, og tager sin beslutning.

    Og hurra - det var da utroligt, som du ved, at "alle" er enige med dig. Hvorfor har du så overhovedet lavet afstemningen? Kunne du ikke bare ha skrevet, at du VED, hvad alle mener.
    Jeg VED hvad alle mener.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Ja helt klart. Der er stor støtte til FCKFC's tiltag. Dream on.

    Det kan jeg sagtens, synes bare den bærer mere præg af at resultatet gør ondt, end den er synderligt konstruktiv. Men du kan jo bare lave en anden afstemning, hvis du tror der så vil være kæmpe opbakning. Held og lykke med projektet!

    At det er rimeligt at medlemmerne kan tage stilling til om det er en optimal beslutning, på det tidspunkt hvor beslutningen er taget. Især fordi man står i en situation hvor man kunne har ventet, er det helt åbenlyst naturligt at høre om medlemmerne mener det er optimalt på det tidspunkt hvor FCKFC lader hammeren falde, og tager sin beslutning.

    Jeg VED hvad alle mener.


    Resultatet gør ikke ondt, for jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal udlede af det. Betyder det, at folk ville have, at der var bannere, halv boykot (en halvleg), noget tredje? Jeg har ingen idé, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre med det.

    Og vi er jo helt enige om, at folk skal tage stilling til, om det er en optimal beslutning. Men det ville nuancer jo kunne hjælpe med, at det var.

    Som nævnt så oprettede jeg gerne en anden afstemning - jeg aner bare ikke hvordan. Tekniktåbe er jeg åbenbart.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Jeg vil nu give Tommo ret i at afstemningen er lidt farvet, hvis man ser helt objektivt på det. Man kunne jo lave den omvendt og måske så tolke den anderledes med de her muligheder:

    God ide - en boykot er den rette løsning.
    God ide - men en anden form for protestaktion havde været den rette løsning.
    Dårlig ide - der er ingen grund til at protestere.


    Jeg ville mene en tråd med navnet: Hvad synes du om, at FCKFC har markeret deres utilfredshed med det nye fantiltag?

    med mulighederne:
    God ide - en boykot er den rette løsning.
    God ide - men en anden form for protestaktion havde været den rette løsning.
    Dårlig ide - mener ikke en protestaktion er den rette løsning.
    Dårlig ide - en boykot er ikke den rette løsning.

    Endda kunne det på så tidligt et tidspunkt være en ide med en neutral mulighed såsom: Jeg mener ikke der på nuværende tidspunkt er grundlag for at træffe en beslutning om en protest.


  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Hvorfor skal der overhovedet være yderligere tekst med alverdens begrundelser.

    Kan DR ikke venligst slette denne diskussion/afstemning, og så oprette en ny afstemning:

    Er du for eller imod FCKFC's beslutning om et boykot af kampen mod Brøndby I.F.

    • Meget enig
    • Enig
    • Hverken enig eller uenig
    • Uenig
    • Meget uenig


    Andet skal en afstemning, som denne, ikke indeholde.

    EDIT: Eller så neutralt som Kixsomanov skrev det.
    Sidst redigeret af Meller : 16.02.12 kl. 21:18
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #12
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Én ting er, at valgmulighederne i afstemningen kunne være mere neutrale - for det kunne de sagtens, f.eks. som Meller så fint har demonstreret.

    Men noget der nager mig er, at der er så stor uenighed blandt klubbens fans, som tilfældet er. Hvis man kigger på fanklubbens Facebook-side, så er det ikke just enighed der præger kommentarerne til udmeldingen. Kigger man herinde, så er det samme mønster. Jeg syntes det er ærgerligt, at fanklubben kommer med en sådan udmelding nu, dels pga. uenigheden, men også dels fordi der stadig er forholdsvis lang tid til kampen.
    Man kunne måske have stukket en finger i jorden, sådan mest for at lodde stemningen mht. et boykot. Udmeldingen nu skaber, efter min mening, mere splittelse end sammenhold, hvilket man allerede kan fornemme - både herinde og på Facebook.

    For en god ordens skyld: nej, jeg er ikke enig i FCKFCs beslutning. Men for at være ærlig, så kan jeg ikke se nogle andre alternativer, end en egentlig debat med klubben, som indtil videre vist ikke har ført det store med sig. At markere sin utilfredshed i Parken, dvs. kritiske bannere, kan jeg ikke se man får lov til og en egentlig demonstration udenfor Parken tror jeg heller ikke vil føre det store med sig.

    Til sidst vil jeg da opfordre folk - ingen nævnt, ingen glemt :-) - til at snakke pænt til hinanden, trods meningsforskellene. Vi er altså, hvis nogen skulle have glemt det, fans af samme klub. :-)

    ZFDK

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    291

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Citat Oprindeligt indsendt af ZuperFarDK Se meddelelser
    Men noget der nager mig er, at der er så stor uenighed blandt klubbens fans, som tilfældet er. Hvis man kigger på fanklubbens Facebook-side, så er det ikke just enighed der præger kommentarerne til udmeldingen. Kigger man herinde, så er det samme mønster. Jeg syntes det er ærgerligt, at fanklubben kommer med en sådan udmelding nu, dels pga. uenigheden, men også dels fordi der stadig er forholdsvis lang tid til kampen.
    Man kunne måske have stukket en finger i jorden, sådan mest for at lodde stemningen mht. et boykot. Udmeldingen nu skaber, efter min mening, mere splittelse end sammenhold, hvilket man allerede kan fornemme - både herinde og på Facebook.
    Men omvendt kan man så sige, at hvis man ventede til ugen før med opfordring til boycot, ville så mange mennesker så kunne nå at sætte sig ind i emnet og få skabt en medieomtale? Så hellere komme i god til så der kan komme en debat igang herinde også, udover den der sker fanklubben, politiet og klubberne imellem.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    @meller

    Jeg synes nu ikke at det er puma der starter med at være "flabet"........?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Hvad synes du om FCKFC's beslutning om at vi også som hjemmefans opfordres til derbyboykot?

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    @meller

    Jeg synes nu ikke at det er puma der starter med at være "flabet"........?
    Du har ret. Og så lad os med det samme lukke debatten, om hvem der startede, hvornår man taler grimt, osv. før der går typisk Sidelinie kløftegravning/off-topic i den.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 06.03.06, 22:25
  2. Hvad synes Du om den nye FCKFC.DK ?
    By FC 335 in forum Kontoret
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 23.03.05, 00:05
  3. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  4. Hvad synes du om BBB-loggen ?
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 02.03.04, 14:22
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •